BelaStrela Objavljeno Avgust 15, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2012 Mene samo zanima, a ima kakšen junak na MS R1200R?
tomash Objavljeno September 21, 2012 Opozori Objavljeno September 21, 2012 Tudi mene zanima a ma kdo r1200r? In seveda kak se ta motor obnese. pa ne natepavajte spet v tri krasne!
BelaStrela Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 Js ga imam. In prej sm imela Bulldoga. Noben ne bo nabijal, ker mislim, da sem še vedno edina (ali pa se ostali ne oglašajo) s tem motorjem. Povej, kaj te zanima.
bobk56 Objavljeno Januar 7, 2013 Opozori Objavljeno Januar 7, 2013 Joj kako prazna tema Se navdušujem nad tem motorjem, enkrat bo moj, do takrat pa rečmo kako BelaStrela še vedno zadovoljna?
BelaStrela Objavljeno Januar 7, 2013 Opozori Objavljeno Januar 7, 2013 Zadovoljna do neba. Ne morem prehvalt. Peljala tudi GSa... se ne more primerjat, da o drugih nakedih ne govorim. Zakaj sem zadovoljna? Ker je ravno prav športen, ravno prav udoben in hudo dobr se pelje skozi ovinke. Ravnic in brzine pa tako in tako ne maram. Dej bova mal temo nafilala Menda sem še vedno edina tle gor... krucymucy 1
bobk56 Objavljeno Januar 7, 2013 Opozori Objavljeno Januar 7, 2013 Kater letnik pa je tvoj? Imaš ESA?
bladzo Objavljeno Januar 7, 2013 Opozori Objavljeno Januar 7, 2013 Zadovoljna do neba. Ne morem prehvalt. Peljala tudi GSa... se ne more primerjat, da o drugih nakedih ne govorim. Zakaj sem zadovoljna? Ker je ravno prav športen, ravno prav udoben in hudo dobr se pelje skozi ovinke. Ravnic in brzine pa tako in tako ne maram. Dej bova mal temo nafilala Menda sem še vedno edina tle gor... No, no, edina pa nisi... Meni je všeč, ker je brezčasen in se odlično pelje. Če koga zlo matra, mu ga dam za probat... Oblikovno je tako dovršen, da so pri "novem" modelu spremenili le števec (pa glave motorja so druge, sicer nič boljše)! Če zadeve ne poznaš, sploh ne veš, da je "nov"!
ZaskA Objavljeno Januar 7, 2013 Opozori Objavljeno Januar 7, 2013 No, no, edina pa nisi... Meni je všeč, ker je brezčasen in se odlično pelje. Če koga zlo matra, mu ga dam za probat... Oblikovno je tako dovršen, da so pri "novem" modelu spremenili le števec (pa glave motorja so druge, sicer nič boljše)! Če zadeve ne poznaš, sploh ne veš, da je "nov"! No, no, edina pa nisi... Meni je všeč, ker je brezčasen in se odlično pelje. Če koga zlo matra, mu ga dam za probat... Oblikovno je tako dovršen, da so pri "novem" modelu spremenili le števec (pa glave motorja so druge, sicer nič boljše)! Če zadeve ne poznaš, sploh ne veš, da je "nov"! No men je tut všeč.... :grim
dromomaniac Objavljeno Januar 7, 2013 Opozori Objavljeno Januar 7, 2013 Peljala tudi GSa... se ne more primerjat se strinjam..gsa se bolje pelje.
BelaStrela Objavljeno Januar 7, 2013 Opozori Objavljeno Januar 7, 2013 Kater letnik pa je tvoj? Imaš ESA? 2007. Nimam ESA. Glede na to, da sem skos na asfaltu in na čimboljšem asfaltu... niti ne čutim potrebe. ASC pogrešam po dežju. No, no, edina pa nisi... Meni je všeč, ker je brezčasen in se odlično pelje. Če koga zlo matra, mu ga dam za probat... Oblikovno je tako dovršen, da so pri "novem" modelu spremenili le števec (pa glave motorja so druge, sicer nič boljše)! Če zadeve ne poznaš, sploh ne veš, da je "nov"! Eh, tebe itak nikjer ni in najprej se mi namali tlele pred vrata s tvojim pol bom pa vrjela Hud je k pajk! se strinjam..gsa se bolje pelje. Upam, da si oba temeljito testiral. Je pa stvar okusa. GS je zelo posreden, mehak, nežen. Kot neizkušen plesalec. R je kot inštruktor, ki še tako neveščo plesalko zavrti v divji swing skozi ovinke. Men je noro dobr.
