Špilferderber Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 letos se rojeva mlajša sestrica bavarskega dvovaljnega nakeda BMW R1200R, naslednik R1150R motorrad.de je ponudil prve skice (ki pa se žal v veliki meri izkažejo kot prave)
Zdrawc Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 Ne verjamem, dokler ne vidim na lastne oči :grrr
miha Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 sam bmw-ju gre pa oblikovno cedalje bl na slapse in ta je za moje pojme prov grd :wacko:
Zdrawc Objavljeno Januar 29, 2006 Opozori Objavljeno Januar 29, 2006 tole :hmm: upam, da ne tole :doze: , da bi šli v navezo z VW-jem :slap: še en narisan
Špilferderber Objavljeno Februar 3, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Februar 3, 2006 (popravljeno) :cry: :angry2: manjka kiklop in velik masiven lonec (seveda, če ni tole zgolj foto-šopanje) Popravljeno Februar 3, 2006. Popravil Špilferderber
BITANGOS Objavljeno Februar 9, 2006 Opozori Objavljeno Februar 9, 2006 :cry: :angry2: manjka kiklop in velik masiven lonec (seveda, če ni tole zgolj foto-šopanje) BMW ja bil od negdaj vaški posebnež in zato ima svoj čar.....
Špilferderber Objavljeno Junij 13, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 še en fotošop al pa tudi ne.. :?
robberrt Objavljeno Junij 19, 2006 Opozori Objavljeno Junij 19, 2006 ? :photo: ? zna biti kar ql, všeč mi je ker ga niso preveč spreminjali od predhodnika...
Špilferderber Objavljeno Junij 19, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Junij 19, 2006 se strinjam, seveda pod pogojem, da gre za pravo stvar (velika slika je po moje Fotošop, ostale (fotografija kataloga, spomnite se slovenske zgodbe z BMW3er) so za en promil bolj verjetne).. še več na http://r1150r.forumactif.com/viewtopic.forum?t=2485
Špilferderber Objavljeno Julij 3, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Julij 3, 2006 še malo, še malo.. :OK:
TBoxer Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 Pa še nekaj frišnih slikic, vzetih iz tujega foruma. lp
Špilferderber Objavljeno Julij 4, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 globoko hvaležen, da se niso držali futurističnega K1200R koncepta in ubrali tradicionalno in precej klasično linijo motorja. v neznano je izginil hladilnik za olje, prišel pa je originalen topcase. obrnjen paralever, MV augusta brutale luči.. cena se zna gibat tam okoli 2.700.000 navzgor.. pozitivno presenečen, ampak se mi zdi, da kljub napovedim ne bo v moji garaži. vsaj zaenkrat ne.
bmwslo Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 Ta BMW je naparm ostalim novostim res bolj konzervativen. Tudi meni je nekako bolj všeč kot ostali novi modeli. Pa saj se bomo kmalu navadili na njih. :hmm:
Špilferderber Objavljeno Julij 4, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 Pa saj se bomo kmalu navadili na njih. :hmm: drži.. kakšnega R1200GSA bi se po moje bliskovito hitro navadil..
bmwslo Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 drži.. kakšnega R1200GSA bi se po moje bliskovito hitro navadil.. :grim jes tudi :grim
TBoxer Objavljeno Julij 4, 2006 Opozori Objavljeno Julij 4, 2006 (popravljeno) Še nekaj slik. lp Popravljeno Julij 4, 2006. Popravil TBoxer
Barth Objavljeno Julij 5, 2006 Opozori Objavljeno Julij 5, 2006 :hmm: not bad at all kakšne pa so kaj performanse? kdaj gre v prodajo?
SiR Objavljeno Julij 5, 2006 Opozori Objavljeno Julij 5, 2006 pismo, so grd motor nardil... totalno neusklajena gornja linija ... prejšnji je bil bolj dizajnerski zadetek... no, ta ma pa mal močnejšo mašino itd ...
bmwslo Objavljeno Julij 5, 2006 Opozori Objavljeno Julij 5, 2006 pismo, so grd motor nardil... totalno neusklajena gornja linija ... prejšnji je bil bolj dizajnerski zadetek... no, ta ma pa mal močnejšo mašino itd ... Vsake oči imajo svojega malarja :blink:
Zdrawc Objavljeno Julij 5, 2006 Opozori Objavljeno Julij 5, 2006 meni tudi ni najbolj .) sploh zaradi tega, ker kot pri vseh novejših naked motorjih zadnji sedež dvigujejo previsoko, kot pri kakšnih cestakih :doze:
robberrt Objavljeno Julij 5, 2006 Opozori Objavljeno Julij 5, 2006 superca, všeč mi je, še vedno klasičen vendar tehnološko dobro prenovljen!!
