Skoči na vsebino

Honda CBR 600


robberrt

Priporočene objave

imam eno vprašanje..

kakšna je razlika med cbr 600 f in cbr 600 fs ista letnika, se pravi letnik fs modela? predvsem če je kakšna bistvena razlika med vzmetenji, samim motorjem in postavitvijo krmila..

se opravičujem ker nisem bral 74 strani, da bi najdo odgovor :rolleyes: :rolleyes:

Malo drugačen zadek ( fs ma sedež ločen od voznikovega, sam f pa ne) ... edina razlika:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 600F je original namontiran na prednji maski. Ko sem imel gor poliestre, sem naredil zanj posebni nosilec ki sem ga privijačil na nosilec maske. V glavnem, bil je nemontiran podobno kot je na originalu.

hvala, sem že rešil problem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

En problem mam, na hondi cbr 600 2005 letnik iščem, kje je merica za olje da bi lahko preveril količino olja, lahko kdo pove kje je ali mogoče celo prilima sliko.LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En problem mam, na hondi cbr 600 2005 letnik iščem, kje je merica za olje da bi lahko preveril količino olja, lahko kdo pove kje je ali mogoče celo prilima sliko.LP

Na desni strani motorja imaš na spodnji plastiki eno tako poševno luknjo, poglej skozi in videl boš "oko" na katerem preveriš nivo olja. Seveda motor postavi ravno...

Še izsek iz service manuala:

post-9881-1238335083_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

mi lahko kdo pove kakšna je razlika v oklepu (razen da je drugačna prednja maska).

Lp,A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

mi lahko kdo pove kakšna je razlika v oklepu (razen da je drugačna prednja maska).

Lp,A

Ali gledaš original ali poliestre?

Naz sem na letniku 2004 dobil poliestre za 2000. Moral sem predelati nosilec maske (pri 2001 pride ožja in nižja) in kupiti novo šipco. Pri strani in pri ceveh za zrak je bilo OK. poliesterski oklep za 2000 je bil tudi na maski spodaj prenizko in pri zaviranju bi mi maska udarila ob strehico, zato sem ta spodnji del maske izrezal.

Upam da ti te informacije kaj pomagajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No krst je bil lep samo motor je prišel domov pa v kosih na prikolici. Pri nizki hitrosti me je vrglo čez eno lepo jamo. Mene sam mal roka boli drgač vse ok. Hvala lepa opremi ki je preživela vse skoraj brez vidnih znakov. Je pa zato motor toliko na slabšem. Naredu je ene dve salte tako da ni ene plastike cele na motorju. Obe stranske in zadnja so počene in bi bile za porihtat, prva je totalno fuč, tank konkretno udrt in ni za rihtat, prva luč fuč....pa še kakšna malenkost.

Motor je CBR 600 f l.1999. Se mi to splača rihtat ali ne? Prosim če ve kdo kje se da dobit dele za kakšen normalen denar ali pa kakšnega švercarčka ki bi motor spravu v promet (odkupil) v takem stanju kot je. Motor je bil drugač res tip top ampak to mi sedaj na pomaga veliko. Če je bil prej vreden slabih 3000€, koliko bi v najboljšem primeru dobil zdaj za njega ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja mal roka boli ampak bo vredu. Usnje je zakon :worship: :worship: Pa kot sem reku brzina ni bila velika.

In zdaj ko sem jaz ok sem začel razmišljat o motorju. Tako da vsaka pomoč dobrodošla.

Malo poglej po bolhi in avto netu pod moto oprema, pa lepo skalkuliraj ali se ti splača, itak pa imaš srečo da si razbil tak motor, bi se verjetno precej bolj sekiral če bi razbil kaj 10000 + vrednega. Vse je za nekaj dobro, mogoče boš pa zdaj nabavil kaj močnejšega. hahah Sam da si ok, teh par evrov ne pomeni nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je kdo montiral poliestre na 600RR letnik 05-06????....... imam par vprašanj :)

ja kar vprašaj kaj te muči :naughty: :naughty: :):)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako si rešil problem z zadnjim koncem? ker poliester je zgleda ožji in seveda manj raztegljiv kt original plastika in ne dobim čez ono plastiko ob strani? a si dal stran in naredil nosilc za akumulator??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj testiral 600RR. Sej moja potegne, ampak tole je pa čisto nekaj drugega.

:worship:

Čez 14 dni še Fireblade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
kako si rešil problem z zadnjim koncem? ker poliester je zgleda ožji in seveda manj raztegljiv kt original plastika in ne dobim čez ono plastiko ob strani? a si dal stran in naredil nosilc za akumulator??

plastike odrezal z brusilko!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni

Imam hondo cbr 600 f pgm fi, z digitalnim števecem

Zanima me če ve kdo ali se da naštimat to (rev light ali kako se že pravi) oranžno lučko na desni kdaj se prižge. Sedaj se prižge pri 15 k obratih.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Ima mogoce kdo service manual za cbr 600f 04?

Lp, Mitja

Če je to oznaka cbr 600f f4 potem imam jaz. Je to tista ki so jo delali od 2001 naprej?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo menal zobnike na cbri, da je dal odspred manj? Ponavad dajejo 1 zob manj odspred, pa kašne 2 več odzat, če bi 2 manj ruknu spredaj bi bla prehuda?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 spredaj bi bla pomoje kar overkill.

KTM je imel serijsko 16 spredaj in je šel v 2. okrog 110km/h, jaz sem dal 14 in gre v 2. 80km/h. Tko da se kr ful pozna, ja... Probaj. Prvo kupi 1zob manj pa boš videl...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo menal zobnike na cbri, da je dal odspred manj? Ponavad dajejo 1 zob manj odspred, pa kašne 2 več odzat, če bi 2 manj ruknu spredaj bi bla prehuda?

če daš že samo spredaj enga manj, bo razlika kot očitna :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!