sebar Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 1 hour ago, Snecer said: ... lahko pa probaš prvo z "drugačnim" vžigom, da vidiš razliko... Meni to nikol ni uspelo, mogoče sem kakšen korak spregledal. A ni bilo rečeno, da samo držiš štarter preden daš kontakt?
Snečer Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 pred 4 urami, sebar pravi: Meni to nikol ni uspelo, mogoče sem kakšen korak spregledal. A ni bilo rečeno, da samo držiš štarter preden daš kontakt? držiš gumb štart in držiš in obrneš ključ
blindek Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 On 28/09/2016 at 8:56 AM, Snecer said: Na skici je sicer na oko 1000ka. No, bomo videli, osebno bi menjal sistem vpetja šipe, da se tisti koleščki "odstranijo". Je pa to malo hiter facelifting, že po dveh letih spremembe, no ok. Euro 4 dela čudeže drugo leto Kolikor vem Euro 3 motorje po novem letu več ne moreš niti registrirati, saj za nemčijo je tako 100%, tudi če ga kupiš 2016 in hočeš januarja prvič registrirati...
J.a.m.e.s Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 pred 3 urami, Snecer pravi: držiš gumb štart in držiš in obrneš ključ Moraš imeti v leru, vsaj meni je šele takrat "zagrabilo."
Snečer Objavljeno Oktober 1, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2016 pred 9 urami, JamesTheMan pravi: Moraš imeti v leru, vsaj meni je šele takrat "zagrabilo." pravilen postopek pri "hladnem" motorju je tak: 1. prvo v ler in obrneš ključ, da pumpa potegne benz v "šobe", nato ključ obrneš na off 2. držiš gumb za vžig in obrneš ključ, ko motor vžge izpustiš gumb za vžig Kmet2 1
robot Objavljeno Oktober 1, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2016 Tukaj je PDF, v katerem je vse predstavljeno. IAP Vacuum Hose Mod.pdf
Snečer Objavljeno Oktober 1, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2016 Kje si nabavil material in katero konfiguracijo si naredil, 1?
robot Objavljeno Oktober 1, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2016 Se opravičujem ker ne utegnem odgovarjat. narejeno imam konfiguracijo 3 - brez T cevk, ker jih nisem dobil.V trgovini z avto deli so imeli te T cevke vendar neprimerne za benzin. Zasledil sem jih sicer na E-bayu vendar jih ne najdem več. Če kdo najde naj da link. Cevke so pa običajne za benzin - nabavljeno v Evrotonu.
Snečer Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 pred 12 urami, robot pravi: Se opravičujem ker ne utegnem odgovarjat. narejeno imam konfiguracijo 3 - brez T cevk, ker jih nisem dobil.V trgovini z avto deli so imeli te T cevke vendar neprimerne za benzin. Zasledil sem jih sicer na E-bayu vendar jih ne najdem več. Če kdo najde naj da link. Cevke so pa običajne za benzin - nabavljeno v Evrotonu. Katero dimenzijo cevke si vzel 3mm x 7mm al 4mm x ... za T maš tu npr. za benz http://www.ebay.de/itm/2720-1x-T-Schlauchverbinder-RGV-4-4-4-mm-Connector-36mm-T-Stuck-schwarz-/262447890556?hash=item3d1b1d007c:g:PAcAAOSwrnNXQFxi
Cartman Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 On 01. oktober 2016 at 8:16 AM, Snecer said: pravilen postopek pri "hladnem" motorju je tak: 1. prvo v ler in obrneš ključ, da pumpa potegne benz v "šobe", nato ključ obrneš na off 2. držiš gumb za vžig in obrneš ključ, ko motor vžge izpustiš gumb za vžig Kaj se zgodi s tem postopkom? Pretentaš lambdo?
Snečer Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 Naloži default mapo, tako da je lambda disejblana, isto kot če o2 eliminator priključiš.
Cartman Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 In kako se to pozna med voznjo? Cist resno sprasujem ker mi je zelo zanimivo, da so v ECUjih taki cracki.
Snečer Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 to ni crack, to je EU, v zda motor nima lambde in ecu je po defaultu drugačen do 30% plina nekje, motor deluje lepše, manj zavira etc, tudi gas lepše dozira probaj na 4 valjniku če se kaj pozna...
dlicen Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 Po besedah enega lastnika, ki je to probal, neke občutne razlike ni.
