Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 42 minutami, rookie007 pravi:

Pa ni strahu, da bi ti plastiko stopilo, v luči?

Kaj pa na tehničnem in organi?

Hmm bomo videli, tehničnega imam 01.06.2019. Kar se pa tiče organov pa ne vem, če bo potrebno bom zamenjal, ravno zaradi tega sem kratko (zasenčeno) luč pustil original. Kar se tiče toplote, ki jo generira led je pa tako, da ventilator vleče zrak straj od luči torej iz notranjosti ven, tako da dvomim da lahko pride do tega. Mislim da je 40W halogen veliko bolj "vroča" kot 37W LED. :) 

Objavljeno

jaz sem LED projekt spredaj opustil, ker se ponoči praktično ne vozim :)

sicer pa spremljam sceno, z vsako novo generacijo teh žarnic, je zadeva boljša

takšno sicer gledam, da je kolko se da majhna zadaj

https://www.silux.si/izdelki/dodatna-oprema/avto-zarnice/led-zarnice/zarnice-led-h7/4707416/zarnica-h7-led-6500k-55w-12-24v-mini-model-najnovejsa-tehnologija-2-kosa

prašno zaščito, gumo pa je treba kupit, če nočeš originala rezat

malo pofotkaj, da vidimo izdelek

Objavljeno (popravljeno)
pred 15 minutami, thetruetheory pravi:

Hmm bomo videli, tehničnega imam 01.06.2019. Kar se pa tiče organov pa ne vem, če bo potrebno bom zamenjal, ravno zaradi tega sem kratko (zasenčeno) luč pustil original. Kar se tiče toplote, ki jo generira led je pa tako, da ventilator vleče zrak straj od luči torej iz notranjosti ven, tako da dvomim da lahko pride do tega. Mislim da je 40W halogen veliko bolj "vroča" kot 37W LED. :) 

Na tehničnem sem menjal pozicije, ker sem imel led.

Glede toplote, ne vem, dvomim pa, da bi imela led ventilator brezveze, če se ne greje.Zakaj  potem halogen nima nima ventilatorja, če je bolj vroča?

In kaj, če tale china ventilator krepne in bognedaj skuri parabolo? Mislim,da ni ravno poceni...

Ne vem, moje razmišljanje, upam, da nimam prav!

P.S: ravno preveril, ni problem v ledicah, ampak v mikroprocesorju, ki se extremno greje...

Sam nebi riskiral z nakupom s kitajske, raje pri nas kupim z računom , ki ga ob kakršnikoli nezgodi s topljenjem zaradi okvarjenega ventilatorja dostavim trgovini, ki garantira izpravnost...

Popravljeno . Popravil rookie007
Objavljeno
pred 15 minutami, Snečer pravi:

jaz sem LED projekt spredaj opustil, ker se ponoči praktično ne vozim :)

sicer pa spremljam sceno, z vsako novo generacijo teh žarnic, je zadeva boljša

takšno sicer gledam, da je kolko se da majhna zadaj

https://www.silux.si/izdelki/dodatna-oprema/avto-zarnice/led-zarnice/zarnice-led-h7/4707416/zarnica-h7-led-6500k-55w-12-24v-mini-model-najnovejsa-tehnologija-2-kosa

prašno zaščito, gumo pa je treba kupit, če nočeš originala rezat

malo pofotkaj, da vidimo izdelek

Tole sem tudi sam gledal na Silux...

Objavljeno
pred 31 minutami, rookie007 pravi:

Na tehničnem sem menjal pozicije, ker sem imel led.

Glede toplote, ne vem, dvomim pa, da bi imela led ventilator brezveze, če se ne greje.Zakaj  potem halogen nima nima ventilatorja, če je bolj vroča?

In kaj, če tale china ventilator krepne in bognedaj skuri parabolo? Mislim,da ni ravno poceni...

Ne vem, moje razmišljanje, upam, da nimam prav!

P.S: ravno preveril, ni problem v ledicah, ampak v mikroprocesorju, ki se extremno greje...

Sam nebi riskiral z nakupom s kitajske, raje pri nas kupim z računom , ki ga ob kakršnikoli nezgodi s topljenjem zaradi okvarjenega ventilatorja dostavim trgovini, ki garantira izpravnost...

