Popularna objava Snečer Objavljeno Avgust 14, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 14, 2016 (popravljeno) Zadnji servis sem imel pri 27550 in naredil 9847km. Po knjigi je menjava olja in filtra na 12k km. Novembra izteče garancija oziroma je že sedaj ker pri nas menjavajo olje na 6k km. Sicer pa z motorjem do sedaj nobenih težav. Menjava vzmetenja se je pokazala za pravilno odločitev, na zadnjem izletu sem zaznal tisto razliko, motor lepo drži linijo v ovinkih in ne plava, sprednji del pa lepše pobira neravnine. Upam, da bo še dolgo pri hiši Popravljeno Avgust 14, 2016. Popravil Snecer Greencaj, domina, Kmet2 in 7 others 10
Mitja99 Objavljeno Avgust 27, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2016 Namen imam zamenjat original vizir za višjega in širšega. Odločam se med MRA https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/versys-650/bj-06-09/6189/versys-650-touring-windshield-t-2006-2009?c=90004989 in GIVI http://www.motoshock.it/moto/index.php/en/motorcycle-scooter/accessori-kawasaki/versys-650-06-09/givi-d405st-windshield-kawasaki-versys-650-06-09.html. Katero mi iz izkušenj bolj priporočate?
sebar Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 17 hours ago, Mitja99 said: Namen imam zamenjat original vizir za višjega in širšega. Odločam se med MRA https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/versys-650/bj-06-09/6189/versys-650-touring-windshield-t-2006-2009?c=90004989 in GIVI http://www.motoshock.it/moto/index.php/en/motorcycle-scooter/accessori-kawasaki/versys-650-06-09/givi-d405st-windshield-kawasaki-versys-650-06-09.html. Katero mi iz izkušenj bolj priporočate? Bi te povabil en večer na preizkušnjo givi-ja pa pivo ampak vidim, da nista enaka za mk1 in mk2
Mitja99 Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 pred 1 uro, sebar pravi: Bi te povabil en večer na preizkušnjo givi-ja pa pivo ampak vidim, da nista enaka za mk1 in mk2 Živjo, verjetno je oblika enaka, drugačen je sistem pritrditve. Pošlji mi telefonsko na PM, pa če nič drugega greva na pivo.
thumper Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 Ob 17. 6. 2016 at 8:19, skalar36 pravi: Tale kljun na zgornji sliki nima nobene funkcije, razen te , da bi bil rad podoben...sej vemo. Zame je isto, kot bi kupil rdeč Hyundai cupe, pa dal gor značko od Ferrarija. Raje kupiš "the real thing" ali si zadovoljen s tem kar imaš. Edin motor ki mu paše kljun je............................. ....................Multistrada................................. v resnici je original kljun dr 800 big .. vse ostalo so plagiati ...
dlicen Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 4 minutes ago, thumper said: v resnici je original kljun dr 800 big .. vse ostalo so plagiati ... Jah, Suzuki katana ga je imela še prej, čeprav je manj izrazit kot pri drju
Cletus Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 On 27. 8. 2016 at 4:18 PM, Mitja99 said: Namen imam zamenjat original vizir za višjega in širšega. Odločam se med MRA https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/versys-650/bj-06-09/6189/versys-650-touring-windshield-t-2006-2009?c=90004989 in GIVI http://www.motoshock.it/moto/index.php/en/motorcycle-scooter/accessori-kawasaki/versys-650-06-09/givi-d405st-windshield-kawasaki-versys-650-06-09.html. Katero mi iz izkušenj bolj priporočate? Jaz imam MRA na mojem Versysu, točno takšno kot je na linku. Pri 185cm mi na najnižji opciji piha ravno nekje v zgornji del čelade. Ko sem imel na najvišji je pihalo čez čelado ampak mi je direktno v vizir tolkel turbulentni zrak in ni bilo za zdržati. Govorim za AC oziroma hitrosti nad recimo 100km/h. Pred kratkim pa sem kupil novo čelado in mi zdaj na najnižji montaži občutno manj trese glavo (skoraj nič), moram en dan poskusit še na srednji in najvišji varianti. Se mi pa zdi, da je mogoče preozka na vrhu in gre ob strani precej mimo. Glede GIVI pa ne vem, sem samo videl enega pred TC, ki se je prodajal s tem vizirjem pa mi je osebno preveč poštarski izgledal. Se mi pa zdi, da bolje deluje. MRA ti dam za poskusit, če se en dan pripelješ v Kamnik. Lahko po mengeškem polju stisneš na 90km/h
Bosti1904 Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 Mene samo zanima ali ima kdo zadnji model (letnik 2015) versysa 650? Kakšne izkušnje? LP Boštjan
Snečer Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 Imam 4. sezono prejšnji model mk2, blizu 40k prevoženo. Razlik napram novemu praktično ni, razen nove maske, vpetja kovčkov, malenkost spremenjene pozicije stopalk, nova mapa, kakšna gumica več pri vpetju. Tako da ti tudi lastniki mk1 in mk2 lahko podajo izkušnje, saj so men njimi le manjše evolucijske razlike.
