speedfightar 2 Objavljeno Avgust 15, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2006 jz mam u nacrtu d bom prodou sfja konc sezone pa nabavu nrgja enga pocen pol pa ena midrace predelava :kva2:
roberto24 Objavljeno Avgust 18, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2006 js sm zdaj dav technigasa nex r-ja gor pa lažje valčke pa je bil proti prej formola ko je mel na 100m kot 90let stara oma z 2berglama sam sm še odstrano zdaj to blokado iz avspuha pa na dizo čakam pol se bo pa vidlo kakšna bo kaj končna hitrost čene bo pa potrebno še multivar zamenjat ali pa kak večji fergi gor dat pač tako da bo speed okoli 80-90kmh pač tam nekje lp java script:emoticon(':OK:', 'smid_9') :OK:
Takkyu Objavljeno Avgust 26, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2006 (popravljeno) Živjo, imam v mislih naslednjo predelavo na gillera runner 2004 pa me zanima vaše mnenje; Polini kit 70 corsa Sklopka (Polini) -G2 Polini Speed Kit Piaggio HiPer2 BGM Evolution blajerca SKF ležaji Giannelli Reverse izpuh Dell"Orto 19 ima kdo kake izboljšave, pripombe,izkušnje? Popravljeno Avgust 26, 2006. Popravil Takkyu
Cilindr Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 en kit tm ukol 14hp pa me zanima ce bi mogu pol tut glavno gred menat pa PHBO 18 fregi :)
lukaaa1 Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 ma ta polini j kurac kr hitr ribne. FAntje če mate možnost dejte malossi gor
k0ci Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 en kit tm ukol 14hp pa me zanima ce bi mogu pol tut glavno gred menat pa PHBO 18 fregi :) kar je več ko sport cilinder(9HP), moraš menjat gred, da se pelješ brez skrbi in glede kita, če hočeš okoli 14HP, vzami ali polini corso ali pa TP due+, oba sta gusa, tko da če keri ribne ga daš samo povrtat in večji bat pa se peleš naprej, pri alu pa moraš dat noter (če ribne) gusasto pušo in nato nicasil prevleko (kar je drago) pa nov bat , če pa so praske male ampak še vedno vidne pa samo nicasil ter nov bat se pravi če ribne gus imaš popravilo vsaj 20k cenejše
longboy Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 Moja "zimska" :) predelava Stage6 cilinder kit RACING Stage6 glavna gred HPC Stage6 sklopka Torque Control (107mm) Stage6 wing cooler Stage6 izpuh R1200 RACE Stage6 CNC-Racing Drive Face, Piaggio Stage6 vplinjač PWK 21MM Stage6 nalepke bele (set) Malossi variator set MHR overrange Malossi E14 športni filter Komplet barvanje scoota: Črno, belo
Cilindr Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 hvala :OK: sej se mi je zdej da bom mogu tut tist menat:) polini corso ---kok hitr pa to kej zariba?kok Km pa kok se gible koncna baje tm okol 120 kmh a je to res al ne? Lp hvala :)
k0ci Objavljeno Avgust 28, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2006 ja okol 120 bi moglo it mogoče še mal več hja zariba ne vem kok hitr, kasneje ko alu ker gus ima manj obratov, sam glej da bo prav sestavljen pa je
duhec_65 Objavljeno September 5, 2006 Opozori Objavljeno September 5, 2006 jah dobra naj bi bla k15 od malosija po slovensko pa ne vem kak se reče, na skuterkitu je pod ˝vžig˝ poglej pod vžigalna tuljava
k0ci Objavljeno September 6, 2006 Opozori Objavljeno September 6, 2006 vžigalna tuljava je po domače cinšpula, k15 je pa CDI (krmilna elektronika)
Cilindr Objavljeno September 6, 2006 Opozori Objavljeno September 6, 2006 jst sm zamenu cinkspulo pa se eno tako crno skatlco k tocn ne vem kako se ji rece sam baje omejuje obrate pa sm dou kok ene 10 za cinkspulo pa se ene 12 za uno k kako zdej ne omejuje obratov... ce pa to kej dela pa se nevem morm se stesterat :blush:
Red Arrow Objavljeno September 6, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 6, 2006 Moja "zimska" :) predelava Stage6 cilinder kit RACING Stage6 glavna gred HPC Stage6 sklopka Torque Control (107mm) Stage6 wing cooler Stage6 izpuh R1200 RACE Stage6 CNC-Racing Drive Face, Piaggio Stage6 vplinjač PWK 21MM Stage6 nalepke bele (set) Malossi variator set MHR overrange Malossi E14 športni filter Komplet barvanje scoota: Črno, belo Em... priporočam ti Dell'orto frgazar 19mm, ker bom jst isto predelavo naredu in je 21 malo preveč...
