Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Tudi sam sem imel podobno izkušnujo pri nakupu čelade :D

En dan pred nakupom sem na njihovi spletni strani preveril cene in je bila čelada iz 240 EUR znižana na 180. Pridem v TC-ja in mu povem, da bi rad to in to čelado, ki je v akciji in mi reče prodajalec da to pa ne drži, da je v akciji! Js debelo pogledam in mu pojasnim, da sem prejšnji dan zvečir preveril ceno in je bila v akciji za takšen denar! Prodajalec trdi, da to ni res, nakar mu rečem, da naj preveri na spletu! Odpre stran pogleda ceno za ta model in glej ga zlomka, čelada je bila v akciji, v trgovini pa je bila cena 240 EUR. In drugega mu ni preostalo, kot da mi da po tej ceni! Meni se na nek način zdi, da je to zavajanje potrošnikov! Ne moreš imeti na spletni strani neke cene, ok razumem da bi pisalo, da je to cena za spletni nakup, vendar ni, ko pa prideš v prodajalno, pa je cena za 60 EUR ali več, višja!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Danes sem se zapeljal mimo in se opravičujem osebju, če je na tleh okoli Sport Ballabia ostalo preveč sline.

Sanjarjenje podnevi je pač fajn.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Tudi sam sem imel podobno izkušnujo pri nakupu čelade :D

En dan pred nakupom sem na njihovi spletni strani preveril cene in je bila čelada iz 240 EUR znižana na 180. Pridem v TC-ja in mu povem, da bi rad to in to čelado, ki je v akciji in mi reče prodajalec da to pa ne drži, da je v akciji! Js debelo pogledam in mu pojasnim, da sem prejšnji dan zvečir preveril ceno in je bila v akciji za takšen denar! Prodajalec trdi, da to ni res, nakar mu rečem, da naj preveri na spletu! Odpre stran pogleda ceno za ta model in glej ga zlomka, čelada je bila v akciji, v trgovini pa je bila cena 240 EUR. In drugega mu ni preostalo, kot da mi da po tej ceni! Meni se na nek način zdi, da je to zavajanje potrošnikov! Ne moreš imeti na spletni strani neke cene, ok razumem da bi pisalo, da je to cena za spletni nakup, vendar ni, ko pa prideš v prodajalno, pa je cena za 60 EUR ali več, višja!

Am tukaj se pa hudo hudo motš. Cena na spletu je cena na spletu. V trgovini pa je v trgovini. S to razliko da prodajalec v trgovini če ima dovoljenje nadrejenih lahko da po tej ceni. Ampak tista prek neta naročena gre iz centralnga skladišča, manj ljudi je vmes. V trgovini more pa tut trgovc za plačo dobit. Sorry ne uzet to preveč osebno ampak čist tko za v razmislek. Kaj pa ko se sam znajdš v taki situaciji/delovnem mestu al pa recimo lastn otrok da pride na tako delovno mesto. Od kje pa naj dobi plačo če usak hoče po spletni ceni? Je z razlogom razlika. Pa poglej bigbang, pa marsikatero trgovino. Ni razlika samo med tujino ampak je že tle v slo med spletno pa fizično ceno. Sj brez skrbi ne mislt da jst osebno bom zarat tega 60€ več dal. Sam se mi pa ne zdi to da je zavajanje potrošnikov in pol pač nažalost na tako trgovino leti slaba luč.

Delam na podobnem mestu in vem (ni moto trgovina). Je pa tut res, da če naletiš na enga, ki je tam samo zato da ko črto potegne dobi plačo in je "srečen" da bo celih 40 let ostal na istem nivoju. Tm pa nč ne pomaga. Taprav prodajalc more pozdravt stranko pa rečt če si bo še mal ogledu ponudbo ali če že v štartu takoj pomagaš. Če pa hočš stranko dolgoročno obdržat, se pa še dodatno z ceno mal prilagodiš.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

a Sparky drsnike še imajo? Kajti na njihovi strani jih ni najti :?:( .

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo!

