Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Mene pa zanima kakšne kej gume dajete na versysa (firma, cena) in kako se obnesejo??

Zanimiv bi bil tudi podatek kolko kilometrov kej naredite z zadnjo gumo, ker jest sm z original naredu 12000?! :blink:

Odgovor na zgornje vprašanje;

moj pokuri nekje slabih 4 na relacijah in nekje 4.5 litra ko ga vozim bolj športno!!

Objavljeno

Mene pa zanima kakšne kej gume dajete na versysa (firma, cena) in kako se obnesejo??

Jaz imam gor Dunlop Roadsmart, zadovoljen. Mislim, da bom kar ostal pri njih.

Naredil sem ene 7000 km z njimi, pa so še dobre za kakšnih 3-4k.

Vožnja recimo kar dinamična, a ne ravno uber dirkaška.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni so tablaši...

Imam eno vprašanje, spomladi ali poleti, se odpravljam v nakup verjetno prav versysa..., ampak me nekaj zanima...

se res lahko motor obremeni samo za 177kg? namreč, če imam sam pri 190cm 95kg, pa punca 60, potem ja za prtljago bolj malo ostane? imam prav podatek?

hvala za odgovor

Lp

Miha

Popravljeno . Popravil gtcore
Objavljeno

...ER-6 je imel nosilnost 180 kg, malo dvomim da ima Versis manj...

Čeprav je (po testih) ta boljši enduro-fun bike v klasi pa se mi zdi, da si vseeno s svojimi cm malo prevelik zanj...

Morda malo razmisli še o kakem 1000 ccm vstromu ali BMW F650 (priporočljivo dakar) - slednji ima 220 kg nosilnosti, je pa res v primerjaci z Versisom malo švoh...

...zgolj v razmislek...:rolleyes:

Objavljeno

hvala za predlog, ampak 1000 cc ne pride v poštev že zaradi denarja, predvsem pa za to, ker bo to moj prvi ''resni'' motor...

Objavljeno

Pozdravljeni so tablaši...

Imam eno vprašanje, spomladi ali poleti, se odpravljam v nakup verjetno prav versysa..., ampak me nekaj zanima...

se res lahko motor obremeni samo za 177kg? namreč, če imam sam pri 190cm 95kg, pa punca 60, potem ja za prtljago bolj malo ostane? imam prav podatek?

hvala za odgovor

Lp

Miha

Po mojih izkušnjah versys povsem dostojno prevaža dve osebi s celo nekaj višjo skupno težo + prtljago, pa tudi 190/+ cm višine ni problem. Seveda pa so merila "dostojnega prevažanja" povsem subjektivna kategorija in dokler ne boš mopeda sam testiral, ne boš vedel nič. Če daje TC Motoshop še versysa v najem, je to priložnost, da se sam prepričaš o njegovi primernosti.

Objavljeno

jaz sem se z versysom normalno prevažal tudi ko je imel nekaj čez 200 kg gor.

ne pravim, da je to glih špica, ampak se da.

Objavljeno

Tale Versys definitivno daje vtis enega najbolj vsestranskih in uporabnih mopedov. Me pa zanima kako je kaj z možnostjo zamenjave cestnih gum s terenskimi (ne cross, ampak za en tak soft enduro, kot npr. pri Tenereju ali BMW GS)? Kolesa so lita, dimenzije pa cestne, zato ne vem kako je s tem. Je kdo Versysa preizkušal po terenu? Izkušnje?

Objavljeno

...Kot že napisano... Versis JE najboljši moped v enduro-fun bike klasi... Tudi tisti primerjalni test, ko je opravil s konkurenco, je bil preizkušen z vsemi tremi kufri in polno naložen, tako da kar se tega tiče NIČ BAT. Moj post je šel v smer, da je nekako ta motor "fit in" za motoriste morda okrog 180 cm, saj je motor kljub enduro postavi razmeroma nizek, vsaj v primerjavi z BMW 650, tudi VSTROMOM. Versis ima tudi malenkost ožji sedež. Njegov motor je pa itak "pometel" s konkurenco. Tako da "vlekel bo"...in če se človek na njem zaradi kg oziroma cm ne počuti utesnjeno, potem brez skrbi v nakup!:worship:

Objavljeno

Tale Versys definitivno daje vtis enega najbolj vsestranskih in uporabnih mopedov. Me pa zanima kako je kaj z možnostjo zamenjave cestnih gum s terenskimi (ne cross, ampak za en tak soft enduro, kot npr. pri Tenereju ali BMW GS)? Kolesa so lita, dimenzije pa cestne, zato ne vem kako je s tem. Je kdo Versysa preizkušal po terenu? Izkušnje?

Poglej si tole SLIKICO pa boš videl da se da, hehe :) , je pa možakar res ogromno dela in truda zmetal vanj, da je prišel do tega, tako da se pomoje ne splača. Pač 17/17 col ne dovoljuje pametnih necestnih gum (jih ni), tako da se lahko zabavaš z vzmetenjem, novimi felgami... a raje nabavi za isti denar Transalpa ali pa BMW GS Dakar 650, oba 21 col spredaj pa je to rešeno :)

ajd

Objavljeno

po šodru in podobno gre tut s cestnimi gumami čist v redu. Bolj kot profil je problem širina gume, ker široka guma na terenu po svoje zavija.