Snečer Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 ker je stvar simpl, lahko vsak proba, deluje na različnih znamkak in modelih
Rey Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 Ob 27. 9. 2016 at 22:16, Fazer03 pravi: Modelno leto 2017: http://www.morebikes.co.uk/heres-twelve-main-changes-kawasaki-versys-650-2017-secrets/ 1: The front lower fairing: This has changed into a one-piece blade-type fairing to take advantage of the bike’s new more-narrow top section 2: Adventure-style sump guard: Gone is the bulky old item now swapped over for a more engine-hugging Africa-Twin style unit 3: Frame cover: The previously exposed frame is going to be covered almost entirely by an extended cover which runs all the way along the side of the bike 4: Top shoulder fairing: This is smaller and extends on to the petrol tank shoulders with a much more narrow and overall smaller profile than on the 2016 bike 5: Mirrors: Shorter and wider for 2017, easy to spot in relation to the screen which looks to be remaining the same 6: Petrol tank: The new one is much more progressive up from the seat front and rakes further forward towards the headstock, likely to be a case of having to do this in order to stay at the same tank capacity whilst the fuel-saving system is mounted underneath the first third of the tank itself 7: Rider seat: Reaches further up the petrol tank than the current version and is more sculpted with a more narrow profile to ease bike ‘paddling’ at a standstill 8: Pillion seat: It’s more shaped on the new bike with a handy kicker-lip at the back to make the pillion feel more secure and give their backside something to sit against when riding 9: Grab rail turned into grab and luggage rail: Where the current bike’s grab rails stop just past the line of the pillion seat the new bike’s version will extend into a luggage rack, too. This is currently in place on the 650LT model but looks like becoming standard across the range for next year 10: Subframe: Getting a tidy-up for 2017 with the pillion footrests also coming in for aesthetics-cleaning 11: Silencer: Still stubby on the 650 for 2017 but it will now sit flatter than on the current bike 12: Cleaned-up swingarm look: It appears the top arm on the swingarm is also gone for 2017 leading to a cleaner line at the back of the bike Sicer ne vem koliko je ta informacija na videu zanesljiva ampak Versys 650 2017 naj bi imel tudi prikazovalnik prestave na glavnem displayu. Meni se zdi kar pozitivna novost. Precej lepše kot tista dodatna varjanta v krogcu levo oz.desno na armaturki.
Cartman Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 3 hours ago, Snecer said: to ni crack, to je EU, v zda motor nima lambde in ecu je po defaultu drugačen do 30% plina nekje, motor deluje lepše, manj zavira etc, tudi gas lepše dozira probaj na 4 valjniku če se kaj pozna... Ni vec 4cilindrca, v2 ma fergazarje...... 2 hours ago, dlicen said: Po besedah enega lastnika, ki je to probal, neke občutne razlike ni. Torej drzi, in je res. Drame itak ne smes prcakovat....
Snečer Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 Itak da drži, če prodajajo o2 eliminator, ki naredi isto
robot Objavljeno Oktober 2, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2016 (popravljeno) pred 12 urami, Snecer pravi: Katero dimenzijo cevke si vzel 3mm x 7mm al 4mm x ... za T maš tu npr. za benz http://www.ebay.de/itm/2720-1x-T-Schlauchverbinder-RGV-4-4-4-mm-Connector-36mm-T-Stuck-schwarz-/262447890556?hash=item3d1b1d007c:g:PAcAAOSwrnNXQFxi Uporabljena je 4mm x ?.Ne vem točno, je pa enojna,gumi. Se pravi, da nima dveh plasti. Hvala za link, še se bom igral Popravljeno Oktober 2, 2016. Popravil robot
Snečer Objavljeno Oktober 3, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2016 in kakšna je razlika s tem modom?
robot Objavljeno Oktober 3, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2016 pred 5 urami, Snecer pravi: in kakšna je razlika s tem modom? Lepše se pelje v nižjem območju obratov in ko spustiš gas motor zavira z manjšo močjo. Imaš pa še to:http://www.kawiforums.com/ninja-650r-er6/143589-airbox-mod.html Meni osebno prehrupno.
J.a.m.e.s Objavljeno Oktober 5, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2016 Evo, mi je ratalo. Motor z O2 eliminatorjem deluje bolj mirno, prej ga je v nižjih obratih dosti bolj treslo. Sem imel pa smolo, ko sem se peljal na testno furo, sem prletu na radar in je šlo 125eur in 3 pike. Vsaka šola nekaj stane... Snečer in Efendi 2
Snečer Objavljeno Oktober 5, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2016 pred 4 minutami, JamesTheMan pravi: Evo, mi je ratalo. Motor z O2 eliminatorjem deluje bolj mirno, prej ga je v nižjih obratih dosti bolj treslo. Sem imel pa smolo, ko sem se peljal na testno furo, sem prletu na radar in je šlo 125eur in 3 pike. Vsaka šola nekaj stane... Dobro, da ti niso co2 merili tako da si poceni prišel skozi. Efendi 1
Borutt Objavljeno Oktober 5, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2016 Pravkar, Snecer pravi: Dobro, da ti niso co2 merili tako da si poceni prišel skozi. Vidim, da so ti tvoji antiokoljevarnostni nasveti veliko nevarnejši od mojih stožcev. Ne samo, da tvoji slušatelji s svojimi motorji bolj onesnažujejo okolje, še bolj agresivno in nevarno vozijo, da sploh ne omenjam kršenje zakonodaje. Slab zgled si, res slab. Ostale, še nedolžne, motoriste vabim med stožce. So veliko koristnejši in varnejši od Snecerjevih nasvetov. Efendi, Fazer03, ukica in 4 others 7
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se