Leteči Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Če bo pol tako dobro služil kot Honda je to to
kotzi Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Leteči :notworthy: ! Samo nekaj me moti: barva!! Če bi bla plava.... bi mogoče kdaj zmagal!! Drugače pa: fajn naj ti služi!!
MiNa Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Iščem študenta za odstranjevanje nalepk z šprikl, dela za cca. 2 dni........urna postavka 4 EUR. Hvala za lepe želje.....banda Za takšo delo so primerne spretne ženske roke :krneki: . Naj ti dober šerpa!
vrho1679 Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 Če bo pol tako dobro služil kot Honda je to to Mal poroči kako se bo obnesel v primerjavi s Hondo (glede servisov, zanesljivosti, vožnja po asfaltu - za offorad že vemo kdo je bolj). Pa drugače je kaj pametnih servisov po Slovenistanu za KTM ?
Majesty Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 Ej mislm svašta! Men je čist jasno, da model nabau motor. Sam d si ga pa eni tolk spimpajo - tle se pa men neha! Pazi qwa j naredu! jaoooooo Ta je za u pojstlo, ne za na šodr! Ah ja, dobr ga voz! Mi 4je Na prvi pogled se mi zdi, kot kakšen Indijski Royal Enfield... Le kje bi dobil navdih za takšno dekoracijo... Srečne kilometre. Pa da bi se ti števec okoli obrnil! (pa ne na glavo)
CeneR Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 Cene daj mi pošlji tvojo cifro na PM pa te pokličem. poglej v moj profil.
CeneR Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 Na prvi pogled se mi zdi, kot kakšen Indijski Royal Enfield... Le kje bi dobil navdih za takšno dekoracijo... Srečne kilometre. Pa da bi se ti števec okoli obrnil! (pa ne na glavo) Se že pozna,da so 49% lastniki ........... https://www.facebook.com/indiaktm
Leteči Objavljeno Maj 22, 2012 Opozori Objavljeno Maj 22, 2012 Mal poroči kako se bo obnesel v primerjavi s Hondo (glede servisov, zanesljivosti, vožnja po asfaltu - za offorad že vemo kdo je bolj). Pa drugače je kaj pametnih servisov po Slovenistanu za KTM ? Za servise in zanesljivost ti še ne znam povedati, vendar kolikor se pogovarjam z fanti to naj ne bi bil problem ob rednem vzdrževanju. Bolj so za raznimi hibami trpeli prvi modeli 950. Glede vožnje se tako na cesti kot na terenu pozna kvalitetno vzmetenje.....tukaj lahko pelje scat vse....z BMW-jem na čelu. Agregat je pa zgodba zase, včasih celo preveč poskočen čeprav je glas v primerjavi s Hondo kot bi imel pod ritjo cel ansambel zadaj na sedežu bi ti kmet pa še koso klepal. Servisiral ga bom sam.....tako kot sem to delal dosedaj, jebiga ventile bo treba gledat na 15-20 tkm, bo vsaj kaj za počet ko bo zunaj snega narukalo. Tukaj lahko na tisti sistem ko sem pri Hondi na 100 jurjev poškili ventile in ugotovil da so še zmeraj glih prav razluftani kar pozabim. Drugače, ja servisi so, glede pokritosti ni problem. Ima pa tale motorček vgrajen veliko mero ''fun factorja'' ki odtehta kakšen servisni poseg več. hajoktejn, dopolavoro in krucymucy 3
Leteči Objavljeno Maj 24, 2012 Opozori Objavljeno Maj 24, 2012 (popravljeno) Če še kdo rabi Oberonov cilinder za sklopko ga imam možnost dobit za 10% ceneje in brez poštnine. Cilinder: Redna cena 115,6 EUR cena s popustom 104,0 EUR Podnožje cilindra: Redna cena 43,7 EUR cena s popustom 39,4 EUR Če kdo slučajno rabi mi lahko javi na PM, naročam konec drugega tedna Drugače se lahko dobi tudi vsa druga roba ki jo Oberon ponuja s tem popustom in brez poštnine. Popravljeno Maj 24, 2012. Popravil Leteči
Leteči Objavljeno Avgust 18, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2012 OK sem že marsikaj prešraufal samo ko greš pa na KTM-a narest menjavo olja se ti zdi da so ga prej uspeli zamenjat na Costi preden jo je Fancesco zarinil v skale. NE vem ali so na KTM-u dejansko nekoga zaposlili s tem da ja določil maksimalno število odprtin skozi katere mu je treba puščat kri ali jim je to zgolj slučajno uspelo. Razmišljam da bi si za štelanje ventilov vzel kak teden dopusta............. krucymucy, SLVR, hajoktejn in 1 other 4
hajoktejn Objavljeno Avgust 18, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2012 OK sem že marsikaj prešraufal samo ko greš pa na KTM-a narest menjavo olja se ti zdi da so ga prej uspeli zamenjat na Costi preden jo je Fancesco zarinil v skale. NE vem ali so na KTM-u dejansko nekoga zaposlili s tem da ja določil maksimalno število odprtin skozi katere mu je treba puščat kri ali jim je to zgolj slučajno uspelo. Razmišljam da bi si za štelanje ventilov vzel kak teden dopusta............. :lol:
Fritz Objavljeno Avgust 18, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2012 Čestitam Leteči in upam, da so vzdrževalni porodni krči posledica tvoje neizurjenosti, saj ni fajn šravfat motorja, če njegovi stvaritelji niso gledali na to, da bi takšnim olajšali delo. Veliko varnih in užitka polnih kilometrov Majesty 1
sayo Objavljeno Avgust 18, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2012 OK sem že marsikaj prešraufal samo ko greš pa na KTM-a narest menjavo olja se ti zdi da so ga prej uspeli zamenjat na Costi preden jo je Fancesco zarinil v skale. NE vem ali so na KTM-u dejansko nekoga zaposlili s tem da ja določil maksimalno število odprtin skozi katere mu je treba puščat kri ali jim je to zgolj slučajno uspelo. Razmišljam da bi si za štelanje ventilov vzel kak teden dopusta............. Jaz bi gor pršravfu od Vare mašino boš mel manj dela
simonsi Objavljeno Avgust 18, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2012 OK sem že marsikaj prešraufal samo ko greš pa na KTM-a narest menjavo olja se ti zdi da so ga prej uspeli zamenjat na Costi preden jo je Fancesco zarinil v skale. NE vem ali so na KTM-u dejansko nekoga zaposlili s tem da ja določil maksimalno število odprtin skozi katere mu je treba puščat kri ali jim je to zgolj slučajno uspelo. Razmišljam da bi si za štelanje ventilov vzel kak teden dopusta............. heh, mi je znano to je kao racing technology
Leteči Objavljeno Avgust 18, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2012 Sam ko pa pod ritjo zaropota pozabiš na vse tegobe Butnglavc 1
royal Objavljeno Avgust 18, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2012 Sam ko pa pod ritjo zaropota pozabiš na vse tegobe Kaj ropota ...slaba izdelava agregta ali odprti rori brez zam...
