Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


Priporočene objave

Objavljeno

Poznam ne, glede na število km-jev ga pozna kvečjemu sosed, ima pa ceno malce visok nastavljeno, 6500€ bi bila prava, pa če bi imel dovolj našparan, bi šel že sam pogledat točno tega, tko pa bom še malo počakal.

Objavljeno

Sva zelo podobnih misli :)

Objavljeno

Zdravo majstri!

Glede na to, da je za menoj uspešno odpeljanih že kar precej sezon z raznimi ST, SS in podobnimi raketami, sem se odločil da bo dovolj kolenčkanja in podobnih traparij po cesti. IŠČEM zelo ohranjenega KTM adventure 950 in me zanima ali kdo pozna tole zadevo in kaj o njej menite??

http://www.avto.net/....asp?ID=6268065

Hvala in veliko užitkov z vašimi MRCINAMI :) :)

Glede na to, da dobiš novega za 11K je ta skoraj 8 let star za malo preveč EUR ,se ti ne zdi?? Ajde okoli 6 ne rečem.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

da ne brskam po celi temi..kolk tale 950 adventure popapca?

mi je pa zanimivo tole z dvem luknjam za tankanje :D

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

a glih za 950 te zanima?

cca 6,6l/100km. Pol pa vse odvisno kako pa kje ga voziš. Veš da po rovtah pa po gozdu, kjer se dostkrat kolo vrti v prazno... tam bo kak deci več ;)

za primerjavo, kolega je imel V-stroma 1000, poraba je bila pri V-stromu mu je nihala okrog 6,7l/100km. Tako da so vsi nekje tam.

Zdej bi pa še jaz vprašal neki, spet da ne brskam cel dan za enim linkom.....

Eno stran sem enkrat našel tu na forumu za kupovat KTMove dele, ki pa so bili kar precej poceni. Ena stran z temnejšim ozadjem.... pa ne spomnem se katera.

A bi mi znal mogoče kdo pomagat?

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

ziv. mene pa zanima kje boli ta dva motorja. ta starga ktma in ta novejsega. pa tudi kaksna je razlika v porabi obeh. sem prebiram malo temo tako da ne bit jezni ker sem vprasal. lep pozdrav.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

ce mi lahko kdo pomaga prosim.......

 

iscejo se kovcki, novi ali rabljeni, alu, za 950tko. z ali brez nosilcev. pogoj: 100% vodotesnost.

 

za vse info hvala vnaprej.

Objavljeno

Pozdravljeni

 

Postal sem novopečeni lastnik KTM990Adventure S,za mano je že veliko motorističnih sezon in prav tako veliko motorjev,ampak nisem pa imel še nikoli KTM zato prosim,da se ne smejite če vprašam kakšno kmečko :blush: saj so mi ti motorji popolna uganka.

 

Kot prvo bi vprašal oz. prosil če ima kdo slovenska navodila in če mi jih je pripravljen posodit,da si jih skopiram,dobi za veliko :beer2:

Na koliko je servisni interval,saj v tujem jeziko enkrat govori o 15kkm enkrat pa o 7.500kkm?

Ali motor od servisa do servisa popije kakšen dcl olja ali dva in kako se pri tem motorju mirodajno pogleda nivo olja,na GSA ga po daljši vožnji parknem na centralca,počakam 5min in pogledam,takšna so tudi navodila.(način vožnje je pri meni večinoma v višjih obratih) :P

Tlak v pnevmatikah pri praznem in polnem motorju?

Kakšen domet ima z polnim tankom oz.tankoma pri potovalni hitrosti?

 

Zaenkrat toliko in za vaše odgovore se vam že v naprej zahvaljujem in prosim za odgovore lastnike omenjenega motorja,brez pametovanja ostalih,lepo prosim in hvala :) Lp

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni

 

Postal sem novopečeni lastnik KTM990Adventure S,za mano je že veliko motorističnih sezon in prav tako veliko motorjev,ampak nisem pa imel še nikoli KTM zato prosim,da se ne smejite če vprašam kakšno kmečko :blush: saj so mi ti motorji popolna uganka.

 

Kot prvo bi vprašal oz. prosil če ima kdo slovenska navodila in če mi jih je pripravljen posodit,da si jih skopiram,dobi za veliko :beer2:

Na koliko je servisni interval,saj v tujem jeziko enkrat govori o 15kkm enkrat pa o 7.500kkm?

Ali motor od servisa do servisa popije kakšen dcl olja ali dva in kako se pri tem motorju mirodajno pogleda nivo olja,na GSA ga po daljši vožnji parknem na centralca,počakam 5min in pogledam,takšna so tudi navodila.(način vožnje je pri meni večinoma v višjih obratih) :P

Tlak v pnevmatikah pri praznem in polnem motorju?

Kakšen domet ima z polnim tankom oz.tankoma pri potovalni hitrosti?

