Samuell Objavljeno Januar 13, 2011 Opozori Objavljeno Januar 13, 2011 (popravljeno) Letnik je 2004.... Točno 3 litre z menjavo oljnega filtra oziroma 2,6 litra brez filtra. Priporočeno olje Repsol. Popravljeno Januar 13, 2011. Popravil Samuell
Dejanx Objavljeno Januar 13, 2011 Opozori Objavljeno Januar 13, 2011 Dejanx...poslušaj Svobodnoptico01 -mislim, da ti govori iz lastnih izkušenj. Sicer pa ji pošlji PM. Malo sem ze zmeden in eno in drugo olje ima svoje zagovornike berem tudi pa tujih forumih in so zagovrniki sintetike pa pol so zagovorniki polsintetike nekateri imajo probleme nekateri ne. glede na to da ga ne gonim po pistah in nisem dosti nad 10k rpm se bom verjetno odločil za polsintetiko samo še nisem dokončno razmislo. Drugače pa vsako mennje spoštujem izkušnje so le izkušnje.
danci1973 Objavljeno Januar 13, 2011 Opozori Objavljeno Januar 13, 2011 Ja, pri ful sintetiki ti bo sklopka drsela. A je to kakšna posebnost modela K1? Ker moj GSX-R 750 K5 je s ful sintetiko kar zadovoljen. D. maco47 in sesir 1 1
Guest kala Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 Malo info. Kaj je viskoznost olja?Kaj pomeni 5w40? Viskoznost je mera odpora tekočnosti nekega fluida.SAE(združenje inženirjev avtomobilske industrije)je organizacija v ZDA,ki je določila enostavne stopnje viskoznosti olja in klasificirala motorna olja glede na visoke in nizke temperaturne lastnosti. 5W označujetekoče stanje olja do -25 stopinj celzija. Če je naprimer oznaka 0W to pomeni,da je olje v tekočem stanju tudi pri nižjih temperaturah celo do -30 stopinj celzija. Takšne lastnosti pri nizkih temperaturah so možne samo z veliko vsebino sintetičnega baznega olja v motornem olju. Druga oznaka "40" se v navedenem primeru nanaša na visoke temperaturne lastnosti,ki določajo debelost oljnega sloja in zaščito motorja pred trošenjem. Ali je smiselno uporabljati motorno olje visoke kakovosti? Sigurno da je. Sodobni motorji imajo, če dalje več, konstrukcije "s povečano močjo" (t.i. dosegajoče moč iz relativno majhne gibne prostornine) v zvezi s tem, so razmere delovanja olja –kot npr. temperatura znotraj motorja – če dalje težje in samo dobra olja lahko jih zadovoljivo zmorejo. Olja nizke kakovosti, bodo v teh razmerah hitro izgubljala svoje mazivne lastnosti; peljala do pospešene obrabe motorja - pa v skrajnih primerih, celo do njegove poškodbe. Zapomnimo si: motorno olje sedaj velja za enaki del motorja, kot vsaki drugi - pa pač hočemo, da bi bilo sestavljeno izključno iz visoke kakovosti delov. Kaj prinaša uporaba sintetičnih olj? Sintetična olja so izdelana na podlagi oljne baze (sintetične), ustvarjene posebno, glede na nalogo, katero bo izpolnjevalo olje v motorju. Njene lastnosti so češ, izdelane "po meri", medtem, ko v primeru mineralnih olj so izid tega, kar je nastalo v naravi. V zvezi s tem, sintetično olje: ima veliko večjo trajnost – odpornost na visoko temperaturo, kar povzroča, da ne usede v obliki oljne usedline na notrajnih delih motorja, pospešujoč njegovo obrabo; pri nizki temperaturi je zadosti tekočo, da bi brez problema prižgali motor (npr. zjutraj po mrazni noči); pri visoki temperaturi ima visoko zmogljivost mazalne plasti, kar omogoča eksploatacijo na meji limitov obremenitve motorja, oz. v ekstremnih klimatskih razmerah; zaradi nizkih uporov pretoka, ki postanejo npr. v oljni črpalki, umogoča