Skoči na vsebino

BMW R 1200 R


Špilferderber

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Ali K modeli imajo tempomat? Se mi zdi, da sem nekje zasledil, da nimajo. 

Kdor bi rad tempomat si mora kupiti avto z avtometskim menjalnikom in ne motor K 1200 R z 163 Ps !

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

Kdor bi rad tempomat si mora kupiti avto z avtometskim menjalnikom in ne motor K 1200 R z 163 Ps !

zakaj ga ma pa s1000r? pa gs? pa rt? pa k1600?

aja avtomatiki so...

Objavljeno

Ajde zdaj,ne se kregat,ne rabim tempomata na motorju,sprašujem pač,glede na to,da sem dokaj velik,kakšna je kaj ergonomija na tem bajku.

Vem,da ni vetrne zaščite,ampak to se da dokaj vredu rešit z montažo kakšne šipce,drugače pa me zanima,kako se kakšen velik človek znajde na takem motorju.

Ah,sej bo,ga bom kupil pa poskusil,če ne bo pasal,pa ga bomo naprej prodal;)

Objavljeno

Probaj K-aja za potovanje v dvoje se skrije vsak R model.

Ja sm se glih dons za enim pripeljal ( no nevem če je tak motor glih kej močno za hvalit :smoke: :smoke: ) dva sta bla gor pa je pr vsakem speljevanju pokadu kot Wartburg

Objavljeno

Ja sm se glih dons za enim pripeljal ( no nevem če je tak motor glih kej močno za hvalit :smoke: :smoke: ) dva sta bla gor pa je pr vsakem speljevanju pokadu kot Wartburg

Lahko,da je po pomoti tankal nafto.Sigurno je bil R model in ne K ! Sicer lahko zakolješ vsak motor neglede na znamko.

Objavljeno

Kdor bi rad tempomat si mora kupiti avto z avtometskim menjalnikom in ne motor K 1200 R z 163 Ps !

Kaj ima tempomat s konji ne vem, mogoče mi lahko objasniš? 

Najbrž še nisi peljal na dolgo furo motorja s tempomatom in zdaj prodajaš teorijo o tem, da je K brez tempomata za turo boljši kot R s tempomatom.

Objavljeno (popravljeno)

 

 

 

 

Kaj ima tempomat s konji ne vem, mogoče mi lahko objasniš? 

Najbrž še nisi peljal na dolgo furo motorja s tempomatom in zdaj prodajaš teorijo o tem, da je K brez tempomata za turo boljši kot R s tempomatom.

 

Zgleda de mu je auspuh zgoru, al pa ga je zbil. Ker po navadi je meu njegov motor 163Ps+11Ps Akrapovič :D

 

Kitekatus, jez mam cca 185, in mi je r1200r dokaj udoben za sedet, vozu nism. Sem pa precej vozil k 1200s in se moram z bremzerjem strinjat. Zelo dobr potovalnik za dva. Pravi GT. Ni SS petarda, ampak se pusti tud u dvoje zelo dobro peljat. pa ne zgleda butasto s kufri. Morda res lahko vržeš oko tudi po S in RS. Zelo prostorna motorja.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Kaj ima tempomat s konji ne vem, mogoče mi lahko objasniš? 

Najbrž še nisi peljal na dolgo furo motorja s tempomatom in zdaj prodajaš teorijo o tem, da je K brez tempomata za turo boljši kot R s tempomatom.

Motorja s tempomatom še nisem in ga nikoli nebom vozil niti imel pač nečutim potrebe po tempomatu,ko enkrat ne bom mogel več "aktivno" držat ročice za plin bom motor prodal.Imam pa na vseh treh avtih tempomat in vse tri sem kupil z več konji npr: Toyoto z 130 Ps, BMW-eja serijo 1  2K ccm z 187Ps in Dukatota 3K ccm z 160 Ps..

KW pomenijo pri motorjih (brez tempomata) vživanje v aktivni športni vožnji.

Več KW pri motorju da tudi večji navor in lahkotnejše vzdrževanje hitrosti še sploh na večjih in daljših vzponih.