Mene zanima, če ima mogoče kdo Givi TPH02 Tanklock torbo:

type;item;size;550;name;$$A_ABA90C82_tph02_1.jpg

Zanima me, če dobiš zraven vse dele (katere potrebuješ za montažo - sem si pogledala video) ali moraš še kaj dokupit.

Zanima me tudi, če jo kdo ima, če bi bilo možno, da pridem s svojim motorjem "pomerit" zadevo, ker me zanima glede velikosti (zato, ker sem majhna in so mi vse tank torbe prevelike).

Objavljeno

Zdravo!

Mene zanima, če ima mogoče kdo Givi TPH02 Tanklock torbo:

type;item;size;550;name;$$A_ABA90C82_tph02_1.jpg

Zanima me, če dobiš zraven vse dele (katere potrebuješ za montažo - sem si pogledala video) ali moraš še kaj dokupit.

Zanima me tudi, če jo kdo ima, če bi bilo možno, da pridem s svojim motorjem "pomerit" zadevo, ker me zanima glede velikosti (zato, ker sem majhna in so mi vse tank torbe prevelike).

Posebej moraš dokupit še obroč, ki ga namontiraš na tank in je specifičen za tip motorja. Mislim da pride cca 15eur (če me spomin ne vara).

to si poglej PDF da vidiš če obstaja za tvoj motor.

LP

Objavljeno

V glavnem...

Moram povedat, da sem bila danes ponovno v TC-ju, ker pač nisem imela kam drugam z Givi opremo, da bi imeli to torbico na zalogi. Cel dopoldan sem se prepričevala, da sem na koncu ob 15h le stopila v trgovino. In glej ga zlomka... Bila sem popolnoma pozitivno presenečena na vstrežljivost in prijaznost. Do zdaj namreč nisem imela takšnega mnenja.

Na par minusov je bil to en velik plus, tako da se bom še vrnila v trgovino!

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Ali imate mogoče na zalogi jakno Clover - Bullet ? Cena ?

Če nimate, ali jo lahko dobavite ?

Hvala !

Objavljeno

Ali imate mogoče na zalogi jakno Clover - Bullet ? Cena ?

Če nimate, ali jo lahko dobavite ?

Hvala !

Spoštovani,

Trenutno željene jakne ni na zalogi, seveda pa vam jo lahko dobavimo. prosim vas, da se oglasite pri nas, da ugotovimo pravo številko...

Lp

Rado

Objavljeno

Am tukaj se pa hudo hudo motš. Cena na spletu je cena na spletu. V trgovini pa je v trgovini. S to razliko da prodajalec v trgovini če ima dovoljenje nadrejenih lahko da po tej ceni. Ampak tista prek neta naročena gre iz centralnga skladišča, manj ljudi je vmes. V trgovini more pa tut trgovc za plačo dobit. Sorry ne uzet to preveč osebno ampak čist tko za v razmislek. Kaj pa ko se sam znajdš v taki situaciji/delovnem mestu al pa recimo lastn otrok da pride na tako delovno mesto. Od kje pa naj dobi plačo če usak hoče po spletni ceni? Je z razlogom razlika. Pa poglej bigbang, pa marsikatero trgovino. Ni razlika samo med tujino ampak je že tle v slo med spletno pa fizično ceno. Sj brez skrbi ne mislt da jst osebno bom zarat tega 60€ več dal. Sam se mi pa ne zdi to da je zavajanje potrošnikov in pol pač nažalost na tako trgovino leti slaba luč.

Delam na podobnem mestu in vem (ni moto trgovina). Je pa tut res, da če naletiš na enga, ki je tam samo zato da ko črto potegne dobi plačo in je "srečen" da bo celih 40 let ostal na istem nivoju. Tm pa nč ne pomaga. Taprav prodajalc more pozdravt stranko pa rečt če si bo še mal ogledu ponudbo ali če že v štartu takoj pomagaš. Če pa hočš stranko dolgoročno obdržat, se pa še dodatno z ceno mal prilagodiš.

Če bi pisalo spletna cena bi razumel... tko pa nisem nikjer zasledil, da bi pisalo spletna cena, pisalo je samo, akcija... ne pa akcija na spletu, karkoli...

