Jump to content

Honda GL 1800 GOLDWING


Noise

Recommended Posts

Imaš prav, glede kamiona... jaz sem kil že navajen... Golda jih ima sicer cca 30 več od mojega, ampak ima pa rikverc, pa zaradi boxerja nižje težišče... sem pa ravno gledal avto net in je recimo LT 2004 ravno polovico cene enako stare Golde... To mi ne gre v račun nikakor. Pa ne mislim, da je LT poceni, ampak je Honda draga.

Glede vožnje teh "kamionov" je pa takole: ko v 1o dnevnem potovanju v družbi različnih motorjev narediš 5000 km, in vsak večer zaključiš dan brez bolečin ter dobre volje in spočit, potem "okornost" pri parkiranju ali na Mariji Reki zlahka pozabiš... Mene v bistvu sploh ne mika več kak nedeljski izlet, ali vikend po "jadranki" in nazaj... Ko se vsedem na motor mora biti pred mano vsaj kakih 1000 km dolga pot... In udobno premagovanje teh razdalj sem spoznal šele na tem vulkanu... se mi zdi da prav RABIM nekaj v stilu GW...

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • Replies 247
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ChgoTom

    16

  • Bmflar

    15

  • Sanda7

    14

  • ferek

    14

Top Posters In This Topic

Popular Posts

BTW: Ja če pa ti ne bi kar nekaj pisal in ugibal tja v tri dni in se mogoče pozanimal kaj tam delajo in zakaj so se zbrali, bi bilo pa tudi fino; in ti "dedki mrazi brez daril" (kot jim praviš ti) so

Živjo, prosila bi, če mi lahko kdo pomaga pri naročilu sprednje šipe za HONDO GOLDWING 1800. Kje se jo splača naročit in kako poteka naročilo. Vesela bom vsake informacije, ker o teh stvare

Pa še za spomin... Ferekova "umetnina"

Posted Images

hi,  ima kdo GW. Jaz jo imam 14 dni pa me zanimajo izkušnje. Prej sem imel FJR in ko sem GW peljal domov sem že "pošobal" stopalke in celo pleh. V ovinek gre lepo vendar si takoj na asfaltu pa tudi,če je dvignjen do konca. Sem slišal, da se da malo dvigniti. Ve kdo kaj o tem?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
On 9/8/2016 at 8:57 AM, marci said:

hi,  ima kdo GW. Jaz jo imam 14 dni pa me zanimajo izkušnje. Prej sem imel FJR in ko sem GW peljal domov sem že "pošobal" stopalke in celo pleh. V ovinek gre lepo vendar si takoj na asfaltu pa tudi,če je dvignjen do konca. Sem slišal, da se da malo dvigniti. Ve kdo kaj o tem?

Najbolje, da se s temi fanti povežeš: http://www.goldwing.si/

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Pravkar, Demon pravi:

Huh ja, saj druge izbire ni, če jo hočeš imeti. :whistle:

Hmmm, sej nisem reku za koga je sprejemljiva :blush:

To je k tista k je Mujo vprašal očeta, kdaj bodo imeli pri njih Golfa 7 ? 

... takrat k bo prišel ven Golf 15 :P

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 11 months later...
pred 3 urami, gospodar pravi:

zdravo

zanima me f6b 2013-17

vrlik sem 165 in ali je dovolj nizki sedež, nikjer ne uspem da bi naredil kak kilometer 

lp

moje mnenje - 170cm in takrat 90kg  peljal goldwing 1800 - 382  kg - pretežka je zate.. ne za peljat sploh ne.. kot moped.. ko pa prideš na kocke , klance in ostale hebe - pretežka..

sedež je dovolj nizek..

Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, thumper pravi:

moje mnenje - 170cm in takrat 90kg  peljal goldwing 1800 - 382  kg - pretežka je zate.. ne za peljat sploh ne.. kot moped.. ko pa prideš na kocke , klance in ostale hebe - pretežka..

sedež je dovolj nizek..

hmmm???

vozil sem po večin maxiskuterje, v mirovanju sem teže manevriral z burgmanom 650 2016 kot ko sem imel možnost sedeti na GL1800 F6B, pa še znižan sedež imel a GL je imel tovarniški, ki pa se da dobiti še nižji cca 2,5cm, zato mislim da bi bil bolj primeren zame, a obvezno z R prestavo, npr. BMW R1200GT mi sploh ne gre

 

Link to post
Share on other sites
pred 8 urami, gospodar pravi:

hmmm???

vozil sem po večin maxiskuterje, v mirovanju sem teže manevriral z burgmanom 650 2016 kot ko sem imel možnost sedeti na GL1800 F6B, pa še znižan sedež imel a GL je imel tovarniški, ki pa se da dobiti še nižji cca 2,5cm, zato mislim da bi bil bolj primeren zame, a obvezno z R prestavo, 

ena splošna skrivnost ergonomije na motorju v sozvočju doseganja do tal z nogami :  širina sedeža..

Link to post
Share on other sites
pred 12 urami, thumper pravi:

ena splošna skrivnost ergonomije na motorju v sozvočju doseganja do tal z nogami :  širina sedeža..

kot sem probal F6B bolje dosežem do tal kor sem npr. na burgmanu 650, pa še menjal bom sedež za corbin k je 2.5cm nižji

Link to post
Share on other sites
pred eno uro, gospodar pravi:

kot sem probal F6B bolje dosežem do tal kor sem npr. na burgmanu 650, pa še menjal bom sedež za corbin k je 2.5cm nižji

gaspud huspudar.. pahglejte kouk je šrok burgman pr tacah pa kojk gholda..

Link to post
Share on other sites
pred 15 urami, thumper pravi:

ena splošna skrivnost ergonomije na motorju v sozvočju doseganja do tal z nogami :  širina sedeža..

je razlika, a ima kdo v blizini posavja hondo f6b, da si jo dodobra prečekiram

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!