varčevanje z gorivom. Skratka, ob uporabi sintetičnega olja za naš motor, držimo se načela "drago je poceni". Kaj je viskoznost olja ter kako vpliva na eksploatacijo? Viskoznost je upor, ki ga vstavi tekočina med pretokom. Čim je upor olja manjši, tem so manjše izgube moči motorja. Spet, čim je višja viskoznost, tem so boljše zaščite pred obrabo. Viskoznost olja mora biti nek kompromis med temi skrajnimi zahtevami,. pri tem se tudi odkrivajo prednosti sintetičnih olj, ki jih viskoznost je dosti "stalna" v širokem obsegu temperatur. Viskoznost olj se označuje po klasifikaciji SAE. Ali je sintetično olje ustrezno za vsak motor? Treba je paziti na uporabo visoke kakovosti (sintetičnih) olj za motorje, ki so preden delali z mineralnim oljem nizke kvalitete, ker so verjetno znotraj pokrite z oljno usedlino. Olje visoke kvalitete pa imajo močne „umivalne” lastnosti - kar pomeni, da bo ta cela oljna usedlina izplakovana in ne bo motor več "hermetičen", kar bo povzročilo hrupno delovanje, povečano porabo olja in padec moči. Neodvisno od tega, lahko pride do blokiranja filtra in oljnih kanalov z izplakovano oljno usedlino, v posledici česa do obrabe motorja. Ali lahko mešamo sintetična olja z minaralnimi? Glede tehnologije, ni važno, če je eno olje sintetično, drugo pa mineralno, zato, ker se oljne baze obeh izdelkov lahko mešajo. Potrditev teh zahtev je test možnosti mešanja in homogenosti, ki ga uporablja API za olja, vsaj razreda API SH. Vendar, iz praktičnega vidika, bolje ne mešajmo različnij olj med seboj, ker če npr. dopolnimo sintetično olje z mineralnim, takrat je jasno, da bodo parametri tega prvega znižani. Dejanx, simonsi in Bremzer 2 1
Dejanx Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 Malo info. Kaj je viskoznost olja?Kaj pomeni 5w40? Viskoznost je mera odpora tekočnosti nekega fluida.SAE(združenje inženirjev avtomobilske industrije)je organizacija v ZDA,ki je določila enostavne stopnje viskoznosti olja in klasificirala motorna olja glede na visoke in nizke temperaturne lastnosti. 5W označujetekoče stanje olja do -25 stopinj celzija. Če je naprimer oznaka 0W to pomeni,da je olje v tekočem stanju tudi pri nižjih temperaturah celo do -30 stopinj celzija. Takšne lastnosti pri nizkih temperaturah so možne samo z veliko vsebino sintetičnega baznega olja v motornem olju. Druga oznaka "40" se v navedenem primeru nanaša na visoke temperaturne lastnosti,ki določajo debelost oljnega sloja in zaščito motorja pred trošenjem. Ali je smiselno uporabljati motorno olje visoke kakovosti? Sigurno da je. Sodobni motorji imajo, če dalje več, konstrukcije "s povečano močjo" (t.i. dosegajoče moč iz relativno majhne gibne prostornine) v zvezi s tem, so razmere delovanja olja –kot npr. temperatura znotraj motorja – če dalje težje in samo dobra olja lahko jih zadovoljivo zmorejo. Olja nizke kakovosti, bodo v teh razmerah hitro izgubljala svoje mazivne lastnosti; peljala do pospešene obrabe motorja - pa v skrajnih primerih, celo do njegove poškodbe. Zapomnimo si: motorno olje sedaj velja za enaki del motorja, kot vsaki drugi - pa pač hočemo, da bi bilo sestavljeno izključno iz visoke kakovosti delov. Kaj prinaša uporaba sintetičnih olj? Sintetična olja so izdelana na podlagi oljne baze (sintetične), ustvarjene posebno, glede na nalogo, katero bo izpolnjevalo olje v motorju. Njene lastnosti so češ, izdelane "po meri", medtem, ko v primeru mineralnih olj so izid tega, kar je nastalo v naravi. V zvezi s tem, sintetično olje: ima veliko večjo trajnost – odpornost na visoko temperaturo, kar povzroča, da ne usede v obliki oljne usedline na notrajnih delih motorja, pospešujoč njegovo obrabo; pri nizki temperaturi je zadosti tekočo, da bi brez problema prižgali motor (npr. zjutraj po mrazni noči); pri visoki temperaturi ima visoko zmogljivost mazalne plasti, kar omogoča eksploatacijo na meji limitov obremenitve motorja, oz. v ekstremnih klimatskih razmerah; zaradi nizkih uporov pretoka, ki postanejo npr. v oljni črpalki, umogoča varčevanje z gorivom. Skratka, ob uporabi sintetičnega olja za naš motor, držimo se načela "drago je poceni". Kaj je viskoznost olja ter kako vpliva na eksploatacijo? Viskoznost je upor, ki ga vstavi tekočina med pretokom. Čim je upor olja manjši, tem so manjše izgube moči motorja. Spet, čim je višja viskoznost, tem so boljše zaščite pred obrabo. Viskoznost olja mora biti nek kompromis med temi skrajnimi zahtevami,. pri tem se tudi odkrivajo prednosti sintetičnih olj, ki jih viskoznost je dosti "stalna" v širokem obsegu temperatur. Viskoznost olj se označuje po klasifikaciji SAE. Ali je sintetično olje ustrezno za vsak motor? Treba je paziti na uporabo visoke kakovosti (sintetičnih) olj za motorje, ki so preden delali z mineralnim oljem nizke kvalitete, ker so verjetno znotraj pokrite z oljno usedlino. Olje visoke kvalitete pa imajo močne „umivalne” lastnosti - kar pomeni, da bo ta cela oljna usedlina izplakovana in ne bo motor več "hermetičen", kar bo povzročilo hrupno delovanje, povečano porabo olja in padec moči. Neodvisno od tega, lahko pride do blokiranja filtra in oljnih kanalov z izplakovano oljno usedlino, v posledici česa do obrabe motorja. Ali lahko mešamo sintetična olja z minaralnimi? Glede tehnologije, ni važno, če je eno olje sintetično, drugo pa mineralno, zato, ker se oljne baze obeh izdelkov lahko mešajo. Potrditev teh zahtev je test možnosti mešanja in homogenosti, ki ga uporablja API za olja, vsaj razreda API SH. Vendar, iz praktičnega vidika, bolje ne mešajmo različnij olj med seboj, ker če npr. dopolnimo sintetično olje z mineralnim, takrat je jasno, da bodo parametri tega prvega znižani. Hvala še za malo teorije(dobro je vedeti). Zaj po neki logiki pa po tej teoriji naj bi blo boljše sintetično, lahko pa pride do drsenja sklopke v praksi pravite. Saj ne vem več kaj bi kupil zdaj sem 50/50. Najbolše bi bilo, da bi keri ki vozi takšen motor suzuki gsxr600 01-03 in uporablja sintetiko kako se kaj obnese. dovolj bo samo eden pa se bom znal odločit:D Danci1973 kero sintetiko pa uporabljaš ti?
svobodnaptica01 Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 A je to kakšna posebnost modela K1? Ker moj GSX-R 750 K5 je s ful sintetiko kar zadovoljen. D. Po mojih izkušnjah je pri ful sintetiki (znamka pa mislim da enkrat Agip in enkrat Castrol, nisem pa čist 100%) na K3 600 in na K6 750 sklopka začela dričat, problemi so se nehal, ko smo po na nasvetu enega serviserja poskusili s polsintetiko. Pri R6 je menjalnik dosti bolj mehko prestavljal, ko mi je Balin dal noter polsintetiko in rekel naj poskusim, če bom opazila kako razliko.Mislim da je mela pa tud Me2you neke težave s sklopko zaradi pri Solzici zaradi olja? IMHO, dela naj pa vsak kar če s svojim motorjem.