Objavljeno

Sem že marsikaj kupil v TCju (pustil že prek jurja tam), ampak v glavnem tja hodim gledat motorje, predvsem zato ker mi je najblizja trgovina.

Sem najbrz ze kdaj omenil, ampak sem s prodajalci vedno samo dobre izkušnje imel (kar se tiče prijaznosti/ustrezljivosti).

Objavljeno

Če bi pisalo spletna cena bi razumel... tko pa nisem nikjer zasledil, da bi pisalo spletna cena, pisalo je samo, akcija... ne pa akcija na spletu, karkoli...

Si prebral pogoje poslovanja? Mogoče tam piše, da cene in akcije veljajo samo v spletni trgovini.

Spletne trgovine so večinoma strogo ločene od fizičnih. Cene in pogoji poslovanja so večinoma drugačni. Tudi zakonsko določeni pogoji se razlikujejo, ker gre za prodajo na daljavo, kjer kupec nima možnosti blago pred nakupom pregledati.

Objavljeno

Si prebral pogoje poslovanja? Mogoče tam piše, da cene in akcije veljajo samo v spletni trgovini.

Spletne trgovine so večinoma strogo ločene od fizičnih. Cene in pogoji poslovanja so večinoma drugačni. Tudi zakonsko določeni pogoji se razlikujejo, ker gre za prodajo na daljavo, kjer kupec nima možnosti blago pred nakupom pregledati.

Pa sj sploh ni važn ;) važn je, da sm dobu kar sem hotu! In ja, tudi jst sm z prijaznostvjo in vsem ostalim zelo zadovoljen z prodajalca! Nimam kaj rečt!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Takole, nabavil S1 pro v Lousiu. Zakaj napisal v Louisu, čeprav bi pri nas dobil malenkost ceneje v TC-ju? Zato, ker takšne neresnosti, kot je v TC-ju pa še ne. In to ne prvič. Prvič je bilo pred par leti, ko sem kupil pri njih kovček in mi skoraj niso hoteli priznat garancije po enem tednu, ker naj bi mi po njihovem strokovnem mnenju padel na tla in se je zaradi tega ključavnica zaskočila. Na kovčku pa niti ene praske :. Ok, po nekaj min. prerekanja, so popravili.

Danes pa kličem za tole čelado, pa prodajalec reče, da bo preveril in čez dve minutki pravi naj mu dam št., da me takoj pokliče nazaj, saj bo še enkrat preveril za velikost in barvo. Prav ok, dam cifro in prosim, da me čimprej pokliče saj sem iz mb in rabim dobro urco da pridem do njih. Evo, do sedaj me še niso klicali. Več kot očitno jim ni do prodaje in upam, da kak šefek to bere in malo svoje prodajalce po buči.

Aja čelada pa super :):):)

Lp

Objavljeno

meni je vedno smešno, kako je folk užaljen če ga iz trgovine ne pokličejo nazaj, jao

Objavljeno

meni je vedno smešno, kako je folk užaljen če ga iz trgovine ne pokličejo nazaj, jao

Vsi vemo, kje so ponavadi taki, ki se smejejo za brezveze, kajne ??

Objavljeno

meni je vedno smešno, kako je folk užaljen če ga iz trgovine ne pokličejo nazaj, jao

to nima veze z užaljenostjo, gre za nek odnos trgovec-kupec,če želiš nekaj prodat moraš bit do strank korekten,tudi mene bi to malo "razjezlo",stem da bi jih jaz poklical še enkrat pa se prisrčno zahvalil za tako popolno informacijo, ki so mi jo dali.

Objavljeno

Takole, nabavil S1 pro v Lousiu. Zakaj napisal v Louisu, čeprav bi pri nas dobil malenkost ceneje v TC-ju? Zato, ker takšne neresnosti, kot je v TC-ju pa še ne. In to ne prvič. Prvič je bilo pred par leti, ko sem kupil pri njih kovček in mi skoraj niso hoteli priznat garancije po enem tednu, ker naj bi mi po njihovem strokovnem mnenju padel na tla in se je zaradi tega ključavnica zaskočila. Na kovčku pa niti ene praske :. Ok, po nekaj min. prerekanja, so popravili.