Objavljeno

Še jaz eno vprašanje:

 

Navajen sem vozit 600 kubične 4 cilindraše, in tam mi ni sploh panike da bi me kadarkoli presenetilo in bi mi zadnjo gumo spodrsavalo pri pospeševanju (pač, manjše moči, manj navora, pa tudi konkretno ga je treba navijat v obrate),

Me pa od samega začetka močno mikajo ti BMWji z R1200 motorji (najbolj R pa ST in RT) samo se bojim, da nebi mogel (verzije brez ASCja) tako na sigurno vozit.

Sedaj pa konkretno vprasanje: imajo ti motorji toliko moči in navora da zna hitro zavrteti gume ali jih je potrebno vseeno malo "razjezit"?

 

Oziroma vprašano drugače:  4 cilindraši, 600 kubov so do 5-6 tisoč obratov zelo pohlevni, obvladljivi, potem se razjezijo.

Ali je pri teh boxerjih tudi kako območje ker dopuščajo malo "turistične vožnje" ali trgajo že kar od začetka

Objavljeno

Še jaz eno vprašanje:

 

Navajen sem vozit 600 kubične 4 cilindraše, in tam mi ni sploh panike da bi me kadarkoli presenetilo in bi mi zadnjo gumo spodrsavalo pri pospeševanju (pač, manjše moči, manj navora, pa tudi konkretno ga je treba navijat v obrate),

Me pa od samega začetka močno mikajo ti BMWji z R1200 motorji (najbolj R pa ST in RT) samo se bojim, da nebi mogel (verzije brez ASCja) tako na sigurno vozit.

Sedaj pa konkretno vprasanje: imajo ti motorji toliko moči in navora da zna hitro zavrteti gume ali jih je potrebno vseeno malo "razjezit"?

 

Oziroma vprašano drugače:  4 cilindraši, 600 kubov so do 5-6 tisoč obratov zelo pohlevni, obvladljivi, potem se razjezijo.

Ali je pri teh boxerjih tudi kako območje ker dopuščajo malo "turistične vožnje" ali trgajo že kar od začetka

 

Motocaster, brez skrb :D.

Bokser 1200 ni nikakršna "MotoGP raketa", ni niti blizu tega, da bi zadnje kolo kar vse povprek v prazno vrtelo. Jaz imam na svojem RT-ju sicer ASC, pa mi je uspelo v prevoženih dobrih 80kkm le kake trikrat aktivirati ASC, pa še to enkrat povsem namerno na mokrem vozišču, da sem sploh preizkusil, kako deluje!

Pa da ne bo pomote - letos sem uspel celo eno zadnjo ST gumo olupiti v zgolj 3000km do nule (pomeni da se je res odpiralo na polno), pa ni ASC niti enkrat posegel vmes.

Kot rečeno, če oklevaš z nakupom zaradi te bojazni, si lahko povsem miren! R1200 dopušča zelo turistično vožnjo - pravzaprav je temu celo namenjen :grim. Za športno izživljanje ponuja BMW svojo 4-valjno konjenico.

 

Bremzer, ne razumem, kako ti lahko tempomat preprečuje "aktivno športno vožnjo"? Se mi zdi da ti enačiš tempomat in avtomatiko! Konec koncev ponujajo celo S1000R s tempomatom. Torej, če želiš voziti kot opisuješ, te tempomat pri temu nikakor ne bo oviral - itak ga takrat nimaš vklopljenega! Jaz lahko za sebe trdim, da bo imel tudi moj naslednji motor tempomat, če bo le mogoče! (itak da bo, ker bo spet BMW :OK: ). Pa ne zato, ker ne bi mnogel več "aktivno držati" ročico plina, kot sam praviš, ampak ker je fajn da ga lahko v naselju vklopim in namesto da bulim konstatno v števec in gledam ali sem že ob izpit, lahko svojo pozornost usmerim v promet....pa kot pravi motolover, je na daljših transferjih po AC tudi pravi balzam za desnico! ( ja vem, AC je dolgčas, ampak včasih ne gre drugače) Moraš enkrat preizkusit, pol komentirat .).