Cartman Objavljeno Januar 7, 2013 Opozori Objavljeno Januar 7, 2013 Meni je všeč, ker je brezčasen in se odlično pelje. Če koga zlo matra, mu ga dam za probat... Ne drazi Ze tri leta izpolnjujem BMWjev on line obrazec za testno furo. Prav zelo zelo me matra kaksna je razlika mec 1150 in 1200.
skalaprava Objavljeno Januar 7, 2013 Opozori Objavljeno Januar 7, 2013 (popravljeno) Zadovoljna do neba. Ne morem prehvalt. Peljala tudi GSa... se ne more primerjat, da o drugih nakedih ne govorim. Zakaj sem zadovoljna? Ker je ravno prav športen, ravno prav udoben in hudo dobr se pelje skozi ovinke. Ravnic in brzine pa tako in tako ne maram. Dej bova mal temo nafilala Menda sem še vedno edina tle gor... Imel tudi sam kar nekaj časa zelo zelo resen namen kupiti R1200R, sploh moder mi je bil všeč. Pregledal sem vse možne oglase na mobile.de (pri nas jih ni bilo ravno veliko na voljo takrat). Ampak ker se z motorjem vozim ogromno tudi v službo ob hladnejših jutrih (nekaj veselja pa mora biti, a ne ) , sem svojo željo temu ustrezno nadgradil z vetrno zaščito in kupil R1200RT - modrega, seveda Mi je pa pri novem modelu R-a zelo všeč model Clasic, pa novi števci mi tudi ugajajo. Še moja osebna izkušnja: Če boš imela kdaj priliko, pa zamenjaj originalno vzmetenje z Wilbers-ovim. Preverjeno že tako dobro lego (zlasti v nagibu) popelje še vsaj en nivo višje. Lani sem tako z največjim užitkom "naklepal" 30.000km. Želim ti še veliko lepih kilometrov na "privetrni" strani, mi na RT-jih smo namreč na "zavetrni" strani. Popravljeno Januar 7, 2013. Popravil skalaprava
bobk56 Objavljeno Januar 7, 2013 Opozori Objavljeno Januar 7, 2013 Pa sej se ziher najdejo kake lične šipe. Da bi na mojga japonca tišal kakšno me kr mine, čeprav je bil suffer čez celo avstrijo po avtocesti v družbi dveh motorjev s šipo
dromomaniac Objavljeno Januar 8, 2013 Opozori Objavljeno Januar 8, 2013 Upam, da si oba temeljito testiral. Je pa stvar okusa. GS je zelo posreden, mehak, nežen. Kot neizkušen plesalec. R je kot inštruktor, ki še tako neveščo plesalko zavrti v divji swing skozi ovinke. Men je noro dobr. temeljito nisem nič testiral, ker nisem testni voznik, pa plesalec tudi nisem..sem pa ugotovil, da gre gsa dosti bolje skozi ovinke, že v kratki 50 kilometerski furci.
BelaStrela Objavljeno Januar 8, 2013 Opozori Objavljeno Januar 8, 2013 Fantje, js sm tok vesela k se u tej temi dogaja! Tenks! Ne drazi Ze tri leta izpolnjujem BMWjev on line obrazec za testno furo. Prav zelo zelo me matra kaksna je razlika mec 1150 in 1200. Kako pa da po vsem tem izpolnjevanju še nisi prišel do testa? Sej menda imajo kakšnega registriranega? Al pa prosi bladzota, on jih ma tolk, da jih prodaja :grim 1150 in 1200? 1150 je BMW, taprav škatlast, mal neroden... tak. Zavaljen bavarc. 1200 je pa mladenič u jerhastih hlačah, nabrit, poskočen in z vsemi žavbami namazan. S to serijo so dejansko naredil skok in ne vem kaj misljo naprej. Novega R-a ni od nikoder... Hvalabogu Imel tudi sam kar nekaj časa zelo zelo resen namen kupiti R1200R, sploh moder mi je bil všeč. Pregledal sem vse možne oglase na mobile.de (pri nas jih ni bilo ravno veliko na voljo takrat). Ampak ker se z motorjem vozim ogromno tudi v službo ob hladnejših jutrih (nekaj veselja pa mora biti, a ne ) , sem svojo željo temu ustrezno nadgradil z vetrno zaščito in kupil R1200RT - modrega, seveda Mi je pa pri novem modelu R-a zelo všeč model Clasic, pa novi števci mi tudi ugajajo. Še moja osebna izkušnja: Če boš imela kdaj priliko, pa zamenjaj originalno vzmetenje z Wilbers-ovim. Preverjeno že tako dobro lego (zlasti v nagibu) popelje še vsaj en nivo višje. Lani sem tako z največjim