Danes pa kličem za tole čelado, pa prodajalec reče, da bo preveril in čez dve minutki pravi naj mu dam št., da me takoj pokliče nazaj, saj bo še enkrat preveril za velikost in barvo. Prav ok, dam cifro in prosim, da me čimprej pokliče saj sem iz mb in rabim dobro urco da pridem do njih. Evo, do sedaj me še niso klicali. Več kot očitno jim ni do prodaje in upam, da kak šefek to bere in malo svoje prodajalce po buči.

Aja čelada pa super :):):)

Lp

Pa še bi se kakšna trgovina našla z full motiviranimi trgovci.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Tudi jaz imam slabe izkušnje s prodajalci v TCju.

Sicer se mi ponudba TCmotoshopa zdi pestra, njihova spletna stran je pregledna in odgovori uporabnika tc motoshop v tej temi so korektni, na odnosu prodajalcev do strank pa bi lahko še delali.

Odločil sem se za nakup dvojih hlač in ob plačilu je prodajalec želel moje osebne podatke.

V nihovo bazo sem sicer vpisan, ker sem že prej kupoval pri njih, a ker prodajalec ni bil pripravljen dati nikakršnega popusta, mu tokrat nisem želel dati osebnih podatkov.

Vztrajal je, da moje podatke potrebuje za primer uveljavljanja reklamacije.

Podatkov mu kljub temu nisem dal (za uveljavljanje reklamacije namreč zadostuje že sam račun) in hlače sem kupil po redni ceni.

Prodajalec je bil vidno užaljen in razšla sva se brez pozdrava.

Par mesecev po opisanem dogodku zopet pridem v njihovo trgovino, ker sem kupoval kombinezon.

Ta isti prodajalec me je, kot kaže prepoznal in me ni hotel postreči. Tako se mi zdi zaradi tega, ker je bil edini od prodjalalcev, ki v tistem trenutku ni imel stranke, a se me je več kot očitno izogibal.

Kot lolek sem sredi trgovine čaklal kakih 5-10 min, nato sem odšel.

V naslednji trgovini (KMC Yamaha na Dolenjski c.) so si vzeli čas za mene, in kupil sem odličen kombinezon in še nekaj opreme za 500€, ki sem jih sprva nameraval zapravti v TCmotoshpu.

Potrošniki namreč glasujemo z denarnico in jaz sem svoj glas oddal drugje.

P.S.

Šele ob prebiranju tega foruma sem videl, da se nakupi v njihovi bazi seštevajo za popust, ki ga dobiš ob novem letu. (če sem prav razumel)

Tega o seštevanju nakupov mi prodajalec ni povedal, temveč je "bluzil", da moje podatke potrebuje zaradi morebitne rekalamacije.

Objavljeno

P.S.

Šele ob prebiranju tega foruma sem videl, da se nakupi v njihovi bazi seštevajo za popust, ki ga dobiš ob novem letu. (če sem prav razumel)

Tega o seštevanju nakupov mi prodajalec ni povedal, temveč je "bluzil", da moje podatke potrebuje zaradi morebitne rekalamacije.

Nič se ne sešteva, pač dobiš čestitko za "novo leto" (kar se mi zdi lepo s strani trgovine kjer sem pustil €€€) ,ki je tudi obvestilo, da je tak pa tak popust v določenem terminu.

Objavljeno

Takole, nabavil S1 pro v Lousiu. Zakaj napisal v Louisu, čeprav bi pri nas dobil malenkost ceneje v TC-ju? Zato, ker takšne neresnosti, kot je v TC-ju pa še ne. In to ne prvič. Prvič je bilo pred par leti, ko sem kupil pri njih kovček in mi skoraj niso hoteli priznat garancije po enem tednu, ker naj bi mi po njihovem strokovnem mnenju padel na tla in se je zaradi tega ključavnica zaskočila. Na kovčku pa niti ene praske :. Ok, po nekaj min. prerekanja, so popravili.