tilingerossi Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 Točno 3 litre z menjavo oljnega filtra oziroma 2,6 litra brez filtra. Priporočeno olje Repsol. hvala ga bom še tist deci notr dau zram....motula sn dau je baje tut uredu...
danci1973 Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 Danci1973 kero sintetiko pa uporabljaš ti? Hein Gericke 10W-50 (za HG proizvaja Motul). D. Bremzer, svobodnaptica01, dotem in 1 other 2 2
Dejanx Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 Sem se odloco glede na twojo izkusnjo z istim motorom da nebom eksperimentiro in bom dal kar polsintetiko od motula.hvala vsem za mnenja in pomoc
danci1973 Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 Po mojih izkušnjah je pri ful sintetiki (znamka pa mislim da enkrat Agip in enkrat Castrol, nisem pa čist 100%) na K3 600 in na K6 750 sklopka začela dričat, problemi so se nehal, ko smo po na nasvetu enega serviserja poskusili s polsintetiko. Pri R6 je menjalnik dosti bolj mehko prestavljal, ko mi je Balin dal noter polsintetiko in rekel naj poskusim, če bom opazila kako razliko.Mislim da je mela pa tud Me2you neke težave s sklopko zaradi pri Solzici zaradi olja? IMHO, dela naj pa vsak kar če s svojim motorjem. IMHO je nekaj narobe s sklopko, če drsi zgolj 'zaradi sintetike', če te ustreza priporočenim specifikacijam SAE, API in JASO. D. maco47, Bremzer in dotem 1 2
Dejanx Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 Sem se odloco glede na twojo izkusnjo z istim motorom da nebom eksperimentiro in bom dal kar polsintetiko od motula.hvala vsem za mnenja in pomoc
Bremzer Objavljeno Januar 14, 2011 Opozori Objavljeno Januar 14, 2011 Malo info. Kaj je viskoznost olja?Kaj pomeni 5w40? Viskoznost je mera odpora tekočnosti nekega fluida.SAE(združenje inženirjev avtomobilske industrije)je organizacija v ZDA,ki je določila enostavne stopnje viskoznosti olja in klasificirala motorna olja glede na visoke in nizke temperaturne lastnosti. 5W označujetekoče stanje olja do -25 stopinj celzija. Če je naprimer oznaka 0W to pomeni,da je olje v tekočem stanju tudi pri nižjih temperaturah celo do -30 stopinj celzija. Takšne lastnosti pri nizkih temperaturah so možne samo z veliko vsebino sintetičnega baznega olja v motornem olju. Druga oznaka "40" se v navedenem primeru nanaša na visoke temperaturne lastnosti,ki določajo debelost oljnega sloja in zaščito motorja pred trošenjem. Ali je smiselno uporabljati motorno olje visoke kakovosti? Sigurno da je. Sodobni motorji imajo, če dalje več, konstrukcije "s povečano močjo" (t.i. dosegajoče moč iz relativno majhne gibne prostornine) v zvezi s tem, so razmere delovanja olja –kot npr. temperatura znotraj motorja – če dalje težje in samo dobra olja lahko jih zadovoljivo zmorejo. Olja nizke kakovosti, bodo v teh razmerah hitro izgubljala svoje mazivne lastnosti; peljala do pospešene obrabe motorja - pa v skrajnih primerih, celo do njegove poškodbe. Zapomnimo si: motorno olje sedaj velja za enaki del motorja, kot vsaki drugi - pa pač hočemo, da bi bilo sestavljeno izključno iz visoke kakovosti delov. Kaj prinaša uporaba sintetičnih olj? Sintetična olja so izdelana na podlagi oljne baze (sintetične), ustvarjene posebno, glede na nalogo, katero bo izpolnjevalo olje v motorju. Njene lastnosti so češ, izdelane "po meri", medtem, ko v primeru mineralnih olj so izid tega, kar je