Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Brez zamere, ampak Versys je kot opcija odpadel v momentu, ko sem ga videl v živo. Preprosto je njegova zadnja guma preveč nabita v motor, optično ima precej prekratko medosno razdaljo. Predstavljajte si potem dve normalno veliki osebi na takem motorčku, pa še kovčke. Drugače pa o motorju same pohvale, v prožnosti baje poseka tudi TDM.

Sicer pa je npr. od cbfa krajši le za par cm, poleg tega pa tudi precej lažji, z lahkoto pa ga npr. nese tudi v pospešku od 0-100 km/h (da te malo podražim)

To je v bistvu srednji razred, nekako namesto modela KLE 500, v ZDA ima itak oznako KLE 650 Versys.

Vsestranska zadeva za povprečnega uporabnika ... novi model je kar všečen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez zamere, ampak Versys je kot opcija odpadel v momentu, ko sem ga videl v živo. Preprosto je njegova zadnja guma preveč nabita v motor, optično ima precej prekratko medosno razdaljo. Predstavljajte si potem dve normalno veliki osebi na takem motorčku, pa še kovčke. Drugače pa o motorju same pohvale, v prožnosti baje poseka tudi TDM.

Najprej ga preizkusi v dvoje, da boš rekel, da ni za dva...

Kupil sem ga pred slabimi 3 meseci, naredil že 4000 km, od tega več kot 3000 z mojo zadaj(oba čez 170 cm, skupne teže, brez opreme 155 kg, trije kufri in tank torba) pa nisem nič kaj občutil, da bi bil prekratek ali preslab...

Poraba v dvoje povprečje 4,5 litra, max 5 litrov.Nikoli po avtocestah, le stranske in zavite hribovske ceste...

Ne vem, mogoče pa ne spadava v povprečje po višini in teži?

Mislim pa, da jih je tukaj še par, ki lahko moje besede potrdijo.

LP

Popravljeno . Popravil rookie007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, pa naj še povem, da sem imel hernio disci in imam poškodbe križa v ledvenem delu, če bi bil motor res neudoben za dva, mislim, da bi ga že prodal ali vsaj manj vozil.Pa komaj čakam, da se vsedem nanj in grem...

Motor je udoben, prožen, drža zelo udobna, pa še kar lepo poskočen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa je npr. od cbfa krajši le za par cm, poleg tega pa tudi precej lažji, z lahkoto pa ga npr. nese tudi v pospešku od 0-100 km/h (da te malo podražim)

To je v bistvu srednji razred, nekako namesto modela KLE 500, v ZDA ima itak oznako KLE 650 Versys.

Vsestranska zadeva za povprečnega uporabnika ... novi model je kar všečen.

Nočem se ravno prepucavat, kdo ga bolje stisne. Sicer je verjetno prožnost in moč motorja pri 1000 ccm motorju boljša, vse ostalo bi bil čudež, moja pripomba je letela na prekratko medosje, ki še posebej pride do izraza pri enduri. Pri ER6 ni problem, ker je nizek. Kle 500 ima vsaj 5cm daljše medosje. Kot je znano, imajo vsake oči svojega malarja. Tudi CBF mnogim ni pojem lepote, pa zato nisem užaljen. O udobju na Versysu pa nisem napisal niti besede. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo lep motor Kawasaki Versys 2010 rumen meni osebno. Enkrat bo moj, ampak čakam še na bojšo ceno al kaj veste na Dks-su (uvozniku) nič ne bojo spustil cene na koncu sezone ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Em takole bom reku, če ga še nisi kupu rumenega Versysa ga po moje v Sloveniji ne boš mogu več. Namreč sem vse preklicu podolgem in počez, zadnjega so imel TC Motoshop Ljubljana, vendar so ga mi pred nosom prodal mater. Cene ne bo nobeden spustu več, ampak se da dogovorit za kakšno opremo. Letnik 2011 bo samo bordo rdeč in črn. Tako da bom spomladi planil in kupu temno rdečega. V TC motoshop imajo sicer enga Versysa rumenega z ABS, vendar je testni, 3000 km prevoženih in neki malga opreme za 6950€. Dam raje 400€ zraven pa imam novega. LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vsake oči imajo svojega malerja. Men je rumen všeč. Ga grem nasleden teden iskat, so mi ga v TC motoshop zrihtal kljub temu, da ga ni bilo :). Bo pa opremljen z tremi nosilci in kufri Givi, bočna zaščita, povišana Givi šajba, gretje ročk, 12 V vtićnica in Oiler mazač za verigo. 12 V vtičnico, gretje ročk in oiler bom zmontiral ko ga dobim. Dodatno bo zadeva tako zvezana, da ne bom posegal v napeljavo motorja, ampak bo vse priključeno preko releja na akumolator.

