franc Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 apn6 letinik 86. ko je mašina topla težko vžiga,med vožnjo vsakih nekaj minut na hipe malo cukne, če ga vgasnem in pustim bencin odprt mi ga ponavadi zalije,...(bing 12) mislim,da je potrebno kupit novega???? .) :? Plovec ti ne zapira bencina. Snemi pokrovček z dovoda goriva, pritisni iglo plovčka v ležišče in zavrti levo-desno par obratov, potem pa na konici igle poglej če lepo nalega. V primeru da ne, ti preostane le, da uporabiš polirno pasto ali zamenjaš (ploček, pokrovček ali oboje). lp Franc
Ribitch Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 toti fergazer je že čisto v riti! bom ga počasi kar menjal! samo,kolko pa so kaj cene? :?
franc Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 Nov 70 eur. Rabljen pa kolikor imaš sreče 2-20 eur (vendar je lahko še slabši od tega, ki ga imaš). lp Franc
Ribitch Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 kaj? :? :? :? :cry: :cry: :eek: 70evri? :cry: :blink: :blink: nebom ga kupil,rajši na roke vlivam benz not!!!!!!!! kdo ve,ki v MARIBORU ali okolici brusijo cilindre??? :huh:
akrapovič Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 Nov 70 eur. Rabljen pa kolikor imaš sreče 2-20 eur (vendar je lahko še slabši od tega, ki ga imaš). lp Franc Jaz ti prodam original fergi od apn6 čist lep, lepo ohranjen in deluje brez problemov, prodam ga zato, ker sem kupil bing 21, do prejšnjega tedna je biu še na šterki. Za ceno se bova še zmenila(okol 25 evrov oz. po dogovoru). Če te zanima me kontaktiraj na email: mandelc92@email.si
tomos rider Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 ali bi gume od bt-ja pasale na apn6 feltno oz. obratno?
Ribitch Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 klko večja bi bila poraba,če bi navadni bing12 zamenjal z bing18???' zaj mi pije 2,2l :OK: LP
ts007 Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 Če boš gledal na porabo pol raje ne nč predelovat.
cation Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 če je namen predelava, pol raje kanale zbrusi, je ceneje. no, tudi menjava uplinjača se veliko bolj obnese, v kombinaciji z brušenjem/poliranjem kanalov. samo to si moreš čas vzet, ne kar tako na HO-RUK :ninja:
Ribitch Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 (popravljeno) saj bi šal kanale zbrusit,samo ko pa nevem klko kaj,.... jaz bi šal kr nekaj levo desno ,pa v 3p.m :headbang: Popravljeno Maj 8, 2007. Popravil Stuka1
cation Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 nen pol raje ne delaj :nono: to more bit dokaj natančno, če hočeš da bo hasek
Ribitch Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 pol mi pa razložite!!sem mel doma neki p******* program,katerega itak nisem znal uporablat! :( :slap:
Fric Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 nerabs nobenga programa to tle mas mere od juniorja Izpuh: ZRK: 24,45mm SRK: 44,0mm Širina kanala: 25mm in je šestkotne oblike Pretočni: ZRK: 33,75mm SRK: 43,8mm Širina kanala: 25mm Sesanje: ZRK: 48,0mm SRK: 65,3mm Širina kanala: 27mm Legenda: ZRK = Zgornji Rob Kanala SRK = Spodnji Rob Kanala Nekaj stavri o kanalih: Izpuh: Nič posebenga samo da je šetkotne oblike. Pretočni: Višina je enaka kot pri vseh Tomos-ovih motorjih 10mm. Širina enega pretočnega kanala je 25mm. Sesanje: Kanal je skoraj isti kot pri BT cilindru. Edina razlika je, da se kanal ne odpria pri 140° (kot rec. BT, APN,..) ampak se odpira pri 170°. In kako so to dosegli, saj je sesalni kanal skoraj isti kot pri BT-ju. To so dosegli z krajšanjem original 38L bata. Original bat 38 in ostali ponavadi odpirajo sesalni kanal pri 140° in tako samo z krajšanjem bata na sesalni strani brez težav dosežemo kot odpiranja 170°. Cilinder je pa skoraj enak vsem Tomos Colibri-jem (ali petkam), ki si imeli zračno hlajenje oz. je enak cilindru BT (razlikuje se samo po velikosti kanalov). Ampak pozor: Vsi kanali Tomos Cross Junior-ja so za cca 1mm pomaknjeni navzgor proti vhu cilindra. Tako, da ne bo kdo mislil, da so kanali res tako veliki. najlazje bos pa zbrusu z biaksom sam velik potrpljenja pa casa rabs drgac vsisnega in izpusnega pa lohk tudi z navadno pilo pobrusis
franc Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 Pusti mere juniorja raje pri miru. So prezahtevne za kakšnega "strokovnjaka" kaj šele za nekoga, ki ne pozna niti teorije. Pri "piljenju" gre hitro kaj narobe (nov cilinder stane 110 eur). Zato si (če ne gre drugače) kupi kakšen "lepo ohranjen" cilinder za 10-20 eur in si daj duška, pridobljene izkušnje pa potem uporabi na zdajšnjem. Če ti gre kaj narobe je saj izguba majhna. lp Franc
Ribitch Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 vi rajši meni napišite mere za sredjo predelavo kanalov na apn6! grem še brust na 39 :D