FlamE#7 Objavljeno September 6, 2006 Opozori Objavljeno September 6, 2006 jst bom pa celo zimo se pripravljal na to da jo lepo prodam ekrat aprila... <_<
JMatic Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 jst sm zamenu cinkspulo pa se eno tako crno skatlco k tocn ne vem kako se ji rece sam baje omejuje obrate pa sm dou kok ene 10 za cinkspulo pa se ene 12 za uno k kako zdej ne omejuje obratov... ce pa to kej dela pa se nevem morm se stesterat :blush: omejevalec obratov mogoce ? nastimas do kok se ti lahko skut zvrti. pa vklopis :> primerno za tehnicne :naughty: :whistle: ;)
Cilindr Objavljeno September 7, 2006 Opozori Objavljeno September 7, 2006 ma nevem ce je to to .....taka crna skatlca je mejhna k je povezana s cinkspulo
Red Arrow Objavljeno September 8, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 8, 2006 ma nevem ce je to to .....taka crna skatlca je mejhna k je povezana s cinkspulo to je pa CDI... ali pa CPU... nekateri rečejo performance čip... zdj nwem če lohk o tem glih govorim... pač za višje obrate rabiš boljši CDI pa take sranje, sj ga dobiš zraven Malossi vžiga... pa Polini pa Italkit, itd. Če ne pa K15 nabaviš... ;)
Cilindr Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 kaj pa je K-15??? :? :? :? :? :blush: :blush:
_rac3r_ Objavljeno September 9, 2006 Opozori Objavljeno September 9, 2006 Hey! js sm bol tko nov na motorju pa bi si ga rad zrihtu mal (no recimo d mal) pa me zanima ka bi si kej predelu pa ne zdej d me bojo skos capsi lovil ,ampak tak športn filter,auspuff ... kje bi to kej dobu sm iz celja pa tuki v celu ni nič kej takega za skuterje(kolker js vem) tak d če kej vete za mene prosim povejte mam pa piaggio zip (sm dobu free od sestre ) če kej vete na dan z stavki =)
Red Arrow Objavljeno September 10, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2006 Hey! js sm bol tko nov na motorju pa bi si ga rad zrihtu mal (no recimo d mal) pa me zanima ka bi si kej predelu pa ne zdej d me bojo skos capsi lovil ,ampak tak športn filter,auspuff ... kje bi to kej dobu sm iz celja pa tuki v celu ni nič kej takega za skuterje(kolker js vem) tak d če kej vete za mene prosim povejte mam pa piaggio zip (sm dobu free od sestre ) če kej vete na dan z stavki =) @cilindr: K-15 je CDI enota od Malossija... za obrate.. ;) @_rac3r_: Prvo povej če imaš 4-Taktnega zipa ali 2-Taktnega zipa? .)
_rac3r_ Objavljeno September 10, 2006 Opozori Objavljeno September 10, 2006 2T zipota mam rdeče barve ( morn ga mal preštelat k mi gre sam 60) pa ni še čist čist nič blo menjan :(:( morn spravit na višjo potencialo =)=) hehe
Red Arrow Objavljeno September 10, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2006 2T zipota mam rdeče barve ( morn ga mal preštelat k mi gre sam 60) pa ni še čist čist nič blo menjan :(:( morn spravit na višjo potencialo =)=) hehe uf... sem se oddahnil, sm mislu da maš 4-T... ;) hja, zdj maš velik različnih predelav... kaj bi pa rad meu? bi rad ostal na 50cc al bi šou na 70cc? Če bi ostal na 50cc si vrž gor Dell'orto 17.5 mm fergi, LeoVince ZX izpuh, Stage6 športno kuplungo, Malossi Kevlar Belt (jermen), vario ne rabiš menjat, pa si zmagu... vsaj za 50cc... ta predelava bi bla krepko pod 100 čukov... okoli 70 čukov... motor ti bi razvil okoli 90 km/h zdj odvisno od valčkov, največ 95... Če bi pa rad meu 70cc, si pa nabaviš Top Performances Due+ 70cc kit (gus), Keihin PWK 19mm fergi, LeoVince ZX izpuh ali pa Stage6 R1200 še raje, Stage6 športno kuplungo, jermen, sekundarne prenose Malossi, Malossi Multivar 2000 variomat, RMS Racing gred... ta predelava te bi koštala okoli 160 čukov... motor ti bi razvil okoli 115 - 120 km/h spet različno od valčkov, največ 125 km/h... Moraš računat, da več kot boš uložu v motor, manj časa bo motor zdržal in manj kilometrov boš prevozil, preden boš menjal potrošni material (batni obročki, ležaji, svečke, olje prenosov, valčki, fedrce, jermen...). ;)