Objavljeno

Hvala za odgovor.

 

V te R1200 sem se zaljubil kar tako, na pogled, nikoli nisem še nobenega peljal. Pred parimi meseci sem resno gledal, da ga kupil kot prvi motor, vendar so me nekako prepričali da je premočno, zato sem naredil sedaj pa tisoč kilometrov na malo šibkejši kobilici....želja pa še kar ostraja in sedaj se že malo bolj opogumljam za korak v to smer :blush:

Objavljeno

Jep, bmfle ratavajo zmer bol podobne motorjem. pa pa televelelelever

 

 

post-1354-0-80296200-1412083069_thumb.jpg

Objavljeno

Motorja s tempomatom še nisem in ga nikoli nebom vozil niti imel pač nečutim potrebe po tempomatu,ko enkrat ne bom mogel več "aktivno" držat ročice za plin bom motor prodal.Imam pa na vseh treh avtih tempomat in vse tri sem kupil z več konji npr: Toyoto z 130 Ps, BMW-eja serijo 1  2K ccm z 187Ps in Dukatota 3K ccm z 160 Ps..

KW pomenijo pri motorjih (brez tempomata) vživanje v aktivni športni vožnji.

Več KW pri motorju da tudi večji navor in lahkotnejše vzdrževanje hitrosti še sploh na večjih in daljših vzponih.

Se mi je kar zdelo, da ne veš kako prijetno je voziti motor s tempomatom, zato govoriš take..

Objavljeno

Jep, bmfle ratavajo zmer bol podobne motorjem.

 

Kar je meni ful škoda. Da bi bmw izgubil tisti svoj značilni "razštelan" videz. Tole zgoraj bi na hitri pogled lahko bil tudi kakšen japonec (vsaj dokler ne opaziš boxerja).

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kviz vprašanje:

 

Kako ločiš med modelom z elektronskim vzmetenjem in modelom brez oz. tako imenovani "gorenjski" paket?

 

Odg:

Po barvi vilic: zlate vilice = ESA, srebrne vilice = si Gorenjc, torej "no ESA for you, mister"   :kva1:

Objavljeno

Po BMWju jih 90% tako ali tako kupi z vso dodatno opremo. Najbrž bomo videli zelo malo srebrnih.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

R1200R l. 2011 kupljen spomladi 2013, na uradnem servisu 2013 jeseni (Cosmos) na "neuradnem" lani aprila (olje, zav tekočina).

Od taktat naredil kakšnih 4.000 km:dry:(jebiga ni časa) in zdaj se mi je začelo prvič(?) prižigati opozorilo za servis 04.2016.

Kako se to ugasne? Ker po 4.000 km res nimam namena ničesar servisirati.

Se lahko servisno opozorilo preprosto ignorira?

Objavljeno

Opozorilo se pojavlja na km ali na čaš (eno leto), opozorilo se lahko ignorira, lahko pa ga zapelješ do nekoga, ki ima diagnozni računalnik, da ti popravi datum servisa.

Objavljeno

Hvala za odgovor.

Bom kar ignoriral do jeseni ali pa naslednjega aprila, ko se bo upam:cool: skupaj nabralo kakšnih 10 kkm.

Da bi zaradi tega opozorila moped kam vozil resetirat, me pa spet ne "moti". Spraševal sem v glavnem zato, da slučajno ob ignoriranju tega servisnega opozorila motor ne gre avtomatsko v kakšen "zasilni" način delovanja.

Objavljeno

Če motorja ne servisiraš redno, se lahko v prihodnje kar posloviš od tako imenovane "BMW Goodwill" garancije. Marsikomu, ki je imel motor redno servisiran pri uradnem servisu, so v primeru kakšne večje okvare (ABS je npr. strošek vsaj 3.000€) popravili brezplačno, čeprav je motor izven garancije. Izračunaj, če se splača varčevati! Enkrat letno zamenjati olje, filter in narediti kontrolo ni nek strošek.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!