Kmet2 Objavljeno Februar 28, 2013 Opozori Objavljeno Februar 28, 2013 Lahko prosim kak lastnik 990ke pogleda v prometno kakšno prostornino motorja imajo vpisano? Ker so vrli uradniki ugotovili, da je motor EURO1 s 1000ccm in da je tržna vrednost 1500€ večja kot je račun iz moto trgovine... V vseh KTMovih specifikacijah je navedena prostornina 999ccm, nevem od kod so potegnili 1000?! Motor je evro 3....s prostornino pa ti bo pomagal stric Googl,jaz mam prometno in motor na servisu,drugače bi ti pomagal z info...
CeneR Objavljeno Februar 28, 2013 Opozori Objavljeno Februar 28, 2013 Lahko prosim kak lastnik 990ke pogleda v prometno kakšno prostornino motorja imajo vpisano? Ker so vrli uradniki ugotovili, da je motor EURO1 s 1000ccm in da je tržna vrednost 1500€ večja kot je račun iz moto trgovine... V vseh KTMovih specifikacijah je navedena prostornina 999ccm, nevem od kod so potegnili 1000?!v homologaciji je na žalost 1000ccm/Euro3
AJ Objavljeno Februar 28, 2013 Opozori Objavljeno Februar 28, 2013 Hvala obema za pomoc in hiter odgovor. Za euro 3 sem jim pravkar uspel dokazat, kar se tice prostornine pa je za lc8 motorje v slovenski bazi 1000ccm, to bi naj podal generalni uvoznik in dvomim da bom tu kaj dosegel. Njihova nekorektnost me bo tako stala okoli 350eur, lopovi!!!
Bambi61 Objavljeno Februar 28, 2013 Opozori Objavljeno Februar 28, 2013 Hvala obema za pomoc in hiter odgovor. Za euro 3 sem jim pravkar uspel dokazat, kar se tice prostornine pa je za lc8 motorje v slovenski bazi 1000ccm, to bi naj podal generalni uvoznik in dvomim da bom tu kaj dosegel. Njihova nekorektnost me bo tako stala okoli 350eur, lopovi!!! No, saj iz istega razloga(1000 namesto 999 ccm) je KTM tudi po novem dražji za približno jurja zaradi novega davka na "luksuz" !!
vrho1679 Objavljeno Februar 28, 2013 Opozori Objavljeno Februar 28, 2013 Hvala obema za pomoc in hiter odgovor. Za euro 3 sem jim pravkar uspel dokazat, kar se tice prostornine pa je za lc8 motorje v slovenski bazi 1000ccm, to bi naj podal generalni uvoznik in dvomim da bom tu kaj dosegel. Njihova nekorektnost me bo tako stala okoli 350eur, lopovi!!! Za 350 EUR se boš z motorjem lahko že marsikam zapeljal. Meni to ni malo denarja. Jaz bi vseeno poskusil, če je očitna napaka na njihovi strani. Ali pa se obrnil na kako institucijo (ne me vprašat katero, ker ne vem. morda zveza potrošnikov ). LP
Barth Objavljeno Februar 28, 2013 Opozori Objavljeno Februar 28, 2013 me zanima, kaj pooblaščeni uvoznik reče na to. Mislim, da je tudi njemu v interesu, da bi prodajal motorje brez tega davka. Če zve kdo, prosim za objavo tu, saj nas vse zanima komu je v interesu takšna situacija.
AJ Objavljeno Februar 28, 2013 Opozori Objavljeno Februar 28, 2013 Za 350 EUR se boš z motorjem lahko že marsikam zapeljal. Meni to ni malo denarja. Jaz bi vseeno poskusil, če je očitna napaka na njihovi strani. Ali pa se obrnil na kako institucijo (ne me vprašat katero, ker ne vem. morda zveza potrošnikov ). LP Tudi meni to ni malo denarja in podobno razmišljam. Nameravam poklicati še uvoznika, preden karkoli plačam. Dvomim, da bom karkoli naredil, zanima pa me kaj porečejo...
AJ Objavljeno Marec 4, 2013 Opozori Objavljeno Marec 4, 2013 Torej, zadeva je taka; v vseh dokumentih in navodilih je za 990 motorje zapisana prostornina motorja 999ccm, tak podatek imajo pooblaščeni prodajalci kot tudi Eurotax. V dokumentu opisa vozila, ki ga pa KTM izda v sladu z aneksom 2 direktive 92/61/EEC (ta dokument potem tudi na ministrstvu uporabijo, da vnesejo vozilo v bazo) pa je KTM navedel prostornino motorja 1000ccm. Tudi v drugih državah se uradno vpiše prostornina 1000ccm. Tudi podatka o vrtini in gibu se skladata s podatkom o 1000ccm, tako da nevem zakaj povzročajo zmedo s tem 999/1000. LP Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Marec 16, 2013 Opozori Objavljeno Marec 16, 2013 No takole se pa mi igramo,generalno očiščen,zdej pa LeoVinčiji,verižni set,gume smo že popedenal,navigacija,velik servis,špic lampe,zamenjava cilindra za sklopko,poliranje krivin pa še se bo kej najdlo....... ^_^ HyperJack 1
rrrr Objavljeno Marec 16, 2013 Opozori Objavljeno Marec 16, 2013 ko si že tam, še z mojega pesek dol pihni. A SAS boš obdržal? Prav preveč ga ne glancat - boš potem manj stokal, ko ga boš z blatom packal. rrrr
Kmet2 Objavljeno Marec 16, 2013 Opozori Objavljeno Marec 16, 2013 ko si že tam, še z mojega pesek dol pihni. A SAS boš obdržal? Prav preveč ga ne glancat - boš potem manj stokal, ko ga boš z blatom packal. rrrr Včeraj sem bil tam in po pravic ni nobenga modrega 990ADV tam.KTM mam prvič v svojem življenju zato mi ta SAS ne pomeni prav veliko,a mi lahko kej več poveš o tem,lahko tudi na PM,da ne smetiva,no čeprav se tiče motorja in ni smetenje
franc Objavljeno Marec 18, 2013 Opozori Objavljeno Marec 18, 2013 Za cilinder sklopke poglej tukaj: http://sigutech.com/index.php jih precej bolj hvalijo kot original (dvojni o ringi ipd) , cena je pa podobna. lp Franc Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Marec 18, 2013 Opozori Objavljeno Marec 18, 2013 Za cilinder sklopke poglej tukaj: http://sigutech.com/index.php jih precej bolj hvalijo kot original (dvojni o ringi ipd) , cena je pa podobna. lp Franc Hvala za nasvet,sam mam robo že vso nabavljeno ,mislim da je cilinder sklopke od Oberona.
