Noise Objavljeno Oktober 3, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2003 Reči Noise D., kaj pa S varijanta LC8, meni je pa glih ta všeč. Sem sedel v Motor Jetu na njem in se počutil kot car tako visoko. Z višino sam nimam problemov(191cm), pa je tudi zame bil visok. Kaj pa vozne lastosti S proti navadnemu???? Vpliva kaj višje vzmetenje na lego na cesti, trdoto???, kakšne govorice-primerjave krožijo kaj med lastniki???? Kolikor so zadevo pretestirali novinarji na predstavitvi, so bili vsi bolj navdušeni nad ne-S varianto. Strinjali so se, da je S še malo bolj športen (30mm večji hod vilic) in predvsem - višji ... 311mm ground clearance + 910mm višina sedeža. Nekako so rekli, da če ti višina sedeža ustreza in če si dober offroadist, da je S tisti, ki ga lahko kupiš. Za normalne ljudi -- večino -- (glede višine in glede offroad voznih sposobnosti pa da bi naj bil ne-S boljši. Nekaj je bilo tudi komentarjev v Motorradu, da se zdi (morda zaradi višine) S malenkost manj stabilen na cesti. Ne vem, jaz sem imel sprva naročenega S, pa sem potem zaradi prvih odzivov po predstavitvi, bil kar vesel, da so imeli KTM-ovci "težave" z dobavo S-ov in da sem vzel ne-S model. No, dejansko niso imeli težav z dobavo, ampak so pravilno predvidili ciljni skupini... S je po moje (po letošnji barvni kombinaciji pa je to sploh očitno) namenjen bolj profijem, rallyistom itd... ne-S pa vsem ostalim... Malo mi je žal edino to, da je bil prvo leto ne-S dobavljiv le v srebrni barvi. Oranžna res fajn seka, a kaj čmo. Brez motorja cele sezone definitivno ne bi zdržal :D
Noise Objavljeno Oktober 7, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2003 Danes pa je spet en tak lušten wallpaper... Še povezava do 1024x768 razlicice (za vse tiste, ki bo radi imeli večjega :D)
Robtech Objavljeno Oktober 8, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2003 no če te barva moti pač menjaš plastiko pa je :naughty: :OK:
batzajla Objavljeno Oktober 8, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2003 no če maš cajt zračunej kolk te pridejo vse plastike+rezervoar... :? :hmm:
Noise Objavljeno Oktober 20, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2003 Raje ne :D PS: Danes je spet en lušten wallpaper...
-pero- Objavljeno Oktober 20, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2003 (popravljeno) ...jp luštn, sam škoda k tamaladva nista mal bl izostrena alpa bl v ospredju ;) Popravljeno Oktober 20, 2003. Popravil -pero-
RSM Objavljeno Oktober 20, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2003 Iiiiii, kak so lepi, ta desnega mam :D, enkrat ko..., bom imel pa tud ta levga, oblubm za prmej :wub: :wub:
D.J. Objavljeno Oktober 20, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2003 oh vi zlodejaši :D res zakon bekgraund tale, sam škoda k ta lev odzadi ni tolk poudarjen :devil: KTM, KTM in če enkrat KTM
gas gas Objavljeno Oktober 20, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2003 (popravljeno) :o Js tud pravm da bi mogu bit tazadn levo bl spredi! Popravljeno Oktober 20, 2003. Popravil gas gas
Lindau Objavljeno Oktober 22, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2003 Mislim, en ga je pa res malo mim pihno. :BUA: Pa kak ma kdo srce it delat kaj takega! :fight2:
Profi Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 Tale pa najbrž ni narejen za lepoto, ampak bolj verjetno za Ameriško Dirt Track serijo :naughty:
Zulf Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 Zanimivo, sploh nima sprednje bremze.
gas gas Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 (popravljeno) Zanimivo, sploh nima sprednje bremze. Nima jih! :hmm: Lepe feltne ma! :D pa lep akrapovič! :D druf mi pa ni všeč! :unsure: Popravljeno Oktober 23, 2003. Popravil gas gas
cyc Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 Zanimivo, sploh nima sprednje bremze. Tudi zadnje ni kdo ve koliko <_< Kaj pa so to za ene voznje? :wacko: Vem da harley tudi dela ene tekmovalne reci za njihove dirke ...