lp

post-15839-0-59950600-1292148928_thumb.jpg

post-15839-0-55906700-1292148946_thumb.jpg

post-15839-0-76942000-1292148963_thumb.jpg

post-15839-0-17308700-1292148989_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vsake oči imajo svojega malerja. Men je rumen všeč. Ga grem nasleden teden iskat, so mi ga v TC motoshop zrihtal kljub temu, da ga ni bilo :). Bo pa opremljen z tremi nosilci in kufri Givi, bočna zaščita, povišana Givi šajba, gretje ročk, 12 V vtićnica in Oiler mazač za verigo. 12 V vtičnico, gretje ročk in oiler bom zmontiral ko ga dobim. Dodatno bo zadeva tako zvezana, da ne bom posegal v napeljavo motorja, ampak bo vse priključeno preko releja na akumolator.

lp

Bolj kot gretje ročk bi bilo po moje pametno ali pa dodatno razmišljati o original ščitnikih, ki jih je možno montirati za modele od 2010 naprej, tudi v rumeni farbi, vidim da pridejo okoli 110 EUR za par.

screenshot223.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vsake oči imajo svojega malerja. Men je rumen všeč. Ga grem nasleden teden iskat, so mi ga v TC motoshop zrihtal kljub temu, da ga ni bilo :). Bo pa opremljen z tremi nosilci in kufri Givi, bočna zaščita, povišana Givi šajba, gretje ročk, 12 V vtićnica in Oiler mazač za verigo. 12 V vtičnico, gretje ročk in oiler bom zmontiral ko ga dobim. Dodatno bo zadeva tako zvezana, da ne bom posegal v napeljavo motorja, ampak bo vse priključeno preko releja na akumolator.

lp

Ja ampak nič ti ne pomaga ,lahko imaš gretje ročk ,pa mazanje verige pa nevem kaj še...ampak Honde pa nimaš več...:headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tak pač je. Honda ni več najboljši motor. :naughty:. Men osebno ni noben motor prirastu k srcu. Je pač sredstvo za porabo prostega časa in denarja. Tako da glih ne točim krokodiljih solz za Varaderotom. Upam samo, da če bom katerega z Varo pozdravil med vožnjo, da bo pozdravil nazaj. Poleg tega prijateljstvo sklepamo z ljudmi in ne z motorji.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tak pač je. Honda ni več najboljši motor. :naughty:. Men osebno ni noben motor prirastu k srcu. Je pač sredstvo za porabo prostega časa in denarja. Tako da glih ne točim krokodiljih solz za Varaderotom. Upam samo, da če bom katerega z Varo pozdravil med vožnjo, da bo pozdravil nazaj. Poleg tega prijateljstvo sklepamo z ljudmi in ne z motorji.

lp

Pozdravlji vse, ne bit mona :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tak pač je. Honda ni več najboljši motor. :naughty:. Men osebno ni noben motor prirastu k srcu. Je pač sredstvo za porabo prostega časa in denarja. Tako da glih ne točim krokodiljih solz za Varaderotom. Upam samo, da če bom katerega z Varo pozdravil med vožnjo, da bo pozdravil nazaj. Poleg tega prijateljstvo sklepamo z ljudmi in ne z motorji.

lp

Če jaz prav razumem vašo debato si Varo zamenjal za Verzysa? Ker u bljižnji prihodnosti načrtujem "prekvalifikacijo" iz moje VTR na kak bol potovalni motor, me zanima zakaj si se znebil vare, in kaj je + pri verzysu? Včasih imam občutek da je lahko manj tudi več, ampak ker sm precej težek (u kilah, de karakterja sploh ne omenim) nism čist 100% de bi bil z motorjem manjšim od litra zadovolen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za prodajo sem se odločil iz nekaj razlogov. Lani ko sem kupil Varo, sem že gledal za Versysom, prej sem pa imel Aprilio Pegaso 650 IE. Po resnici ne potrebujem motorja z 100 konji in 1000 kubi, ker se z motorjem vozim sam. Pa ne wem zakaj bi se jebu z 260 kilam. Js osebno sem bil zadovojen z Varo, vendar je na koncu zmagal Versys. Tak na kratko.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tak pač je. Honda ni več najboljši motor. :naughty:. Men osebno ni noben motor prirastu k srcu. Je pač sredstvo za porabo prostega časa in denarja. Tako da glih ne točim krokodiljih solz za Varaderotom. Upam samo, da če bom katerega z Varo pozdravil med vožnjo, da bo pozdravil nazaj. Poleg tega prijateljstvo sklepamo z ljudmi in ne z motorji.

lp

Seveda te bom pozdravil,pa še na :beer2:..bva šla če se kje srečava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če jaz prav razumem vašo debato si Varo zamenjal za Verzysa? Ker u bljižnji prihodnosti načrtujem "prekvalifikacijo" iz moje VTR na kak bol potovalni motor, me zanima zakaj si se znebil vare, in kaj je + pri verzysu? Včasih imam občutek da je lahko manj tudi več, ampak ker sm precej težek (u kilah, de karakterja sploh ne omenim) nism čist 100% de bi bil z motorjem manjšim od litra zadovolen.

Hmmm prav razmišljaš. Tudi jaz razmišljam o tem, da bi z manj imel več.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • Gricko



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!