Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

V bistvu treba snet dekl, da prideš do odmičnih in ventilov, na desni odviti dva čepa, da lahko gred zavrtiš v pravo pozicijo in nato prečekiraš z lističi.

 

Kaj pa če daš v brzino in zavrtiš gumo?

Objavljeno
pred 38 minutami, sebar pravi:

Kaj pa če daš v brzino in zavrtiš gumo?

si tak močen? :) 

a ni bolj simpl tista dva čepa odvit in z gedoro 17 obrneš na oznako? saj olje ne steče ven

enkrat nastaviš na oznako 1/T za en cilinder in še enkrat na oznako 2/T za drugega.

Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

a ni bolj simpl tista dva čepa odvit in z gedoro 17 obrneš na oznako? saj olje ne steče ven

enkrat nastaviš na oznako 1/T za en cilinder in še enkrat na oznako 2/T za drugega.

Sneci...falil si poklic mogu bi mehanik bit:panic:

Upam,da si v svojem poklicu tudi tako natančen/pedanten

Objavljeno

Malo še moram počakat na ventile, treba tesnilo pokrova nabavit pa silikon loctite pol pa ko mi bo :)

Sem vmes raje bremze preluftal pa olje v mašini pokontroliral-dolil,po menjavi zadnjič.

Bo kaj dela do pomladi :)

 

DSC_0027.JPG

DSC_0030.JPG

DSC_0032.JPG

599720-vi.jpg

s-l1600.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, Snecer pravi:

Malo še moram počakat na ventile, treba tesnilo pokrova nabavit pa silikon loctite pol pa ko mi bo :)

Sem vmes raje bremze preluftal pa olje v mašini pokontroliral-dolil,po menjavi zadnjič.

Bo kaj dela do pomladi :)

 

DSC_0027.JPG

DSC_0030.JPG

DSC_0032.JPG

599720-vi.jpg

s-l1600.jpg

tesnilo kar menjaj, če pri prvi kontroli ni bilo bo pri drugi zihr za menjat, da ne bo olje okrog frcalo.

Objavljeno
pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

tesnilo kar menjaj, če pri prvi kontroli ni bilo bo pri drugi zihr za menjat, da ne bo olje okrog frcalo.

zdaj bo prva kontrola :) 

Objavljeno
Pravkar, Snecer pravi:

zdaj bo prva kontrola :) 

Na mojmu SXu mi je mehanik rekel, da bo pri prvi kontroli uporabil staro tesnilo, če se bo lepo snelo dol in ga je res, ter mi ga ni računal (cca 75€), pri drugi p obvezno menjat. Sicer če boš sam delal, pa še to menjaj. Meni ji ne 45kkm naredil tudi sinhronizacijo.

ps. pa nehajte tok šparat motorje, jaz bom na ktm kmal že na drugi kontroli :P

 

Objavljeno

sinhronizacijo česa? al nastavljanje zračnosti? 

ja, oem set tesnil je 45 eur iz nemčije, aliexpress bruce lee pa je 23 :)

Objavljeno
Pravkar, Snecer pravi:

sinhronizacijo česa? al nastavljanje zračnosti? 

ja, oem set tesnil je 45 eur iz nemčije, aliexpress bruce lee pa je 23 :)

ne me v detajle vprašat, se nisem poglabljal, valjev menda, z vodno vago, al ne vem česa...se mi ne da sedaj guglat, da me načitani tehnikarji sedaj ne bodo grajali. :P

 

Objavljeno
12 hours ago, DAMI34 said:

ne me v detajle vprašat, se nisem poglabljal, valjev menda, z vodno vago, al ne vem česa...

 

:lol1:

Objavljeno (popravljeno)

Keucy se smeje pa ne ve zakaj...

Cilindri se res lahko sinhronizirajo s pomočjo vodne tehtnice. Le da je namesto vode v ceveh olje, da s svojo viskoznostjo umirja sunke pa še vidi se ga bolje. ATF ima ravno pravšnjo viskoznost.

Izdelava DIY pripomočka stane dobesedno nekaj €. Sploh za 2 cilindra je zelo enostavna... Snecer, loti se tega! Če deluje na ibermašini, bo tudi na Versysu.

Za 2 cilindra:

Rezultat iskanja slik za simple cylinder synchronisation gauge

 

Za 4 cilindre:

Rezultat iskanja slik

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno

 

 

pred 6 urami, Joker pravi:

Keucy se smeje pa ne ve zakaj...

