bajkr88 Objavljeno Junij 3, 2019 Opozori Objavljeno Junij 3, 2019 tistu je kurac, še barva gre dol ko skoz pucas mastno feltno pa da to ne bi slo... dip je za barvat kake kose ki niso na izpostavljenih mestih....
Snečer Objavljeno Junij 3, 2019 Opozori Objavljeno Junij 3, 2019 pred 1 minuto, rookie007 pravi: Koliko časa bi pa obstalo na platišču? domnevam, da leta...jaz imam šipo od znotraj s plastidipom že par let, brez težav plastidip je neškodljiv, ker ga pač odstraniš dol, ko ti ne paše https://moski.hudo.com/lifestyle/avtomobilizem/hudo-barvni-sprej-za-platisca-avtomobila/ primer pred 2 minutami, Rogerg pravi: tistu je kurac, še barva gre dol ko skoz pucas mastno feltno pa da to ne bi slo... dip je za barvat kake kose ki niso na izpostavljenih mestih.... tudi kufre imam pobarvane z dipom...ki so fejst izpostavljeni, perem s šamponom, gobo, ni da ni... zadeva je odporna zelo
Snečer Objavljeno Junij 3, 2019 Opozori Objavljeno Junij 3, 2019 pred 6 minutami, rookie007 pravi: Koliko časa bi pa obstalo na platišču?
bajkr88 Objavljeno Junij 3, 2019 Opozori Objavljeno Junij 3, 2019 (popravljeno) kovcek ni izpostavljen... js na mojmu se muhe nimam... feltna je pa usrana od peska masti olja.. in ne peres z vodo, vsaj vecina ne .. kukr če, js neb nikol. naj proba na posnetku poglej 3.00 minuto ..taka bo feltna cez cajt... Popravljeno Junij 3, 2019. Popravil Rogerg
Snečer Objavljeno Junij 3, 2019 Opozori Objavljeno Junij 3, 2019 pred 1 minuto, Rogerg pravi: kovcek ni izpostavljen... js na mojmu se muhe nimam... feltna je pa usrana od peska masti olja.. in ne peres z vodo, vsaj vecina ne .. kukr če, js neb nikol. naj proba primer samo dal, kako lahko doma narediš premium izvedba bo verjetno res pri ličarju s pravo barvo itd...
rookie007 Objavljeno Junij 3, 2019 Opozori Objavljeno Junij 3, 2019 Raje bi res pravo barvanje, ker je res grozna od črne mešanice olja in prahu. Takšno, kot je, jo občasno z nafto in penzljem čistim.
ukica Objavljeno Junij 3, 2019 Opozori Objavljeno Junij 3, 2019 3 hours ago, rookie007 said: Oj! Se je že kdo spravil platišča barvat? Oziroma, počne to kdo? Moja so natur aluminij, bi jih pa dal v črno, ker imam tko skoz črno od umazanije, olja od oilerja, prahu... Vse me mine, ko je potrebno platišče zadnje čistit! Hah, ce mislis da se crne barve ne cisti.. Vsaka smet se gor pozna. Ti izdam skrivnost? Brake cleaner maxxa 1
thetruetheory Objavljeno Junij 4, 2019 Opozori Objavljeno Junij 4, 2019 *Odgovor glede LED žarnic v motorju (mojem Versysu). Kakšnih 14 dni nazaj sem obljubil, da bom napisal, kako je bilo na tehničnem pregledu glede na to, da sem imel na motorju H7 žarnico za dolgo luč in W5W pozicijsko žarnico LED. Tehnični pregled sem opravil in motor registriral. Oba uslužbenca sta večkrat opozorila, da te žarnice ne smejo biti not in, da jih naj ČIM PREJ odstranim. Vprašal sem tudi glede dodatnih luči (meglenk), ki jih še nisem uspel zmontirat. Uslužbenec je prijazno pojasnil, da more biti kar koli je na motorju NEserijsko, homologirano s priloženim certifikatom, da ustreza SLO standardom (Cheap China torej odpade). Po prihodu domov sem torej obe žarnici zamenjal za WolFram ? Med tem časom, ko sem imel LED-iko sem pozabil, da mora biti H7 žarnica montirana z nastavkom (podstavkom) vred... OMG sem zgubljal živce dokler mi ni kapnilo... rookie007, MiNa in .... 3
rookie007 Objavljeno Junij 4, 2019 Opozori Objavljeno Junij 4, 2019 pred 8 urami, ukica pravi: Hah, ce mislis da se crne barve ne cisti.. Vsaka smet se gor pozna. Ti izdam skrivnost? Brake cleaner Verjamem, da se vsaka smet pozna, ne pa tako kot na naravnem aluminiju. Po prvi furi je že lepo vse vidno, od daleč, kar na črni ni.
