Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem pa Radotu pribil en +

Zakaj?

Zato, ker je najlaže pluvati po enem, ki je vsem na očeh (predvsem pa v njihovih jezikih)

...Tudi jaz imam eno ne ravno pohvalno izkušnjo z njimi, pa jo ne mislim obešati na velik zvon) ker je to moja stvar in se drugih ne tiče. Najpametjeje je pometati pred svojim pragom! To pa je tisto, kar ljudje zelo neradi delamo (a ne!?)

Kdor dela ta greši!

Kdor ne dela, pa ne more grešiti. (Pa se čisto nič ne vlečem zanj)

Popravljeno . Popravil semering
Objavljeno

Nič se ne sešteva, pač dobiš čestitko za "novo leto" (kar se mi zdi lepo s strani trgovine kjer sem pustil €€€) ,ki je tudi obvestilo, da je tak pa tak popust v določenem terminu.

Hmm, kupil motor pri njih, pa nikoli nisem dobil nobenega obvestila.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Takole je bilo:

Pri kombinezonu je na hlačah počil šiv.

Ker je Spike-ov kombinezon v garanciji gre na reklamacijo v TC Motoshop, kar se zgodi 1.septembra.

Obljuba, ko bo kombinezon popravljen, Vas pokličemo.

NE POKLIČEJO!

KLIČEMO MI, 3 krat.

Končno popravijo (ni bohve kako lepo zašito) in ne komentirajo, kar se zgodi 26.oktobra.

Sedaj pa moj komentar:

Osladni, dolgočasni, traja dva meseca za 2 cm šiva, skratka mene ne vidijo več.

Takšnim pravimo pri nas "japeki".

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Mater ejga... Tole malo berem nazaj, kako ste eni hitro užaljeni, če vas trgovci ne nosijo po rokah.

Tudi sam sem bil trgovec (avtomobili) pa razen hvale nisem imel prav veliko od tega, razen tega, da so bile stranke z mano zadovoljne. To je pa v glavnem od "koristi" tudi vse. A sem vseeno zadovoljen!

Tisti, ki pričakujete ujčkanje po rokah pa... Konkurenca je velika. - Pa v naslednjo trgovin! Izbira je velika. Morda vas za spremembo celo pozdravijo pri vstopu? Pri izstopu (če nič ne kupite) pa še adijo ne bo prišlo v poštev. Tudi takšne poznamo, a jih k sreči ni prav dosti. In takšni imajo "kratek rok trajanja!"

Pa še nekaj konkretnega;

V TC-ju sem (spet) kupil kot predhodnjič Schuberth S1 pro. Me je Bojan poklical, pa pri barvi se je majčkeno zajebal, pa nisva komplicirala, ampak sem izbral drugo nianso, pa ne boste verjeli, pa še plačat sem jo moral, a sem navkljub temu, vseeno zadovoljen. Fajn ne! Nezahtevna stranka pač, čeprav so moji prodajno nakupni kriteriji lahko silno zahtevni, a navkljub vsemu, nerad za nadgradnjo ega brez veze kompliciram.

Nihče ni popoln! In vsak, ki dela, se lahko "nategne". Zakaj se včasih nebi tudi v TC-ju? In menim, da se na podlagi vljudnega opravičila tudi kiksi brišejo, če smo človeški. Razen, če prodajalca že v osnovi ne trpite?

Jaz sem v glavnem s TC-jem zadovoljen, (pa z BS in AC moto centrom tudi), da ne bomo samo enega hvalili.

Res pa je, da kot srčen motorist, rad zaidem včasih v trgovino samo na ogled, da si privežem svojo dušo, pogledam novosti, jim zaželim lep, uspešen dan, in dokler me ne bodo vrgli skozi vrata, bom še vedno hodil.. Lahko bi pa hodil naokoli ali pisaril tle po forumu in pljuval po trgovcih kot po šefu, se delal pametnega in se v pisani obliki skrival za svojim psevdonimom.

Je pa res, da ne maram samovšečnih trgovskih ignorantov, ki so s teboj kot stranko, prijazni le, če jim prineseš nekaj keša. - To je kartkoročna naložba, ki jih bo prej ko slej kar sama izučila!

V glavnem... Imel sem čas, pa sem se majčkeno razpisal, saj mislim, da s tem nisem naredil prav velike škode?!

Trgovcem ne, morda pa tistim, ki samo šimfajo in iščejo iglo v kopici slame.

