romanno Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Mene pa zanima, katero olje je najbolj priporocljivo dat v 650 stroma? Gradacija in proizvajalc? Kaj dajete vi noter? Druga stvar pa, ali se dobi kake not oem prednje zavorne ploscice ali samo original? Motor je 9/2007. Ne mi zamerit, pri motorjih sem se bolj frisen, za avtomobil sem bolj na tekocem.
hladov Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Mene pa zanima, katero olje je najbolj priporocljivo dat v 650 stroma? Gradacija in proizvajalc? Kaj dajete vi noter? Druga stvar pa, ali se dobi kake not oem prednje zavorne ploscice ali samo original? Motor je 9/2007. Ne mi zamerit, pri motorjih sem se bolj frisen, za avtomobil sem bolj na tekocem. Silcolene Comp 4 10w-40. Brez porabe med intervaloma, menjalnik najlepše teče. Z motulom pa ni bilo tako. Vsekakor uporabi polsintetično olje. In nalij do oznake za max. romanno 1
romanno Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Silcolene Comp 4 10w-40. Brez porabe med intervaloma, menjalnik najlepše teče. Z motulom pa ni bilo tako. Vsekakor uporabi polsintetično olje. In nalij do oznake za max. Hvala za odgovor.
juress Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Mene pa zanima, katero olje je najbolj priporocljivo dat v 650 stroma? Gradacija in proizvajalc? Kaj dajete vi noter? Druga stvar pa, ali se dobi kake not oem prednje zavorne ploscice ali samo original? Motor je 9/2007. Ne mi zamerit, pri motorjih sem se bolj frisen, za avtomobil sem bolj na tekocem. jaz vedno samo ful sintetiko (v oba stroma do sedaj, in sedaj tudi v novega) 10W50W in to od OMV 4-TS motorbike. Čisto drugi svet, šaltanje, poraba benza 4L....
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Mene pa zanima, katero olje je najbolj priporocljivo dat v 650 stroma? Gradacija in proizvajalc? Kaj dajete vi noter? Druga stvar pa, ali se dobi kake not oem prednje zavorne ploscice ali samo original? Motor je 9/2007. Ne mi zamerit, pri motorjih sem se bolj frisen, za avtomobil sem bolj na tekocem. Pravzaprav ni velike razlike med olji - nijanse (tek motorja in menjalnik) Pri vseh menjavah sem opazil, da mi daleč najmanj kuri Motorexa. Torej, če ti motor pije olje, poskusi to olje. Scarabeo
CeneR Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Ve mogoče kdo kje bi lahko v Slo dobil Givijeve nosilce stranskih kovčkov (PL532)? Sem jih pred časom naročil pri TC-Motoshop in so rekli, da bodo prispeli do 10.6. in sem klical danes, pa so rekli, da nič ni prišlo in da bo mogoče 25.6. Jaz se ne mislim it na mogoče.... Malce neresen pristop za moje pojme. Morda ima kdo namen prodajat? preveri v Louis.at https://www.louis.at/artikel/givi-seitentraeger-plx-fuer-v35-seitenkoffer-fuer-suzuki-dl-650-v-strom-abs/10023552?filter_bike_id=1826&list=85948714 lp Cene
JezniPohorc Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Hvala, sem preveril. Imajo, ampak so tisti za V35 kufre, kar pa meni ne ustreza... Danes sem se uspel zmenit z Motorjet. Bodo naročili od nekod, skupaj s kufri. Menda bi naj bilo ve jutri ali pojutrišnjem že pri njih!
juress Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 (popravljeno) Pravzaprav ni velike razlike med olji - nijanse (tek motorja in menjalnik) Pri vseh menjavah sem opazil, da mi daleč najmanj kuri Motorexa. Torej, če ti motor pije olje, poskusi to olje. Scarabeo Kako to mislis? Meni nikoli noben strom ni oziroma ne pije olja..... Popravljeno Junij 10, 2015. Popravil juress
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 Kako to mislis? Meni nikoli noben strom ni oziroma ne pije olja..... Zgleda, da so imeli letnik, ki je imel druge tolerance. Že na hrvaškem forumu, če se prav spomnem sem zasledil, da letniki 2008 pijejo nekoliko olja. Če bi kupil starega, bi mislil, da je z njim kaj narobe, ker drugi baje nič ne pijejo. Utekel sem ga po vseh predpisih in mi že od začetka pije malo olja in tako je še sedaj po veliko prevoženik km. Nadležno je samo, da moram na potovanja vlačit s seboj olje. Scarabeo
Rokic Objavljeno Junij 10, 2015 Opozori Objavljeno Junij 10, 2015 S Scarabeom sva že imela debate o olju, pa naj še tukaj zapišem moje ugotovitve 10W-40, polsintetika (motul 5100), mi ga spije tudi do liter na servisni interval 10W-50, polna sintetika (Repsol racing), polsintetika (Motul 5100) ali mineralno (Agip Super 4T) le kakšen deci, tako da mi ni potrebno nič dolivat. Najmanj je spilo mineralca Agip 15W-50, sedaj sem spet na polsintetiki (motul 5100). Zaenkrat porabe ni zaslediti (cca. 2k od servisa).
juress Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Cudno moja dl650 2004 in 2010 in sedaj 2014 dl1000 nikoli nic, vedno pa omenjeno full sinteticno olje Ki je bajdvej drazje od motula 15€ na l
Joker Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Tudi pri mojem nisem zaznal kakršne koli porabe olja. L2006, Motul 5100 10W40. Se mi pa zdi, da bi menjalnik lahko tekel lepše. Bom mogoče ob naslednji menjavi res poskusil kaj drugega.
