Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


Priporočene objave

Objavljeno

@miklavc lahko mogoče daš kak link za ventilator in stikalo? Gruntam da bom na 200 nekaj namontiral, za takrat ko se zataknem v kaki grapi :D 

Me zanima kako se bo E-09 obnesla na tej zverini. Na 690 deluje dobro, jo pa motor tudi dobro pretepa. Po cca 1000 km se ji že fino pozna driftanje iz makedamskih ovinkov.

Objavljeno
pred 16 urami, jskrablin pravi:

@miklavc lahko mogoče daš kak link za ventilator in stikalo? Gruntam da bom na 200 nekaj namontiral, za takrat ko se zataknem v kaki grapi :D 

Me zanima kako se bo E-09 obnesla na tej zverini. Na 690 deluje dobro, jo pa motor tudi dobro pretepa. Po cca 1000 km se ji že fino pozna driftanje iz makedamskih ovinkov.

Dele ki sem jih uporabil:

- Ventilator SPAL VA32-A101-62A 12 V na e-bayu robe kolk češ, cene pa od 50€ naprej 
- Termostatsko stikalo 80-85 stopinj 83035045000
- Pokrov ventilatorja 60035044050 (ga nisem uporabil)

Upam da bo guma zdražala nekaj časa. Tale MT-21/E-09D kombinacija je kar priljubljena v USA na originalnih obročih za mešane terene. Drugače pa če bi bile finance bi vzel D908RR.

Objavljeno
pred 17 urami, miklavc pravi:

Glede na to, koliko toplote odda LC8 med normalnim obratovanjem je originalni hladilni sistem malenkost podhranjen, da bi učinkovito hladil motor v najzahtevnejših pogojih (počasni vzponi, cincanje v prometu, teren,...) zato sem se odločil, da malo olajšam delo mojemu ventilatorju preden se podam na osvajanje Hrvaškega dela TET trase. 

Ko so prispeli vsi deli, je bilo treba razmontirati motor na desni strani, torej desna plastika in tank sta morala stran. Naročeni deli so vsebovali SPAL ventilator (OEM an EXC modelih), termostatsko stikalo ki se vklopi pri 85 stopinjah (OEM na EXC modelih) in pokrivalo ventilatorja.
img20170910091814.jpg

Sama montaža ventilatorja, je brez ustreznega aftermarket kita, malo bolj zahtevna, ampak zato nič kaj manj učinkovita. Vse kar se rabi je par vezic, podložk in gume.
img20170910190636.jpg
img20170910190649.jpg

Princip montaže je enak kot pa tele univerzalne palčke za montažo ventilatorjev, kjer palčko oz. v mojem primeru vezivo potisneš skozi reže radiatorja in jih na drugi strani zavaruješ pred premikanjem.
Fan_fix.jpg

Napajanje ventilatorja je lahko direkt preko akumulatorja z ON/OFF stikalom ali z vezano v napajanje OEM ventilarotja. Sam sem ga zvezal k OEM ventilatorju kar je pač pomenilo malo predelave in rezanja žic.
img20170910181234.jpg

Za menjavo termostatskega stikala pa ni potrebno izprazniti celotnega hladilnega sistema, samo malo spretnosti je potrebno. Ko odtegnemo staro stikalo, ga počasi odvijamo in nato hitro na luknjo pritisnemo prst. Za montažo novega pa le-tega na hitro stisnemo pod prst in privijemo. Izguba hladilne tekočine je minimalna, manj kot 1deci, če smo hitri :) 
img20170910193310.jpg

Če bi se še kdo odločil za to dodelavo, so vsi deli dobavljivi s strani KTM-a ampak je sam ventilator cenej, če se ga naroči prek e-baya.

 

Za piko na i pa je pred par dnevi moja LC8 dobila še novo obutev. Obupne Heindnau K60 gume, so zamenjale Pirelli MT-21 spredaj in Mitas E-09 Dakra zadaj.
img20170905162642.jpg

Kramparce res pašejo na LC8 :D 
img20170910091326.jpg

 

A niso te heindnau k60 kao najbol prodajne gume v EU? Na veliih endurah?

