Skoči na vsebino

Honda CBR 600


robberrt

Priporočene objave

Sem ponosen lastnik honde hornet 600 in me zanima razlika vetrne zaščite če bi zamenjal za CBR 600? Je razlika velika ker pri hornetki se je mučno peljat že 150 ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ponosen lastnik honde hornet 600 in me zanima razlika vetrne zaščite če bi zamenjal za CBR 600? Je razlika velika ker pri hornetki se je mučno peljat že 150 ?

No,če si je 150 mučno peljat nisi glih neki motorist :evilgrin:

Je pa sigurno zelo velika razlika.

@sh4rk skoči do Elise v Domžale!Semering je okol 30eu.Če boš samo na enem teleskopu menjal.Pa olje neki,pa delo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem dal za set WP semeringov (naročil iz Avstrije) ene 20€ + poštnina, če se ne motim. Delo za oba teleskopa je bilo pa 50 pri Čarmanu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ponosen lastnik honde hornet 600 in me zanima razlika vetrne zaščite če bi zamenjal za CBR 600? Je razlika velika ker pri hornetki se je mučno peljat že 150 ?

Je zelooo velika razlika, jest sm meu prej fazer 600 naked(čist brez šipce), pa pol k se usedeš na cbr se ti kr smeje :evilgrin: :naughty: Ker pr 200km/h ne čutš tok vetra kukr pr fazerci pr 150km/h :rolleyes: Ti se kr odloč za za cbr pomoje ne boš nič falil :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jest sm zdej nabavu lepotičko letnik 03 :rolleyes: zdej me pa neki zanima, a se še komu dogaja (original avspuh), da mu kr dost poka iz avspuha? Tut v 4 prestavi, spustim gas,ga dodam in POK :naughty: .

No zdej se mi je pa začel še dogajat, da motor ne vžge, če ne dodam gasa? Pa še včasih na nizkih obratih ko stisnem sklopko crkne? A kdo kej ve kaj bi to blo, jest sm posumu al svečke al pa bencinska pumpa? :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Delo za oba teleskopa je bilo pa 50 pri Čarmanu.

Kako pa to,da si jih nisi sam zamenjal?

@Kawc imaš slučajno omejenga na 25kw?

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pojavu se mi je še en problem, tko da zdej so problemi:

-Pokanje iz avspuha v katerikoli prestavi

-Včasih ko stisnem sklopko na nizkih obratih motor crkne

-Danes mi je crknil med vožnjo prižgala sta se lučka hiss in lučka za olje ter obrati padli na 0, sem stisnil sklopko ter spustil, nato pa se je motor normalno pejal naprej

-Če imam konstanten gas motor cuka

:headbang::headbang::headbang::headbang::headbang:

Kakšna ideja kaj bi lahko bilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kawc, naštelaj si minimum

namreč laufat more na okol 1200obr/min

:winkiss:

Popravljeno . Popravil axilon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kawc, naštelaj si minimum

namreč laufat more na okol 1200obr/min

:winkiss:

Mam naštiman 1200obr/min, pa motor mi je crknu tut pri nekje 8k obratok +redeča hiss lučka + lućka za olje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A k mehaniku peljat se pa še kr upiraš, a?

Ma sej bi nairai teb prpelu k tok o vsm veš :evilgrin: Zakaj ne pelem k mehaniku? Ker ne bi rad plačvou še ure dela če mogoče kdo ve kaj je narobe?Pa če mi kdo reče da so svečke zanič, bom pač svečke doma sam zamenju, brez da plačujem še mehaniku ure :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokanje iz avspuha lahko pomeni več stvari. Ena od teh so lahko tudi izpušni ventili, ki so preveč stisnjeni. :hmm: Lahko tudi lambda sonda, preveri kontakte. :hmm:

Za cukanje se mi pa sanja ne, si pa premal napisal zraven. Za HISS lučko je prav tabela, iz katere vidiš alarm, samo utripe je treba šteti. :hmm::hmm:

Drgač so pa med drugim sveče čist možne in sicer slab kontakt. Če jih ven vzameš, te itaq nič ne košta. Morš pa menda kilar odšraufat, da prideš do njih, če se še prov spomnim.

Klele maš še link in si service manual dol vzem: http://ursa.irk.ru/manual/

Tam maš tut troubleshooting guide, če ti kej nuca. Mogoče ti pa kej prov pride. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokanje iz avspuha lahko pomeni več stvari. Ena od teh so lahko tudi izpušni ventili, ki so preveč stisnjeni. :hmm: Lahko tudi lambda sonda, preveri kontakte. :hmm:

Za cukanje se mi pa sanja ne, si pa premal napisal zraven. Za HISS lučko je prav tabela, iz katere vidiš alarm, samo utripe je treba šteti. :hmm::hmm:

Drgač so pa med drugim sveče čist možne in sicer slab kontakt. Če jih ven vzameš, te itaq nič ne košta. Morš pa menda kilar odšraufat, da prideš do njih, če se še prov spomnim.