Kolen Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Prodam nov Givi AF3101, ker mi ni rešil turbolnce v čelado.
blindek Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Si probal voznjo brez ogledal in nastaviti vizir na cca. polovico? Meni je pri 130km/h cisto na rahlo vibriralo celado, probal odstraniti ogledala in se je tisti kancek vibracij izginil. Sicer imam C3 Pro celado.
Kolen Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 sem probal in mi ne pomaga. edino kadar se z glavo nagnem naprej nimam problema.
blindek Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 kako pa imas montirano? Na katere luknje? Cudi me, ker koliko sem bral ta givi ogromno pomaga oz. se nihce ni rekel, da ne bi nic pomagalo. Kje pa cutis veter z roko da piha? Pa seveda koliko si visok? Sam imam 182cm in bp.
Kolen Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Probal sem vse možne kombinacije in na vseh luknah. visok sem 179
Kiri Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Pred par tedni sem menjal olje, od takrat nisem pokuril niti enega tanka. Včeraj sem na zaščiti motorja (spodaj) opazil, da je mastna. Kot izgleda, olje prihaja od vijaka na dnu motorja, kjer se spušča ven olje. Dihtunge nisem menjal ne na zadnji menjavi, ne na predzadnji. Sklepam, da je to krivo. Ker se odpravljam v kratkem na daljšo pot, bi rad to prej porihtal. Sam sem nameraval pač spustit ven še čisto sveže olje in pač znova natankat, pa mi kolega pravi, da naj motor prevrnem in z minimalnim iztekom olja zamenjam vijak + dihtungo. Menjava bi itak bila zelo hitra, motor pa tudi ne bi prvič bil na boku. Je že kdo delal kaj takega? Oziroma ima kdo kakšen boljši predlog? MiNa 1
Rokic Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 jaz zadnje 3 ali 4 servise nisem nič menjal tiste podložke, pa je vse suho. A si dovolj zategnil vijak? Poglej, da ti ne slučajno okoli filtra masti in ti kaplja na zaščito. Lahko tudi odviješ vijak, s prstom zapreš luknjo, en naj ti pa podložko zamenja. Tisti dcl, ki ti bo iztekel vn pa že dodaš
Kiri Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Sicer sem samo na hitro pogledal včeraj, ker sem bil v gužvi, danes pa tudi še nisem imel časa se ukvarjat z mopedom...ampak mastno je bilo okoli vijaka in malce navzgor. Sklepam, da se je olje širilo navzgor po prahu in umazaniji na motorju. Drugje nima kje puščat na tem delu, kot tam. Okoli filtra izgleda vse OK. Vijak je dovolj zategnjen, sigurno.
MiNa Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Kot si napisal v prejšnjem postu, motor na bok in novo podložko. Vijak pa privij s predpisanim navorom, nikakor ne na "pamet" in preveč, lahko napraviš več škode kot koristi. Sicer je še ena finta, če boš daleč in nimaš nove podložke, če je bakrena, jo na plinskem gorilniku segreješ do "svetlega" in nato ohladiš postane mehka in je in uporabna še enkrat.....
peter1a Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Vstrom 650, gdaj utripa lucka za benz mam 2005 pa semilucka priziga pr 240km,oziroma je zadna crtica pa utripa za tankanje...
SEBA33 Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 Men začne zadnji polni kvadratek utripat nekje pri 370km,takrat je še cca 7 litrov goriva,ko pa utripa zadnji prazen kvadratek je pa še cca 3 litre goriva.Z enim tankom naredim med 480-510 km,tko da pri tebi nekaj ne špila.
peter1a Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 (popravljeno) Evo danes sem natankal polnega do vrha, cca 15l je šlo notri in bom zdej to rundo res videl kaj se bo zgodilo. Servis je bil narejen prejšnji mesec: olje, filtri, svečke, usklajevanje vbrizga... Sicer ti pa ko maš polnega lučka zadnja gori vzporedno z črko F al je pod črko F? Pri meni je pod črko F pa imam filing kot da tank sploh ni poln. Pa da še vprašam, kakšno vožnjo imaš bolj umirjeno al bolj avanturistično? Popravljeno Junij 12, 2015. Popravil peter1a
juress Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 Evo danes sem natankal polnega do vrha, cca 15l je šlo notri in bom zdej to rundo res videl kaj se bo zgodilo. Servis je bil narejen prejšnji mesec: olje, filtri, svečke, usklajevanje vbrizga... Sicer ti pa ko maš polnega lučka zadnja gori vzporedno z črko F al je pod črko F? Pri meni je pod črko F pa imam filing kot da tank sploh ni poln. Pa da še vprašam, kakšno vožnjo imaš bolj umirjeno al bolj avanturistično? A si ti čisto od praznega tankal? Ker 15L je daleč od polnega. Razumem da si polno tankal, le da pri stromu je tako, da nikoli ne daš cev not in končaš ko ven vrže potem počasi natočiš, in polno je vsaj 22L, torej 7L več, kar je pri stromu skoraj 200km..... Zelo se pozna tudi če imaš centralni štender. če je na stranski nogci motor visi in ni mogoče polniti res polno, ko se motor zravna ti potem 'manjka' kar nekaj litrov. Na centralnem štenderju pa lahko do max.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se