Objavljeno

@Kawl Ma te K60 so ok. Za relativno lep makedam. Blato, kamenje, zrahljana podlaga... pa rajši ne bi probal z njimi. Sej je že razlika v profilu očitna glede na npr E-09, ki je mišljena bolj za off kot za asfalt peglat. Večina t.i. adventure voznikov (in njih motorjev) zahtevnejšega terena ne vidi veliko... ko ga pa, pa imajo ponavadi nemalo problemov z njim.

Objavljeno
pred 1 uro, jskrablin pravi:

@Kawl Ma te K60 so ok. Za relativno lep makedam. Blato, kamenje, zrahljana podlaga... pa rajši ne bi probal z njimi. Sej je že razlika v profilu očitna glede na npr E-09, ki je mišljena bolj za off kot za asfalt peglat. Večina t.i. adventure voznikov (in njih motorjev) zahtevnejšega terena ne vidi veliko... ko ga pa, pa imajo ponavadi nemalo problemov z njim.

Dobro. Konec koncev te velike endure tako niso za nek zahtevnejši teren. Ne vidim nekega smisla. Razen seveda ce gres v kakšen kyrgizistan pa še tam ce ravno ne siliš niso slave ceste...

Objavljeno
pred 2 urami, Kawl pravi:

A niso te heindnau k60 kao najbol prodajne gume v EU? Na veliih endurah?

Kolk so kaj prodajane nimam pojma :ninja: Te gume sem imel že pred leti na KLE500 in jih mastno plačal, sedaj pa sem jih dobil že na motorju in moram rečt da niso za nikamor kar se makedama in terena tiče. Po asfaltu so OK, gre do stopalk na Jezersko, po terenu pa prednja v ovinkih nobenega oprijema, zadnja s tistim celotnim pasom pa tudi ne da kaj veliko od sebe. 

S temi gumami sem šel letos spomladi na Grand Enduro Meeting in če nebi bilo suho, fantov na Hard trasi nebi dohajal in za Hrvaško niti ne mislim reskirat in se ubijat s K60 in podobnimi gumami. Komplet gum, ki sem jih sedaj zmontiral je bila cena 130€ z montažo in centriranjem vred tako, da mi jih za asfalt ni škoda, ko pa pridem na teren pa je oprijem le neprimerno boljši kot pa s kako 50/50 gumo. 

Gume so pač odločitev posameznika kaj predvideva da rabi za svoj stil vožnje in teren kamor gre, isto kot pri motornem olju bi lahko debatirali v neskončnost katera kombinacija je najboljša :D

 

Objavljeno
14 minutes ago, Kawl said:

Dobro. Konec koncev te velike endure tako niso za nek zahtevnejši teren. Ne vidim nekega smisla. Razen seveda ce gres v kakšen kyrgizistan pa še tam ce ravno ne siliš niso slave ceste...

So, so... Sam znat je treba. Pa Haindnau-ke je treba pustit tistim k jih imajo tok radi.

 

Objavljeno
pred 19 urami, jskrablin pravi:

@miklavc lahko mogoče daš kak link za ventilator in stikalo? Gruntam da bom na 200 nekaj namontiral, za takrat ko se zataknem v kaki grapi :D 

Me zanima kako se bo E-09 obnesla na tej zverini. Na 690 deluje dobro, jo pa motor tudi dobro pretepa. Po cca 1000 km se ji že fino pozna driftanje iz makedamskih ovinkov.

Mam trenutno E-09 na 990. Razen da je glasna, je kar OK. Mogoce bo zdrzala cca. 3000 mesanih km, samo zadnja 1000 je za resen teren ze malo vprasljiva. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 15 minutami, miklavc pravi:

Še zadnja dodelava pred odhodom na motodopust :D

Pred nekaj meseci sem tole zadevo že zrisal, ampak nekako ni bolo volje, da bi jo dokončal. Sedaj ko pa imam časovno stisko pa sem jo le dal narediti do konca. Ploščo za pritrditev prtljage seveda :D
img201709131332351.jpg

Izrezana na laser iz 5mm aluminija. Po izrezu je bilo potrebno določene rebove še zbrusiti in zageziti luknjie za montažo.
img201709131844541.jpg

Več kot dovolj prostora za odstranitev sedeža in da ne moti spopotnice
img20170913184505.jpg

