Skoči na vsebino

Načrti za predelavo


Red Arrow

Priporočene objave

sam nevem glede bata ce je enak sornik men se zdi da ma bt 2mm vecji sornik k apn

ja, to je res, ampak dobis bat 42 mm tako z 10 mm, kot tud z 12 mm sornikom, tak da niti ni bitno od kirga motorja mas motorno gred...

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No dans dobim nov bat zj me pa zanima kaj je najbolje da naredim z cilindrom?? Na cilindru niso globoki risi ampak zelo plitvi. sam nekje zgleda mal bol globoko ko da je ena okrogla luknca sam to pomoje ni naredil bat kr je dost globoko.Tist ko ti obnovi cilindr je dost drago...ču sm da se ga da pobrusit čist mal pa da je cool sam kam naj js to dam zanesljivo brusit??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj montiral na Hondo Zoomer kit Polini : auspuh komplet, elektroniko,usisno cev in valčke 3kom plav,3kom rudeč(ven sem vzel bele) za ca 4mm podrejal jermenico (tako da gre bolj skupaj).Danes prvič probal števec gre do konca ca 80 Km/h prej je šlo samo 45 Km/h.Mislim,da se je splačalo dat 75K :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na LPP-ju vem da ti ga lohk zbrusjo mogoce ga pa lohk tut obnovijo

alu cilindra nemors brusit.. lahko ga das samo obnovit, torej na novo nanesejo nikasil.. pa pohonajo ga lahko.. gusa pa lahko tut na nadmero zbrusijo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam 80 po stevcu ni tok ves ...stevc laze...kok kojnov si pa dou not?

Men se zdi, da sem nekje vidu diagram in pridobiš s polinijem 2 KW seveda če se nemotim .Pa saj to je men vseno ta moped imam samo za v mesto, drugače vozim motor z 120 KW 163 Ks-mislim, da je to kar dost za sprostitev adrenalina 2,8 sek. 100Km/h, 8,6sek. 200Km/h,končna testirana (ne po števcu)podatki fabrike 268 Km/h po števcu pa gre 285 Km/h KAJ misliš men je dost. :OK:

Ps.to je namreč BMW-K 1200-Rletnik 2006 sicer pa je pri hiši še ženin Kawasaki ER-6 -N končna 200 +Km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej sm ti povedu, ni ole k ole

ole je v glavnem zato da maže, in zmanjšuje trenje, samo 2T olje mora biti še gorljivo oz. mora zgoreti zraven bencina, 4T olje pa ni gorljivo, ker nikoli ne pride v stik z bencinom ali iskro

Ne razmišljaš prav, namreč ravno olje za 4-Taktne motorje se topi in ga benzin zelo hitro raskraja in s tem se zelo zmanjšajo sposobnosti mazanja in tudi razni aditivi bi škodovali 2 -Taktnamu motorju kot so Aditivi proti;usedlinam, penenju,spreminjanju viskoznosti,razni detergenti itd.Za dvotaktne mototrje 2T pa bi bilo idealno,da se sploh nebi olje topilo v benzinu saj samo tako olje bi zelo dobro mazalo cilinder in ležaje(zato se tem oljem dodaja razne dodatke (aditive),ki se netopijo v benzinu kot so grafit ,teflon itd. (zato je tudi tako velika razlika v cenah 2-T olja. Vsa olja se topijo v benzinu ,kar pa ni z nobenim aditivom mogoče preprečiti ,zato dvotaktni motorji vedno kadijo in na koncu auspuha je vedno malo mastno in to mora biti ker ,če olje res popolnoma izgori je tak motor premalo podmazan. :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja hvala..zdej ze vem=)

Ni se treba zahvaljevati, ampak vedno, ko nekaj napišeš moraš za tem stati ali pa tisti, ki ti nekaj naklada naj svoje mnenje utemelji ,tako boš vedno ti in ostali boljše in pravilno informiran -sicer raje vprašaj in ti mi starejši,kot vidiš radi odgovorimo, v kolikor je v naših-močeh vedno pa si zapomni eno več glav več ve :devil: učimo se vedno in nikoli neznamo vsega. :OK: :OK:

Ni se treba zahvaljevati, ampak vedno, ko nekaj napišeš moraš za tem stati ali pa tisti, ki ti nekaj naklada naj svoje mnenje utemelji ,tako boš vedno ti in ostali boljše in pravilno informiran -sicer raje vprašaj in ti mi starejši,kot vidiš radi odgovorimo, v kolikor je v naših-močeh vedno pa si zapomni eno več glav več ve :devil: učimo se vedno in nikoli neznamo vsega. :OK: :OK:

OPROSTI CILINDER tole gor napisano je namreč namenjeno KOCIJU-sem se pač zatipkal!!!!!!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj montiral na Hondo Zoomer kit Polini : auspuh komplet, elektroniko,usisno cev in valčke 3kom plav,3kom rudeč(ven sem vzel bele) za ca 4mm podrejal jermenico (tako da gre bolj skupaj).Danes prvič probal števec gre do konca ca 80 Km/h prej je šlo samo 45 Km/h.Mislim,da se je splačalo dat 75K :OK:

dobr so te :headbang: :headbang:

ker auspuh pa je, pa ferg, to pomoje sploh nastavlen ni??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

alu cilindra nemors brusit.. lahko ga das samo obnovit, torej na novo nanesejo nikasil.. pa pohonajo ga lahko.. gusa pa lahko tut na nadmero zbrusijo..

pizda a ti neznas brat al kaj :headbang: sej vem da ga nemors brusit sam napisu sm da ga na LPP-ju MOGOCE LOHK TUT OBNOVIJO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@sas005 Honda Zoomer je 4t, tak da so tuning deli dražji, kot za 2t skuterje, ker jih je manj za dobit in niso še tako razviti. Za 4t 50ccm skuterja gre pomoje zelo vredu, če gre 80km/h :) .

Lp

Popravljeno . Popravil SiMoN`
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce gre 80 km/h je raketa. ce tak gledas, 125 4T grejo okrog stotke, mogoce malo cez... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Jao Jao. cilindr spoliro menjo bat vse lepo zrihto hočm še ddat auspuh gor pa mi je šol navoj :S no zanima me kaj lahko v tem primeru naredim??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da se zavrtat nou navoj...sam rabs en posebn nastauk...pejt u merkur pa unmu povej pa ti bo dau nastauk bormasino pa mas ...sam pazi kaj delas=)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok nastavke ma doma fotr. Sam naj bi bla vlka nevarnost da bo aluminij počo. Naj bi se lahka dala neka navojna puša tuki notr sam nwem ki jo dobit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!