užitkom "naklepal" 30.000km. Želim ti še veliko lepih kilometrov na "privetrni" strani, mi na RT-jih smo namreč na "zavetrni" strani. Če bodo, bodo Ohlinsi. Zaenkrat na vzmetenje še nimam pripomb, našla sem idealno nastavitev in to je to. Ker v glavnem potujem severno in zahodno od nas, težav z zelo slabimi cestami nimam. Kadar pričakujem kakšno sranje, prisedem na GSA. Veterna zaščita je res slaba oz. je ni... ampak za brzine tam do 120, 130 je čisto zadosti. Več se pa jaz ne peljem, ker se mi ne da ožemat. No, razen če mi kakšni mladci v napumpani trojki v štric pripeljejo jim dam mal auspuhe za povohat. Ko zginejo z obzorja apnem na 110 in lovim sapo Pa sej se ziher najdejo kake lične šipe. Da bi na mojga japonca tišal kakšno me kr mine, čeprav je bil suffer čez celo avstrijo po avtocesti v družbi dveh motorjev s šipo Lične šipe. A ta kombinacija obstaja? Js imam uno "sport", ki pokrije samo števce in ves zračni tok preusmeri s prsi na čelo. Yaaaay NOT! Na Motorrad daysih v GP so imeli miljon različnih šip, nižjih, višjih, ožjih, širših, temnih, svetlih... mejduš, da bi lahko nekaj našla. Ampak za v službo imam Vespo s poštarsko šipo in tukaj se pri meni konča. R je šminka, še kufre mu težko nataknem. temeljito nisem nič testiral, ker nisem testni voznik, pa plesalec tudi nisem..sem pa ugotovil, da gre gsa dosti bolje skozi ovinke, že v kratki 50 kilometerski furci. No, včeraj sem še razmišljala o tem. Mislim, da sva krivična tako do GSA kot do R-a. Primerjat ta dva motorja je kot bi primerjal M3 in Toyoto Land Looser. Imata drugo namembnost, drugo konstrukcijo... vse. Ma pa R eno pomanjkljivost - za doseganje vrhunskih občutkov skozi ovinke mora imet res dobre gume, pa ne po gripu ampak po obliki. Na to je zelo občutljiv in če dobiš kakšnega, ki tega nima na test, se ti bo zdelo, da je kot lojtrni voz. Jaz bi ga kmalu dala na prodaj, ker nisem vedela, da sem pogulila gumo v špico - vsi so trdili, da bo ratala trda in stara preden jo bom olupila. No pa sem vseeno pridrsala do čepkov v manj kot pol leta. Bolj trdo podvozje, drža bolj na preži, krajši hod vilic in bolj odziven gas mu dajejo to igrivo potezo. GS tega nima -- in če ti to ni všeč, potem je jasno, da ti je GS ljubši. Primerjamo pa lahko kvečjem R in kakšnega drugega nakeda. BTW, danes je točno eno leto kar sem ga pripeljala domov. O kako je blo luštn! Tkole smo ga tlačil v sobico, kjer počiva. BAJS. bladzo, cikadina in jami65 3
skalaprava Objavljeno Januar 8, 2013 Opozori Objavljeno Januar 8, 2013 Ma pa R eno pomanjkljivost - za doseganje vrhunskih občutkov skozi ovinke mora imet res dobre gume, pa ne po gripu ampak po obliki. Na to je zelo občutljiv in če dobiš kakšnega, ki tega nima na test, se ti bo zdelo, da je kot lojtrni voz. Jaz bi ga kmalu dala na prodaj, ker nisem vedela, da sem pogulila gumo v špico. Ej tole je pa čista resnica - velja tudi za RT...pa saj je okvir praktično enak na obeh motorjih. Prednja guma se proti koncu življenske dobe res ekstremno ošili v špico in potem začne motor neugodno padati v zavoj. To izkušnjo imam tako na Dunlop Road Smart I kot na treh kompletih Metzeler Z8 interact. Letos bom startal v sezono s čisto novim komletom Dunlop Road Smart II, pa bomo videli, kako se obnese. Ali lahko vprašam, če je tudi pri R-u tako, da ko je zadnja guma fuč, je tudi prva povsem poradirana in zrela za zamenjavo (ali pa to samo meni uspeva )
krucymucy Objavljeno Januar 9, 2013 Opozori Objavljeno Januar 9, 2013 Mislim da je to precej odvisno od načina vožnje. Jaz sem vedno menjal obe hkrati, ker ko je bila zadnja na koncu, tudi prednja ni imela več dosti na straneh. Pač na "trikotnik" pobrana.