Cilindri se res lahko sinhronizirajo s pomočjo vodne tehtnice. Le da je namesto vode v ceveh olje, da s svojo viskoznostjo umirja sunke pa še vidi se ga bolje. ATF ima ravno pravšnjo viskoznost.

Izdelava DIY pripomočka stane dobesedno nekaj €. Sploh za 2 cilindra je zelo enostavna... Snecer, loti se tega! Če deluje na ibermašini, bo tudi na Versysu.

Za 2 cilindra:

Rezultat iskanja slik za simple cylinder synchronisation gauge

 

Za 4 cilindre:

Rezultat iskanja slik

tenks, nekaj takega sem videl pri mehaniku, no mogoče ni bilo domače izdelave, ko mi je fotke pokazal. Če se ne motim je tale postopek:

Engine vacuum synchronization

 

Objavljeno
4 hours ago, Joker said:

Keucy se smeje pa ne ve zakaj...

Cilindri se res lahko sinhronizirajo s pomočjo vodne tehtnice. Le da je namesto vode v ceveh olje, da s svojo viskoznostjo umirja sunke pa še vidi se ga bolje. ATF ima ravno pravšnjo viskoznost.

Izdelava DIY pripomočka stane dobesedno nekaj €. Sploh za 2 cilindra je zelo enostavna... Snecer, loti se tega! Če deluje na ibermašini, bo tudi na Versysu.

Krucy ve da se ne sinhronizira cilindrov. In ja vem kaj je mislil. Sam zajebavam ga ker po obcutku preload stela.

Za wermacht express sem si pa urice kupil. 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 48 minutami, krucymucy pravi:

Krucy ve da se ne sinhronizira cilindrov. In ja vem kaj je mislil. Sam zajebavam ga ker po obcutku preload stela.

Za wermacht express sem si pa urice kupil. 

Mojster, počasi te mam dovolj, greva v temo vzmetenje, pa bova tam o preloudu dorekla da tule ne smetimo. Vela :D

 

Objavljeno

dejansko ko to narediš v evropi je cena med 900 in 1350e - odvisno od motorja.. ima pa tuv za homologacijo..

www.vh-motorradtechnik.de

jermen in pulley (zadnji zobnik) sta zelo občutljiva na poškodbe - recimo kamenčki .. ob mali diletaciji - nevzporednosti pride do cviljenja jermena.. razmerje sprednji-zadnji "zobnik" je fiksno .. baje je izguba moči večja kot pri verigi.

deluje pa dobro na menjalnik , ker je pri prestavljanju malo elstičen in kompenzira nekaj sunkov.

Objavljeno
Ob 15. 10. 2018 ob 6:06, Rey pravi:

Na FB sem zasledil, da je en brazilec na Versysu 1000 predelal prenoos iz verige na jermen.

Mnenje? Dobrih 500€ naj bi stala predelava.  https://m3moto.com.br/it/kawasaki/600-versys-600/kit-kawasaki-versys-650/

Ko sem imel Kawasakija EN500,sem tudi sam gledal v tej smeri. Prodajali so komplete za jermenski prenos. Med komentarji pa sem zasledil, da zna biti problem zaradi večje napetosti jermena in posledično večje obremenitve ležajev, ki naj bi se kvarili oz. odpovedovali.

Objavljeno

Jou vsem skupej...jesen je tukej in mene je začel v roke zebst ko hudiča zjutrej ko grem na šiht...sem si zamislu da bom namontiral ščitnike rok na svojo 650ko (2008 letnik). ti šment ščitnikov pa nikjer- saj ne pametnih, oz. so po 270 eur, kar je pa že skor cena cliota hehe. Me kdo kej rablenega al pa idejo kje bi dobil kaj podobnega? Bohlonej ;-) Aja pa kakšne china strani mi ne priporočat, ker nimam glih dobrih izkušenj z njimi ;-)

Objavljeno

Original plastike se okoli 25 eur (sem ravno naročil črne nadomestne) + nosilci (ALU) nekje 90 eur, tak da ni to 270, ne vem, kje si to videl :)

pa še kawasaki ti lepo piše gor,lol

Objavljeno (popravljeno)

Pri moto Čarman (pooblaščenci za KAWA) so mi rekli da se originalov ne dobi več, saj približno normalnega izgleda pa so 270 eur (neoriginali). Tu sem to videl.

Drugače pa bi bilo zaželjeno, da deliš kje si naročil, ker se mi res ne da cele študije delat kje stane plastika 25 eur in nosilci 90 eur. Tnx ;-)

Popravljeno . Popravil zkalan

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!