Strinjam se z napisanim, ampak iz elektrotehničnega vidika lahko predpostavimo, da v trenutku, ko ventilator ne bo več delal, LEDika zaradi segrevanja potegne veliko večji tok, kar se skoraj 100% zaključi s pregoretjem varovalke. Glede na to, da je danes dež in motorja res ne bom deval ven, bom pa definitivno naslednjič motor pustil v prostem teku ob vključeni dolgi luči in izmeril temperature (imam merilec temperature z zaslonom do cca 400°C). S tem bom praktično ponazoril worst case scenario za obe žarnici, ker svežega dotoka zraka ne bo. V 5 minutah mislim, da se bosta žarnici segreli do max. delovne temperature. Je pa zadeva vodoodporna tako, da ima v primeru dežja vodno hlajenje :D   

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A mate vi sploh še kej originalnega na vaših motorjih ali ste moral vse predelat, da se lepo pelješ?

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Objavljeno
pred 2 minutami, Vito23 pravi:

A mate vi sploh še kej originalnega na vaših motorjih ali ste moral vse predelat, da se lepo pelješ?

a če žarnico zamenjaš, je predelava motorja? 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 18 minutami, Snečer pravi:

a če žarnico zamenjaš, je predelava motorja? 

Očitno to pri nekaterih zelo vpliva na vozne lastnosti :kva2:

 

Gledam, kolk LEPIH!! se prodaja na a.net  :love1:

Objavljeno
pred 2 minutami, maxxa pravi:

Očitno to pri nekaterih zelo vpliva na vozne lastnosti :kva2:

 

Gledam, kolk LEPIH!! se prodaja na a.net  :love1:

kupuješ al kot porno stran? :) 

Objavljeno
Pravkar, Snečer pravi:

kupuješ al kot porno stran? :) 

:kva2:

Ogledujem. 650 in 1000 in ninjo. Ampak samo ogledujem. Za nekaj časa bo morala še fazerca zdržati.

Objavljeno
pred 26 minutami, Snečer pravi:

a če žarnico zamenjaš, je predelava motorja? 

Sam veš, da nisem mislil tega ??

Objavljeno
Pravkar, Vito23 pravi:

Sam veš, da nisem mislil tega ??

@Vito23 kaj si pa vozil pred BMW R1250GS Adventure Exclusive?

Če je letelo na mene, iz vidika vožnje sem menjal vzmetenje, a neke hude razlike napram originalu ni, le da je bolj trdo, menjal tudi zavorne cevi za prepletene, razlike nobene, ostalo so pa kozmetični dodatki, edino kjer se pozna na motorju, je bila še menjava ecu za ameriškega, da sem obšel neumne evropske predpise, ki so dušili motor.

Pa folijo imam tudi, karbonsko, na zaščiti za pete.

Objavljeno
pred 6 minutami, maxxa pravi:

:kva2:

Ogledujem. 650 in 1000 in ninjo. Ampak samo ogledujem. Za nekaj časa bo morala še fazerca zdržati.

fz6 s2 sem tudi peljal, no že v štartu se čisto drugače "sedi", ožje cestak krmilo in tudi pelje se drugače, agregat pa je v redu, miren, še najboljša stvar na motorju

ne vem no, kar drugačen tip motorja je to

po moje bolje 1000 gledat, a bo kar težja mrcina

 

Objavljeno
pred 7 minutami, Snečer pravi:

po moje bolje 1000 gledat, a bo kar težja mrcina

 

1000 ko gledam samo iz vidika 4v, ker sem pač "razvajena". Ajdi, pogojno še 3v. Drugače bi mi bila pa 650 ka čisto dovolj.

Objavljeno

Za moje pojme je agregat šibka točka versysa 650 in bi moral imeti vsaj 3 valje.

Ne da je premalo zmogljiv, vendar je preveč robat, tresoč, in trgajoč, tu gor na MS pravijo, da preveč sune

  • Hvala 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

preveč robat, tresoč, in trgajoč

no to, ja. to me mal odbija. zato tudi govora o razvajenosti s 4v :)

Objavljeno
Pravkar, maxxa pravi:

no to, ja. to me mal odbija. zato tudi govora o razvajenosti s 4v :)

ne seri, agregat je kul. Primeren motorju. Nič pretresljivega. Zvezni vlek, brez drame. Od nizkih do visokih obratov.

Je pa res da bi mu Z900 agregat še bolj sedel.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

ne seri, agregat je kul. Primeren motorju. Nič pretresljivega. Zvezni vlek, brez drame. Od nizkih do visokih obratov.

Je pa res da bi mu Z900 agregat še bolj sedel.

 

ti si prehitro vozil pa nisi opazil negativnih lastnosti :) ko gas spustiš, motor občutno zavira, fajn za hribovje

ki se sicer dajo delno odpraviti z določenimi elekotronskimi posegi, a zadeva ostaja

zaradi tega tudi "trga" prešibko verigo

jaz pač pravim, kaj bi bilo boljše, ja verjetno bi bil agregat od z900 (primerno popravljen za navor spodaj) dobra zadeva, še boljši pa bi bil 3 valjnik do 700ccm

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
10 minutes ago, Snečer said:

Za moje pojme je agregat šibka točka versysa 650 in bi moral imeti vsaj 3 valje.

