Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Prav versys model je narejen za potovanja oziroma je to "potovalni" model er6, s katerim si deli motor (versys ima sicer kakšnih 8PS manj), ima pa bolj potovalno vzmetenje in sedež, zato je bolj udoben.

Če bi stari model izgledal tako kot sedaj novi, bi ga lani takoj kupil, tako pa sem nabavil er6.

500km ni nobena razdalja, to se lahko pelješ s katerimkoli motorjem skoraj :) no, malo je odvisno tudi od cest, tako da tu ne more biti nobenih bojazni.

Zadeva pije z dvema nekje do 5l pri normalni vožnji.

Ni brega, da ne bi z dvema in prtljago prišel z lahkoto gor.

Ker tudi nisi previsok, bo ta motor prava izbira, je tudi lahek, tako da ga boš verjetno imel dolgo, zato bi kupil jaz osebno novega. Morda še dobiš kje nov model 2009, ki je kar ceneješi napram modelu 2010.

Če doplačaš (mislim da okoli 200eur) imaš garancijo 4 leta, sicer je 2.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav versys model je narejen za potovanja oziroma je to "potovalni" model er6, s katerim si deli motor (versys ima sicer kakšnih 8PS manj), ima pa bolj potovalno vzmetenje in sedež, zato je bolj udoben.

Če bi stari model izgledal tako kot sedaj novi, bi ga lani takoj kupil, tako pa sem nabavil er6.

500km ni nobena razdalja, to se lahko pelješ s katerimkoli motorjem skoraj :) no, malo je odvisno tudi od cest, tako da tu ne more biti nobenih bojazni.

Zadeva pije z dvema nekje do 5l pri normalni vožnji.

Ni brega, da ne bi z dvema in prtljago prišel z lahkoto gor.

Ker tudi nisi previsok, bo ta motor prava izbira, je tudi lahek, tako da ga boš verjetno imel dolgo, zato bi kupil jaz osebno novega. Morda še dobiš kje nov model 2009, ki je kar ceneješi napram modelu 2010.

Če doplačaš (mislim da okoli 200eur) imaš garancijo 4 leta, sicer je 2.

Tudi sam sem razmišljal o novem, vendar so finance tiste, ki odločajo o nakupu(še za rabljenega se bom zakredal :blush: )

Vem, da ni najpametneje motor vzet na kredo, ampak pri takih plačah je težko privarčevat...

Ker pa sem umirjen voznik(norenje me je minilo pred cca 5 let) in bom kupil motor z denarjem za katerega bom moral pošteno delat, ga bom še toliko bolj pazil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, saj z omenjenim motorjem boš tudi lahko "dirkal", če boš hotel, tako je dejansko vsestranski kar izhaja iz njegovega imena.

Do 100 na uro ima do 4s, končna pa je nekje do 200.

Tale je ugoden, minimalno km. v garanciji.

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3590876

Itak pa se moraš zavedat, da tudi oprema še nekaj stane in tudi če nisi šminker, se denarnica hitro prazni.

Plus so tudi nizki stroški vzdrževanja, registracija itd.., skratka tudi ekonomičen nakup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, saj z omenjenim motorjem boš tudi lahko "dirkal", če boš hotel, tako je dejansko vsestranski kar izhaja iz njegovega imena.

Do 100 na uro ima do 4s, končna pa je nekje do 200.

Tale je ugoden, minimalno km. v garanciji.

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3590876

Itak pa se moraš zavedat, da tudi oprema še nekaj stane in tudi če nisi šminker, se denarnica hitro prazni.

Plus so tudi nizki stroški vzdrževanja, registracija itd.., skratka tudi ekonomičen nakup.

Nekaj od opreme že imam(čelada, cordura jakna, ledvični pas,... ), za začetek in boljša polovica tudi.

Sva bila nekaj časa pristaša štirikolesnikov in je oprema ostala.Zdaj pa imava vsak svoj sesalec(50 ccm 4takt skuter), ne se smejat :naughty: .Voziva se z njima okrog, ampak zdaj sva se nekako zmenila, da je potrebno it naprej.

Popravljeno . Popravil rookie007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo!

Kje ste kaj Versysti!!!

Vsi vreme lovite?

Če sem prav videl, sta dva z dolenjskega konca?

S kje sta?

Sam sem se zelo navdušil nad Versysom, čeprav ga še nisem videl v živo!

Kje imate kaj tiste obljubljene slike s kufri in Akrapotom?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako ima motor z 11000 km že 2. lastnika?

A se tko hitro folk naveliča motorja?