 

Zaenkrat toliko in za vaše odgovore se vam že v naprej zahvaljujem in prosim za odgovore lastnike omenjenega motorja,brez pametovanja ostalih,lepo prosim in hvala :) Lp

Daj kako sliko, k ti ne verjamem

Popravljeno . Popravil sayo
Objavljeno

Pozdravljeni

 

Postal sem novopečeni lastnik KTM990Adventure S,za mano je že veliko motorističnih sezon in prav tako veliko motorjev,ampak nisem pa imel še nikoli KTM zato prosim,da se ne smejite če vprašam kakšno kmečko :blush: saj so mi ti motorji popolna uganka.

 

Kot prvo bi vprašal oz. prosil če ima kdo slovenska navodila in če mi jih je pripravljen posodit,da si jih skopiram,dobi za veliko :beer2:

Na koliko je servisni interval,saj v tujem jeziko enkrat govori o 15kkm enkrat pa o 7.500kkm?

Ali motor od servisa do servisa popije kakšen dcl olja ali dva in kako se pri tem motorju mirodajno pogleda nivo olja,na GSA ga po daljši vožnji parknem na centralca,počakam 5min in pogledam,takšna so tudi navodila.(način vožnje je pri meni večinoma v višjih obratih) :P

Tlak v pnevmatikah pri praznem in polnem motorju?

Kakšen domet ima z polnim tankom oz.tankoma pri potovalni hitrosti?

 

Zaenkrat toliko in za vaše odgovore se vam že v naprej zahvaljujem in prosim za odgovore lastnike omenjenega motorja,brez pametovanja ostalih,lepo prosim in hvala :) Lp

 

Najprej čestitke ob nakupu.....ne bo ti žal.....

 

Servisni interval je na 7.500 km, ob turistični vožnji ga lahko raztegneš na 10.000.

 

Ja kakšen deci popije samo ni nobene panike, če greš na pot ga nalij do maksimuma, ne rabiš s seboj vlačit ekstra olja

 

Kako se pogleda nivo olja...........ne bi o tem....mala znanost ki je še nisem uspel razvozlat

 

Pri potovalni hitrosti imaš porabo do maks. 6 litrov.....potem si pa izračunaj.

 

 

Jaz in RRR sva mojega prejšnji teden v kose vrgla da sva naštelala ventile, obenem bova še odklopila SAS, zrihtala vodno pumpo in posesala ves pesek ki ga je povsod dovolj....tako da bo naslednjih par 10 jurjev mir.

Objavljeno

Kmetu pa res zavidam, če je to res...ima nos za take motorje, kot so tudi meni všeč

Ko ga boš sprobal bi bile dobrodošle kakšne primerjave z GS-om.

Še GS 800 (tavelik) ne pomanjšan, bi prišel v ta izbor. Edini problem je, ker so meni Yamahe pri srcu, še Tenere "tamajhna" in "tavelika"...samo kaj, ko bi moral vse to sam sprobat.

Objavljeno

Kmetu pa res zavidam, če je to res...ima nos za take motorje, kot so tudi meni všeč

Ko ga boš sprobal bi bile dobrodošle kakšne primerjave z GS-om.

Še GS 800 (tavelik) ne pomanjšan, bi prišel v ta izbor. Edini problem je, ker so meni Yamahe pri srcu, še Tenere "tamajhna" in "tavelika"...samo kaj, ko bi moral vse to sam sprobat.

Kako to misliš če je to res??? A misliš ,da se zmišljujem,bemti a ga morem slikat it v garažo :blink:

No GSA 1200 sem konzerviral in bom nekaj časa gulil KTM,takoj ko naredim par tisoč km obvestim o razlikah in prednostih ter prav tako pomankljivostih,napišem pa tudi primerjavo z F700GS ki je 800ccm.

Vandrovec osebno te ne poznam,a če me kje vidiš z bilo katerim motorjem me za šalo pocukaj za rokav,dobiš na probo,še vsakemu ki mi je rekel sem mu ustregel.....maš pa pri meni trenutno na izbiro F650GS,F700GS,R1200GSA in KTM 990ADV S pa LP

Najprej čestitke ob nakupu.....ne bo ti žal.....

 

Servisni interval je na 7.500 km, ob turistični vožnji ga lahko raztegneš na 10.000.

 

Ja kakšen deci popije samo ni nobene panike, če greš na pot ga nalij do maksimuma, ne rabiš s seboj vlačit ekstra olja

 

Kako se pogleda nivo olja...........ne bi o tem....mala znanost ki je še nisem uspel razvozlat

 

Pri potovalni hitrosti imaš porabo do maks. 6 litrov.....potem si pa izračunaj.

 

 

Jaz in RRR sva mojega prejšnji teden v kose vrgla da sva naštelala ventile, obenem bova še odklopila SAS, zrihtala vodno pumpo in posesala ves pesek ki ga je povsod dovolj....tako da bo naslednjih par 10 jurjev mir.

A navodil Slovenskih pa nimaš?

