Zok Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 koncno je tud 600 dobila dobro opremo (USD, radialne zavore,.. )! :yea2: :wub:
T|Len Objavljeno September 11, 2004 Opozori Objavljeno September 11, 2004 zanima me če mogoče kdo ve koliko ma tale cbr 600 rr končno hitrost pa pospeške do 0-100km/h :lol1: :)
BaTeMaN Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 končno hitrost pa pospeške do 0-100km/h Če bi rekel okrog 260 in okrog 3,2s se najbrž nebi preveč zmotil :D bo pa pomoje kak motorad kmal testiral pa vidimo,.. tale črna zgoraj pa je slin slin slin ... :notworthy:
bladzo Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 koncno je tud 600 dobila dobro opremo (USD, radialne zavore,.. )! :yea2: :wub: ja, sej maš prou, do zdej je bil ta motor z "navadnimi bremzami in vilicami", čist nevozen :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: končno se bo dal bremzat :lol1: :hmm: :hmm: :hmm:
simonsi Objavljeno September 13, 2004 Opozori Objavljeno September 13, 2004 Pa še 6 kil so dol zbili :notworthy:
Terminator Objavljeno September 16, 2004 Opozori Objavljeno September 16, 2004 Performanse, poraba in ostalo pa je za oba motorja cca. enaka ali so tudi tukaj razlike? Nasvet! 99-00 letnik ima vec konjickov kot novejsi letniki, 9bhp!
BAMATO Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 Nasvet! 99-00 letnik ima vec konjickov kot novejsi letniki, 9bhp! Lahko tole malo bolj utemeljiš! Mam l.01 in ima na papirju 110 KM, kot l.99-00 in mislim, da tudi l.98, nevem pa kakšne je razlika med temi motorji na cesti! Ponavadi imajo nemški motorji manj konjev, in sicer zaradi drugačnih predpisov. 01 ima že katalizator, zaradi strožjih predpisov o emisijah je lahko za nemški trg malo švohnejša :? BadBuLL: Taglavna razlika med 99 in 01 je, da je slednja 2 leti mlajša :D (če ti to kaj pomeni), meni osebno je oblika veliko lepša, svečke menaš na 50kkm, pa tud v kakšnih detajlih v mašini, vzmetenju(v sportrider-ju sta povsem različni nastavitvi za omenjena letnika), sklopka . . . zna bit razlika :? Pa tudi ta oblika je že četro leto na trgu (letno se spreminja barvna paleta), kar tudi nekaj pomeni - tudi cena pove svoje. Ves čas pa motor tudi še izpopolnjujejo, četudi je na zunaj in na papirju vse enako.
roly Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 Pa še 6 kil so dol zbili :notworthy: Od kje si dobil 6 kil??? :o Bolj 3 kilce, pa se to :hmm: Bi blo treba na vago dat...
bajsi Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 A to ste pa kar pozabli da je bila 04 11kg težja od 03? LP Bajsi
misty Objavljeno September 17, 2004 Opozori Objavljeno September 17, 2004 moja je iz nemčije, s katalizatorjem, uradno ima 109 KM (cbr 600 FS, 01) v praksi je andrej z zx6r (zdi se mi da uradno 107 KM) na mobikrogu pri pospeševanju na ravninah zaostajal da bi pa cbr l.98 imela 118 KM :hmm: :unsure:
motobaby Objavljeno September 18, 2004 Opozori Objavljeno September 18, 2004 :o Kva ??? A ni 03 pa 04 isti šmorn (govorimo o CBR 600) ?
bajsi Objavljeno September 18, 2004 Opozori Objavljeno September 18, 2004 Po prebiranju Motorrada (osebni arhiv) sem ugotovil da širim krivo vero! 11kg pribitka je imela nova 1000RR napram oni 959rr. Se opravičujem, popljuvam, posipam s pepelom, kamenjam, izobčim, itd., itd. LP Bajsi
hajci Objavljeno November 11, 2004 Opozori Objavljeno November 11, 2004 Odločam se za nakup 600 ccm športaka in sicer mi je posebej pri srcu 600RR :wub: ; zanima me, kakšne izkušnje imate s tem "mopedom" in na kaj je potrebno biti pozoren pri nakupu tega modela. Zanima me izključno letnik 2003. Hvala za odgovore.
hajci Objavljeno November 11, 2004 Opozori Objavljeno November 11, 2004 Pa še slika; v tej farbi mi je najbolj "in". Zanimajo me tudi vozne lastnosti ter ali se motor na meji predvidljivo obnaša ali ima tudi kakšne popadke "glede moči motorja".
roly Objavljeno November 11, 2004 Opozori Objavljeno November 11, 2004 Kaj te sploh zanima? Moti me samo dokaj visoka poraba motorja 8l+ , če ga priganjam na 9000+ vrtljajev. Vodljivost odlična, bremze tud, moči pa itaq ni nikoli dovolj :P .)