nastalo v naravi. V zvezi s tem, sintetično olje: ima veliko večjo trajnost – odpornost na visoko temperaturo, kar povzroča, da ne usede v obliki oljne usedline na notrajnih delih motorja, pospešujoč njegovo obrabo; pri nizki temperaturi je zadosti tekočo, da bi brez problema prižgali motor (npr. zjutraj po mrazni noči); pri visoki temperaturi ima visoko zmogljivost mazalne plasti, kar omogoča eksploatacijo na meji limitov obremenitve motorja, oz. v ekstremnih klimatskih razmerah; zaradi nizkih uporov pretoka, ki postanejo npr. v oljni črpalki, umogoča varčevanje z gorivom. Skratka, ob uporabi sintetičnega olja za naš motor, držimo se načela "drago je poceni". Kaj je viskoznost olja ter kako vpliva na eksploatacijo? Viskoznost je upor, ki ga vstavi tekočina med pretokom. Čim je upor olja manjši, tem so manjše izgube moči motorja. Spet, čim je višja viskoznost, tem so boljše zaščite pred obrabo. Viskoznost olja mora biti nek kompromis med temi skrajnimi zahtevami,. pri tem se tudi odkrivajo prednosti sintetičnih olj, ki jih viskoznost je dosti "stalna" v širokem obsegu temperatur. Viskoznost olj se označuje po klasifikaciji SAE. Ali je sintetično olje ustrezno za vsak motor? Treba je paziti na uporabo visoke kakovosti (sintetičnih) olj za motorje, ki so preden delali z mineralnim oljem nizke kvalitete, ker so verjetno znotraj pokrite z oljno usedlino. Olje visoke kvalitete pa imajo močne „umivalne” lastnosti - kar pomeni, da bo ta cela oljna usedlina izplakovana in ne bo motor več "hermetičen", kar bo povzročilo hrupno delovanje, povečano porabo olja in padec moči. Neodvisno od tega, lahko pride do blokiranja filtra in oljnih kanalov z izplakovano oljno usedlino, v posledici česa do obrabe motorja. Ali lahko mešamo sintetična olja z minaralnimi? Glede tehnologije, ni važno, če je eno olje sintetično, drugo pa mineralno, zato, ker se oljne baze obeh izdelkov lahko mešajo. Potrditev teh zahtev je test možnosti mešanja in homogenosti, ki ga uporablja API za olja, vsaj razreda API SH. Vendar, iz praktičnega vidika, bolje ne mešajmo različnij olj med seboj, ker če npr. dopolnimo sintetično olje z mineralnim, takrat je jasno, da bodo parametri tega prvega znižani. Imaš moj podpis tole kar si teoretično utemeljil jim jaz po forumu že par let razlagam in nikakor,da jim DOTUPIM !!! :hmm: Ps:je pa logično, da slaba sklopka(ki je že nakoncu-drobnejše lamele slabe vzmeti)zelo rada pri sintetiki zadrsi, kajti navadno mineralno olje med ploščami sklopke dobesedno izgori vsled trganja oljnega filma, pri fol sintetiki olje neizgori(ker se oljni film ne trga ali dosti kasneje) in zato posledično sklopka rada zadrsi.Zato mineralna olja v motorju postanejo proti sintetičnim dosti bolj sežgana-črna in s staranjem izgubijo na kvaliteti !! special749, dotem, Fritz in 4 others 3 4
Ice Objavljeno Januar 17, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 IMHO je nekaj narobe s sklopko, če drsi zgolj 'zaradi sintetike', če te ustreza priporočenim specifikacijam SAE, API in JASO. D. konkretno, na banditu sem menjal castrol mineralca za castrol sintetiko pri nekaj cez 26k km. in je sklopka zacela drseti. sicer res, da sele pri preko 6000/min in mocnem pospesevanju, a je drsela. in sem zamenjal spet s castrol (in kasneje z drugimi) mineralcem in sklopka dela od takrat bp. v VF 750 in FJ 1200 je castrol semisintetik delal bp.
