Snečer Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 Noviteta za versysa, malo za debato. Znana firma Healtech Electronic, ki je tudi OEM dobavitelj za Kawasaki (pokazatelj prestav) ima na voljo nov produkt. Quick Shifter to je menjavanje brze sklopke. http://www.healtech-electronics.com/products/qse/ Cena sicer kar visoka, 290 eur nekje. Zanimiva fora sicer in p&p instalacija.
Snečer Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 (popravljeno) https://youtu.be/JQu3i6mhcGs Popravljeno Oktober 27, 2015. Popravil Snecer
DAMI34 Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 (popravljeno) Naj te popravim, to je menjavanje navzgor brez sklopke (kar lahko počneš tudi brez quikija, če spustiš gas, kar nas velika večina tudi počne) in brez spuščanja gasa. To počne elektronika namesto tebe. Navzdol pa še vedno velja, predgas sklopka navzdol in počasno spuščanje sklopke. Popravljeno Oktober 27, 2015. Popravil DAMI34 hajoktejn in Kmet2 2
Snečer Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 Vem ja, da je samo navzgor, saj piše v reklami in videno v videu. Pač debatiramo.
DAMI34 Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 (popravljeno) Za ta dnar, se lahko obrišejo pod nosom. Poleg tega imam plug&play (diagnostika) vtičnico že zasedeno s prikazovalnikom prestav. Popravljeno Oktober 27, 2015. Popravil DAMI34
Kmet2 Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 pred 5 urami, Snecer pravi: Vem ja, da je samo navzgor, saj piše v reklami in videno v videu. Pač debatiramo. Če to deluje tako kot na bmfi je zelo fuuny dodatek ,men dobra fora sam na Versysa ne bom vlagal razen servisov in seveda brezhibnega vzdrževanja.
Snečer Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 jaz tudi, a mislim da lahko imaš oba vklopljena, da ma dodaten vtič, razdelilec, na oko se mi je zdelo po kablih. res pa zanimivo zakaj je to, če dol moraš šaltat s sklopko
DAMI34 Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 pred 1 minuto, Snecer pravi: jaz tudi, a mislim da lahko imaš oba vklopljena, da ma dodaten vtič, razdelilec, na oko se mi je zdelo po kablih. res pa zanimivo zakaj je to, če dol moraš šaltat s sklopko To je klasičen kwiki, ne pa elektronski, kot ga majo novejše BMfle...če hočeš navzdol mora biti sklopka v uporabi..sej je fajn, ne bom trdil, ampak ko si enkat zverziran...jaz lahko mojga tak pelejem, da bo marsikdo mislil, da mam kwikija...wooop, woop, wop sam poka navzgor.
Cartman Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 1 hour ago, DAMI34 said: To je klasičen kwiki, ne pa elektronski, kot ga majo novejše BMfle...če hočeš navzdol mora biti sklopka v uporabi..sej je fajn, ne bom trdil, ampak ko si enkat zverziran...jaz lahko mojga tak pelejem, da bo marsikdo mislil, da mam kwikija...wooop, woop, wop sam poka navzgor. Kaksen "elektronski"? In ne mi rect da bmfla sama stiska sklopko pri downshiftu?!?
hajoktejn Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 V končni fazi lahko tud dol šaltaš brez da gas spustiš sam na knof ga ugasneš, šaltaš, knof nazaj. Pa še poka lepo :P
Kmet2 Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 pred 28 minutami, Cartman pravi: Kaksen "elektronski"? In ne mi rect da bmfla sama stiska sklopko pri downshiftu?!? Ne vem če jo stiska ,ker jo ne stiska tudi za gor,vsaj kolikor jaz poznam qvikija se vse dogaja z prekinitvijo iskre in ostalih procesov pri katerih pa sklopka ne sodeluje ,saj praktično tako hitro lahko zamenjaš da sklopka ne čuti nobenih negativnih posledic in prav tako menjalnik. Pa saj to itak veš al pa jaz nisem razumel tvojega vprašanja. In ja na bmfi šaltaš dol isto z qvikijem in je res zabavno ,zelo lepo zamenja in doda med gas ,ti povem sklopko sem uporabil samo za speljevanje potem pa sam baam,bam
Snečer Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 ta pravo bi bilo, če bi bilo gori na ročici, stikala, klik, klik a ne bo to mela bemfla v 2016
Kmet2 Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 pred 1 minuto, Snecer pravi: ta pravo bi bilo, če bi bilo gori na ročici, stikala, klik, klik a ne bo to mela bemfla v 2016 Pojma nimam.
Cartman Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 38 minutes ago, Snecer said: ta pravo bi bilo, če bi bilo gori na ročici, stikala, klik, klik a ne bo to mela bemfla v 2016 Pr hondah se stikala niso ne vem kako primla. Aprilia mana je bla tud dokaj prezrta. Ajd, ona je mela nek hibrid variomat... 40 minutes ago, Kmet2 said: Ne vem če jo stiska ,ker jo ne stiska tudi za gor,vsaj kolikor jaz poznam qvikija se vse dogaja z prekinitvijo iskre in ostalih procesov pri katerih pa sklopka ne sodeluje ,saj praktično tako hitro lahko zamenjaš da sklopka ne čuti nobenih negativnih posledic in prav tako menjalnik. Pa saj to itak veš al pa jaz nisem razumel tvojega vprašanja. In ja na bmfi šaltaš dol isto z qvikijem in je res zabavno ,zelo lepo zamenja in doda med gas ,ti povem sklopko sem uporabil samo za speljevanje potem pa sam baam,bam za gor ni panike ker pospesujes, za dol pa bi neudobno in morda nevarno bremzalo. Dejansko, ce da medgas, hudic prtisne sklopko, neda? Ker ga zavrti u prazno, al ne? :unsure: Ce bo ta tedn mozno grem probat schnellpantzer in verjetno pozobat sendvic iz zarecenega kruha hehe.
