Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


Priporočene objave

Objavljeno
Črn zgleda MEGA :OK: , tudi S varijanta v modri :notworthy: , ampak tisti GO!!!!!!!-povej da se samo šalijo :kva1: :kva1: :kva1: :kva1:

LP Bobo B)

Meni je ravno črn najbolj :BUA:, GO pa po moje ostaja... Itak so a kupovali samo profiji, ki so si "galva" modro naštrihali čez in kakšen GO ali pa Ready to Race nabili čezenj...

Oranžen je meni še vedno najbolj dopadljiv ... pač KTM trademark B)

Objavljeno

No, ker se spodobi, da ima tak krasen motorin tudi pripadajoče kufre, sem jih naročil in namontiral.

Še komentar... Placa kolker hočeš, pa še celo "ta male" sem vzel (35 litrov x 2)... Se pa nisem odločil za "plastik" varianto (tisto, ki ima vgrajen rezervoar za vodo), ker zna biti material kritičen pri hujših padcih... no, kao že zdržijo veliko, a ojačan aluminij je le malo trši, pa še popravi ga lahko vsak mojster. če ne drugače nekako zašvasaš... plastiko pa težje, ne?

Kar se tiče izgleda, zgledajo kar veliki, ker je motorin sicer zelo vitek... še za kakšen milimeter bi jih lahko dali bližje noter, več pa fizično ne gre... Zanimivo je, da plastični (ki so po volumnu manjši) izgledajo še dosti širši...

V glavnem, takole nekako zgleda...

Foto1

post-4-1064179198.jpg

Objavljeno

Lep je lep! Sam mi je un KTM tm zravn tvojga bolj ušeč! :D

Objavljeno
Škoda, da si peljal "še neulaufanega"... Moj ima sedaj 10k km in se obnaša res fantastično... se mi zdi, da je vsakih novih 100km nekje od 5.000km naprej boljših... agregat se odziva zelo mehko in hkrati eksplozivno... Res noro.

No, še to. Original gume so zdržale 10k km zadnja, prednja bi še kakšnih 3k km, a sem zamenjal kar obe hkrati.

Glede koliko si prevozil bi mogoče lahko napisal kaj pri motorju pogrešaš, slabe lastnosti (če so) in predvsem kako je primeren za daljša potovanja.

Objavljeno
Glede koliko si prevozil bi mogoče lahko napisal kaj pri motorju pogrešaš, slabe lastnosti (če so) in predvsem kako je primeren za daljša potovanja.

Še vedno čisto ničesar ne pogrešam. Zame je bike enostavno fantastičen in pokritizirati ne morem ničesar.

Daljša potovanja? Hja, odvisno kaj si predstavljaš pod tem. Dolge fure niso problem - v enem kosu sem prevozil relacijo LJ-Rijeka-cela jadranska magistrala-Dubrovnik-Cavtat... Kakšnih 12 ur čistega sedenja na motorju. Pa zvečer nisem preklinjal motorja in naslednji dan zjutraj z veseljem šel na motor.

Krajša potovanja v stilu štiridnevnih Dolomitov, kjer sem sedel na motorju od cca 7:30 do 19:00 ure, vmes mogoče vsega skupaj uro in pol do dve uri počitka za fotke/vodo+/vodo-/relaksacijo, tudi nikakršen problem. Na daljšem potovanju (vsak dan na motorju npr. 2 meseca) pa še nisem bil.

Objavljeno
Še vedno čisto ničesar ne pogrešam. Zame je bike enostavno fantastičen in pokritizirati ne morem ničesar.

Daljša potovanja? Hja, odvisno kaj si predstavljaš pod tem. Dolge fure niso problem - v enem kosu sem prevozil relacijo LJ-Rijeka-cela jadranska magistrala-Dubrovnik-Cavtat... Kakšnih 12 ur čistega sedenja na motorju. Pa zvečer nisem preklinjal motorja in naslednji dan zjutraj z veseljem šel na motor.