Kavbojc Objavljeno Januar 9, 2013 Opozori Objavljeno Januar 9, 2013 GS je zelo posreden, mehak, nežen. Kot neizkušen plesalec. R je kot inštruktor, ki še tako neveščo plesalko zavrti v divji swing skozi ovinke. Men je noro dobr. Kakšna artikulirana in slikovita primerjavica BelaStrela 1
BelaStrela Objavljeno Januar 10, 2013 Opozori Objavljeno Januar 10, 2013 Ej tole je pa čista resnica - velja tudi za RT...pa saj je okvir praktično enak na obeh motorjih. Prednja guma se proti koncu življenske dobe res ekstremno ošili v špico in potem začne motor neugodno padati v zavoj. To izkušnjo imam tako na Dunlop Road Smart I kot na treh kompletih Metzeler Z8 interact. Letos bom startal v sezono s čisto novim komletom Dunlop Road Smart II, pa bomo videli, kako se obnese. Ali lahko vprašam, če je tudi pri R-u tako, da ko je zadnja guma fuč, je tudi prva povsem poradirana in zrela za zamenjavo (ali pa to samo meni uspeva ) Jah, bladzo... ne vem, če imava dovolj podatkov za statistično veljaven zaključek ampak... tudi meni se je to zgodilo. Ekstremno sem predno pobrusila v špico pa so mi mladci na plastičnih projektilih solili pamet, da počnem to in ono in tisto (bremzanje globoko v ovinek, nažiganje gasa še v naklonu in ne vem kaj) - pa sm postala pozorna in tega RES ne delam. Meni je hitrejša polovica za prmejduš zagotovila, da se bodo te gume (Z8, ki so ble ob nakupu gor, skoraj nove, obe) postarale skupaj z mano in o menjavi nisem razmišljala. "Tok k se ti pelš bojo prej trde ratale, kva jamraš". No, ko sem si uničla Dolomite zarad špičastih gum in kroničnega uhajanja motorja v ovink... ko sm predrkala use možne nastavitve, ker je motor opletal in plajhal... je končno blagovolil pogledat tisto, kar meni že skos ni dalo miru. Prednja guma je bla ŠPI-ČAS-TA in obrabljena do konca... ja, zadnja pa... bi zdržala do konc sezone. In pol mi stisnne "Punčka, a maš ti kej dinarčkov??" Pa sta bili naenkrat menjani obe, imam račun. Vulkanizer me je celo vprašal, če menja samo prvo... pa sem menjala obe. Itak. Tko, da ja ... še več kot to, kar si ti napisal. Zadnja je pa enakomerno poguljena oz. proti koncu je ratala mal ploščata zaradi par daljših avtocestnih odsekov. Ne vem, ali je to stvar kombinacije gumena masa/karkasa pri Metzelerju in bo na Dunlopu drugače... ampak mislim, da je ta obraba tako ekstremna, da ne boš na nobenih gumah prišel na princip 2 zadnji - 1 prednja. Hvala bladzo, potolažu si me. Legenda bladzo. Mogoče pa le nisem "kramp".
bobk56 Objavljeno Januar 10, 2013 Opozori Objavljeno Januar 10, 2013 (popravljeno) A very long shot: a kdo menja za mojga japonca + doplačilo Popravljeno Januar 10, 2013. Popravil bobk56 krucymucy 1
BelaStrela Objavljeno Januar 10, 2013 Opozori Objavljeno Januar 10, 2013 Ups, jst sm misla, da je tist post od bladzota. sori, skalaprava! ne mi zamert prosim, zamenjaj vse "bladzote" v mojem zgornjem postu s tvojim imenom. oprosti. bobk, kr u akcijo!
skalaprava Objavljeno Januar 10, 2013 Opozori Objavljeno Januar 10, 2013 (popravljeno) ... ampak mislim, da je ta obraba tako ekstremna, da ne boš na nobenih gumah prišel na princip 2 zadnji - 1 prednja. Hvala bladzo, potolažu si me. Legenda bladzo. Mogoče pa le nisem "kramp". No lepo, jest (skalaprava) sem te potolažil, lubčka je pa bladzo dobil .... naslednjič si mi dolžna dvakratnega Popravljeno Januar 10, 2013. Popravil skalaprava
BelaStrela Objavljeno Januar 10, 2013 Opozori Objavljeno Januar 10, 2013 Dobiš :004 Ko me ujameš, se bova pa naprej zmenila :grim
bobk56 Objavljeno Januar 11, 2013 Opozori Objavljeno Januar 11, 2013 Trije poljaki iz baltika proti Sloveniji dva z 1200r eden pa z 1150r. Prav lepo za pogledat
BelaStrela Objavljeno Januar 24, 2013 Opozori Objavljeno Januar 24, 2013 No, kam ste se zdej zgubil, legende? Jst mojga že ful pogrešam... pa tko slabo kaže s temle vremenom letos. Še z Vespo se ne morm vozit
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se