Končni izdelek po dveh slojih barve v spreju, vrjetno se nebo dovgo obdržala, izgleda pa vsaj sedaj bolje kot sam aluminij 
img20170913201527.jpg

Tako, motor je pripravljen na TET Hrvaška, samo spakiram še in gasa :D

 

Danes sem probal 990-tko pa sem ugotovil da ni to za mene. Počutil sem se kot na kros motorju :) ko sem se vsedel na svojega GS je bilo kot dan in noč. Bremze so avijonske pri BMW-ju, res pa je da za na teren ne rabiš tako močnih bremz...  Uglavnem KTM je kot bi vozil dirkalnik :) 

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno
pred 20 minutami, Kawl pravi:

Danes sem probal 990-tko pa sem ugotovil da ni to za mene. Počutil sem se kot na kros motorju :) ko sem se vsedel na svojega GS je bilo kot dan in noč. Bremze so avijonske pri BMW-ju, res pa je da za na teren ne rabiš tako močnih bremz...  Uglavnem KTM je kot bi vozil dirkalnik :) 

Ja, med BMW in KTM je velika razlika, čeprav ju marsikateri časopis in internetni test meče v isti koš, sta namenjena povsem različnim voznikom in načinom vožnje. Vse kar imata skupnega je teža :kva2:

Objavljeno
pred 9 urami, miklavc pravi:

Ja, med BMW in KTM je velika razlika, čeprav ju marsikateri časopis in internetni test meče v isti koš, sta namenjena povsem različnim voznikom in načinom vožnje. Vse kar imata skupnega je teža :kva2:

To sem hotel napisat ja. Da ne vem zakaj so jih hoteli tlačit v isti koš.... KTM je prava žverca in prav predstavljam si kako se mora to konkretno peljat po terenu. Seveda tudi po cesti se sigurno pelje konkretno, vendar tam ima vseeno bmw prednosti.

Super motor za res prava raziskovanja - tukaj si lahko vozniki BMW-jev lahko mečejo pesek v oči in se slepijo da ni veliko razlike, ampka jo je- in to ogromno.

 

Objavljeno
pred 18 urami, miklavc pravi:

Končni izdelek po dveh slojih barve v spreju, vrjetno se nebo dovgo obdržala, izgleda pa vsaj sedaj bolje kot sam aluminij

 

Daj prašno barvat. Je pa tko, če ga rukneš, da odleti barva se bo začel luščiti. 

Idealna rešitev je eloksirnje. Spet problem dobiti v drugi barvi kot naravni :cry: če kdo ve za črno ali pa oranžno eloksažo naj sporoči prosim :)

Objavljeno
pred 27 minutami, Žan96 pravi:

Daj prašno barvat. Je pa tko, če ga rukneš, da odleti barva se bo začel luščiti. 

Idealna rešitev je eloksirnje. Spet problem dobiti v drugi barvi kot naravni :cry: če kdo ve za črno ali pa oranžno eloksažo naj sporoči prosim :)

Mah, ne splača :) potem nisem nič profitiral, če plačam še eloksiranje sem skoraj na ceni originalne :)

Drugače pa sem na ZS dobil nekaj interesentov za izdelavo teh plošč. Če bi jo kdo rad imel pobiram prijave na ZS do 24.9. potem pa grem v izrez le-teh. Cena izreza je trenutno 45€ za izrez + materijal in je odvisna od števila plošč ki jih bom dal delat. Brušenje ostrih robov, povrtavanje lukenj in barvanje je stvar, ki jo mora rešit vsak sam. :D 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 27 minutami, Žan96 pravi:

Daj prašno barvat. Je pa tko, če ga rukneš, da odleti barva se bo začel luščiti. 

Idealna rešitev je eloksirnje. Spet problem dobiti v drugi barvi kot naravni :cry: če kdo ve za črno ali pa oranžno eloksažo naj sporoči prosim :)

Črno zna tale eloksirat bliz Kranja  kliknzi, pa še motor voz, vsaj včasih ga je...