Scarabeo 500 Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 Danes sem v Avstriji videl policijskega versyisa 650. Nov model. Scarabeo Snečer 1
sebar Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 1 hour ago, Scarabeo 500 said: Danes sem v Avstriji videl policijskega versyisa 650. Nov model. Scarabeo A nisi nč sliku ? Bom dal pa jst slike od mojega versača s kovčki in preden se kdo usede na njihovo velikost -> Ideja je taka, da se lahko z žensko nekam odpeljeva, zbaševa vso moto kramo v kovčke in sva civilista oz lahko greva plezat, hodit, plavat al pa peciklirat Snečer, RobiRoberto, Kmet2 in 6 others 9
Efendi Objavljeno September 3, 2016 Opozori Objavljeno September 3, 2016 pred 1 uro, sebar pravi: A nisi nč sliku ? Bom dal pa jst slike od mojega versača s kovčki in preden se kdo usede na njihovo velikost -> Ideja je taka, da se lahko z žensko nekam odpeljeva, zbaševa vso moto kramo v kovčke in sva civilista oz lahko greva plezat, hodit, plavat al pa peciklirat Enaka logika in posledično podobno veliki kufri tudi pri meni. Še ene dve ali tri plastenke vode stlačim noter, da lahko po kopanju spereva sol s sebe, če glih ni tuša na dosegu roke. Aja, kaj si pa zaradi tega drugi mislijo glede dizajna in stila, mi pa totalno dol visi. Cartman, Igi Pop, Scarabeo 500 in 1 other 4
Snečer Objavljeno September 4, 2016 Opozori Objavljeno September 4, 2016 V bsitvu če malo pogledaš dizajn ostalih, ugotoviš, da se voziš na zelo lepem primerku. Efendi 1
Efendi Objavljeno September 4, 2016 Opozori Objavljeno September 4, 2016 V to pa pravzaprav nikoli nisem dvomil. In sedaj, ko ima nove podplate, je pa sploh prva liga.
Cartman Objavljeno September 4, 2016 Opozori Objavljeno September 4, 2016 18 hours ago, Efendi said: Enaka logika in posledično podobno veliki kufri tudi pri meni. Še ene dve ali tri plastenke vode stlačim noter, da lahko po kopanju spereva sol s sebe, če glih ni tuša na dosegu roke. Aja, kaj si pa zaradi tega drugi mislijo glede dizajna in stila, mi pa totalno dol visi. Hebes dizajn pa stil, ampak, kako se pa to pele ce/ko nabutas? Al pazite de je 3/4prazno? Mam tekstilne torbe in 47?l topcase. Prvic ko sva sla z mojo na vikend potep sva prevc nalozila, sm trpel k prasec. De tole zmontiram... Igi Pop 1
sebar Objavljeno September 4, 2016 Opozori Objavljeno September 4, 2016 Pri nama je tako, da so kufri več al manj prazni in jih napolniva šele ko prideva na lokacijo z opremo. Med vožnjo sta notr kvečjemu para telovadnih, camelbackov in kratkih hlač Cartman 1
Efendi Objavljeno September 5, 2016 Opozori Objavljeno September 5, 2016 Hja, za peljat res ni nekaj, o čemer bi sanjal dan in noč. Je pa tako, da imava notri predvsem "civilne" cunje, da se lahko potem preoblečeva in normalno hodiva naokoli in pa pospraviva not motoristične jakne, želve, itd. .., da nama jih ni treba nosit v rokah. Tako da čeprav sta kufra polna notri ni neke blazne teže. Top case je pa dovolj velik, da notri spravim eno čelado, ta drugo pa priklenem na motor. In se na "končni destinaciji" (npr. ko se greva kopat) brez težav preleviva v navadna civilista. Prej sem imel torbe iz blaga, pa je bil s stališča obremenitve motorja isti šmorn, saj je bila skupna masa enaka kot sedaj, s tem, da so kufri neprimerno bolj praktični za moj namen uporabe. Cartman in sebar 2
Snečer Objavljeno September 5, 2016 Opozori Objavljeno September 5, 2016 Torej imaš "kopalno" verzijo versača sebar in Efendi 2
sebar Objavljeno September 5, 2016 Opozori Objavljeno September 5, 2016 Eno kratko, nepovezano vprašanje: A če nivo bencina pade prenizko začne na ekranu kaj utripat? Do sedaj sem šel vedno tankat ko sem padu na eno črtico Also, kolko maste kej dometa? Jst tankam nekje med 280 in 300 kilometri
Snečer Objavljeno September 5, 2016 Opozori Objavljeno September 5, 2016 Zadnja faza je, ko začne utripati napis FUEL Dolivam enako kot ti, okoli 300km, glede na to, kolko je še bencina not pa bi bil skrajni domet 400km+ Črtice pač niso ravno točne. Prva črtica je dobrih 100km, potem so pa na okoli 50km+ in utripanje, tam še je za kakšnih 50km. Sicer pa računaj, tank ima 19litrov, poraba 4l+... DAMI34 1
perici Objavljeno September 5, 2016 Opozori Objavljeno September 5, 2016 kolikor se spomnem iz navodil: zadnja črtica cca 5L, ko pa začne utripat cca 3,5L. tankam pa nekje na 350-400km.
dlicen Objavljeno September 5, 2016 Opozori Objavljeno September 5, 2016 Preverjeno na relacijah naredi tudi več kot 400 km.
sebar Objavljeno September 5, 2016 Opozori Objavljeno September 5, 2016 (popravljeno) Kul, hvala klapa Jst sm v user manual pogledal pod display in tam nisem dobil nič okrog tega utripanja. A je slučajno kdo nameščal kak kit za nižanje tačk? Na tujih forumih so kar zadovoljni. Na BMW GSA je zame večja razlika med sedežom in tačkami edina stvar ki je bla res ful boljša od versača. Popravljeno September 5, 2016. Popravil sebar
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se