Danes pa kličem za tole čelado, pa prodajalec reče, da bo preveril in čez dve minutki pravi naj mu dam št., da me takoj pokliče nazaj, saj bo še enkrat preveril za velikost in barvo. Prav ok, dam cifro in prosim, da me čimprej pokliče saj sem iz mb in rabim dobro urco da pridem do njih. Evo, do sedaj me še niso klicali. Več kot očitno jim ni do prodaje in upam, da kak šefek to bere in malo svoje prodajalce po buči.

Aja čelada pa super :):):)

Lp

Spoštovani,

Nekako razumem vašo kritiko, a naj vam pojasnim, zakaj do takšne situacije pride. Prodajalec streže stranko, včasih tudi po dve, nakar mu zazvoni telefon in torej hkrati streže še stranki po telefonu. Zgodi se, da stranki po telefonu, kot v vašem primeru, obljubi da jo bo poklical nazaj ter ji posredoval željeno informacijo. Toda zgodi se, da se more prodajalec posvečati strankam v salonu lahko še kar nekaj časa in to botruje k temu, da stori napako in pozabi na obljubo, ki jo je dal stranki po telefonu. Hitro bo skočil kdo in bo pripomnil, ja pa organizirajte drugače, pa zaposlite še nekoga, ki bo samo dvigoval telefone..., a to pač ne gre. Zato vam svetujem, da v kolikor potrebujete podobne informacije, uporabite naš e-mail naslov info@tc-motoshop.si in skušal vam bom osebno karseda hitro odgovoriti. Za nastalo situacijo, ki je, da se ne bomo narobe razumeli, ne zagovarjam, se vam iskreno opravičujem in upam, da se ne bo več ponovila.

V imenu ekipe TC Motoshop vas lepo pozdravljam.

Lp

Rado

TC Moto shop

Objavljeno

ćeprav vam tudi odgovarjanje na mail ali ZS ne gre najbolje od rok :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Prodajalec streže stranko, včasih tudi po dve, nakar mu zazvoni telefon in torej hkrati streže še stranki po telefonu. Zgodi se, da stranki po telefonu, kot v vašem primeru, obljubi da jo bo poklical nazaj ter ji posredoval željeno informacijo. Toda zgodi se, da se more prodajalec posvečati strankam v salonu lahko še kar nekaj časa in to botruje k temu, da stori napako in pozabi na obljubo, ki jo je dal stranki po telefonu.

Vse lepo in prav, vendar to ni strankin problem. Velikokrat stranka nima E-maila pri roki, ogromno ljudi pa mailov sploh ne zna uporabljat. In če ti prodajalec reče, da bo poklical nazaj, naj si magari

na listek (morebiti v Outlook ali CMS ali kamorkoli?) zapiše, ne pa, da "pozabi" zato, ker ima veliko dela.

Oprostite, toda zame je to "lame excuse" za leto 2011 v katerem smo.

Pa nimam nič proti TC, tudi sam kupujem pri vas.

Popravljeno . Popravil GregaSLO
Objavljeno

Zato vam svetujem, da v kolikor potrebujete podobne informacije, uporabite naš e-mail naslov info@tc-motoshop.si in skušal vam bom osebno karseda hitro odgovoriti. Za nastalo situacijo, ki je, da se ne bomo narobe razumeli, ne zagovarjam, se vam iskreno opravičujem in upam, da se ne bo več ponovila.

Upam, da bodo imeli morebitni pisci na vaš e-poštni naslov več sreče, kot jaz - 4. julija sem vam namreč poslal poizvedbo glede šipe Givi A305 in do danes še nisem prejel nobenega odgovora.

Objavljeno

Upam, da bodo imeli morebitni pisci na vaš e-poštni naslov več sreče, kot jaz - 4. julija sem vam namreč poslal poizvedbo glede šipe Givi A305 in do danes še nisem prejel nobenega odgovora.

Spoštovani,

Nihče ni popoln, ne vi ne jaz... Pride lahko do kakšnega kiksa tudi pri povpraševanju po mailu, vendarle pa ne večjih. Nikoli ne bodo vsi9 zadovoljni z vsemi, kajne.

Lp

Rado

TC Moto shop

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!