Ne da je premalo zmogljiv, vendar je preveč robat, tresoč, in trgajoč, tu gor na MS pravijo, da preveč sune

Ne vem sicer, če si ciničen, ampak jaz se prav rad malo peljem z Er6. glede na Multistrado je prav sproscujoc pri nizjih hitrostih. Kratke prestave, potegne pri nizkih, ne cuka...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 9 minutami, maxxa pravi:

no to, ja. to me mal odbija. zato tudi govora o razvajenosti s 4v :)

potem niti ne glej oziroma se raje prej zapelji

zakaj pa ne bi gledala tracer 900?

Pravkar, perry pravi:

Ne vem sicer, če si ciničen, ampak jaz se prav rad malo peljem z Er6. glede na Multistrado je prav sproscujoc pri nizjih hitrostih. Kratke prestave, potegne pri nizkih, ne cuka...

ko recimo presedlaš, kot je omenil dami na z900, potem vidiš, kako mora agregat delovati... kot elektromotor

mel sem er6n, še malenkost bolj je "zaviral" od versysa

multistrade ne poznam, pa saj verjetno ima cel kup pomagal, da tisti dvovaljnik ne blokira kolesa pri menjavanju dol :) 

Objavljeno
pred 2 minutami, Snečer pravi:

zakaj pa ne bi gledala tracer 900?

Saj veš, da za ženske mora tudi zgledati lepo. In versis mi je lepši kot tracer. Veliko lepši. Vsedala se pa ne bom na nobenega, še manj pa testirala, ker potem se ve, kakšen bo rezultat :rolleyes:

Objavljeno
pred 5 minutami, Snečer pravi:

ti si prehitro vozil pa nisi opazil negativnih lastnosti :) ko gas spustiš, motor občutno zavira, fajn za hribovje

ki se sicer dajo delno odpraviti z določenimi elekotronskimi posegi, a zadeva ostaja

zaradi tega tudi "trga" prešibko verigo

jaz pač pravim, kaj bi bilo boljše, ja verjetno bi bil agregat od z900 (primerno popravljen za navor spodaj) dobra zadeva, še boljši pa bi bil 3 valjnik do 700ccm

seveda bi se okvirju fino podal cca 100konjski agregat z spodobnim linearnim navorom. Triumph 800 že ima takega. Ampak 

-občutno zaviranje ni problem, je kvečjemu dobiček

-pozabljaš da zadnji modeli imajo še več elektronke podpore in večjo polikanost agregata

-prešibka veriga se ne trga zato ker agregat "sune" ampak ker ga voziš v nizkih obratih in nabija verigo.

Sem kar nekaj prevozil Versačeja in ER6 pa o negativnosti (razen podhranjenosti-pa še to samo za divjake) res ne morem nič povedati.

Je tule na MSju en kup lastnikov ER6 ali novejše Ninje650 pa se nihče ne pritožuje nad agregatom.

Ugodnosti 4 valcev so res mehka vožnja pri nizkih obratih, ampak je odvisno tudi od šoferja.

Se pa bojim da Kava ne bo nikol dal 4 valca v 650. pa niti 900 v versačeja. :(

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pri novejših so agregat polikali, drugače vpeli in podobno, a njegova narava ostaja. 

Jaz pač pravim, kaj je za moje pojma slabša stran tega motorja in bi zadevo morali nadgraditi.

Ko recimo bolj na easy menjavaš, te motor skoraj "ustavi".

Ne vem, kako se pelje mt07/tracer700/tenere7/, ki je tudi IL2, menda je tam zadeva boljša.

 

 

pred 8 minutami, maxxa pravi:

Saj veš, da za ženske mora tudi zgledati lepo. In versis mi je lepši kot tracer. Veliko lepši. Vsedala se pa ne bom na nobenega, še manj pa testirala, ker potem se ve, kakšen bo rezultat :rolleyes:

zanimivo :) 

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

kako se pelje mt07

MT07 se pelje lepo gladko. Sem bila presenečena kako je bolj podobna 4v kot pa 2v.

Objavljeno
pred 4 minutami, Snečer pravi:

Jaz pač pravim, kaj je za moje pojma slabša stran tega motorja in bi zadevo morali nadgraditi.

Ko recimo bolj na easy menjavaš, te motor skoraj "ustavi".

Čudno, da v današnjem času še izdelujejo tako robate motorje...saj to ni ničemer podobno ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!