Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


Priporočene objave

Objavljeno

Lahko prosim kak lastnik 990ke pogleda v prometno kakšno prostornino motorja imajo vpisano? Ker so vrli uradniki ugotovili, da je motor EURO1 s 1000ccm in da je tržna vrednost 1500€ večja kot je račun iz moto trgovine... :SS  V vseh KTMovih specifikacijah je navedena prostornina 999ccm, nevem od kod so potegnili 1000?!

Motor je evro 3....s prostornino pa ti bo pomagal stric Googl,jaz mam prometno in motor na servisu,drugače bi ti pomagal z info...

Objavljeno

Lahko prosim kak lastnik 990ke pogleda v prometno kakšno prostornino motorja imajo vpisano? Ker so vrli uradniki ugotovili, da je motor EURO1 s 1000ccm in da je tržna vrednost 1500€ večja kot je račun iz moto trgovine... :SS  V vseh KTMovih specifikacijah je navedena prostornina 999ccm, nevem od kod so potegnili 1000?!

v homologaciji je na žalost 1000ccm/Euro3

post-5502-0-48351500-1362030555_thumb.jpg

Objavljeno

Hvala obema za pomoc in hiter odgovor.

Za euro 3 sem jim pravkar uspel dokazat, kar se tice prostornine pa je za lc8 motorje v slovenski bazi 1000ccm, to bi naj podal generalni uvoznik in dvomim da bom tu kaj dosegel. Njihova nekorektnost me bo tako stala okoli 350eur, lopovi!!!

Objavljeno

Hvala obema za pomoc in hiter odgovor.

Za euro 3 sem jim pravkar uspel dokazat, kar se tice prostornine pa je za lc8 motorje v slovenski bazi 1000ccm, to bi naj podal generalni uvoznik in dvomim da bom tu kaj dosegel. Njihova nekorektnost me bo tako stala okoli 350eur, lopovi!!!

No, saj iz istega razloga(1000 namesto 999 ccm) je KTM tudi po novem dražji za približno jurja zaradi novega davka na "luksuz" !!

Objavljeno

Hvala obema za pomoc in hiter odgovor.

Za euro 3 sem jim pravkar uspel dokazat, kar se tice prostornine pa je za lc8 motorje v slovenski bazi 1000ccm, to bi naj podal generalni uvoznik in dvomim da bom tu kaj dosegel. Njihova nekorektnost me bo tako stala okoli 350eur, lopovi!!!

 

Za 350 EUR se boš z motorjem lahko že marsikam zapeljal. Meni to ni malo denarja. Jaz bi vseeno poskusil, če je očitna napaka na njihovi strani. Ali pa se obrnil na kako institucijo (ne me vprašat katero, ker ne vem. morda zveza potrošnikov ). LP

Objavljeno

me zanima, kaj pooblaščeni uvoznik reče na to. Mislim, da je tudi njemu v interesu, da bi prodajal motorje brez tega davka. Če zve kdo, prosim za objavo tu, saj nas vse zanima komu je v interesu takšna situacija.

Objavljeno

Za 350 EUR se boš z motorjem lahko že marsikam zapeljal. Meni to ni malo denarja. Jaz bi vseeno poskusil, če je očitna napaka na njihovi strani. Ali pa se obrnil na kako institucijo (ne me vprašat katero, ker ne vem. morda zveza potrošnikov ). LP

 

Tudi meni to ni malo denarja in podobno razmišljam. Nameravam poklicati še uvoznika, preden karkoli plačam. Dvomim, da bom karkoli naredil, zanima pa me kaj porečejo...

Objavljeno

Torej, zadeva je taka; v vseh dokumentih in navodilih je za 990 motorje zapisana prostornina motorja 999ccm, tak podatek imajo pooblaščeni prodajalci kot tudi Eurotax. V dokumentu opisa vozila, ki ga pa KTM izda v sladu z aneksom 2 direktive 92/61/EEC (ta dokument potem tudi na ministrstvu uporabijo, da vnesejo vozilo v bazo) pa je KTM navedel prostornino motorja 1000ccm. Tudi v drugih državah se uradno vpiše prostornina 1000ccm. Tudi podatka o vrtini in gibu se skladata s podatkom o 1000ccm, tako da nevem zakaj povzročajo zmedo s tem 999/1000.

 

LP

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No takole se pa mi igramo,generalno očiščen,zdej pa LeoVinčiji,verižni set,gume smo že popedenal,navigacija,velik servis,špic lampe,zamenjava cilindra za sklopko,poliranje krivin pa še se bo kej najdlo....... ^_^

DSC03916.JPG

DSC03915.JPG

Objavljeno

ko si že tam, še z mojega pesek dol pihni. A SAS boš obdržal?

Prav preveč ga ne glancat - boš potem manj stokal, ko ga boš z blatom packal.

rrrr

Objavljeno

ko si že tam, še z mojega pesek dol pihni. A SAS boš obdržal?

