Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Sem že napisal da sem videl V stroma z wings izpuhi, glas pa enostavno  :worship:

Gre za 1000 kubično zadevo z wingsi. Razlike v moči, navoru ni sam glas je drugačen. Cena ugodba proti konkurenci.

Objavljeno
Gre za 1000 kubično zadevo z wingsi. Razlike v moči, navoru ni sam glas je drugačen. Cena ugodba proti konkurenci.

Imam Wingse na svom Dl-u 1000 i sav se naježim kad ga upalim! :OK:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Heh, mogoče je pa mislu na razprodaje V-stromov :lol1:

A je kakšen od lastnikov stroma 650 bolj močan (po kilah) in kako se mu potem stromček obnese s sopotnico oz. sopotnikom?

Objavljeno

A ja kdo že montiral grelne ročke in kam jih priključiti? Ima mogoče V-strom 650 puščen kakšen konektor ?

HVALA

Objavljeno

Včeraj sm pr Panigazu mal V-stroma gledov in mi je kr všeč, moji najdražji pa še bolj. Zanimam me samo, kako je pr ta malem 650 z navorom, če zadovoljivo vleče tud če maš sopotnico gor?? :?

:topic: BTW Jutr se mi bo pa dal KTM Adventure za peljat, medtem ko bodo mojga šraufal... Can't wait...... :yea1:

Objavljeno
Včeraj sm pr Panigazu mal V-stroma gledov in mi je kr všeč, moji najdražji pa še bolj. Zanimam me samo, kako je pr ta malem 650 z navorom, če zadovoljivo vleče tud če maš sopotnico gor?? :?

:topic: BTW Jutr se mi bo pa dal KTM Adventure za peljat, medtem ko bodo mojga šraufal... Can't wait...... :yea1:

Jaz in moja imava skupaj 120 kg pa še ene 30 kg prtljage sploh ni bilo problema!!!! :OK: :OK: :OK:

Objavljeno
Jaz in moja imava skupaj 120 kg pa še ene 30 kg prtljage sploh ni bilo problema!!!! :OK:  :OK:  :OK:

Vidva sta pa res bolj drobne variante. :D Brez zamere, ljudje smo si pač različni, ampak glede na to, da sm jaz velik 190cm in moja naidražja 179cm, mava skupaj kar tam okrog 165kg, pa tud nikol ne pretiravava s prtljago. Po mojem bo najboljše, da si izborim eno "probe fahre" pa bomo vidli kako zadeva greve. Mi je pa na vse prebrane teste in preizkušnje skoz bolj všeč :OK: :OK:

Objavljeno

Danes sem na mojga stromčka namontiral daytona grelne ročke, sigmin števec in nova ogledalca .U sem vesel :kva2:

(pri v-stromu je za grelne ročke puščen črn konektor za hladilnikom na levi strani žici pa sta: + oranžno bel, - črno bel)

:OK:

Objavljeno
Danes sem na mojga stromčka namontiral daytona grelne ročke, sigmin števec in nova ogledalca .U sem vesel  :kva2:

Goodie :OK:

Kje si to dobil in kako to izgleda?

Objavljeno
Goodie  :OK:

Kje si to dobil in kako to izgleda?

Vse sem kupil v louis

post-5996-1123941455_thumb.jpg

post-5996-1123941468_thumb.jpg

post-5996-1123941481.jpg

Objavljeno

:OK: Ojla Vsem :OK:

Godfather - kako to , da si menjal ogledala - te je morda motila turbolenca okoli čelade ??

Pa še čisto eno tako vprašanje : Zakaj pa rabiš "ogrevane " ročke ?? - saj imaš ščitnik za roke , ki veter (hladni zrak) dobro odnese stran !

Driverman - dobro kombinacijo tekstila za Endurco sem videl V HeinGericku - Tuareg kombinacija - se mi zdi kar dobra , posebej hlače , ki imajo sistem ventilacije - ob nogah in ti ne bo vroče stanejo pa okoli 70 Evrov - jakna pa okoli 100 Evrov .

LP :yea2:

Objavljeno (popravljeno)

Pa še čisto eno tako vprašanje :  Zakaj pa rabiš "ogrevane " ročke ?? - saj imaš ščitnik za roke , ki veter (hladni zrak) dobro odnese stran !

V-strom 650 nima serijsko ščitnikov za roke.

Popravljeno . Popravil bedanc
Objavljeno
:OK:  Ojla Vsem  :OK:

Godfather - kako to , da si menjal ogledala - te je morda motila turbolenca okoli čelade ??

Pa še čisto eno tako vprašanje :  Zakaj pa rabiš "ogrevane " ročke ?? - saj imaš ščitnik za roke , ki veter (hladni zrak) dobro odnese stran !

