Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ja to od ao apn6 pa zihr pasejo gor

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Jas mam APN6 letnik 1986 :mam gor MF power(cobra bullet),38l bat zobniki 15/32 zadnja guma=2.75/18 gre pa mi 65km/h pa digitalnem števcu,ter solidnih 70km/h merjeno z avtom po ravnini!!! Zaj bi pa vprasal tiste z izkušnjami,če bi mi še kaj hitreje letelo,če bi namontiral gor BING 18???? :? :doze: LP

Objavljeno

Brez dodatnih predelav ne. Nastel si veliko stvari vendar nimas predelane najpomenbnejse zadeve...spremenit mors kote odpiranja kanalov(po domace kanale zbrust). Priporocam da jih spremenis na -za SIBKEJSO varianto predelave(vendar ohranis vec navora)-sesanje 148 stopinj, pretok 130 stopinj, izpuh 178 stopinj-

Za MOCNEJSO varianto pa na(to je ze skoraj maksimum) - sesanje 170 stopinj, pretok 138 stopinj, izpuh 186 stopinj-

Originalne kote in mere kanalov bos lahko dolocil s polarnim distribucijskim diagramom...za to da bos vedel za koliko jih povecat pa lahko razberes iz diagrama in nato zarises v cilinder ali pa uporabis program ki ga je mislm da izdelal roost -rise port-ali nekako tako se imenuje.(na svoji strani ima tudi za narisan diagram v CAD-u tako da ga bos lahko takoj natisnil) Kar se tice veriznih prenosov moras najt nek kompromis med pospeski in koncno hitrostjo...odvisno spet kje se pretezno vozis. Tudi kar se vplinjaca tice je potrebna natancna nastavitev in pravilna izbira velikosti sobe (dize) drugace ni ucinka ali pa vsaj izkoristek ni tak kot sicer. Zelo pomenbna pa je tudi izbira pravega izpuha ali pa unikatna izdelava le tega po teoreticnih izracunih za tvoj motor, kar bi doprineslo najvec moci. Tudi za to lahko najdes veliko programov po internetu (lahko ti ga tudi jaz posljem).

Objavljeno

Prenosi 15/32 in 18 col kolo v kombinaciji s 49ccm (to bi pa rad videl). Po mojih izkušnjah gre to samo po klancu navzdol. 13/32 bi bila boljša izbira. Bing 18 bi pomagal, če narediš po navodilih Faba, drugače ne bo pravega učinka.

lp

Franc

Objavljeno

Prenosi 15/32 in 18 col kolo v kombinaciji s 49ccm (to bi pa rad videl). Po mojih izkušnjah gre to samo po klancu navzdol. 13/32 bi bila boljša izbira. Bing 18 bi pomagal, če narediš po navodilih Faba, drugače ne bo pravega učinka.

lp

Franc

Samo res že original bt z težavo zvrti 5 s prenosi 14/33 in seveda na 17 col gumi.Prenosi 15/32 so pa mogoče ravno prav za e90,če želiš dobre pospeške.Da bi pa skoraj originalna apn zvrtela 15/32 pa že meji na fantastiko(še prazna ne :D ).

Objavljeno

JA če imate vi probleme z težo,jih jaz z razliko od vas nimam!"! :P razmerje 15/32 je čisto vredi,kr mam samo 50kg! :) sicer pa vsaki 2leti menjam bat!!! 2,3 prestava:z njima sem prišel na pohorje v mariboru po asvaltirani cesti povprečno z hitrostjo 40km/h!!!! drugače pa se vozim po samih ravninah!!!!tudi 2x do 3x letno se peljem na počitnice 65km daleč!!!!! :grim potegne,ter vleče mi pa bol,kot pa mojemu prijatelju,ki ima 39l bat in zobnike 14/34!!!!ČE pa vi polek bencina vlivate vodo,pa vam jas ne morem pomagat!!!!! :headbang:

Objavljeno

Zanimivo kaj človek vse zve :D Potem imaš verjetno samo 4 prestave pa še to ti sam 3 zvrti.

Objavljeno

nene,imam 4prestave!!!! ti pa očitno še nikoli nisi vozil apn6 starejši letnik!!!! meni gre 3prestava 50km/h !!!!!!4pa potegne do 65km/h :P če pa maš ti 120kg,pa bo potrebno shujšat!!!! :kva2: :kva2:

Objavljeno

Stuka1...brez zamere samo nimas pojma :doze: ...nekatere izjave se mi zdijo prov bedne

Objavljeno

Čuj FABO -če pa mi vsi nekaj gušijo!!!! pravijo ,da razmerja 15/32 apn nemore zavrtet!!!! jas sem mel prej 13/34 pa je šlo 55km/h :BUA: potem sem dal 14/34 je šlo 62km/h zaj sem pa dal 15/32 pa gre 65km/h!! ko pa se malenkost spusti,ga pa zlahkoto peljem čez 70!!!! tudi pospeškov nimam preveč slabih!! prej sem pač moral 1,2 prestavo takoj šaltat,tudu 3 ni šla več kot 45km/h!!!!zaj pa mi 3gre malo čez 50!!! kaj mislijo,če rečem da mi gre 3prestava 50,da pol mislim da mi gre 3prestava 65?????? sicer pa moj mopede hribov več skoraj ne vidi!!! Meni je čisto vredi!!! :grim

Objavljeno

:? ma jst mam na atx-u bing 18 in zbrušene kanale 5 marča škarik izračunan kopija polini 4 race l bat... končna prek 90 sej če bi dau bing 18 na apn-jko ne bi blo slabo jo bi vsaj bol podmazavalo tisto s kanali se splača naredit :kva2: :kva2: :kva2: :kva2:

Objavljeno

če bi dau bing 18 na apn-jko ne bi blo slabo jo bi vsaj bol podmazavalo tisto s kanali se splača naredit :kva2: :kva2: :kva2: :kva2:

No tole je precej laicno napisano....recimo da lahko skoduje motorju in mu zmanjsa moc tud prevec goriva ane?! Razmerje gorivo/zrak mora biti optimalno nastavljeno ne pa nekaj na priblizno. .)