gusti Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 (popravljeno) Lep pozdrav vsem. Za nagrado sem dobil 8l (2x4l) petrol energy 5W30 olja. Zej sem že ugotovil, da to za moj avto ni primerno, vas pa sprašujem če paše to v kak motor? Jaz ga nimam kam vlit, tak da ga bom moral naprej prodat, zej pa nevem a nej motoristom tut težim z tem oljem al ne? Popravljeno Januar 17, 2011. Popravil gusti
motofrik Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Za motorje z mokro sklopko ne bo, če ni 4t...
danci1973 Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 (popravljeno) Lep pozdrav vsem. Za nagrado sem dobil 8l (2x4l) petrol energy 5W30 olja. Zej sem že ugotovil, da to za moj avto ni primerno, vas pa sprašujem če paše to v kak motor? Jaz ga nimam kam vlit, tak da ga bom moral naprej prodat, zej pa nevem a nej motoristom tut težim z tem oljem al ne? Avtomobilska olja niso primerna za motorje, ki imajo sklopoko v olju, ker vsebujejo aditive, ki (lahko) povzročijo drsenje sklopke. Za motorje z mokro sklopko ne bo, če ni 4t... Od kdaj 4T pomeni olje, primerno za mokro sklopko? 4T pomeni, da je olje za 4 taktne motorje. Tako kot 2T pomeni, da je za 2 taktne. Čisto slučajno je 'takt' v francoščini 'temp' oz. 'štiri taktno' je 'quatre temps' (tudi v italjanščini in nemščini se 'izide' - quattro tempi, Vier Takt). D. Popravljeno Januar 17, 2011. Popravil danci1973 maco47, Fritz, dotem in 2 others 3 2
raza Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Lep pozdrav vsem. Za nagrado sem dobil 8l (2x4l) petrol energy 5W30 olja. Zej sem že ugotovil, da to za moj avto ni primerno, vas pa sprašujem če paše to v kak motor? Jaz ga nimam kam vlit, tak da ga bom moral naprej prodat, zej pa nevem a nej motoristom tut težim z tem oljem al ne? Olje bo uporabno za kakšen motokultivator, vrtno kosilnico, ...... tilingerossi in Bremzer 1 1
gusti Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Ah, bom vprašal na petrolu, če se ga da kompenzirat, za kaj bolj uporabnega, ker nimam ne motokultivatorja ne vrtne kosilnice :closedeyes: Nekam ga bom že spravil v promet. Hvala vam za odgovore. Lp.
motofrik Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 @danci1973: bom dal kar kopirano iz teme o oljih... ''Pri Motulu 4T pomeni, da je olje namenjeno 4 taktnemu motorju, v katerem se maže (z istim oljem) tudi sklopka in menjalnik. Zato so dodani tudi adetivi in je dražje kot pa "navadni" - recimo 300V proti 300V 4T! (sem pa slišu že za kar nekaj "servserjev", ki lepo uporabljajo 300V, računajo pa 300V 4T trance_39_thumbdown.gif ) Ice: Olje 10w-40 je redkejše kot 10w-60 wink.gif '' Zdaj pa... ako su lagali mene i ja lažem vas...