D.J. Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 oh lindau, sem na to sliko enkrat naletu, ko pa sem jo hotu objavt mi je pa ušla, tko da si me nascau :o , se je prov, ker jst je sploh nisem mogu več najdet :devil: to so ameriški dirt trackerji, precej divja zadeva, vredna ogleda...to da nima bremz je kvečjem še en hudič več pod pokrovom :naughty:
GUMY Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 Tudi zadnje ni kdo ve koliko <_< Kaj pa so to za ene voznje? :wacko: Vem da harley tudi dela ene tekmovalne reci za njihove dirke ... Stvar je podobna spidveju. Brzine so večje in proga je bolj utrjena. Če poslušaš kakšne stare ate, ki furajo veteransko na Ljubelj, boš slišal kako še vedno govorijo, da so šli skoz ovinke u "dirt track".
Roman Objavljeno Oktober 23, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2003 (popravljeno) Tudi zadnje ni kdo ve koliko <_< Kaj pa so to za ene voznje? :wacko: Vem da harley tudi dela ene tekmovalne reci za njihove dirke ... Stvar je podobna spidveju. Brzine so večje in proga je bolj utrjena. Če poslušaš kakšne stare ate, ki furajo veteransko na Ljubelj, boš slišal kako še vedno govorijo, da so šli skoz ovinke u "dirt track". Jest nism noben "star ata" pa za vožnjo počez vedno uporabljam ta izraz - sicer so pa včasih (ne vem, mogoče še danes) vsi ameriški GP dirkači uporabljali to zvrst dirkanja za trening drsenja v ovinkih. Popravljeno Oktober 23, 2003. Popravil Roman
GUMY Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 Ok Roman, nisem mislu, da to govorijo izključno stari fotri, s(m)o se pa tega izraza definitivno nalezli od generacije, ki je precej starejša od nas. Sam dolgo nisem vedel, kaj sploh to pomeni, saj se o dirt track dirkah v naših časih ni več slišalo. Definitivno je to izraz, ki izumira, saj je sedaj bolj popularno slajdanje, pa vožnja pošrek, počez itd.
Noise Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 Wuaau, video test KTM Adventure 950 iz DSF-a (kakšne pol leta star) dobite na tem linku (ADSL povezava je tudi fino če je :) )
cyc Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 A zavore so prepovedane tam?? Mislim, saj bi bili hitrejsi lahko na ravnicah itd? :huh:
D.J. Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 sej ma zadnjo bremzo, spidvej (kokrvem) še tega nima poleg tega zavira še mašina in če pomisliš na dejstvo, da tekmuje več ljudi naenkrat, torej obstaja konkurenca, so hitrosti točno take, kot jih dopuščata zmogljivost motorja in sposobnost voznika z bremzo na ravnini ravno ne bo hitrejši, kvečjem čez ovinke bo hitrejši, ker ne bo mogu bremzat sploh pa prednja bremza, gladka guma, dirt track in težak motor nekako ne grejo skupaj
gas gas Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 Wuaau, video test KTM Adventure 950 iz DSF-a (kakšne pol leta star) dobite na tem linku (ADSL povezava je tudi fino če je :) ) Fajn filmček ja dobr da znam nemšk! :D
BlazS Objavljeno Oktober 24, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2003 Wuaau, video test KTM Adventure 950 iz DSF-a (kakšne pol leta star) dobite na tem linku (ADSL povezava je tudi fino če je :) ) uaaaaa :OK: Kva dela un tip s ta uranznmu. Tud na konc je pod minus prikazana cena. Sicer je ene 100 000 drazji kot pr nas. Res se vid da je vodljivost :OK: . Pa udobje na daljse ture tud mora bit ok. Tko recen motor za povsod.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se