MiNa Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 (popravljeno) Ko smo že pri prednjih zavorah - a pri vseh original hrustajo, ko zaviraš? Pr mojem so gor original, 33kkm, pa majo še dost mesa, da ne drgne kovina ob disk. Pa ko močneje zaviram, se sliši kot da bi bile ploščice čist obrabljene in da bi že koviski del ploščic drsal ob disk. Si slučajno menjal gume? Mogoče kakšna od ploščic ne "leži" popolnoma pravilno v čeljusti. Dobro preglej, lahko da nimaš samo "prisluhov" in je res kaj narobe. Popravljeno Junij 23, 2015. Popravil MiNa
romanno Objavljeno Junij 23, 2015 Opozori Objavljeno Junij 23, 2015 Gume nisem menjal, pa tudi če zaviraš, zavore primejo zelo dobro. Bom vsekakor snel čez vikend kolo dol, da vidim, kako je z mesom, kako stojijo ploščice itd. Je pa res, da je to moj prvi motor in pač določenih stvari nisem vajen oz. ne vem, kako mora biti
SEBA33 Objavljeno Junij 24, 2015 Opozori Objavljeno Junij 24, 2015 Nov"volan":) MiNa, KilleRBee in KNNMS 3
KNNMS Objavljeno Junij 24, 2015 Opozori Objavljeno Junij 24, 2015 Nov"volan":) A si dal zaradi zmanjševanja vibracij ali kak drug razlog?
SEBA33 Objavljeno Junij 24, 2015 Opozori Objavljeno Junij 24, 2015 Tudi zaradi tega,predvsem pa mi je bolj vozljiv motor,položaj je bolj naprej z originalnim mi je bil preveč pokonci.Tudi v stoje mi je lažje vozit s širšim krmilom.Sedaj je ko kak supermoto na steroidih:)
juress Objavljeno Junij 25, 2015 Opozori Objavljeno Junij 25, 2015 (popravljeno) Gume nisem menjal, pa tudi če zaviraš, zavore primejo zelo dobro. Bom vsekakor snel čez vikend kolo dol, da vidim, kako je z mesom, kako stojijo ploščice itd. Je pa res, da je to moj prvi motor in pač določenih stvari nisem vajen oz. ne vem, kako mora biti Snami in bodi poziren na barvo ce niso mavricaste (zazgane) Vseeno pa 33k - priporocam da menjas. Priporoceno pa je da se menja hkrati se zadaj zaradi zavorne porazdelitve Popravljeno Junij 25, 2015. Popravil juress
juress Objavljeno Junij 25, 2015 Opozori Objavljeno Junij 25, 2015 Gume nisem menjal, pa tudi če zaviraš, zavore primejo zelo dobro. Bom vsekakor snel čez vikend kolo dol, da vidim, kako je z mesom, kako stojijo ploščice itd. Je pa res, da je to moj prvi motor in pač določenih stvari nisem vajen oz. ne vem, kako mora biti Isto je z TSCjem, po pagu po makadamih in kamnih se motor sploh ni premaknil ker je gas ven metal. Tcs na off pa so zacel kamni letat izpod gume
Rokic Objavljeno Junij 25, 2015 Opozori Objavljeno Junij 25, 2015 Gume nisem menjal, pa tudi če zaviraš, zavore primejo zelo dobro. Bom vsekakor snel čez vikend kolo dol, da vidim, kako je z mesom, kako stojijo ploščice itd. Je pa res, da je to moj prvi motor in pač določenih stvari nisem vajen oz. ne vem, kako mora biti Meni se kdaj pa kdaj spomnijo, da bodo kaj pocvilile, kdaj je pa tudi zvok, ki ga opisuješ - kot, da bi bile že na koncu. Ploščice imajo za sabo dobrih 50k km. Glede na debelino mesa pa bodo naredili še par 10k km. Aja, v 95% pa so tiho kot miške
blindek Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 kdo je na štajerskem koncu pooblaščen prodajalec in serviser za Suzuki? Imam eno ponudbo za mojega, pa me nekako vleče strom 1000...
Fritz Objavljeno Julij 1, 2015 Opozori Objavljeno Julij 1, 2015 Svoj čas je to bil Motor-Jet, Maribor. Se mi pa zdi, da imajo sedaj bolj pičlo zalogo. Vsekakor te ne stane veliko, če jih pokličeš.