dlicen Objavljeno Junij 4, 2019 Opozori Objavljeno Junij 4, 2019 Sivo platišče je takoj usrano od masti za ketno, kar se pri črnem seveda mnogo bolje skrije. Ampak đizs, vseeno gre za motorje, ne gre z njih brisat prahu, kot da bi šlo za jedilno mizo... maxxa, rookie007, MiNa in 2 others 2 2 1
rookie007 Objavljeno Junij 4, 2019 Opozori Objavljeno Junij 4, 2019 pred 16 minutami, dlicen pravi: Sivo platišče je takoj usrano od masti za ketno, kar se pri črnem seveda mnogo bolje skrije. Ampak đizs, vseeno gre za motorje, ne gre z njih brisat prahu, kot da bi šlo za jedilno mizo... Hvala, to tudi sam pravim! Vsake tolk časa je pa lepo videt čist motor...
Snečer Objavljeno Junij 4, 2019 Opozori Objavljeno Junij 4, 2019 pred 54 minutami, dlicen pravi: Sivo platišče je takoj usrano od masti za ketno, kar se pri črnem seveda mnogo bolje skrije. Ampak đizs, vseeno gre za motorje, ne gre z njih brisat prahu, kot da bi šlo za jedilno mizo... japonci so skrben narod...
sebar Objavljeno Junij 4, 2019 Opozori Objavljeno Junij 4, 2019 pred 22 urami, Rogerg pravi: bil al pa ni bil.. to ve samo on... Če se gremo spuščat v to bi itak lahko izključno sam servisiral... pred 22 urami, Rey pravi: Samo ventili ali komplet redni servis (olje, filtri)? Samo ventili. Olje in podobne drobnarije naredim rajši sam bajkr88 1
thetruetheory Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 (popravljeno) Izvedel menjavo verige na 19.000km (Stara original DID 520VP2, nova DID 520 ZVM-X Gold) . Šlo je kar ok, res, da mi je vzelo kar dosti časa ampak se je splačalo. Danes sem verigo že preizkusil in je super. Glede na ohranjenost obstoječih zobnikov in dejstvu, da podložka pri prvem zobniku še nikoli ni bila odpigana sem kar pomirjen glede na to, da je imel motor že 3 lastnike pred mano. To pomeni, da km štimajo Najprej sem motor 100% ščistil s petrolejem in Wap+para. Nato sem obstoječi zakirnan člen na verigi zbrusil tako, da je na drugi strani ostal tisti zakirnan del. Nato sem s pomočjo orodja RYDE izvlekel člen in verigo snel. Začuden sem ugotovil, da je bil prvi zobnik odtegnjen in sreča, da je podložka zvita in je tako preprečila popolno odvitje matice. Nato sem snel zadnjo gumo, zamenjal zadnji zobnik, vmes ščistil matice, pesto, ležaje, vse skupaj namazal in sestavil skupaj. Nato sem zamenjal prvi zobnik ob pomoči očeta, ki mi je pridržal bremzo, med tem ko je bil motor na tleh in je imel nameščeno staro verigo. Matico sem nato zategnil še s pnevmatsko pištolo in zavil podložko. Nato je na vrsto prišla nova veriga. Montažni člen sem dodobra namazal in ga namestil. S pomočjo orodja sem nato stisnil člen skupaj. No tu sem se malo matral, ker stiskaš na blef, dokler diagonalni člen ne pogleda skozi zaključek, nato pa lepo stiskaš do enake mere kot so drugi členi. (predlagam malo manj, saj ob kirnanju člen še malo potegne skupaj). No nato sem z orodjem samo še zakirnal in je to to. V mojem primeru so členi premera 17.4mm, vodoravni zaključki pa 5.15mm. Po menjavi so dimenzije 17.29mm in 5.84 ter 5.76. Z menjavo sem zadovoljen, težko dosežeš večjo natančnost, ker moraš vijačiti kar močno in najmanj 20 krat sneti orodje, sploh ker to delaš prvič in te malo panika Dobil sem tudi Tutorota, montaža jutri, danes ni časa ? 20190604_172105.mp4 Popravljeno Junij 5, 2019. Popravil thetruetheory maxxa, bajkr88, Snečer in 6 others 8 1