T 120 Objavljeno Marec 18, 2013 Opozori Objavljeno Marec 18, 2013 Koliko pa ima tale tvoj km-jev? Hvala za nasvet,sam mam robo že vso nabavljeno ,mislim da je cilinder sklopke od Oberona.
OrangePower Objavljeno Marec 18, 2013 Opozori Objavljeno Marec 18, 2013 kmet2 kje si dobil pa te lepe trakce za na feltne, cena? Lušni so, ker ni navadna oranžna črta....
Kmet2 Objavljeno Marec 18, 2013 Opozori Objavljeno Marec 18, 2013 Koliko pa ima tale tvoj km-jev? 36kkm kmet2 kje si dobil pa te lepe trakce za na feltne, cena? Lušni so, ker ni navadna oranžna črta.... Pojma nimam ,motor mi pedena Miha Jamnik KTM na Škofljici,ko dobim račun ti lohk povem,mislm pa da se naroči to tudi na Redy2race
TakeALookAround Objavljeno Marec 18, 2013 Opozori Objavljeno Marec 18, 2013 Aj kej reku, da bo do zacetka sezone ready to race?
franc Objavljeno Marec 18, 2013 Opozori Objavljeno Marec 18, 2013 Če se ne motim so ti "trakci" v powerparts, cena je pa za nalepke zasoljena (nekih 40€ imam "v glavi") . Miha ni slab, samo je pa "zlatar" . lp Franc suntrace14 1
Kmet2 Objavljeno Marec 18, 2013 Opozori Objavljeno Marec 18, 2013 Če se ne motim so ti "trakci" v powerparts, cena je pa za nalepke zasoljena (nekih 40€ imam "v glavi") . Miha ni slab, samo je pa "zlatar" . lp Franc Res je,a mi ni težko plačat kakšen fičnik več ,ko vidim,da res popedena motor,je natančen in dosleden,kar mi pri serviserju veliko pomeni,pa tud že naprej mi pove,kakšna je stvar in kako stoji,če me razumeš,drugače sem pa zlatarju vajen iz BMW krogov kjer se vrtim že vrsto let,slabši po mojem ne more bit
Kmet2 Objavljeno Marec 18, 2013 Opozori Objavljeno Marec 18, 2013 Aj kej reku, da bo do zacetka sezone ready to race? Baje da bo TakeALookAround 1
Leteči Objavljeno Marec 18, 2013 Opozori Objavljeno Marec 18, 2013 Če bi še kdo rad dvignil balanco se mi po polici valja par kosov poviškov za 950/990 ADV. Narejeni so tako da se balanca ne pomakne nazaj kot pri klasičnih poviških. Podaljševanje kablov in zajl ni potrebno. Več na PM
Kmet2 Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 No remont se nadaljuje....verižni set je gor,Leoti tud(homologacija v izdelavi)... Oberonček je gor,vodna pumpa zamenjana,ventili poštelani.... Namontirali scot oiler... Odklopili SAS,naložili mapo od Akrapoviča,zamenjali zračni filter z nekim športnim,(pozabu znamko),spolirali vse krivine.... Po besedah serviserja pridobil okrog 10hp,čakam še nosilce za špic lampe,nosilec Zumota 550 in alarm,pol bo pa počas prpravljen za ready2race se še kej oglasm ko bo skompletiran. jozexj6, KilleRBee, ZdenkoK in 6 others 9
kasti Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 Obeta vse skupaj.... že v osnovi je 990ADV dober stroj! Ampak boš pa še kar nekaj € zmetal nanj, mar ne!?
Kmet2 Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 Obeta vse skupaj.... že v osnovi je 990ADV dober stroj! Ampak boš pa še kar nekaj € zmetal nanj, mar ne!? Eh pustmo podrobnosti
Fadil Objavljeno Marec 23, 2013 Opozori Objavljeno Marec 23, 2013 No remont se nadaljuje....verižni set je gor,Leoti tud(homologacija v izdelavi)... Oberonček je gor,vodna pumpa zamenjana,ventili poštelani.... Namontirali scot oiler... Odklopili SAS,naložili mapo od Akrapoviča,zamenjali zračni filter z nekim športnim,(pozabu znamko),spolirali vse krivine.... Po besedah serviserja pridobil okrog 10hp,čakam še nosilce za špic lampe,nosilec Zumota 550 in alarm,pol bo pa počas prpravljen za ready2race se še kej oglasm ko bo skompletiran. Lepo je, ko človek res dobro skrbi za svoj motor. Pa naj bo motor star ali novejši, tako se dela. Zelo pohvalno! Tudi delavnica je spucana kot lekarna. Kmet2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se