Mea kulpa!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Tudi jaz velikokrat zaidem v moto trgovine malo pofirbcat in pogledat, če je kaj pametnega za kupit. Nikoli še nisem imel občutka, da sem jim odveč. Ko ga bom pri nekem prodajalcu dobil prvič, bo to tudi zadnjič, ker me tam ne bo več. Ni mi pa hudo počakat, da si vzamejo čas zame, če imam kakšno vprašanje, pa če je treba večkrat poklicat nazaj, to tudi naredim. Nikakor pa ne bi čakal dva meseca, da mi popravijo kombinezon.

lp A

Objavljeno

sem videla, da iščejo novega prodajalca v tc-ju...

Objavljeno

V TC-ju sem (spet) kupil kot predhodnjič Schuberth S1 pro. Me je Bojan poklical, pa pri barvi se je majčkeno zajebal, pa nisva komplicirala, ampak sem izbral drugo nianso, pa ne boste verjeli, pa še plačat sem jo moral, a sem navkljub temu, vseeno zadovoljen. Fajn ne! Nezahtevna stranka pač, čeprav so moji prodajno nakupni kriteriji lahko silno zahtevni, a navkljub vsemu, nerad za nadgradnjo ega brez veze kompliciram.

...nisem še bil v TC-ju in ne govorim o njih!! Jest mislim da pri čeladi za 400+ eur pa lahko pričakuješ barvo ki si jo naročil, ker je napačna na račun šlamparije, če pa sprejmeš drugo pa pričakuješ kkšen dodaten rabat in je stvar rešena, evo to je brez komplikacij. Ja ljudje smo zmotljivi in delamo napake, človeško je tut to da ti prodajalec zaradi svoje napake ponudi rešitev, kakršnokoli že, al moraš bit človeški samo ti?

pa LP

Objavljeno (popravljeno)

... človeško je tut to da ti prodajalec zaradi svoje napake ponudi rešitev, kakršnokoli že, al moraš bit človeški samo ti?

pa LP

Ne!

Kachunter! Zakaj se pa razburjaš zaradi moje izbire barve, čeprav spoštujem tvoje mnenje.

Človek se je zmotril in to je vse. Dodal pa bi le tole... A si poznal tistega, ki je dejal:

"Kdor je brez greha, naj prvi vrže kamen".

V mojem primeru sem prodajalcu, ki se je (po tvoje) zakalkuliral v barvi, kar hvaležen, ker sem ugotovil, da mi je druga varianta v bistvu lepša, vidnejša, manj vroča, pa tudi všečna.

Jaz se z dano situalijo ne obremenjujem. Zakaj se ti?

Kupec je kralj! To je res. A bodo tudi kralji padali. Čas se neusmiljeno približuje. V bistvu, je že tu.

Ni vse v denarju in popustih. Prihajajo časi o dialogu in medsebojnem spoštovanju. škoda pa, da tega nekateri ne bodo nikoli razumeli.

P.S. (Samo v razmislek)

Ne delaj težavam težav, da ti ne bodo težave delale težav!

That's It

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

Ne!

Kachunter! Zakaj se pa razburjaš zaradi moje izbire barve, čeprav spoštujem tvoje mnenje.

Človek se je zmotril in to je vse. Dodal pa bi le tole... A si poznal tistega, ki je dejal:

"Kdor je brez greha, naj prvi vrže kamen".

V mojem primeru sem prodajalcu, ki se je (po tvoje) zakalkuliral v barvi, kar hvaležen, ker sem ugotovil, da mi je druga varianta v bistvu lepša, vidnejša, manj vroča, pa tudi všečna.

Jaz se z dano situalijo ne obremenjujem. Zakaj se ti?

Kupec je kralj! To je res. A bodo tudi kralji padali. Čas se neusmiljeno približuje. V bistvu, je že tu.

Ni vse v denarju in popustih. Prihajajo časi o dialogu in medsebojnem spoštovanju. škoda pa, da tega nekateri ne bodo nikoli razumeli.

P.S. (Samo v razmislek)

Ne delaj težavam težav, da ti ne bodo težave delale težav!

That's It

Motoristični kolega,

sploh se ne razburjam, ker nisem take sorte nasploh, to da si dobil še bolj všečno barvo je super in sem vesel zate. Glej brez zamere samo postavi se še v obratno situacijo- če bi prišla npr. roza bi jo tut vzel, da ne bi prodajalcu delal težav,

....praviš medsebojno spoštovanje, to ti dam pa prav, samo da je obojestransko....

s spoštovanje in LP

Objavljeno (popravljeno)

Utrnila se mi je misel in sicer tale, če je kupec kralj in prodajalec vemo kdo, potem kdo se komu klanja ?

