Kolen Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 pred 7 urami, jezerski pravi: Kolen, si bil ti včeraj na planinskih ridah parkiran na počivališču, mimo sem šel okoli 15.00 z modrim V-Stromom? Ne, včeraj nisem bil na motorju bil v četrtek
Borutt Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 pred 10 urami, DL650 pravi: Zanimivo glede krmila. Jaz imam celo za 2cm povišano in mi drža "sede" vrhunsko. Sedim komot, brez stiskanja v pasu ... Dovolj prostoren za dva .... uff ... oooogromnooo prostora za dva. Oba sedita ko kralja. Amapk, najlepše in užitek je, ko je človek sam na motorju. Jaz pravim ... enosledno vozilo naj bo za eno osebo. Lepo, da si napisal, da imaš dvignjeno krmilo. Tudi mene zanima dvig krmila, pa me nekoliko skrbi vsa tista napeljava in njena dolžina. Je šlo brez podaljševanja ? Imaš krmilo samo dvignjeno ali je tudi bolj proti tebi pomaknjeno ? Bmflar 1
blindek Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 Bi mogoče koga zanimal komplet set 3 kovčkov + nosilec stranskih kovčkov za štroma 650 2012+? Stranski kovčki Kappa K33(podobni givi V35) in zadnji kovčkek givi E52(mislim da je prava oznaka)? Imam možnost dobiti komplet alu kovčkov po dobri ceni, pa bi zamenjal
FrenkM Objavljeno April 23, 2016 Opozori Objavljeno April 23, 2016 (popravljeno) Končno uredil bočna kovčka. Na glavnem kovčku ne bom menjal pokrova za belega, ker bo preveč. Zaščita motorja je naročena kar od GIVI-ja, ki jo lahko prašno pobarvam v črno. Ne najdem plastike za zaščito original za v-stroma po pametni ceni! Mnenja? Popravljeno April 23, 2016. Popravil FrenkM NumLock, Kolen, MK Mare in 3 others 6
NumLock Objavljeno April 24, 2016 Opozori Objavljeno April 24, 2016 pred 12 urami, Borutt pravi: Lepo, da si napisal, da imaš dvignjeno krmilo. Tudi mene zanima dvig krmila, pa me nekoliko skrbi vsa tista napeljava in njena dolžina. Je šlo brez podaljševanja ? Imaš krmilo samo dvignjeno ali je tudi bolj proti tebi pomaknjeno ? Sem stopil do garaže, da sem tudi malo poslikal, preden ti odgovorim. Torej, krmilo imam dvignjeno za 3.8cm, kar prikazujem na spodnji sliki z pomičnim. Moram reči, da je drža na motorju res vrhunska in da se lahko dlje peljem brez pavze. Dejstvo je, da zgornji del telesa ne sloni na rokah, temveč enostavno lepo ravno sediš in samo držiš krmilo (roke so dosti manj utrujene, prav tako ramena). Tudi v pasu, (pa ni potrebe, da si močnejši), je manj pritiska v trebuh, ker, kot sem napisal - sediš ravno. Naj omenim, da je moja višina 1.89m. Kot sem omenil nekaj postov nazaj, sem na mojem prejšnjem motorju imel držo takšno, da sem bil naslonjen na roke, ampak tam je bil tudi koncept motorja popolnoma drugačen, pa motor je bil manjši. Pri takšnih večjih ADV motorjih pa mora drža biti bolj ravna, ker je to ipak motor za daljše relacije brez ustavljanja in mora človek sedet udobno. Glede napeljave pa je tako: da, vse je potrebno podaljšat že zaradi tega, da se pri obračanju krmila ne španajo gas zajle in električna napeljava. Jaz imam na gasu vstavljene "podaljške", pri električni napeljavi pa imam elegantno rešeno z konektorji, tako da lahko krmilo odstranim z vsemi stvarmi enostavno brez razdiranja komandne plošče za smerokaze ... itd. Upam, da sem ti vsaj malo odgovoril na tvoje vprašanje. Za konec še par svežih slik. Slow in Kmet2 2
Borutt Objavljeno April 24, 2016 Opozori Objavljeno April 24, 2016 Najlepša ti hvala. Bom še malo razmislil, kaj in kako bom naredil.