Klele maš še link in si service manual dol vzem: http://ursa.irk.ru/manual/

Tam maš tut troubleshooting guide, če ti kej nuca. Mogoče ti pa kej prov pride. :OK:

Hvala za info sm že potegnu dol service manual, sam se nism kej dost znajdu kako do svečk pridt :blush: Sm pa mogu dol vzet komplet plastike(razn maske), tank, zdj bi mogu dat pa dol še airbox, sam ja sm na netu zasledu neko varianto, da killer daš dol, pa pol lahka prideš do svečk,.. :D Sam pa še nism vidu motorja da ma tok zaj**** svečke zamenat :( Kje bi pa to tabelo glede HISS lučke najdu?k jest je v service manualu nism najdu

Popravljeno . Popravil Kawc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj kilerja ni treba dol snet, samo odšraufaš ga, da ga lahko umakneš in tako prideš do svečk. :huh: Kar se lučke PGM-FI (HISS) tiče, jo boš našel v poglavju 6.8. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj kilerja ni treba dol snet, samo odšraufaš ga, da ga lahko umakneš in tako prideš do svečk. :huh: Kar se lučke PGM-FI (HISS) tiče, jo boš našel v poglavju 6.8. :yes:

Sm pogruntov ja :worship: Sej če bi jest to prej mal pogledu, ne bi blo treba razdrt pol motorja,... :whistle::slap: Hmm učer sm ugotovu še ene par detajlov, da k crkne, se pokaže FI oznaka, pa zdej mi skoz neka oznaka A al A1 (sicer to nvem če je blo že prej) gori. Kar se pa tiče te PGM-FI lučke tiče, sm najdu tabelo ja, sam to kar se men zgodi ni v tabeli .) Ker tam piše da motor dela, al pa da sploh vžge ne, ni tega da bi delov pa da crkne,...Sicer pa men lučka gori, tko da bi mogl bit med prvimi v tabeli, ampak pod opisom problema ni nikjer nč podobnga kar se men zgodi.

Tole je že mal preveč za moje mehankarske sposobnosti :blush: :wacko:

Tko da bo šel v kratkem času na servis,....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm pogruntov ja :worship: Sej če bi jest to prej mal pogledu, ne bi blo treba razdrt pol motorja,... :whistle::slap: Hmm učer sm ugotovu še ene par detajlov, da k crkne, se pokaže FI oznaka, pa zdej mi skoz neka oznaka A al A1 (sicer to nvem če je blo že prej) gori. Kar se pa tiče te PGM-FI lučke tiče, sm najdu tabelo ja, sam to kar se men zgodi ni v tabeli .) Ker tam piše da motor dela, al pa da sploh vžge ne, ni tega da bi delov pa da crkne,...Sicer pa men lučka gori, tko da bi mogl bit med prvimi v tabeli, ampak pod opisom problema ni nikjer nč podobnga kar se men zgodi.

Tole je že mal preveč za moje mehankarske sposobnosti :blush: :wacko:

Tko da bo šel v kratkem času na servis,....

Koliko imaš pa kilometrov na motorju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sveče so ble pa OK? :hmm:

Drugače pa lahko še prej preveriš, če je pretok bencina dovolj velik. V navodilih imaš proceduro za tole sprobat in seveda kolk mora pritečt bencina v ne vem kolkih sekundah. :?

A konektorji so pa vsi OK, ni blo na nobenem kakšne patine al pa kej podobnega. :? Ker sem že slišal, da so se pač nekateri v dežju vozil in potem je motor npr. 1 teden stal. Čez en teden pa vžgat ni hotu več al pa s kakšnimi problemi. Ko so bli vsi kontakti spet čisti in lepi, je zadeva normalno delovala. :hmm::hmm:

Kar se tiče tiste PGM-FI lučke tiče, je normalno, da se prižge, ko motor crkne. Tisti A je pa po moje za trip motorja, maš tut B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ima kdo levo tačko/stopalko za nogo za prodat? za 600f 99l pa naprej vidim da so iste

Popravljeno . Popravil Spider™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš komplet z nosilcem ali samo "stopalko"?

Popravljeno . Popravil gebre
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse skup, če se prav razumemo, torej tist cel kos k ga na grušt pršraufaš. Samo tačko k daš nogo gor (v tem primeru je gumjasta navrh) mam celo. Rabim pa samo levo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!