In nima kralj vedno prav, seveda pa kralj vedno ve kaj mu paše in se odloči vedno tako, da je prav !! Sem pa naložil, da komaj odpeljem :kva2:

Na koncu se klanjam tistemu, ki v dani situaciji vedni zna sprejeti kompromis, ker se zaveda tudi svojih napak. Miran :worship:

Popravljeno . Popravil Dadi
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Imam že ogromno izkušenj s TC-jem in moram priznat da kot pri vseh trgovinah je tukaj situacija s kupcem enaka, več ko kupiš, večkrat ko si tam bolj te poznajo raje te imajo :) moram pa priznat da na začetku nekaj let nazaj je bila velika razlika ali sem prišel iz službe oblečen v rekla ali pa v prostem času v jeansu je bila ogromna razlika v obnašanju prodajalcev, to se mi ni zdelo vredu!

Objavljeno (popravljeno)

....službe oblečen v rekla ali pa v prostem času v jeansu je bila ogromna razlika v obnašanju prodajalcev....

Iz izkušenj ti povem, da je to je povsod tako....oz vsaj 80% podobnih trgovin....

PS.: ali pa sem vsaj dobil takšen občutek...ker sem pač bil v obleki :)

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno (popravljeno)

Iz izkušenj ti povem, da je to je povsod tako....oz vsaj 80% podobnih trgovin....

PS.: ali pa sem vsaj dobil takšen občutek...ker sem pač bil v obleki :)

hahaha če si v obleki itak zgleda kot je je dosti evrčkov pri hiši :)

Popravljeno . Popravil 1199panigale
Objavljeno

Utrnila se mi je misel in sicer tale, če je kupec kralj in prodajalec vemo kdo, potem kdo se komu klanja ?

In nima kralj vedno prav, seveda pa kralj vedno ve kaj mu paše in se odloči vedno tako, da je prav !! Sem pa naložil, da komaj odpeljem :kva2:

v svoji trgovinici si že kar dolgo služim kruhek, in se strinjam z rekom, da je kupec kralj. ampak. . .vsake toliko. . pa se mi zdi, da je marsikdo prepričan, da je Bog osebno, In od trgovčiča pričakuje klečeplazenje.

Vem da je 400€ za čelado precej, če nisi Jurček, al kak drugi sin po poklicu. Pa pomislimo tud na drugo stran. Čelada je 400€. na zalogi jih mora bit 200? 300? Tudi če je nabavna samo 200€, mora trgovec TAKOJ plačati vsaj 20% DDVja in v nekaj tednih tudi zalogo. na hitro je to okrog 50 000€. samo za zalogo dvestotih čelad. pomislite, kje je še vse ostalo. . . . .

To ni izgovor, da se prodajalci obnašajo neprofesionalno, in ne sme biti opravičilo za dvomesečno nategovanje. (kar spet, ni nujno njihova krivda. Osebno sem poslal jakno v Dainese, pa so zadrgo menjevali cca mesec in pol, poslana pa je bila iz trsta, s preverjeno paketno dostavo. . . . )

Fino je, če kdaj pomislimo, kako trgovina deluje.

to nima nobene zveze z TCjem sorry za :topic:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

to nima nobene zveze z TCjem sorry za :topic:

Čisto lepo povedano. Dejstvo, da za trgovca kupec je kralj oz. da je zadovoljen kupec v interesu trgovca še ne pomeni, da so trgovci kot ljudje kaj manj vredni od kupcev oz. vseh ostalih. Marsikaj se da rešiti z dobro komunikacijo, pojasnilom in malce popuščanja in potrpljenja na obeh straneh, predvsem pa z več spoštovanja do drugih ljudi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Čisto lepo povedano. Dejstvo, da za trgovca kupec je kralj oz. da je zadovoljen kupec v interesu trgovca še ne pomeni, da so trgovci kot ljudje kaj manj vredni od kupcev oz. vseh ostalih. Marsikaj se da rešiti z dobro komunikacijo, pojasnilom in malce popuščanja in potrpljenja na obeh straneh, predvsem pa z več spoštovanja do drugih ljudi.

Malce popuščanja ja... Se strinjam.
Objavljeno

Kaj so že razposlali čestitke za novoletne popuste?

baje po desetem....

Objavljeno

Kaj so že razposlali čestitke za novoletne popuste?

ravno danes dobil, jo sigurno izkoristim :OK:
Objavljeno

ravno danes dobil, jo sigurno izkoristim :OK:

Kaj pa če je ne dobiš, lahko greš tja in zahtevaš robo po ceni s popustom?Ali pa si sposodiš od katerega te kupone, če je res tako ugodno..

Npr. kaj bi blo zlo ugodno??

Objavljeno

To verjetno velja samo za opremo?

Objavljeno

To verjetno velja samo za opremo?

Če dajo motorje z 30% popustom grem po 3 :P

-> popust je na opremo. Usaj tako je blo..

Objavljeno

Če dajo motorje z 30% popustom grem po 3 :P

-> popust je na opremo. Usaj tako je blo..

Bereš mi misli :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!