Kmet2 Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 (popravljeno) pred 3 minutami, Cartman pravi: Pr hondah se stikala niso ne vem kako primla. Aprilia mana je bla tud dokaj prezrta. Ajd, ona je mela nek hibrid variomat... za gor ni panike ker pospesujes, za dol pa bi neudobno in morda nevarno bremzalo. Dejansko, ce da medgas, hudic prtisne sklopko, neda? Ker ga zavrti u prazno, al ne? :unsure: Ce bo ta tedn mozno grem probat schnellpantzer in verjetno pozobat sendvic iz zarecenega kruha hehe. Po kmečki logiki da ,sam mal dvomim ker res lahko prestaviš zelo hitro ,to bi res moralo sklopko stisnit v delčku sekunde in jo tudi vrnit v funkcijo. Popravljeno Oktober 27, 2015. Popravil Kmet2
Nearrain Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 Antihooping clutch in timming eletkronike vbrizga naredita Čirolijo . . . https://en.wikipedia.org/wiki/Slipper_clutch
Snečer Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 To bi mel, tak sistem https://www.youtube.com/watch?v=PNOzuM4gkEU
Cartman Objavljeno Oktober 28, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2015 11 hours ago, Snecer said: To bi mel, tak sistem https://www.youtube.com/watch?v=PNOzuM4gkEU Sej to mas tud na malih NCjkah. Nc750x z dct namest versota. 11 hours ago, Nearrain said: Antihooping clutch in timming eletkronike vbrizga naredita Čirolijo . . . https://en.wikipedia.org/wiki/Slipper_clutch torej vbrizg/uzig poskrbi da brzine lepo preklaplajo in zdrsna sklopka kompenzira prevelika bremzanja. Zanimivo. Implementacija dirkaskih izbolsav v serijske cestne potovalnike. Awsome.
builder Objavljeno November 5, 2015 Opozori Objavljeno November 5, 2015 mal branja v tujem jeziku, po moje bodo lastniki Versysa sigurno negodoval http://www.motorevija.com.hr/test/kawasaki-versys-650-vs-suzuki-v-strom-650
gody01 Objavljeno November 5, 2015 Opozori Objavljeno November 5, 2015 Ob 27. 10. 2015, Snecer pravi: To bi mel, tak sistem https://www.youtube.com/watch?v=PNOzuM4gkEU Sem tole sprobal in bil razočaran. Na velki VFRjki mislim, da je bilo, ko je ven prišla. Ni dodane vrednosti, prestavljanje ni nič bolj gladko kot na roke/noge, predstavlja pa znaten dodaten strošek. DAMI34 1
Snečer Objavljeno November 5, 2015 Opozori Objavljeno November 5, 2015 Mogoče izvedba pri Hondi ni uspela :), meni se zdi velika razlika, če ne rabiš pritisnit ne ročke za sklopko in ne stopalke za prestavo, ki jih najbrž tak motor sploh nima? lepo samo s prstom ali celo mode D, kjer je vse avtomatsko. 500 EUR za tole in nekaj dodatne teže pa najbrž ni prehuda cena.
DAMI34 Objavljeno November 5, 2015 Opozori Objavljeno November 5, 2015 pred 13 minutami, Snecer pravi: Mogoče izvedba pri Hondi ni uspela :), meni se zdi velika razlika, če ne rabiš pritisnit ne ročke za sklopko in ne stopalke za prestavo, ki jih najbrž tak motor sploh nima? lepo samo s prstom ali celo mode D, kjer je vse avtomatsko. 500 EUR za tole in nekaj dodatne teže pa najbrž ni prehuda cena. Kot sm ti že napisal, 500€ na mopedu vrednem 6k ni mal, raje vložim denar v vzmetenje, ali kaj drugega. Sem vozil mopede s quickijem (samo navzgor K1300S), ne bom rekel, da ni slabo, vendar sem na mojem tok zverziran, da niti ne vem, kdaj spustim gas in šaltam navzgor, kot bi mel quickija in ga res ne rabim. Če bi bilo prestavljanje še navzdol, bi mogoče razmislil, tako pa se mi zdi čisto brez veze. Nearrein vzdrž se komentarja pliiiis :D Nearrain 1
Snečer Objavljeno November 5, 2015 Opozori Objavljeno November 5, 2015 Verjetno si spregledal, da ni več govora o quickiju, ampak o dvojni sklopi z avtomatskim menjalnikom ter pretikanja prestav s prsti ali polna avtomatika. To bi me zanimalo, takšen sistem, ki ga ima honda. In o tem piše gody, da njemu pač na novi vfrki ta sistem ni bil všeč. Men se pa zdi 500 eur ok investicija v to dodatno opremo, itak je npr. Nc 750 poceni, s tako avtomatiko je 69xx EUR, nakar lahko še mirno odšteješ nekaj za vzmetenje in dodatke. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno November 5, 2015 Opozori Objavljeno November 5, 2015 Spregledal, se kesam.. ampak, če bo vse avtomatsko, kaj bomo pa vozniki počeli? Z avtomatiko se dobijo super sesalci, sam možgane na off pa gasaaaa Fantocci in builder 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se