StArII Objavljeno September 10, 2006 Opozori Objavljeno September 10, 2006 (popravljeno) uf... sem se oddahnil, sm mislu da maš 4-T... ;) hja, zdj maš velik različnih predelav... kaj bi pa rad meu? bi rad ostal na 50cc al bi šou na 70cc? Če bi ostal na 50cc si vrž gor Dell'orto 17.5 mm fergi, LeoVince ZX izpuh, Stage6 športno kuplungo, Malossi Kevlar Belt (jermen), vario ne rabiš menjat, pa si zmagu... vsaj za 50cc... ta predelava bi bla krepko pod 100 čukov... okoli 70 čukov... motor ti bi razvil okoli 90 km/h zdj odvisno od valčkov, največ 95... Če bi pa rad meu 70cc, si pa nabaviš Top Performances Due+ 70cc kit (gus), Keihin PWK 19mm fergi, LeoVince ZX izpuh ali pa Stage6 R1200 še raje, Stage6 športno kuplungo, jermen, sekundarne prenose Malossi, Malossi Multivar 2000 variomat, RMS Racing gred... ta predelava te bi koštala okoli 160 čukov... motor ti bi razvil okoli 115 - 120 km/h spet različno od valčkov, največ 125 km/h... Moraš računat, da več kot boš uložu v motor, manj časa bo motor zdržal in manj kilometrov boš prevozil, preden boš menjal potrošni material (batni obročki, ležaji, svečke, olje prenosov, valčki, fedrce, jermen...). ;) prvo ko prvo: sportna kuplonga se na 50cc ne pozna, pa tut menjava jermena ne..za 50cc bi bil 17.5 fergi dovol pa kaksen zx alpa next-r pa vario multivar 2000... glede 70cc.. odvisno kako klaso hoces: sport mid race alpa high end.. ker si zacetnik nabavi recimo sport klaso, torej DR evo2 70cc + s6 pro ror 19ka fergi, multivar 2000 pa recimo delta clutch sklopko.. pol pa se kake jermenice itd samo za zacetek bi blo to dovol pa se slo bi ko svinja :OK: ti red arrow pa upam da se delas norca ko si napisal ZXa za dueka.. daj malo razmisli predn napises taksen odgovor prosim, hvala Popravljeno September 10, 2006. Popravil StArII
Red Arrow Objavljeno September 10, 2006 Avtor Opozori Objavljeno September 10, 2006 prvo ko prvo: sportna kuplonga se na 50cc ne pozna, pa tut menjava jermena ne..za 50cc bi bil 17.5 fergi dovol pa kaksen zx alpa next-r pa vario multivar 2000... glede 70cc.. odvisno kako klaso hoces: sport mid race alpa high end.. ker si zacetnik nabavi recimo sport klaso, torej DR evo2 70cc + s6 pro ror 19ka fergi, multivar 2000 pa recimo delta clutch sklopko.. pol pa se kake jermenice itd samo za zacetek bi blo to dovol pa se slo bi ko svinja :OK: ti red arrow pa upam da se delas norca ko si napisal ZXa za dueka.. daj malo razmisli predn napises taksen odgovor prosim, hvala prvo kot prvo: športna kuplunga SE pozna na 50cc, če te kj zanima, prav tako jermen, meni je jermen ko sem imel samo blokade ven vzete dau 3 km/h končni. Ne bi se rad o tem prepiru, kaj je res je res... drugič: najbolj se splača mid-race varijanta 70cc klase, ker je sorazmerno poceni in zanesljiva ter dovolj močna, da lohk rečš, da maš orenk predelavo... začetnik ali ne, ni važno kje začneš... dobro, pri ZXu sm ga res mal posrau, sicer da pol konja temu kitu (preverjeno) ampak za ta kit so tudi boljši rori, najboljši je S6 R1200, vsaj za ta kit... napisal sem ZX ali R1200, ker ju najbolj poznam, sam imam ZXa gor, ker še nisem zbral denarja za R1200, saj sem začel z ZXom na 50cc predelavi, zdj sm en kit uniču in grem na to predelavo ki sem njemu piporočal... ampak ne čist enako, jst sm sebi izbral malo dražjo... in boljšo varijanto... mimgrede... prosim ;)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se