Fric Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 izpusni kanal mors potegnt ksne 2-3mm proti vrhu cilindra in u stran kak 1-2mm pa nesmes narest pravokotnga ampak ovalnega(upam da razumes) pol vsisni kanal potegnes kse 3mm dol proti karterju in ga razsers sa ksn 1-2 na usako stran pretocne kanale lohk zaenkrat pustis prmeru drgac pa jih potegnes ksne 2mm proti vrhu cilindra in ksn 1-2mm gor in dol pol mors se cu kanal pobrust in na blokih mors mal razsirt tiste luknje za kanale aja pa pr vsisnemu pa izposnemu kanalu mors tut zunanje mere odprtin povecat(kje kamor prsravsas koleno pa auspuh) drgac pa lohk se bat mal skrajsas ba bos dobu se bolse kote odpiranja
Ribitch Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 (popravljeno) :OK: :) ina kaj bi blo,če bi samo na cilindru vse kanale odprl,na bloku pa ne??? bloka nemislim nix brusit! :zzz: samo v MB bi še mogo negi zvohat,kje cilindre brusijo! :blink: Popravljeno Maj 9, 2007. Popravil Stuka1
Fric Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 sej na bloku ni nc za pobrust skor nerabs nc masine razstavlat (no ja cilindr bos itak meu dol) pol pa sam tm na vrhu bloka mal pobruss tisti zarezi na usaki strani pa je 10 min dela
Ribitch Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 približno koliko KM/H pridobiš z takim brušenjem? :)
franc Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 (popravljeno) Blok pusti pri miru. Potrebno je pobrusit, da ni robov med bloki in cilindrom pri pretočnih (to je najlažje ko je motor podrt in vidiš to ujemanje) drugače se v to ne spuščaj, ker bo več škode kot koristi, razen če si zelo spreten in potrpežljiv, da ti bo uspelo prenesti mere cilindra na blok (seveda se to da). Predelava je seštevek vseh posegov (brušenje, "piljenje", vplinjač, izpuh, bat, nastavitve....) in vse skupaj da nek rezultat oz. povečanje hitrosti. Eno brez drugega pa ima lahko nasprotni učinek. Počasi in s pametjo (dvakrat premisli preden kaj odrežeš, zbrusiš, prevrtaš) in vedno preglej kako se to ujema z ostalim. lp Franc Popravljeno Maj 9, 2007. Popravil franc
Ribitch Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 (popravljeno) z PILJENJEM!! se opravičujem! :whistle: Blok pusti pri miru. Potrebno je pobrusit, da ni robov med bloki in cilindrom pri pretočnih (to je najlažje ko je motor podrt in vidiš to ujemanje) drugače se v to ne spuščaj, ker bo več škode kot koristi, razen če si zelo spreten in potrpežljiv, da ti bo uspelo prenesti mere cilindra na blok (seveda se to da). Predelava je seštevek vseh posegov (brušenje, "piljenje", vplinjač, izpuh, bat, nastavitve....) in vse skupaj da nek rezultat oz. povečanje hitrosti. Eno brez drugega pa ima lahko nasprotni učinek. Počasi in s pametjo (dvakrat premisli preden kaj odrežeš, zbrusiš, prevrtaš) in vedno preglej kako se to ujema z ostalim. lp Franc prvo bom naredil,tak kot je napisal FRIC,potem bom pa probal kak dela,in nato bom nesel brusit na 39! mislite da bodo vredi mere,katere je dal fric? :) Popravljeno Maj 9, 2007. Popravil Stuka1
franc Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 z PILJENJEM!! se opravičujem! :whistle: prvo bom naredil,tak kot je napisal FRIC,potem bom pa probal kak dela,in nato bom nesel brusit na 39! mislite da bodo vredi mere,katere je dal fric? :) Bodo (ne jemlji največje mere ampak po pameti), najprej označi na batu sedanje stanje sesalnega kanala (v položaju, ko bat ravno zapre sesalni kanal) ker ima apn postrani kanal pa ti lahko pride preveč na stran, če širiš enako na obe strani (bat mora prekrivati stranski rob kanala po "piljenju" najmanj 2mm, bolje da še več). Izpušni kanal mora biti na sredini (med spojema obročkov) in lepo zaobljen (polkrožen) na zgornji strani (spodnje strani ne smeš brusiti). Obvezno "poberi" robove izpušnega kanala (oster rob lahko odlomi obroček). Poglej si tole stran: http://macdizzy.com/cyl_primer.htm Naredi si papirnato šablono, označi s flomastrom kaj in kako misliš brusiti (raje malo manj, ker povečaš lahko še vedno zmanjšati pa ne moreš) in še enkrat: "Dvakrat premisli preden začneš, poti nazaj ni". :grim lp Franc
e90 Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 Na tvojem mestu se ne bi igral s kanali ker boš naredil več škode kot koristi. Raje razmisli o nakupu bt oz še bolje sl cilindra in binga 18(oz dellortota) ter primernega izpuha( priporočam bt lipnik ali bt originali zpuh).Z vsem naštetim ti bo moped šel precej bolje kot zdaj medtem ko pri piljenju cilindra nikoli ne veš.
Ribitch Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 (popravljeno) mislim,da me boste počasi spravili do tega,da sploh nebom šal ničesar delat! :cry: :trance_33_sleep: zaj me pa malo spravite do tega ,da om šal delat,s tem kak dobro je potem ko odpereš kanale! :blink: Popravljeno Maj 9, 2007. Popravil Stuka1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se