Snečer Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 poučno, no enuma imanov sistem. montaže, zgolj s ključem, zanimiv patent @Rogerg glej video, kak je mel odtegnjeno matico thetruetheory 1
bajkr88 Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 prmen je isto tko.... to pomoje ni problem ker zobnik sedi na utorih.... vazno je da je dovolj zatolcena podlozka da se ne odvije matica kot se je pri meni...
Snečer Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 z moment ključem na predpisan Nm in zavihat MiNa in DAMI34 2
thetruetheory Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 pred 2 minutami, Snečer pravi: z moment ključem na predpisan Nm in zavihat Hja poleg cele delavnice orodja moment ključa nimamo, samo za to priložnost pa ga nisem šel kupovat (80€). Sem pa kar dosti zategnil z gedoro in fiksnim ključem Tako so priporočali na Youtubu Dejansko je v videu enako orodje samo, da je to nek angleški ponaredek
Snečer Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 viš, jaz pa nimam za zakovičit, mam pa moment ključ za 20 eur uz hofera 28-220Nm zadnja os je na 105-110 npr .... 1
thetruetheory Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 pred 11 minutami, Snečer pravi: viš, jaz pa nimam za zakovičit, mam pa moment ključ za 20 eur uz hofera 28-220Nm zadnja os je na 105-110 npr Lahko ti posodim, mi ni problem. Če slediš youtube navodilu ziher sam zrihtaš Orodje ni neko cheap, je kr vse iz močnega železa razn ročka za držat, ki se privije je iz nekega papirnatega materiala, ampak to nima neke funkcije ? Zadnjo os vedno zategnem samo na eni strani, kjer je zatič, če ne pa na obeh ampak tudi ne pretiravam Si pa vedno pomagam s trikom, med ketno in zobnik zavijem neko staro majco ali nekaj tako, da os samo stisne proti motorju
Snečer Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 zadnja se zateguje samo na levi se ne vrti... desne strani ni treba pipnit MiNa in thetruetheory 2
Snečer Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 sistem od enume lukavo res bajkr88 1
thetruetheory Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 (popravljeno) Hmm kaj pa vem, jaz s kirnanjem nisem mel težav, je pa res da moreš prijet orodje in ključ zraven tako kot dvojne rorcange pri vodovodu. (obe roki imaš v štric in potem desno k sebi vlečeš, levo dol potiskaš, drugače ti roke odpadejo. Pa seveda gledaš od blizu, ko začne raztegovat vodoravni del, ker ko ga raztegne potem gre kar na lahko in si hitro predaleč (*malo po domače razloženo*) Delam na Ptuju, tak da komot posodim po službi, če imaš interval za zamenjat. (jutri grem službeno v MB) Popravljeno Junij 5, 2019. Popravil thetruetheory
luxsa Objavljeno Junij 5, 2019 Opozori Objavljeno Junij 5, 2019 On 6/3/2019 at 8:36 PM, Snečer said: A te je ze kdaj na hrbet zvrnil zaradi kufra, vsa cast da se s tem okol vozs. ? igc1 in rookie007 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se