Wakasaki Objavljeno April 24, 2016 Opozori Objavljeno April 24, 2016 Kolikor berem se naj bi na 1000 pojavljala neka težava na plošči sklopke. Ima kdo izkušnjo koliko tako popravilo nanese v eur? Hvala
Wakasaki Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 Ob 21.4.2016 at 12:31, gift pravi: Koš sklopke je problem pri 1000ccm...dobi zračnost in motor ti bo treslo. Sem se peljal z takšnim in ni prijetno za vozit, če ne zamenjaš. Pokvari se tudi Angleška verzija koša (ta naj bi bila ojačana, dela en privat). Kolegu je šla po 40.000 km. Sedaj ima 87.000 km in je zamenjal že dva koša. Ostalo BP http://www.stromtrooper.com/v-strom-modifications-performance/90954-engine-vibration-cure-clutch-basket-chudder.html kakšen je strošek popravila sklopke v takem primeru. Hvala
gift Objavljeno April 26, 2016 Opozori Objavljeno April 26, 2016 Zamenjaš si lahko sam, če se malo spoznaš.... http://www.vibefreev.com/downloads/Clutch_Basket_Replacement_GB.pdf Koš pa lahko kupiš tu (ojačan) http://www.vibefreev.com/ al originalnega na servisu. Wakasaki in Kmet2 2
Wakasaki Objavljeno April 27, 2016 Opozori Objavljeno April 27, 2016 Ob 26.4.2016 at 8:54, gift pravi: Zamenjaš si lahko sam, če se malo spoznaš.... http://www.vibefreev.com/downloads/Clutch_Basket_Replacement_GB.pdf Koš pa lahko kupiš tu (ojačan) http://www.vibefreev.com/ al originalnega na servisu. hvala za linke to sem rabil.
blindek Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 Kupim original steklo za 650ko 2012+ (nov model), če se komu valja doma Rad bi nekaj sprobal, pa ne bi rad svoje razrezal
Slow Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 (popravljeno) Ima kdo boljso (cenejso) resitev za telefonski nastavek kot je tu http://www.tigrasporteurope.com/en/14-motorcycle#s[5][]:140&s[5][]:59&s[10][]:118&ash[10][]:118&sid:1&h:leftColumn&k:1&ics:14&abs:YToxOntpOjA7aToxMTg7fQ:: ? Dobim lahko enakega za cca. 40 evrov. Naceloma na ebayu prodajajo razlicne nosilce za desetino te cene, ampak ne delujejo kvalitetni. Popravljeno April 28, 2016. Popravil Slow
blindek Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 Glej da ima spredaj dovolj veliko steklo, da ne zakrije senzorja svetlobe, ker vecina novih telefonov je na avtomatski nastavitvi podnevi bolj svetlo kot če ročno nastaviš polno svetilnost. Poišči malo na amazonu, se dobijo solidni izdelki za cca 15-20€, vendar bodi tudi pozoren na velikost notranjosti Slow 1
Slow Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 Sem ze narocil. S5 bo na motorju, S7 pa v zepu. Senzor ni pokrit, ker je nosilec tocno namenski za dolocen telefon. Za cca. pet evrov vec bi lahko od iste firme dobil univerzalnega, a sem se raje odlocil za namenskega. Skratka placal bom cca. 20 evrov manj, kot ga prodajajo na uradni strani. Na uradni strani je enak cca. 60 evrov s postnino. Da je nosilec dober, sem pa dobil zagotovilo od Kiri.
blindek Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 No super Sta pa drugače oba vodoodporna Sam mam S7 Edge namontiran na ta nosilec na sliki, sam telefon pa je v posebnem ohišju. Drži kot pribito
Slow Objavljeno April 28, 2016 Opozori Objavljeno April 28, 2016 Ja oba imata certifikat za vodoodpornost, ampak ziher je ziher. Kako pa imas nosilec pritrjen na motor?
blindek Objavljeno April 29, 2016 Opozori Objavljeno April 29, 2016 Mojega S7 Edge sem ze potopil pod vodo pa dela bp., tak da bo zdrzal nekaj kapljic deza tudi, ce pa je hudo pa pospravim v 5s Stvar je tak, imam nosilec od SW-Motech tipski za navigacije in gor pritrjeno unicorn beetle pro drugi del ohisja, kateri je tudi vrtljiv (misljeno za pas). Deluje odlicno, dodatno se imam telefon pritrjen z vrvico, gor pa namesceno TomTom aplikacijo, ki izgleda enako kot na Rider 400 navigaciji, edino da omogoca samo vijugaste ceste, ne pa po stopnjah nastavljive (kar mi je itak vseeno) Slow 1
Slow Objavljeno April 29, 2016 Opozori Objavljeno April 29, 2016 (popravljeno) Koliko pa placujes za Tomtom aplikacijo? Sam sem se nekako se najbolj oziral za Sygic, ki se mi zdi, da je tudi placljiva. Nisem pa se nobene testiral. Imas potem za navigiranje vkljucen podatkovni internet? Ker to zna kar precej drago priti pri uporabi v tujini. Popravljeno April 29, 2016. Popravil Slow