Prav preveč ga ne glancat - boš potem manj stokal, ko ga boš z blatom packal.

rrrr

Včeraj sem bil tam in po pravic ni nobenga modrega 990ADV tam.KTM mam prvič v svojem življenju zato mi ta SAS ne pomeni prav veliko,a mi lahko kej več poveš o tem,lahko tudi na PM,da ne smetiva,no čeprav se tiče motorja in ni smetenje ;)

Objavljeno

Za cilinder sklopke poglej tukaj: http://sigutech.com/index.php

jih precej bolj hvalijo kot original (dvojni o ringi ipd) , cena je pa podobna.

lp

Franc

Hvala za nasvet,sam mam robo že vso nabavljeno ,mislim da je cilinder sklopke od Oberona.

Objavljeno

Koliko pa ima tale tvoj km-jev? 

Hvala za nasvet,sam mam robo že vso nabavljeno ,mislim da je cilinder sklopke od Oberona.

Objavljeno

kmet2 kje si dobil pa te lepe trakce za na feltne, cena?

Lušni so, ker ni navadna oranžna črta....

Objavljeno

Koliko pa ima tale tvoj km-jev? 

36kkm

 

kmet2 kje si dobil pa te lepe trakce za na feltne, cena?

Lušni so, ker ni navadna oranžna črta....

Pojma nimam ,motor mi pedena Miha Jamnik KTM na Škofljici,ko dobim račun ti lohk povem,mislm pa da se naroči to tudi na Redy2race

Objavljeno

Aj kej reku, da bo do zacetka sezone ready to race? :D

Objavljeno

Če se ne motim so ti "trakci" v powerparts, cena je pa za nalepke zasoljena (nekih 40€ imam "v glavi") .

Miha ni slab, samo je pa "zlatar" .

lp

Franc

Objavljeno

Če se ne motim so ti "trakci" v powerparts, cena je pa za nalepke zasoljena (nekih 40€ imam "v glavi") .

Miha ni slab, samo je pa "zlatar" .

lp

Franc

Res je,a mi ni težko plačat kakšen fičnik več ,ko vidim,da res popedena motor,je natančen in dosleden,kar mi pri serviserju veliko pomeni,pa tud že naprej mi pove,kakšna je stvar in kako stoji,če me razumeš,drugače sem pa zlatarju vajen iz BMW krogov kjer se vrtim že vrsto let,slabši po mojem ne more bit ;)

Objavljeno

Aj kej reku, da bo do zacetka sezone ready to race? :D

Baje da bo :)

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Če bi še kdo rad dvignil balanco se mi po polici valja par kosov poviškov za 950/990 ADV. Narejeni so tako da se balanca ne pomakne nazaj kot pri klasičnih poviških. Podaljševanje kablov in zajl ni potrebno.

 

 

Več na PM

Objavljeno

No remont se nadaljuje....verižni set je gor,Leoti tud(homologacija v izdelavi)...

DSC03944.JPG

Oberonček je gor,vodna pumpa zamenjana,ventili poštelani....

DSC03947.JPG

Namontirali scot oiler...

DSC03945.JPG

Odklopili SAS,naložili mapo od Akrapoviča,zamenjali zračni filter z nekim športnim,(pozabu znamko),spolirali vse krivine....DSC03946.JPG

Po besedah serviserja pridobil okrog 10hp,čakam še nosilce za špic lampe,nosilec Zumota 550 in alarm,pol bo pa počas prpravljen za ready2race :) se še kej oglasm ko bo skompletiran.

Objavljeno

Obeta vse skupaj....  že v osnovi je 990ADV dober stroj!  :OK:

 

Ampak boš pa še kar nekaj € zmetal nanj, mar ne!?

Objavljeno

Obeta vse skupaj....  že v osnovi je 990ADV dober stroj!  :OK:

 

Ampak boš pa še kar nekaj € zmetal nanj, mar ne!?

Eh pustmo podrobnosti :P

Objavljeno

No remont se nadaljuje....verižni set je gor,Leoti tud(homologacija v izdelavi)...

DSC03944.JPG

Oberonček je gor,vodna pumpa zamenjana,ventili poštelani....

DSC03947.JPG

Namontirali scot oiler...

DSC03945.JPG

Odklopili SAS,naložili mapo od Akrapoviča,zamenjali zračni filter z nekim športnim,(pozabu znamko),spolirali vse krivine....DSC03946.JPG

Po besedah serviserja pridobil okrog 10hp,čakam še nosilce za špic lampe,nosilec Zumota 550 in alarm,pol bo pa počas prpravljen za ready2race :) se še kej oglasm ko bo skompletiran.

Lepo je, ko človek res dobro skrbi za svoj motor. Pa naj bo motor star ali novejši, tako se dela. Zelo pohvalno! Tudi delavnica je spucana kot lekarna.  

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!