Belaglava Objavljeno Julij 2, 2015 Opozori Objavljeno Julij 2, 2015 Toliko o obrabi ploščic ... Sem jih dal na vpogled kar nekaj (trem) izkušenim motoristom in so vsi pritrdili, da je počasi čas za menjavo .. danes pa ob omembi ploščic in vpogledu le teh na pooblaščenem servisu le zasmahnili z roko, da jih imam še skoraj pol. :glare:
MiNa Objavljeno Julij 2, 2015 Opozori Objavljeno Julij 2, 2015 (popravljeno) Zakaj ocenjevat? V servisni dokumentaciji na strani 2-23 lepo piše kdaj menjat... "The extent of brake pad wear can be checked by observing the grooved limit on the pad (zareze na ploščicah) . When the wear exceedst the grooved limit, replace the pads with the new ones." Popravljeno Julij 2, 2015. Popravil MiNa
frischfleisch Objavljeno Julij 2, 2015 Opozori Objavljeno Julij 2, 2015 Kdaj je čas za menjavo ploščic pa je res najbolj osnovna stvar, ki se jo eno izmed prvih naučiš. Kot ti je Mina povedal, samo poglej zarezo na ploščici. Če ti bo kaj pomagala slika. Sicer niso montirane, ampak vzameš lučko in boš sigurno dobro videl. http://s291.photobucket.com/user/propforward/media/Triumph/Brake%20pad%20replacement/IMG_1202Medium.jpg.html Motorjet pa odsvetujem. Šlamparija totalna in počasni so. Ne poznam enga, ki bi bil pretirano zadovoljen z njimi, vključno z mano. Jaz sem jim dal več možnosti in na koncu ena in ista pesem. Za dele so ok, motorja pa jim raje ne zaupaj, če ga imaš rad. Odločitev je tvoja. stromar-aly 1
blindek Objavljeno Julij 3, 2015 Opozori Objavljeno Julij 3, 2015 hvala za informacijo kdo je potem se sploh pooblascen prodajalec in serviser za suzuki v sloveniji vse?
frischfleisch Objavljeno Julij 3, 2015 Opozori Objavljeno Julij 3, 2015 V bližini maribora vem še za Šilerja. http://www.siler.si/SUZUKI_AVTO/AVTO_SILER.html Drugače se pa vrjetno še najde kdo kje. Internet ti bo pomagal.
stromar-aly Objavljeno Julij 3, 2015 Opozori Objavljeno Julij 3, 2015 Gorenjska / Lj - Elisa Domžale in Panigaz Kranj.
Steiner Miha Objavljeno Julij 4, 2015 Opozori Objavljeno Julij 4, 2015 lep pozdrav! pred kratkim sem postal tudi jaz ponosen lastnik V stroma. Imam pa eno vprašanje... med 2500 in 2800 obratih pri "normalnem" pospeševanju sem opazil drugačen zvok motorja ("šrotanje" ), čutim tudi vibracije....ve kdo kaj bi lahko bilo narobe? hvala vnaprej za odgovore!
hajoktejn Objavljeno Julij 4, 2015 Opozori Objavljeno Julij 4, 2015 Vem. Famozna košara sklopke je problem. Varianta A - menjava za originalno novo; Varianta B - menjava za modificirano Varianta C - vožnja z obstoječo na obratih kjer ne "šrota" tolk
Steiner Miha Objavljeno Julij 4, 2015 Opozori Objavljeno Julij 4, 2015 aha...sem tudi jaz to sumil ja....dolgoročno zna kaj škodovat motorju če se ne menja ker menjavam prestave nekje pri takšnih obratih potem vožnja sama pa seveda pri višjih?
hajoktejn Objavljeno Julij 4, 2015 Opozori Objavljeno Julij 4, 2015 Vidš zato pa rata problem; prekmalu ga šaltaš ... nasprotno od mišljenja dostih uporabnikov takih in podobnih motornih koles, je še vseeno treba vozit z mal višjimi obrati kot so tej, ki si jih napisal,ker je obraba pri prenizkih obratih občutno večja kot pri "normalnih", kar po mojih izkušnjah s tastarimi DL1000 znese malo nad 3500 rpm.
Steiner Miha Objavljeno Julij 4, 2015 Opozori Objavljeno Julij 4, 2015 aha....no pol pa bomo probali tak... hvala za nasvet
hajoktejn Objavljeno Julij 4, 2015 Opozori Objavljeno Julij 4, 2015 aha....no pol pa bomo probali tak... hvala za nasvet Da se razumeva, ko je enkrat škoda narjena je narjena, ne bo se v prvotno stanje vrnila košara.
Steiner Miha Objavljeno Julij 4, 2015 Opozori Objavljeno Julij 4, 2015 vem vem, razumem. to sezono še bom počakal, čez zimo pa zamenjal zadevo pa bo res hvala še enkrat za pomoč
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se