Skoči na vsebino

Honda CBR 600


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Je že kdo menal zobnike na cbri, da je dal odspred manj? Ponavad dajejo 1 zob manj odspred, pa kašne 2 več odzat, če bi 2 manj ruknu spredaj bi bla prehuda?

Odvisno za kaj rabiš motor. Za Marof uporabljam 14 - 45, Grobnik 16 - 44, Pannonia 15 - 46 (original 16 - 42). Ne pozabiti, da z zamenjavo zobnikov premikaš zadnje kolo naprej/nazaj in s tem tudi spreminjaš geometrijo motorja.

En zob spredaj je podobno kot 3 zadaj.

Efekt lahko preveriš tukaj: Gearing Commander

Popravljeno . Popravil rude
Objavljeno

No sj najprej bom probal 15 zobov spredaj, pa da vidim učinek. Rabil bom za marof/grobnik, pa tud na cesti mi bo najbrž bol pasalo da bo motor bl poskočen, tista končna čez 200 mi itak nič ne pomeni.

No pa še eno vprašanje mam. Zadn mesec mi je motor začel mal bolj vibrirat, najprej sm mislil da mam čuden občutek, sploh kr mam bolj mravlinčaste roke, zdj pa vidim da je to skoz in tud na tačkah čutm da mi vibrira vse skup, višji obrati seveda začne bolj. Sicer ni to da bi fajn vibriralo, sm prej ni skor nč, da ni kej narobe?

Objavljeno

Mene pa zanima če kdo prodaja svojo cbrko RR? Ker bi jest kupu eno, možna pa tut menjava za zazerco 600 naked. Kupujem pa tam nekje 03, 04 letnik.

Objavljeno

No jest sm zdej nabavu lepotičko letnik 03 :rolleyes: zdej me pa neki zanima, a se še komu dogaja (original avspuh), da mu kr dost poka iz avspuha? Tut v 4 prestavi, spustim gas,ga dodam in POK :naughty: .

Objavljeno
No jest sm zdej nabavu lepotičko letnik 03 :rolleyes: zdej me pa neki zanima, a se še komu dogaja (original avspuh), da mu kr dost poka iz avspuha? Tut v 4 prestavi, spustim gas,ga dodam in POK :naughty: .

Mogoče bi bili fergazerji za naštimat.

Objavljeno
Mogoče bi bili fergazerji za naštimat.

:headbang:

Ali pa dodat več kisika v zrak recimo. :lol1:

Objavljeno
Mogoče bi bili fergazerji za naštimat.

Na 600rr bolj težko-razen,če jo nazaj predelaš na njih :hmm:

Objavljeno

Ups :D Sem bolj staromoden :D

Objavljeno

Sem mel CBR600RR l. 05, ki ima zagotovo elektronski vbrizg in mislim, da je z modelom 03-04 isto. Mogoče je kakšen senzor zapacan in narobe meritev dobiva.

Objavljeno
No jest sm zdej nabavu lepotičko letnik 03 :rolleyes: zdej me pa neki zanima, a se še komu dogaja (original avspuh), da mu kr dost poka iz avspuha? Tut v 4 prestavi, spustim gas,ga dodam in POK :naughty: .

Bi lahko bla kdaj predelana,(nižanje glave)drgač pa probi sveče menjat

Objavljeno

Imam probleme z lučko FI cbr600f l.2002,motor gre normalno. Prosim za nasvete.

:headbang:

Objavljeno

zdi se mi da mi je začelo cukati motor, ko peljem pod štangasom, nato se mi je ko sem izpeljal za 2-3 sekunde prižgala lučka F1, v tem času motor ni pospeševal oz je izgubil moč, nato lučka ugasne in motor normalno dalje ??

ima kdo kakšno podobno izkušnjo oz bi vedu kdo kaj bi to lahko bilo?

hvala

lp

Objavljeno

Men se je enkrat zgodilo, da je motor v leeru delal normalo in so šli obrati do blokade. Ko pa sem se peljal, so šli le do cca 6000rpm in nič več, kot da je šla večina konjičkov na dopust. :headbang:

Po dolgem tuhtanju sem ugotovil, da je bil kriv bencinski filter, ki je v tanku skupaj s črpalko. Ugotovil pa sem to na tak način, da sem pomeril pretok bencina na povratnem vodu v 10. sekundah, ki mora biti minimalno 188ml. Ko sem to ugotovil, tlaka, ki ga daje črpalka niti nisem šel merit (mora biti pri 1300rpm 343kPa).

Je pa iz bencinskega filtra dobesedno črno teklo. :naughty:

Objavljeno

a je mozno da se je F1 lučka za trenutek prizgala, ker bi lahk blo premal olja notri?

Objavljeno
a je mozno da se je F1 lučka za trenutek prizgala, ker bi lahk blo premal olja notri?

Menda boš pa ja znal pogledat, če maš olje v mašini al ne. :slap:

Kolikokrat se lučka prižge je treba prešteti, ker to nekaj pomeni. Tam do cca 30 utripov je tudi lahko.

Objavljeno

LP

Zanima me če je kdo zamenjal šipco na 600rr? Iščem namreč višjo kot original, gledal sem v lousu pa imajo samo zatemnjeno povišano, jaz bi imel pa prozorno. A obstaja kaj original od honde pa da je povišana?

Objavljeno

Katere feltne(zadnja) paše na CBR 600RR letnik 2005? Še od katere druge honde mogoče? Ima kdo kej?

Objavljeno
Menda boš pa ja znal pogledat, če maš olje v mašini al ne. :slap:

Kolikokrat se lučka prižge je treba prešteti, ker to nekaj pomeni. Tam do cca 30 utripov je tudi lahko.

maš prau, finta je bla da sm motor sam nagnu ampak zgleda ne dost in nism vidu olja...

prbolem sm pa rešu... je biv slab kontakt na akomulatorju, zato mi je prekinjal

Objavljeno
LP

Zanima me če je kdo zamenjal šipco na 600rr? Iščem namreč višjo kot original, gledal sem v lousu pa imajo samo zatemnjeno povišano, jaz bi imel pa prozorno. A obstaja kaj original od honde pa da je povišana?

Vprašaj Čarmana. Pri njemu kupil povišano in prozorno in je :OK: .

Objavljeno
LP

Zanima me če je kdo zamenjal šipco na 600rr? Iščem namreč višjo kot original, gledal sem v lousu pa imajo samo zatemnjeno povišano, jaz bi imel pa prozorno. A obstaja kaj original od honde pa da je povišana?

Jest ponavadi kar na eBay-u (ponavadi Nemčija) pogledam in so zadeve ponavadi cenejše s poštnino vred, kot pa pri nas.

Objavljeno

No mam ene diske doma za 600f 99-00 letnik. Sm jih snel z sesute, pa dal jih dat ravnat če so slučajno kej zviti enmu na stružnco, pa mi jih je nazaj prnesu, je reku da nima kej ravnat, pol so mende ravni :). Če kdo rab kr na pm.

Objavljeno

Alpa tolk zviti da se ne da :rolleyes:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo mam en problem. Mam hondo cbr 600 F letnik 1998 in mi pri levi vilci spusca semering in me zj zanima kok to pride da se popravi? Pa še ker servis je dobr pa pocen za honde? Drgac sm pa iz okolice ljubljane. Lp Jure

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!