BaTeMaN Objavljeno November 12, 2004 Opozori Objavljeno November 12, 2004 Ktere gume kaj mate na svojih RR,... jaz mam na zadnji 5500km, pa bi menjal pa nisem čist 100% kaj bi ? Kaj priporočate ?
hajci Objavljeno November 18, 2004 Opozori Objavljeno November 18, 2004 Kaj te sploh zanima? Moti me samo dokaj visoka poraba motorja 8l+ , če ga priganjam na 9000+ vrtljajev. Vodljivost odlična, bremze tud, moči pa itaq ni nikoli dovolj :P .) ← Poraba bencina mi je res čudna za 600 ccm, mi prejšnja Yama 600 ni spila več kot 5.5 l. Kaj pa olje, kolk ga doliješ na 1.000 km? Kaj pa merilniki, so pregledni? Zgledajo mi namreč kot da so narejeni za Fiat Tipo. Kako se motor kaj odziva na neravnine v ovinku; ima sindrom nervoze ali gre kot po tračnicah. Je potrebno dodati stabilizator? Je vetrna zaščita dobra? Kako se počutiš po poti npr. 500 prevoženih km? Kaj pa glede stroškov vzdrževanja? Hvala za odgovore. Lp, Hajci :)
BaTeMaN Objavljeno November 18, 2004 Opozori Objavljeno November 18, 2004 Meni pije okrog 7l... če pa divjam.. kar pomeni, da sploh ne pridem do četrte prestave... pa pije nad 8l. Olja v prvih 5k ni žrl nič. Merilniki so popolnoma pregledni tudi pri 250km/h. Neravnine v ovinkih niso moteče, če imaš sopotnika pa zelo... v bistvu ko greš v linijo se motor spremeni v vlak na tirnici,.. z dodajanjam plina na sredini imaš popolno kontrolo če se želim izstreliti iz ovinka... stabilizator bi dal pa vseeno prej gor kot pa akrapoviča... Veterna zaščita je dobra s tem da and 200 moraš na motorju ležati drugače vrat boli.. pri normalni vožnji pa je zame bilo vse neutrujajoče in popolen užitek (višina 180cm).. Vzdrževanje... ne vem.. prvi servis ni bil drag.. kako bo naprej pa ne vem.. :D Upam, da sem ti vsaj malo pomagal.
Erik Objavljeno December 4, 2004 Opozori Objavljeno December 4, 2004 A je že kdo probal dat gor druge zobnike. Zdaj moram kupit verižni set in premišljujem če bi mal spremenil glede število zob.
Happy Biker Objavljeno Marec 21, 2005 Opozori Objavljeno Marec 21, 2005 A mi lahko kdo pove ce je kaksna bistvena razlika med hondo cbr 600 rr letnik 2004 in letnikom 2005, pa ce bi imeli na izbiro 600rr in 900 rr za katero bi se odločili? :?
gizmOkak Objavljeno Marec 22, 2005 Opozori Objavljeno Marec 22, 2005 A mi lahko kdo pove ce je kaksna bistvena razlika med hondo cbr 600 rr letnik 2004 in letnikom 2005, pa ce bi imeli na izbiro 600rr in 900 rr za katero bi se odločili? :? ← 900rr je stara, ta nova je 1000rr :) Odvisno os večih faktorjev. Če si začetnik je še 600 "prehuda". Drgač pa če bi js kupavu bi vzel še zmeri 600. Make your decission.
BAMATO Objavljeno Marec 30, 2005 Opozori Objavljeno Marec 30, 2005 Tisti, ki veste kaj je to: napenjalec verige odmičnih gredi - CBR 600 (to je tista stvar, ki začne pri vseh 600-tkah rožlat :angry: ) Ali ima vijak na koncu napenjalca (M6) kakšno posebno funkcijo, ali je samo za razdret napenjalec, ko je že enkrat odstranjen iz motorja :? Sicer vem, da se menja cel napenjalec!
BaTeMaN Objavljeno Marec 30, 2005 Opozori Objavljeno Marec 30, 2005 A mi lahko kdo pove ce je kaksna bistvena razlika med hondo cbr 600 rr letnik 2004 in letnikom 2005, pa ce bi imeli na izbiro 600rr in 900 rr za katero bi se odločili? :? ← Imam 600rr 2004 sem izredno zadovoljen. Razlike z 2005 so se men zdi radialne zavore, upside down spredaj,.. in malo drugačne barvice... :D Mislim da ima nova par konjev in eno kobilo več. MOrda je za kak kilogram lažja... Vozil sem 900rr in 600rr in pač me 600rr zadovolji,.. 1000čko bi imel raje, ampak zgolj iz estetskih razlogov... namreč, nisem nek strokovnjak za divjo vožnjo, motor mi je pač zelo zelo všeč.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se