Objavljeno

Ni ga več

Je pr men v garaži :010

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kako to misliš če je to res??? A misliš ,da se zmišljujem,bemti a ga morem slikat it v garažo :blink:

No GSA 1200 sem konzerviral in bom nekaj časa gulil KTM,takoj ko naredim par tisoč km obvestim o razlikah in prednostih ter prav tako pomankljivostih,napišem pa tudi primerjavo z F700GS ki je 800ccm.

Vandrovec osebno te ne poznam,a če me kje vidiš z bilo katerim motorjem me za šalo pocukaj za rokav,dobiš na probo,še vsakemu ki mi je rekel sem mu ustregel.....maš pa pri meni trenutno na izbiro F650GS,F700GS,R1200GSA in KTM 990ADV S pa LP

A navodil Slovenskih pa nimaš?

 

lp

 

Imam višek slo. navodila  za 990adv(2008)dobiš jih brez potrebe po kopiranju.

 

Priporočam ti zamenjavo zobnikov,razlika očitna. :)

 

Veliko veselja in užitka pri vožnji,zanimivo bo slišati + in - glede na to kaj  voziš sedaj.

 

Cene

Objavljeno

A navodil Slovenskih pa nimaš?

 

 

Imam :) sam vidim da si jih že dobil. Imam pa celoten service manual če rabiš....

Objavljeno

kot vidim je Kmet edini  ki je zaprisežen BMW-jaš   , pa si je upal kupit KTM   ,ki je bolj za izkušene  voznike--nima ga vsak.

GS-a ma vsak ki bi rad enduro mal boljšo--in  ni  izkušen motorist. No je pa leprišla resnica na dan  vsi bi KTM,,sam je dost čejev.

Bravo Kmet  .!!!

Objavljeno

olje preveriš tako da ga daš na štender  , če ga nimaš pa pokonci ko vtikaš palčko not.

Motor prej zalaufaš in ga pustiš brez gasa laufat  da se prižge ventilator ali pa vsaj 4 minute.

Ugasneš motor odviješ palčko,počakaš minutko in vtakneš to je to.

menjaš zobnik kkot je rekel cene.

Haidenau  scaut gume.

Servis raztegneš.

poraba olja 2 dl na 3000km.

poraba goriva  na potovanju 5,8 litra

pri tekoči hitri vožnji 6,4 litra

pri športni    6,7 litra

pri  norenju 2-3 prestava 7 litrov

težak off road  do 9 litrov

no  za normalno vožnjo 305 km radij

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

lp

 

Imam višek slo. navodila  za 990adv(2008)dobiš jih brez potrebe po kopiranju.

 

Priporočam ti zamenjavo zobnikov,razlika očitna. :)

 

Veliko veselja in užitka pri vožnji,zanimivo bo slišati + in - glede na to kaj  voziš sedaj.

 

Cene

Sm ti poslal PM,hvala in z veseljem bom napisal + in - sam potrebujem par tisoč km,da bom lohk kej več rekel :)

 

Imam :) sam vidim da si jih že dobil. Imam pa celoten service manual če rabiš....

Seveda,lepo te prosim tudi za service manual,ti pošljem št. na PM pa me kontaktiraj oz. mi pošlji tvojo pa te pokličem,da se zmenva :OK:

 

olje preveriš tako da ga daš na štender  , če ga nimaš pa pokonci ko vtikaš palčko not.

Motor prej zalaufaš in ga pustiš brez gasa laufat  da se prižge ventilator ali pa vsaj 4 minute.

Ugasneš motor odviješ palčko,počakaš minutko in vtakneš to je to.

menjaš zobnik kkot je rekel cene.

Haidenau  scaut gume.

Servis raztegneš.

poraba olja 2 dl na 3000km.

poraba goriva  na potovanju 5,8 litra

pri tekoči hitri vožnji 6,4 litra

pri športni    6,7 litra

pri  norenju 2-3 prestava 7 litrov

težak off road  do 9 litrov

no  za normalno vožnjo 305 km radij

Menih hvala tudi tebi za napotke in pomoč,maš mogoče kakšno varijanto (popust) za Haidenauke? Glede olja pa fantje,z GSA 10.000 km in 6dcl olja in kdor me pozna ve da mi noben sportaš ne pobegne po rakitni :P hočm povedat ,da ne šparam,no mit o požrešnem GS olježderu smo že razbil,je pa res,da nekaterim požre tud do 1l na 1000 do 2000kkm sam to je odvisen kakšen posluh imaš za agregat ob utekavanju,takrat največ GS-u zajebejo ker nimajo občutka in ne upoštevajo navodil za utekavanje ^_^ No tema je KTM se opravičujem za OFF topic,sam to že mal spada v une + in - :)

 

Se vam pa vsem zahvaljujem za hitro pomoč in napotke,sem kar presenečen(pozitivno seveda) in vesel,da vas enkrat spoznam in kakšno tudi rečemo ob :beer2:

Objavljeno

Srecno, kmet, pa kettenspray nabavi :)

Objavljeno

Srecno, kmet, pa kettenspray nabavi :)

Hvala :)

Objavljeno

Oj,  a pa to mas sam tolk motorjev... skor enega za vsak dan v tednu... lepo. :smoke:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!