Špilferderber Objavljeno Julij 6, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Julij 6, 2006 http://www.press.bmwgroup.com/pressclub/de...NID=10bf63b2b8a Die neue BMW R 1200 R 06.07.2006 1. Die neue BMW R 1200 R. Kurzfassung. 2. Technik und Design. 3. Ausstattungsprogramm. 4. Motorleistung und Drehmoment. 5. Technische Daten. 6. Farben. -------------------------------------------------------------------------------- Mit der neuen R 1200 R setzt BMW Motorrad die lange Tradition im Roadsterbau fort und präsentiert einen Nachfolger für die überaus erfolgreiche R 1150 R. Fast 60 000 verkaufte Einheiten R 1150 R und R 850 R seit 2001 zeugen von einer beeindruckenden Nachfrage nach einem klassischen Motorrad-Design, das ebenso eigenständig wie zeitlos elegant ist. Die ausgeprägten Allroundqualitäten des Roadsters haben mit Sicherheit zum Erfolg beigetragen und werden in Zukunft von der R 1200 R noch stärker in den Vordergrund gestellt. Der neue Roadster nimmt den allgemeinen Trend zu gesteigerter Dynamik auf, ohne die Stärken des Grundkonzepts zu vernachlässigen. So überzeugt er durch eine deutliche höhere Agilität bei gleichzeitiger Wahrung der Tourentauglichkeit. Für ein gesteigertes Temperament sorgt der 1200er Motor, der mit 80 kW/109 PS die Leistung des Vorgängers um fast 28% übertrifft. Das Boxertriebwerk entspricht der Ausbaustufe, die bereits in der R 1200 RT ihr Debüt feierte. Beim neuen Roadster sitzt der Ölkühler nun hinter der Radführung. Auch der hintere Teil des Gitterrohrrahmens ist speziell für den Roadster ausgelegt und trägt zum leichten Erscheinungsbild des Hecks sowie zum geringen Gewicht der Maschine bei. Ohne Betriebsstoffe bringt das Allroundtalent lediglich 198 Kilogramm auf die Waage. Fahrfertig voll getankt liegt das Gewicht mit 223 Kilogramm erheblich unter dem der Vierzylinder-Konkurrenz in diesem Marktsegment. Dank modernster Technologien setzt der Roadster neue Akzente im Markt und unterstreicht zugleich den Führungsanspruch von BMW in Sachen Sicherheit. Erstmals kommt an diesem Modell die neue Generation des BMW Motorrad Integral ABS zum Einsatz, das auf Wunsch ab 2007mit einer Antriebsschlupfregelung (ASC) kombiniert werden kann. In Vorbereitung ist darüber hinaus ein Reifendruck-Kontrollsystem (RDC), das auch während der Fahrt vor einem Druckverlust warnt. Schließlich ermöglicht das besonders umfangreiche Programm an Sonderausstattung und Sonderzubehör eine individuelle Gestaltung des klassischen Allrounders. Die wesentlichen Merkmale der neuen R 1200 R im Überblick: • Exzellente Allroundqualitäten. • Luftgekühlter Zweizylinder-Boxermotor mit 1170 cm3 Hubraum und Ausgleichswelle. • Spitzenleistung gegenüber dem Vorgänger um knapp 28% auf 80 kW/109 PS bei 7 500 min-1 gesteigert. • Mit 115 Nm bei 6 000 min-1 fast 17% höheres Drehmoment-Maximum als R 1150 R. • Elektronisches Motormanagement BMS-K mit Doppelzündung,Klopfregelung,Lambdasonde und geregeltem Dreiwege- Katalysator. • Leichte und stabile, zweiteilige Rahmenkonstruktion aus Stahlrohr. • Steifer Telelever mit sensiblem Ansprechverhalten und hoher Lenkpräzision. • Hervorragende Handlichkeit, höchste Laufstabilität. • EVO-Paralever mit leichtem Kardanantrieb. • Elektronische Federbeineinstellung ESA auf Wunsch. • Trockengewicht 198 Kilogramm, fahrfertig voll getankt 223 Kilogramm. • Leistungsstarke Bremsanlage. • Neues BMW Motorrad Integral-ABS mit automatischer Stabilitätskontrolle ASC (beides auf Wunsch) • Dynamisches, modernes und doch zeitloses Design. • Besonders umfangreiches Zubehörangebot.
Zdrawc Objavljeno Julij 6, 2006 Opozori Objavljeno Julij 6, 2006 mater sui pa hitr, jaz sem glihkumej mail odprl in začel brat...... :D Črnih 109 konjičev - to bi kar blo :grim
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se