Se hitreje kot si mislis. Znanec je pravkar kupil Fz6s od 6. lastnika, pa jo prodaja ze po dobrem mescu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Sem novopečeni lastnik Versys-a. Naredil sem dobrih 300km. Lahkotna vožnja, odličen občutek v ovinkih, super potegne pri prehitevanju ... prezadovoljen :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en lastnik Versysa '08 zelene barve. Ohranjen v nulo, 1.lastnik, servisiran, garancija, 7100km, z vsemi tremi Givi kovčki :yea1:. Zaenkrat sem naredil 1800km in sem super zadovoljen :OK: . Nanj sem že obesil SW-motech zaščito in DGV gear/voltmeter indicator. Čakam še na napravo za avtomatsko mazanje verige. :naughty: Lenoba pač zahteva svoj davek :)

Še slikca, še brez SW-motech zaščite motorja:

mystuffPic2-big.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr je lep!

prav zavistno zelen ! :evilgrin:

Kolk si dal zanjga, če ni skrivnost?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po dolgotrajnem "glihanju" sem dal 4700€ z vso dodatno opremo (3x kovčki Givi z nosilci in Givi touring šipa). Zelo zadovoljen z nakupom :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo, zelo ugodno si šel čez.

Se pravi, dobil si ga pod ceno.

Odličen nakup!

Upam, da boš kaj več povedal o njem po ene par tisoč km.

Sam ga nameravam kupiti v bližnji prihodnosti.

Veliko srečnih in lepih kilometrov!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa dela ta indikator prestav? zadovoljen? če stojiš na mestu kaže ali ne?

lp

Če iščeš samo indikator prestav, potem priporočam tegale.

http://www.healtech-electronics.com/ ds serija

Omenjenega si lastim in je prava stvar. Samo priklopiš ga v vtičnico pod sedežem (priklop za ECU) in to je vse (nobenega rezanja žic, vse original ostane).

Sam najde prestave oziroma jih "vzame" iz računalnika tako da ni kaj nastavljati, niti nima nobenih gumbov.

Na mestu kaže zakaj ne bi. Razen če si se v visoki prestavi ustavil na nulo pa potem na mestu menjal v prvo, potem moraš malo spustit sklopko ali speljat, sicer pa tak daš v ler to pa vedno kaže.

Nima pa volmetra kot gornji, ki ga ima uporabnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem novopečeni lastnik Versys-a. Naredil sem dobrih 300km. Lahkotna vožnja, odličen občutek v ovinkih, super potegne pri prehitevanju ... prezadovoljen :D

Kako se pelje (kaj več)? vetrna zaščita, udobje?

Na testih v tujih moto revijah "tanovi" model premaguje vso konkurenco v primerjalnih testih oziroma dosega "presenetljive" rezultate v samostojnih testih.

post-4877-127299179581_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se pelje (kaj več)? vetrna zaščita, udobje?

Na testih v tujih moto revijah "tanovi" model premaguje vso konkurenco v primerjalnih testih oziroma dosega "presenetljive" rezultate v samostojnih testih.

Saj napram staremu razen zunanjosti ni nekih sprememb, mašina je ista.

Mi je pa novi zelo všeč in bi ga takoj mel (črnega).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa dela ta indikator prestav? zadovoljen? če stojiš na mestu kaže ali ne?

lp

Acumen DGV Gear Indicators/Voltmeter dela tako, da izračunava razmerje med obrati in hitrostjo. Če hitro prestavljaš, se opazi rahel zamik, ampak ni moteče. Še najbolj mi je uporaben, da zdaj ne prestavljam več v "7. prestavo". Ko si na mestu in daš v nevtralno, kaže 0. Če na mestu prestavljaš, kaže nekaj časa zadnjo prestavo, ko si se peljal, potem začnejo laufat črtice, dokler ne daš v nevtralno ali spelješ in hitro pokaže prestavo v kateri voziš. Je pa kar nekaj dela za montažo, priklopit je treba na stalni 12V, na maso, na kontakt, na žico za hitrost, na žico za obratomer in na lučko za nevtralno. Vse skupaj sem zvezal v bližini konektorja pri števcu. Napetost kaže pa vedno ko je kontakt, in še kako minuto po tem ko vzameš kontakt. Ima pa tudi senzor za svetlobo, da se ponoči zmanjša jakost svetlobe številk. Kupil sem preko ebaya (prodajalec bikerlogic) za 80,67€ s poštnino vred. Sem zadovoljen in deluje po pričakovanjih.

Popravljeno . Popravil mirkot
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se pelje (kaj več)? vetrna zaščita, udobje?

Na testih v tujih moto revijah "tanovi" model premaguje vso konkurenco v primerjalnih testih oziroma dosega "presenetljive" rezultate v samostojnih testih.

Jaz imam sedaj prevoženih cca 1600 km in kaj naj rečem, za moje pojme super motor. Na začetku sem imel mal probleme z vetrom v čelado (imam Arai Tour X3) pa sem potem dvignil šipco iz spodnje na srednjo, na koncu pa še na skrajno lego. Sedaj je do 160 kmh brez težav. Res je tudi da imam 186 cm. Motor kot tak se meni zdi posrečena kombinacija, ker ne maram nekih nakedov oz superšportakov. Pogrešam 19 col gumo spredi :) in mislim da bodo naslednje gume bolj trail usmerjene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišljam o nakupu novih pletenih RF zavornih cevi. Zavore so namreč ena redkih stvari, ki bi jih na Versysu mirne duše zamenjal...

Zanima me, če ima kdo že kakšne izkušnje s tem (na Versysu) in kaj priporočate...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!