Krajša potovanja v stilu štiridnevnih Dolomitov, kjer sem sedel na motorju od cca 7:30 do 19:00 ure, vmes mogoče vsega skupaj uro in pol do dve uri počitka za fotke/vodo+/vodo-/relaksacijo, tudi nikakršen problem. Na daljšem potovanju (vsak dan na motorju npr. 2 meseca) pa še nisem bil.

Ostale literske potovalne endure si gotovo vozil. Kaj te je prepričalo za nakup tega motorja? Ali se da dogovoriti pri uvozniku za testno vožnjo tega modela?

Objavljeno

Z eno besedo: športnost.

- Dejansko se lahko VOZIŠ po brezpotjih in ne le "poskušaš po makadamu" (kot je to z ostalimi ta velikimi endurami... no, saj nič ne rečem, vse se da če se res potrudiš (na stanovnikovi enduro šoli smo se vsi udeleženci ne glede na motor vozili po istem terenu), a zakaj bi garal, če lahko uživaš?)

- Design (ne le zunanji izgled) & specifikacije: velika večina delov (vzetenje, vilice, zavore...) je iz dakarske meonijeve "specialke"..., nizka teža, razporeditev teže, okretnost, "količina" KM in navora

- nora okretnost in lahkotnost vožnje -- kot da bi vozil "moped" (na easy) a je dejansko huda mrcina -- tako na cesti kot terenu

- Čas, ki ga je KTM posvetil razvoju... dejansko sem na motor čakal dve leti (od prvih osnutkov in napovedi naprej) in mi DANES ni žal, da je trajalo tako dolgo. Kar nekaj časa so porabili zato, da so ga razvili in izpopolnili (dakarski model), potem pa dali v produkcijo...

V glavnem, jaz sem 100% zadovoljen z njim. Je pa res, da je "specifičen" in da ni za vsakega. Če se boš vozil samo po cesti in tu-in-tam po kakšnem makadamu (bolj po pomoti kot nalašč), potem raje vzami katerega drugega od endur... ATwin (žal so jih nehali delati), GS-a, Varadera, Caponorda... (nekako v tem vrstnem redu bi jih jaz kupoval). Če pa ti je všeč tu in tam tudi kakšen off-road adrenalin, je pa to to!

Kar se tiče testne vožnje -- pri Motorjetu imajo trenutno še vedno testnega LC8 v lasti... in ne dvomim v to, da če kupuješ kaj takega, da ga dobiš za kakšno urico na testno vožnjo...

Objavljeno

Skoraj si me že prepričal.

Sedaj pa: kamen na kamen - palača (ktm).

Hvala na info!

Lp Matjaž

Objavljeno

Huh, na tistem wallpaperju je zadeva v takem manevru, kot da gre za kako krosko :blink: Hudicevo okretna zadeva :)

Objavljeno

je okreten ni kaj. na mestu je malce okorna zadeva, ampak takoj ko se odpelješ pa postane lahek in okreten.res ni kaj! :OK: :OK:

Objavljeno

Svetovna fotka!!!!!! :yea2: :yea2:

Kje se še dandanes najdejo takšni tereni, kjer lahko brezskrbno voziš enduro in ne srečaš kakega kmeta al policaja???

LP Bobo B)

Objavljeno

ve kdo koliko ma adventure "top speed"?? :hmm: :hmm: :hmm:

Objavljeno
Huh, na tistem wallpaperju je zadeva v takem manevru, kot da gre za kako krosko :blink: Hudicevo okretna zadeva :)

pa hudicevo dober voznik da tole zadevo tkole skoz uvink pele :OK:

Objavljeno
ve kdo koliko ma adventure "top speed"?? :hmm: :hmm: :hmm:

Pri Motorradu so, se mi zdi, izmerili 213. Drugače pa okrog 200-210.

Objavljeno

kakšna je pa normalna potovalna hitrost? Tko ,da je udobje , majhna poraba, ...?

Objavljeno
kakšna je pa normalna potovalna hitrost? Tko ,da je udobje , majhna poraba, ...?