Objavljeno

po šodru in podobno gre tut s cestnimi gumami čist v redu. Bolj kot profil je problem širina gume, ker široka guma na terenu po svoje zavija.

točno tako.

več o bolj terenski varianti versysa pa na primer v tej temi in tudi drugje po istem forumu.

Objavljeno

Spoštovani,

Konec tedna pričakujemo novega Versys-a v našem salonu. Prišel naj bi v rumeni barvi. Vse, ki vas zanima omenjeni motor

in še posebej novi model vas vljudno vabimo na ogled.

Lep pozdrav

Logar Blaž

TC Motoshop d.o.o.

Objavljeno

...sem si ga ogledal v Veroni... res posrečeno strupena rumena barva... pa fajn je oblikovno dodelan nov model...:evilgrin:

se splača videt...:worship:

Objavljeno

Poglej si tole SLIKICO pa boš videl da se da, hehe :) , je pa možakar res ogromno dela in truda zmetal vanj, da je prišel do tega, tako da se pomoje ne splača.

To sliko sem že videl na netu, je kar huda. Imaš prav, najbrž se cenovno ne splača, pa tudi škoda je tak motor prehudo mučiti po terenu.

Verjetno je mislil, če je zadeva uporabna ko se pojavi kakšna neasfaltna podlaga (cesta-makadam) in ne za pravi enduro.

Po moje če obuješ Versysa v druge gume bo zadeva zmogla tudi takšne terene z lahkoto.

Morda kaj takšnega.

http://www.pirellityre.com/web/tyres-catalog/moto-street-sport_tou_radial/en_IT/SCORPION%20SYNC/default.page

To sem iskal, hvala.

po šodru in podobno gre tut s cestnimi gumami čist v redu. Bolj kot profil je problem širina gume, ker široka guma na terenu po svoje zavija.

Res je, s cestnimi gumami se da marsikaj, makedam gotovo. Se pa ne obnesejo na travi, sploh če je vlažna. Takrat bi prav prišel bolj izrazit "enduro" profil.

točno tako.

več o bolj terenski varianti versysa pa na primer v tej temi in tudi drugje po istem forumu.

Hvala za povezavo.

Lp

Objavljeno

Se pa ne obnesejo na travi, sploh če je vlažna. Takrat bi prav prišel bolj izrazit "enduro" profil.

na mokri travi se tko nobena guma ne obnese. :D

Objavljeno

na mokri travi se tko nobena guma ne obnese. :D

S tem se pa ne morem docela strinjati. S kolegovim KLEjem sem se po mokri travi neprimerno bolje vozil kot s svojim ERjem (razlika v gumah, jasno), ki se je dobesedno vrtel v prazno.

Objavljeno

Pozdravljeni,

Sporočamo vam, da je novi model Versys-a v rumeni barvi že postavljen na ogled v našem salonu.

Lep pozdrav

Logar Blaž

Objavljeno

Khmmm. Si predstavljate Versysa 1,5dl "večjega" in spredaj 19" kolo?

Mogoče malco :topic: ampak vseeno.

ps, enga bi takoj prodal! :whistle:.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Živjo!

Sem nov na forumu in mlad rosnih 33 let :) .

Z mojo boljšo polovico se odločava o nakupu Versysa, rabljenega, za okrog 4k eu.Kljub temu, da je tukaj kar nekaj lastnikov tega strojčka, nisem našel nobenega, ki bi kaj povedal o udobnosti, vožnji, porabi in primernosti za 2 na daljše ture.

A ga ni še nobeden preizkusil v dvoje s prtljago na daljšo turo(cca 500 km)?

Sam sem visok 175, moja ima 170 cm, težka sva pa skupaj 160 kg, z zaščitno opremo, brez prtljage :rolleyes:

Hvala za vse izkušnje in komentarje!

P.S:zdaj grem komaj opravljat izpit A kategorije in to bo moj prvi resni motor.

lp Alex

Objavljeno
...

A ga ni še nobeden preizkusil v dvoje s prtljago na daljšo turo(cca 500 km)?...

1. maja 2007 v dvoje (+ 2 stranska kufra in top case) na Sicilijo. Kar pomeni:



  • domače rovte - Civitavecchia cca 760 km (v enem kosu)
  • križem-kražem po Siciliji (4 ali 5 dni, za kilometre pa ne bi vedel)
  • pa seveda nazaj Civitavecchia - domače rovte (spet v enem kosu)

Ocena: BP (= udobno in glede na to, da ne trpim za nevrozo zapestja, povsem dovolj poskočno. Pa tudi sopotnica se ni pritoževala)

Objavljeno

1. maja 2007 v dvoje (+ 2 stranska kufra in top case) na Sicilijo. Kar pomeni:



  • domače rovte - Civitavecchia cca 760 km (v enem kosu)
  • križem-kražem po Siciliji (4 ali 5 dni, za kilometre pa ne bi vedel)
  • pa seveda nazaj Civitavecchia - domače rovte (spet v enem kosu)

Ocena: BP (= udobno in glede na to, da ne trpim za nevrozo zapestja, povsem dovolj poskočno. Pa tudi sopotnica se ni pritoževala)

Hvala za odgovor!

Upam, da se še kakšen oglasi in opiše svoje potovanje!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!