blindek Objavljeno April 29, 2016 Opozori Objavljeno April 29, 2016 Imam Sygic, katerega placas enkratno, TomTom pa letna narocnina cca 20€ Sygic je zelo dober za avto, vendar na motorju meni ne deluje najbolje ker je vse premajhno, da bi uporabljal z rokavicami, zraven tega pa mape niso tako zelo vidne na soncu kot pri TT. Interent rabis samo za prometne informacije, dodatne POI, vreme in take stvari, kartografija pa se nalozi direkt na telefon Slow 1
Slow Objavljeno April 29, 2016 Opozori Objavljeno April 29, 2016 (popravljeno) Gledam Sygic in me malo moti, ker pise samo: Izdelki v aplikacijah 6,99 €–44,99 € za izdelek Nikjer pa, kaj npr. stane 7 evrov in kaj 45. Predvidevam, da npr. karta celotne EU 30 evrov, ali glasnovno vodenje 6 evrov itd. Popravljeno April 29, 2016. Popravil Slow
blindek Objavljeno April 29, 2016 Opozori Objavljeno April 29, 2016 Namest si aplikacijo, lahko testiras polno verzijo 7 dni, potem v aplikaciji kupis kartografijo ki jo rabis. Cena cca 20€ Probaj se HERE, tudi zelo solidna zastojn navigacija Bmflar 1
Wakasaki Objavljeno April 29, 2016 Opozori Objavljeno April 29, 2016 (popravljeno) je kaj na kar bi moral ekstra paziti pri nakupu rabljenega 650 ali 1000 letnik 2005 Popravljeno April 29, 2016. Popravil Wakasaki
Popularna objava Scarabeo 500 Objavljeno Maj 1, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 1, 2016 Moja primerjava med starim in novim vstromom 650. Mogoče komu kaj pomaga ali pa mu bo lahkotno zanimivo branje. Primerjava motorjev vstrom 650 S stari K8 N novi L6 (motor v utekanju) S Deluje kot resen potovalni motor, ki mu primanjkuje nekaj konjičev. N Deluje kot lahkotni šaljivec od katerega ne pričakuješ veliko, a te prijetno preseneti. Okretnost S stari je lepo vodljiv N na mestu deluje zelo lahkotno in enako lahkotno deluje tudi med vožnjo. Boljši je novi. Ergonomija Gre pravzaprav po ergonomiji za enaka motorja. Glas S Soliden glas N Zame boljši. Novi je za odtenek glasnejši med vožnjo, morda zaradi kovčkov. Glas je kot bi v izpuhu nekaj falilo, všečen. Bolj robat kot stari. Motor S stari je bil v šesti brzini len. Za hiter skok si ga moral včasih dati tudi v tretjo prestavo. Spredaj sem zamenjal zobnik za zob manj in mi je bilo potem super. Tudi šesta je potem lepo vlekla. N Ima enako zobniško razmerje, a vleče precej bolj. Lepo potegne že v nizkih vrtljajih. Motor je resnično bolj močan v nižjih vrtljajih in starega poseka. Menjalnik S že pri starem je menjalnik super, le prva malo glasno klonkne. N menjalnik gre enako lepo, le klonk je tišji. Generalno gledano je novi malo boljši. Sedež S stari ni slab. S stopali sem bil lepo na tleh. N novi je boljši in višje se sedi. Ravnotežje loviš s prsti. Se pozna, da je 1 cm višji. Meni je boljše. Preglednost med vožnjo S Je lepo pregleden naprej, malo moteče mi je bilo zatemnjeno steklo. Ob slabi vidljivosti sem si želel prozorno. N steklo je prozorno, vidno je še več podlage. Armaturka zgleda bolj špartanija, a ima več podatkov kot stara. Amortizacija S Po mojem občutku je imel mehkejšo amortizacijo N Ima malo tršo. Med vožnjo ni velike razlike. Razlika je v okretnosti motorja, je bolj igriv in lažje obvladljiv. Vibracije S Praktično brez vibracij. Deloval je zanesljivo in zelo kultivirano. Tu je bil stari boljši. Prosti tek 1300 obratov – kot bi kazalec pribil, dela v nulo. N V nižjih obratih - okoli 2000 ima več vibracij in deluje bolj neukročen in do okoli 2400. Višjih obratov preko 5000 še ni videl. Prosti tek 1300 obratov se malo zaganja gor in dol za okoli 30 bratov. Zavore N Sprednje primejo nekoliko bolje, zadnje pa precej bolje. Vetrna zaščita S s serijsko šipo je bobnelo okoli čelade. Rešitev je bila višja šipa s spojlerjem - MRA N veter se čuje, kar je precej boje od bobnenja, zgleda da so ga dali v vetrovnik. Vsekakor, bi si želel za okoli 8 cm višjo šipo. Že imam idejo. Moja višina 184cm. Poraba S okoli 4.8 l N zgleda precej manj, mislim, da ob moji vožnji okoli 4.2l (prvi tank 3.9L – solo) Servisni intervali S 6000km N 12000km Kolen, gift, Slow in 7 others 10
gift Objavljeno Maj 1, 2016 Opozori Objavljeno Maj 1, 2016 Skratka nov je boljši, kar je razumljivo ...
blindek Objavljeno Maj 1, 2016 Opozori Objavljeno Maj 1, 2016 Kaj pa slik? Jaz sem se končno opogumil in kupil set nalepk + original zaščito tanka Dve hitri sliki da se vidi kaj mislim Pepper, Slow, MiNa in 3 others 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se