Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Evo, moj je malenkost pomlajen...

Nova prva guma, mitas tf, frišno olje, frišn antifriz, dodan booster plug in st2 brake modul, nisem pa še utegnil zamenjat bremz olja, bo pa tud v kratkem.

Objavljeno
pred 21 urami, rookie007 pravi:

Evo, moj je malenkost pomlajen...

Nova prva guma, mitas tf, frišno olje, frišn antifriz, dodan booster plug in st2 brake modul, nisem pa še utegnil zamenjat bremz olja, bo pa tud v kratkem.

Evo ga, pa sem danes menjal tudi zavorno olje...

Sam še zadnja guma, čez kakšen mesec...

Objavljeno

Je šlo, a ne? samo čas si je potrebno vzeti.

Zadnja guma touring force pa bi že morala biti, ne vem kaj čakajo :) 

slikaj vsaj sprednjo :) 

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

Je šlo, a ne? samo čas si je potrebno vzeti.

Zadnja guma touring force pa bi že morala biti, ne vem kaj čakajo :) 

slikaj vsaj sprednjo :) 

Bom poslikal, sam ne danes, je že pokrit in pospravljen. 

Danes ne bo vozil, ne utegnem. 

Sem pa malo zaje...l pri prvi zavori in mi je zrak potegnilo zgoraj. Med stiskanjem ročice in spuščanjem olja, mi je zgoraj zmanjkalo olja in je ušel zrak noter. 

Sem moral posledično dlje časa odzračevat in nekaj več olja je šlo... 

Snecer, koliko je med stisnjeno ročko in ročajem lufta? Da vidim, če sem dobro odzračil. 

Objavljeno

si pač luft not potegnil, itak gre malo tekočine not, si bil hitro okoli pa še v redu si očistil :) se zgodi

sprednja leva stran je malo sitna, če sam delaš, a se da, tudi če nisi košarkaš

za luft pri ročaju pa nimam pojma...mam tudi druge ročke

Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

si pač luft not potegnil, itak gre malo tekočine not, si bil hitro okoli pa še v redu si očistil :) se zgodi

sprednja leva stran je malo sitna, če sam delaš, a se da, tudi če nisi košarkaš

za luft pri ročaju pa nimam pojma...mam tudi druge ročke

Snecko, celi motor si že zamenjal, pa še zmerom ni GS:)

  • Haha 3
Objavljeno
pred 14 minutami, Kmet2 pravi:

Snecko, celi motor si že zamenjal, pa še zmerom ni GS:)

ga je že zdavnaj presegel

  • Haha 2
Objavljeno

Kako imate nastavljen zadnji amortizer?

Verjetno gre na težo, a ne?

Imam 90 kg, če to kaj pomaga... :)

Objavljeno

js sm meu dokonca zategnjenega in mi je blo najbolš, pa imam samo 70kg

 

Objavljeno
pred 1 uro, rookie007 pravi:

Kako imate nastavljen zadnji amortizer?

Verjetno gre na težo, a ne?

Imam 90 kg, če to kaj pomaga... :)

mal več pa bo treba od defolta. sicer pa Snecijeva kombinacija z "aftermarket" posodobitvijo odlično odigra svoje.

Objavljeno
pred 15 urami, DAMI34 pravi:

mal več pa bo treba od defolta. sicer pa Snecijeva kombinacija z "aftermarket" posodobitvijo odlično odigra svoje.

moj je nastavljen na 85kg zadaj, rebound pa sem pozabil, to sem sam nastavljal, 2 ali 3 klika na bolj "mehko" od defaulta, v tovarni niso v redu nastavili

Objavljeno
pred 1 minuto, krucymucy pravi:

WB snecer!

S tem motorjem ni prevozil on zadnjih 5km...

Objavljeno
2 minutes ago, sesir said:

S tem motorjem ni prevozil on zadnjih 5km...

Kaj pravis?

Objavljeno

tudi jaz nisem razumel zadnji 5 metrov

dokaz, da ni bilo s kombijem pripeljano :)

 

 

  • Haha 2
Objavljeno

tisti ko imate mitas sf+ gor koliko imate pritisk na turah s prtljago?