vrho1679 Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 2013 KTM 1190 Adventure R http://www.motorradonline.de/artikelvorschau/fahrbericht-ktm-1190-adventure-r/421395 Tech Specs of the 1190 Adventure R are: - Detuned 75 degree V-twin from RC8 - 150 HP at 10'000 RPM - 230 kg with a full tank of 24 liters - 21 inch front wheel, 18 inch rear wheel - Seat hight 840 mm - Dual 300 mm discs front brake - 265 mm disc rear brake - Traction control with 2 modes: Sport/Road (full power), Offroad/Rain (power limited to 100 HP) - ABS, with offroad mode (i.e. no ABS on rear brake, limited slip of front wheel possible) - Ride by wire Ride impressions: - Engine is fantastic, smooth power at bottom end, mighty punch in midrange, endless power at high RPM - Engine is miles ahead of current 990, much better at bottom end, lots more power - Slight vibes above 7500 RPM - Power delivery at high RMP similar to Multistrada, but much better at low RPM and midrange - Suspension is top-notch, handling is excellent, steering very precise The bike was ridden by the editor in chief of "Motorrad", together with Philipp Habsburg, development manager of KTM. Habsburg says the goal is to build the best adventure bike in its class, period. There will be also an 1190 Adventure (without the "R"), with 19/17 inch wheels and less travel, which is more road orientated. Both bikes will be unveiled at the EICMA show in Milan (November 15 to 18) and be available at dealers in March 2013. sayo 1
IBA Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 upam da ga vizuelno še dodelajo....specifikacija je dobra....samo ta auspuh je pa mimo
S-trMa Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 Kaj pa vem. Men ne potegne. Sploh ni več "adventure". Se mi zdi škoda, da niso raje razvili en dvocilinderski 800ccm adventure stroj, ki bi bil ziher bolj dual-sport. Kaj pa nuca kdo 150HP? Se misli kdo po grobniku s to kravo guncat? Ni vrag, da tut 100HP nebi potegnilo kakšnega bolj oreng deca, pa babo zravn. Sploh se mi zdi 800ccm segment čist zanemarjen (dobr, BMW pa Triumph sta začela nekaj migat, sam kdaj bodo drugi sledili??) Kakorkoli že, oznake Adventure si (več) ne zasluži. Že oznake enduro si (in še marsikateri 1000cm+) ne zasluži - to so zame potovalniki, ne endure. SUV na dveh kolesih. Kaj pa bo z zdajšnjim 990 ADV? Ga bojo nehal delat in je to kao nadomestek? Al bojo imeli oba v prodaji? Ne vem, nisem tolk spremljal... hajoktejn 1
simonsi Objavljeno Avgust 22, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2012 eh, ktm mora ven dati advenčrja 690, to bi bil zelo dobra konkurenca tamali tenere
CeneR Objavljeno Avgust 24, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2012 upam da ga vizuelno še dodelajo....specifikacija je dobra....samo ta auspuh je pa mimo a takole? sayo, pik1 in Kmet2 3
kalisto Objavljeno Avgust 25, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2012 Bravo cene_r,končno nekaj lepega iz te tovarne. hihihi
Leteči Objavljeno Avgust 26, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2012 Se mi zdi da gre vse skupaj v smer še enega motorja za stare fotre ala GS. Očitno je ta segment finančno dovolj zanimiv da se bodo oddaljili od prvotne zasnove. hajoktejn 1
rrrr Objavljeno Avgust 27, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2012 No ja, ne gre kar tako brezveze čez nove stroje pljuvat, še preden jih do konca sprobaš. Mene tudi zanima, a ima masažno blazino vgrajeno samo do ledvenega predela, ali seže do ramen ... sej to so trendi zdaj, če prav razumem. kewkew . Še dobro, da je štemarca že pod streho. rrrrr hajoktejn 1
CAPIROMZY Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Zdravo majstri! Glede na to, da je za menoj uspešno odpeljanih že kar precej sezon z raznimi ST, SS in podobnimi raketami, sem se odločil da bo dovolj kolenčkanja in podobnih traparij po cesti. IŠČEM zelo ohranjenega KTM adventure 950 in me zanima ali kdo pozna tole zadevo in kaj o njej menite?? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6268065 Hvala in veliko užitkov z vašimi MRCINAMI :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se