LP :yea2:

Ogledala sem menjal zato ker mi je nonstop plastila (tam kjer je se zgornji del ogledala premika) na zadnje mi je celo ogledalce razpadlo pa se mi ne da več zajebavat z orginal ogledali.Sej so mi jih ve v garanciji zamenjali sam zdej jih bom kr v škatli pustu.

Ogrevane ročke sm pa dal zato ker kot ti je že bedanc napisu 650 nima ščitnika za roke pol pa sem raje ročke kupu kot ščitnik.

:yea2:

Objavljeno

:OK: Ojla :OK:

Godfather !!

Reci mi koliko si dal za ogledala , in kako se kaj sedaj obnaša "turbolenca" okoli čelade - če je kaj drugače ...??

LP :yea1:

Objavljeno
:OK:  Ojla  :OK:

Godfather !!

Reci mi koliko si dal za ogledala , in kako se kaj sedaj obnaša "turbolenca" okoli čelade - če je kaj drugače ...??

LP  :yea1:

18,57€ za kos

ma za turbolenco okoli čelade ne vem če so kriva ogledalca kot sem jaz bral na V-strom forumu je za to bolj kriva sprednja šipica.

Objavljeno

:OK: Ojla :OK:

Jaz sem že sprobaval vse možne kombinacije nastavljanja sprednje šipe , pa sem se odločil , da nabavim nekje Lexan in si bom potem prikrojil višino šipce.

Včeraj sem probal voziti čisto brez - pa mi je to zelo odgovarjalo , saj z tem dobim več direktnega vetra v čalado. Še bolje pa se potem obnese v dežju , saj ti kapljice , ki se bi drugače nabirale na vizirju - dobesedno odpihne.

Najprej sem sprobaval tudi čelade - sem mislil , da je hrup okoli čelade različen z samim tipom čelade - no pa vidim da je vse res odvisno samo od sprednje šipce.

Sedaj pa še samo iščem primernega proizvajalca Lexana - ki bi morda lahko podaril kakšen kos Lexana , da ga stestiram .....

LP :yea1:

Objavljeno

Vsi, ki vozte V-Stroma 650, jedno pitanje molim. Menda ima tale mašinca hladilnik za olje zelo blizu prednjega kolesa montiran in zna bit precej jeba, če kšen kamenček prileti pa če nimaš nobene zaščite. Kakšne izkušnje??

Objavljeno

Men se je tud zdelo, da ga po čist popeskalo in zato;

post-3395-1124825733_thumb.jpg

Objavljeno
Vsi, ki vozte V-Stroma 650, jedno pitanje molim. Menda ima tale mašinca hladilnik za olje zelo blizu prednjega kolesa montiran in zna bit precej jeba, če kšen kamenček prileti pa če nimaš nobene zaščite. Kakšne izkušnje??

Jaz po 18.000 km nimam nobenga problema.Se pa da kupit zaščitna mrešica .Poglej na e-buy.http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-V-Strom-650-E...1QQcmdZViewItem

Objavljeno
Vsi, ki vozte V-Stroma 650, jedno pitanje molim. Menda ima tale mašinca hladilnik za olje zelo blizu prednjega kolesa montiran in zna bit precej jeba, če kšen kamenček prileti pa če nimaš nobene zaščite.

Zaenkrat še ni blo problemov. Drugač se pa dobijo tud močnejši ščitniki tega oljnega in tud vodnega hladilnika.

V osnovi je oljni hladilnik že zaščiten z eno mrežico.

Objavljeno
Zaenkrat še ni blo problemov. Drugač se pa dobijo tud močnejši ščitniki tega oljnega in tud vodnega hladilnika.

V osnovi je oljni hladilnik že zaščiten z eno mrežico.

Ej lederman, zadeva deluje :grim

Objavljeno

Zgolj informativno.

Pri servisu na 6.000km me je mehanik vprašal če zamenja filter olja. Meni se je zdelo samoumevno, da se z menjavo olja zamenja tudi filter, zato mi ga tudi je. In sedaj mi ga menja na vsakem servisu.

Sem pa na netu dobil servisno knjižico za DL650, kjer piše da se filter olja menja na vsakih 18.000km.

Kakšno je vaše mnenje?

LPJJ

Objavljeno

ma za unga jurja al dva kolkr stane oljni filter ga raje zamenjam ker ni tako velik strošek.

Vem pa tudi to da ko bo motor ven iz garancije bom delal servise na 10.000 in ne na 6.000

Objavljeno

Meni je moj mehanik rekel takole: Ob vsaki menjavi olja se menja tudi oljni filter! In js se tega držim ...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!