Objavljeno

"Ah! otroc" :slap: Nisem bil nič boljši. Zakaj bi se učili na izkušnjah drugih, če je bolj zanimivo eksperimentirat.

lp

Franc

Objavljeno

Čuj FABO -če pa mi vsi nekaj gušijo!!!! pravijo ,da razmerja 15/32 apn nemore zavrtet!!!! jas sem mel prej 13/34 pa je šlo 55km/h :BUA: potem sem dal 14/34 je šlo 62km/h zaj sem pa dal 15/32 pa gre 65km/h!! ko pa se malenkost spusti,ga pa zlahkoto peljem čez 70!!!! tudi pospeškov nimam preveč slabih!! prej sem pač moral 1,2 prestavo takoj šaltat,tudu 3 ni šla več kot 45km/h!!!!zaj pa mi 3gre malo čez 50!!! kaj mislijo,če rečem da mi gre 3prestava 50,da pol mislim da mi gre 3prestava 65?????? sicer pa moj mopede hribov več skoraj ne vidi!!! Meni je čisto vredi!!! :grim

Ne bom se kregal mel sm verjetno več tomosov kot si jih ti videl pa imam približen občutek kaki prenosi na kaki mašini so učinkoviti(mam 90 kil in ne 120),vendar vem da to kar ti pišeš skoraj ni mogoče.Na btju se imel prenose 14/33 pa je bilo tam tam ,da je zvrtelo 5 do konca,pa ima bt ohoho več moči kot apn.

Važno,d asi ti zadovoljen :naughty:

Objavljeno

glede da škoduje prevelik karburator jst mam na atx-u bing 28 in ma za naštimat zrak in benzo tko če že ma za škodovat si si sam kriu ker si ga slabo naštelu

Objavljeno

ma lipniki so dobri me ne lih tako da ga bi mogu iskat ku ps nabavi si mf power še lepši so od lipnika al pa da dobiš kšnega od skuterja inga odrežeš in daš na original koleno

možno ga je nrdit popolnoma doma jst sm ga :OK: :OK: :OK: :OK:

Objavljeno

napaka sm flu mam bing 18 :D

Objavljeno

napaka sm flu mam bing 18 :D

Sej atx so meli drugač že original bing 18,samo to ni isti bing kot od btja ampak je bing 18/12.

Objavljeno

glede da škoduje prevelik karburator jst mam na atx-u bing 28 in ma za naštimat zrak in benzo tko če že ma za škodovat si si sam kriu ker si ga slabo naštelu

Kakor se spoznas tako pa govoris.... :BUA: ja za na ATX-a je pa res najbl optimaln bing 28.... :headbang:

Objavljeno

Ne bom se kregal mel sm verjetno več tomosov kot si jih ti videl pa imam približen občutek kaki prenosi na kaki mašini so učinkoviti(mam 90 kil in ne 120),vendar vem da to kar ti pišeš skoraj ni mogoče.Na btju se imel prenose 14/33 pa je bilo tam tam ,da je zvrtelo 5 do konca,pa ima bt ohoho več moči kot apn.

Važno,d asi ti zadovoljen :naughty:

Tudi jas se več nebom kregal!!!! ampak 40kg manj na mopedu se pa že kar pozna!! sicer pa sem mel prej gor zobnike 13/34, 14/34 zaj imam pa 15/32 pa sem sedaj bol zadovoljen kot sem bil prej! meni je pomembna bolj končna kot pospešek,drugači pa tud pospeškov nimam slabih!! SEDAJ PA SE NEHAJMO KREGAT,pa rajši povejte koliko kilometrov ste največ prevozili z apn6,brez da ste se ga vmes ugasnili!!!?????? :ninja:

Objavljeno

pizda si bedak si vidu da sm se popravu bedak

meni piše na karburatorju 1-18-23 kej to pomeni

Objavljeno

pizda si bedak si vidu da sm se popravu bedak

meni piše na karburatorju 1-18-23 kej to pomeni

Eh ja mislis da ves kaj o dvotaktnih motorjih...ampak ti povem da lih tok ves da ti nc ne pomaga...

Objavljeno

doro ne se bahat tle pred vsemi dej eni imajo več pojma u teoriji (npr ti) nekateri pa v praksi :lol1: :kva2: :lol1:

doro a ve kdo kaj pomenijo te oznake meni se zdi da je 23mm odprtina za koleno in 1 pa za zrak

Objavljeno

glede vilic sm se jast zanimu in baje d ne pašejo od avtomatika na 4-ko pašejo pa od ATX ki jih imam jst gor sam je treba podložit imam 2 podložki tm kjer pridejo pršraufane vilce.. :D

Objavljeno

meni se ne zdi lih lepo videt vilice od atx-a na apn4

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!