Objavljeno (popravljeno)
pred 11 urami, gebre pravi:

Se klele napopam, ce mogoce kdo pozna...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=12377959&show=1

 

Ne poznam - zgleda pa najlepši na avto.net :)

Najbol kompleten in nepodrt, vilice prave barve, vsi deli taki kot treba... pojdi gledat. Zihr se lahko še kaj zgliha :)

 

 

Popravljeno . Popravil Kawl
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

gebre in Kawl .... v soboto sem postal ponosni lastnik 990 Adventurja  katerega link je napisal uporabnik gebre.

Moram povedati da je to moj prvi KTM, do sedaj sem vozil Cagiva Gran Canyon 900 . Za enkrat zelo zadovoljen, je pa res da sem prevozil bolj malo ker  mi vreme ni naklonjeno. Malo me zanima kakšne gume vozite....sam sem imel do sedaj mitas e07 dakar, razmišljam tudi o namestitvi na KTM- a . vozim se nekje 50/50 cesta/madam-gozdne poti in kakšna blatna kopel :)

Popravljeno . Popravil ANDRE1
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@ANDRE1 Si pa podobno zamenjal kot jaz. Jaz sem iz Elefanta 900 presedljal na 990 Adv.

Sedaj imam E-09 zadaj, vendar kaj vec kot 3000km ni za pricakovati. Malo razmisljam da bi menjal za Karoo 3.

Objavljeno

Sem klical v torek pa si ga baje prejšnji dan odpeljal :)

Upam, da ti bo služil!

Objavljeno
pred 13 urami, ANDRE1 pravi:

gebre in Kawl .... v soboto sem postal ponosni lastnik 990 Adventurja  katerega link je napisal uporabnik gebre.

Moram povedati da je to moj prvi KTM, do sedaj sem vozil Cagiva Gran Canyon 900 . Za enkrat zelo zadovoljen, je pa res da sem prevozil bolj malo ker  mi vreme ni naklonjeno. Malo me zanima kakšne gume vozite....sam sem imel do sedaj mitas e07 dakar, razmišljam tudi o namestitvi na KTM- a . vozim se nekje 50/50 cesta/madam-gozdne poti in kakšna blatna kopel :)

Z E-07 in podobnimi se blata raje izogibaj da ne potoneš :) 

 

pred 13 urami, obad pravi:

@ANDRE1 Si pa podobno zamenjal kot jaz. Jaz sem iz Elefanta 900 presedljal na 990 Adv.

Sedaj imam E-09 zadaj, vendar kaj vec kot 3000km ni za pricakovati. Malo razmisljam da bi menjal za Karoo 3.

Na moji LC8 so sedaj spredaj MT-21 zadaj pa E-09D pa so se na Hrvaških off-roadih dobro odnesle, razen na mokri travi in blatu je bila prednja guma malo "plavajoča" 

 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni ,

 

po treh tednih lastništva  990adv lahko rečem le, da sem super zadovoljen. Še z dvemi prijatelji smo odšli na trip  slo- madzarska, malo avstrije, cela slovaška, poljska samo do zakopan in potem nazaj na slovaško, pa potem spet madzarska, malo hrvaške in nato slovenija. 5 dni , 2140km z motorjem ki sem ga imel doma točno teden dni. Na mojo žalost so bili samo asvaltni kilometri. 

Sedaj imam pa še vprašanje oz prošnjo za lastnike tega motorja... bi si bil kdo pripravljen vzeti malo časa ,da bi lahko prerisal oz. obrisal tisti kos kovine ki se mu reče - side stand relocator..... da pride stransko stojalo vpeto na okvir. Cena 80 eur je lopovska, ceneje nisem našel. Sedaj bi to obrisal na list papirja in nato doma zrisal v cad programu, zgeneriral G kodo in odnesel nekomu izdelati na CNC . 

Lahko se dogovorimo ,da jih dam izdelati več, sigurno bo veliko ceneje kot če kupiš. 

Hvala za odgovore in srečno vožnjo vsem skupaj!

Objavljeno

Andre1, ne komplicirej, pa vzem pri Poljakih, je glih ene 3x cenejš, kot si napisal, kontaktirej za njihov naslov @miklavc, ker je on tud zame naroču. Mislm, da je pri njih relokator 25€ skupaj s šraufi, poštnina v to ni všteta...

Objavljeno

Tole pa tudi mene zanima. Kje ste to naročali?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!