Objavljeno
pred 16 minutami, Radetzky pravi:

tisti ko imate mitas sf+ gor koliko imate pritisk na turah s prtljago?

vedno isto

zadaj med 39-40psi, spredaj 34psi

Objavljeno

Nekaj me matra...

A bi zadnji blatnik, tist z zaščito verige, hugger, od er6f pasal na versysa?

Objavljeno (popravljeno)
pred 4 minutami, rookie007 pravi:

Nekaj me matra...

A bi zadnji blatnik, tist z zaščito verige, hugger, od er6f pasal na versysa?

po mojem nestrokovnem mnenju ne, ker ima versys povsem drugačno zadnjo nihajko (posedoval pa sem tudi er6n, ki je že imel manjši blatnik serijsko

Popravljeno . Popravil Snečer
Objavljeno

Blatnik imaš za 30€ na ebayu, prelistaj par strani nazaj na linke, ki sem jih objavil za kar dosti GIVI kopij iz Chine...:) 

Druače pa sem letos naklepal že cca 2000km, 4 dni nazaj smo bli na Otočcu, skupina 4ih motoristov (trasa cca 300km). 

Kawasaki Chopper 500ccm, Honda CB500XA, Yamaha MT-07 z blokado in jaz z Versysom. 

Moram rečt, da sem izbral pravilen motor, ker mi nič od zgoraj naštetega ni kaj dosti dišalo. Bi pa glede na mojo višino lahko bil versys še večji/višji....

Nove Mitaske SF+ so zakon, ko jih zagreješ režejo ovinke super :P 

Moči za enkrat ne  pogrešam, problem pa nastane pri vožnji s sopotnico, oba sva kar težka + oprema + 3 kovčki in takrat dinamična vožnja odpade oziroma je bistveno zmanjšana. Večkrat se mi je že zgodilo, da kljub najvišji nastavitvi zadnjega amortizerja, sprednje kolo dvigne pri vožnji v kakšen klanec in takrat občutek ni ravno prijeten :D (trenutno zadevo rešujeva z nagnjevanjem naprej).

S sprednjimi vilicami se še nisem igral, bi jih pa verjetno lahko malo spustil in nastavil na trše. (zadnji amortizer imam na najtrši in najvišji poziciji). (za vse podobne amaterje v prihodnosti, ključ za amortizer je priložen v torbici pod sedežem.....sam sem živce zgubljal s papagajkami in šele včeraj ugotovil enormno količino orodja, ki se skriva v tisti torbici???)

Zaenkrat je to to, dodatnih ledik še nisem zmontiral kot tudi ne novih svečk in filtra :( ? 

Objavljeno

*Dodatek

Namesto žarnice za dolgo luč sem noter namontiral kitajsko H7 LED žarnico z ventilatorjem. Zaradi podnožja, ki je narejeno za H7 žarnico sem to kitajsko privil kar z obstoječo sponko ampak to sedaj povzroča brnenje saj obstoječe gume na to žarnico ni moč namestiti zaradi večje dimenzije. Zadevo bom rešil z izolir trakom enkrat v prihodnosti, ko bom imel brnenja poln....

Sveti pa ta zadevščina kot dan in noč, sploh ne morem dojeti, da je možno iz ene žarnice dobiti toliko svetlobe. Enkrat v prihodnosti naredim posnetek v temi...

Link--->  Žarnica H7, 6500K

Objavljeno
pred 3 urami, thetruetheory pravi:

*Dodatek

Namesto žarnice za dolgo luč sem noter namontiral kitajsko H7 LED žarnico z ventilatorjem. Zaradi podnožja, ki je narejeno za H7 žarnico sem to kitajsko privil kar z obstoječo sponko ampak to sedaj povzroča brnenje saj obstoječe gume na to žarnico ni moč namestiti zaradi večje dimenzije. Zadevo bom rešil z izolir trakom enkrat v prihodnosti, ko bom imel brnenja poln....

Sveti pa ta zadevščina kot dan in noč, sploh ne morem dojeti, da je možno iz ene žarnice dobiti toliko svetlobe. Enkrat v prihodnosti naredim posnetek v temi...

Link--->  Žarnica H7, 6500K

Pa ni strahu, da bi ti plastiko stopilo, v luči?

Kaj pa na tehničnem in organi?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!