Jah odvisno kje se voziš... Avtocesta na easy recimo kakšnih 150, sem se pa peljal konstantno 170-180 Vransko-Maribor tudi že. Vse ostalo pa odvisno od ceste, vremenskih razmer, prometnih razmer na cesti itd...

Objavljeno

Ta motor mi je res najhujsi. Ce bi imel denar bi ga takoj kupil. Vsec mi je to k ga mas lahko za potovat, hkrati pa loh prides povsod kjer ti pase. Moti me astronomska cena, sprednje luci, vprasljiva kakovost motorja(delovanje).

Enkrat ga morm videt v zivo :kva1: .

Ej Noise. Kok je pa stvar kej okretna? A se da kej kupt za zascito plastike, ce ti pade na tla?

Vidim, da ne najdes slabe besede o Ktm-ih. No sej itak da bo vsak svoje hvalil. Zame je pa Honda No. 1.

Objavljeno
Moti me astronomska cena,

Zanimivo je, da marsikdo to reče... Ko pa omenim, da je cenejši kot BMW R1150 GS, pa vsak reče "aja saj res"... Se mi zdi, da se je neka "high-price" fama naredila okrog motorja, ki pa definitivno ni resnična. Pri nas pa sploh ne, saj stane motor 2,7mio SIT, KTM-ovci v Mattighoffnu pa pravijo, da ga pod 3mio sploh ne bi smeli prodajati (in težijo uvozniku).

sprednje luci,

Meni so pa ravno luči carske. Ne samo, da fantastično izgledajo, bolj pomembno je, da odlično (zelo svetlo) svetijo...

vprasljiva kakovost motorja(delovanje)

??? Hja, glede tega bomo še videli. Čez nekaj let bo kar jasno kako in kaj -- ampak so far so good :)

Ej Noise. Kok je pa stvar kej okretna?
Zelo. Kot moped. Lahek. Jaz zadevo lažje obvladujem kot sem npr. prej enovaljnega 650cc Pegasota.

A se da kej kupt za zascito plastike, ce ti pade na tla?
Zanimivo je, da se motorju ob relativno počasnih padcih, zelo malo "zgodi". Moj je bil na tleh štirikrat, trikrat na levi in enkrat na desni strani -- več kot par nekajcentimetrskih prask (bom naredil fotke in dal gor) na motorju ni. Motor ima itak spodaj na levi in desni strani tanka trdo-plastična dodatka, na katere motor pade, ko pade. Zadaj pa se nasloni na sopotnikovi tački -- in, pazi to, drugi dan potem, ko sem dal na motor nosilce za ALU kovčke, sem se pri peskokopu za Savo zvrnil na dokaj grobem makadamu-pesku (pretiraval s treniranjem ostrih zavojev :yea2: ). Sem si mislil, shit, zdaj bodo pa nosilci čisto porajsani in nič več črni. Sem se rahlo zmotil, na nosilcu je ena površinska praska, dolga cca 10-15 milimetrov. In če računaš, da je bil motor na tleh na boku, ob čemer se nosilec, ki štrli stran od motorja takorekoč ni popraskal, je zadeva 1A. V glavnem, zelo zelo zadovoljen. Aja, no, pa zadnjič sem spoliral vetrobran in plastike, ki so bile zaradi vožnje po raznem "ostrem" in bodičastem grmovju rahlo "porajsane"... Je spet kot nov :D

Vidim, da ne najdes slabe besede o Ktm-ih. No sej itak da bo vsak svoje hvalil
Z motorjem sem res 100% zadovoljen.
Objavljeno

Reči Noise D., kaj pa S varijanta LC8, meni je pa glih ta všeč. Sem sedel v Motor Jetu na njem in se počutil kot car tako visoko. Z višino sam nimam problemov(191cm), pa je tudi zame bil visok.

Kaj pa vozne lastosti S proti navadnemu???? Vpliva kaj višje vzmetenje na lego na cesti, trdoto???, kakšne govorice-primerjave krožijo kaj med lastniki????

LP Bobo B)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!