danci1973 Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 @danci1973: bom dal kar kopirano iz teme o oljih... ''Pri Motulu 4T pomeni, da je olje namenjeno 4 taktnemu motorju, v katerem se maže (z istim oljem) tudi sklopka in menjalnik. Zato so dodani tudi adetivi in je dražje kot pa "navadni" - recimo 300V proti 300V 4T! (sem pa slišu že za kar nekaj "servserjev", ki lepo uporabljajo 300V, računajo pa 300V 4T trance_39_thumbdown.gif ) Ice: Olje 10w-40 je redkejše kot 10w-60 wink.gif '' Zdaj pa... ako su lagali mene i ja lažem vas... Se mi je kar zdelo, da je to Brumerjev umotvor... D. maco47, Bremzer in Fritz 1 2
motofrik Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 Zna biti, ja. Sem šel prav nazaj gledat, pač ostalo mi je v glavi, da sem prebral. Verjetno obstaja kje tabela, kaj pomeni katera oznaka na olju.
danci1973 Objavljeno Januar 17, 2011 Opozori Objavljeno Januar 17, 2011 (popravljeno) Zna biti, ja. Sem šel prav nazaj gledat, pač ostalo mi je v glavi, da sem prebral. Verjetno obstaja kje tabela, kaj pomeni katera oznaka na olju. Treba je ločit med 'tehničnimi oznakami' (SAE, API, JASO, ... ) in 'komercialnimi / marketinškimi imeni' (2000 GTX PRO SUPER DUPER NAJ MAXI ULTRA RALLY RACING + 4T... ). Malo nenavadno bi bilo, da bi olja za scooterje in maxi scooterje imela 'adetiv za mokro sklopko' (Motul Scooter Expert 4T). :unsure: D. Popravljeno Januar 17, 2011. Popravil danci1973 Bremzer, maco47, SF in 1 other 2 2
Bremzer Objavljeno Januar 18, 2011 Opozori Objavljeno Januar 18, 2011 Zna biti, ja. Sem šel prav nazaj gledat, pač ostalo mi je v glavi, da sem prebral. Verjetno obstaja kje tabela, kaj pomeni katera oznaka na olju. To o olju, da pomeni pri motulu T-4 kao dodatek za mokro sklopko je meni prodal "pokojni" Barborič,ki ste ga vsi kovali v nebesa !!!Sam pa je VEDNO vozil in dajal strankam polsintetiko,koliko in kakšno olje je zaračunaval pa jaz nebi vedel,ker mi ni servisiral mojega motorja!!! maco47, malakai, special749 in 3 others 3 3
motofrik Objavljeno Januar 18, 2011 Opozori Objavljeno Januar 18, 2011 Še vedno mi ta 4T ne da miru... Če je 4T za štiritaktne motorje, 2T pa za dvotaktne... -torej bi recimo Motula 5100 4T lahko vliv tudi v avto. Kaj pa recimo Shell, ki ga sicer vlivam v avto, bi ga lahko v motor? Samo vprašam. Itak dajem Motul 5100 noter. Nek dodatek pa že mora biti, če pa imajo vse oljne firme oznako 4T... Olja za motorna kolesa. Resno sprašujem.
danci1973 Objavljeno Januar 18, 2011 Opozori Objavljeno Januar 18, 2011 Še vedno mi ta 4T ne da miru... Če je 4T za štiritaktne motorje, 2T pa za dvotaktne... -torej bi recimo Motula 5100 4T lahko vliv tudi v avto. Kaj pa recimo Shell, ki ga sicer vlivam v avto, bi ga lahko v motor? Samo vprašam. Itak dajem Motul 5100 noter. Nek dodatek pa že mora biti, če pa imajo vse oljne firme oznako 4T... Olja za motorna kolesa. Resno sprašujem. Morda zato, ker 2T avtov praktično ni več? Pri motornih kolesih pa je le treba nekako razlikovati olja za 2T in 4T. Dejstvo je, da so olja za motorje (s sklopko v oljni kopeli) drugačna od avtomobilskih (le-ta imajo več aditivov za zmanjševanje trenja). Praviloma morajo 'moto' olja ustrezati specifikaciji 'JASO MA', da jih lahko uporabiš za mokro sklopko. D. dotem, malakai, Bremzer in 1 other 2 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se