Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Mitas Terra Force-R imas tudi za te endure, je 90/10 guma :)

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 1 uro, blindek pravi:

Mitas Terra Force-R imas tudi za te endure, je 90/10 guma :)

 

Ja , samo je rekel da je samo na cesti , ne vidim uporabnega smisla za to pnevmatiko ....

Objavljeno

Saj ta motor je samo za na asfalt in ne za na makadam, kamor ga nekateri želijo vlačiti. Ta pnevmatika je pač za te kao endure, katere so itak samo na daleč endure, v resnici so pa cestni stroji. Ti si itak preizkusil veliko različnih motorjev in pnevmatik ter lahko to potrdiš oziroma lahko potrdiš, da so te cestne endure malo bolj uporabne na makadamu v primerjavi z nekimi rejs raketami. 

Objavljeno
pred 1 minuto, Borutt pravi:

Saj ta motor je samo za na asfalt in ne za na makadam, kamor ga nekateri želijo vlačiti. Ta pnevmatika je pač za te kao endure, katere so itak samo na daleč endure, v resnici so pa cestni stroji. Ti si itak preizkusil veliko različnih motorjev in pnevmatik ter lahko to potrdiš oziroma lahko potrdiš, da so te cestne endure malo bolj uporabne na makadamu v primerjavi z nekimi rejs raketami. 

No ja Borutt ne vem al si spet sarkazem dal na on ampak tale motorček se po makedamih pelje suvereno , prav tako GSA od 270 kg ni pa to za kozje stezice oz je z profesionalcem ki snema reklamo za marketing :P

Nisem pa še nikoli zares vozil hard enduro ali če hočeš "rejs raketo" po terenu razen malo panoramsko , ker drugače bi se vrjetno ubil ali pa vsaj polomil , ko bi hotel kar vse znanje požrt naenkrat :P zato nisem ravno objektiven za mnenje Rejs- Strom . 

Objavljeno

@Kmet2 kako pa je kaj obraba oz. koliko kilometrov kaj zdrzijo?

Objavljeno
pred 43 minutami, Kmet2 pravi:

No ja Borutt ne vem al si spet sarkazem dal na on ampak tale motorček se po makedamih pelje suvereno , prav tako GSA od 270 kg ni pa to za kozje stezice oz je z profesionalcem ki snema reklamo za marketing :P

Nisem pa še nikoli zares vozil hard enduro ali če hočeš "rejs raketo" po terenu razen malo panoramsko , ker drugače bi se vrjetno ubil ali pa vsaj polomil , ko bi hotel kar vse znanje požrt naenkrat :P zato nisem ravno objektiven za mnenje Rejs- Strom . 

Brez sarkazma je bilo. Vse te krave enduraške so pogojno primerne za izlete izven asfalta. So pa vsekakor boljše od tistih strojev, kjer si strici in tete krivijo hrbte in še kaj. 

Do sedaj sem na V-Stromu 650 uporabljal Metzeler Tourance in bil z njimi zadovoljen. Po nekem naključju imam spredaj Continental in je razlika v tem, da gre kar sama v ovinek. Oprijem je pa pri obeh enak. 

Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

Brez sarkazma je bilo. Vse te krave enduraške so pogojno primerne za izlete izven asfalta. So pa vsekakor boljše od tistih strojev, kjer si strici in tete krivijo hrbte in še kaj. 

Do sedaj sem na V-Stromu 650 uporabljal Metzeler Tourance in bil z njimi zadovoljen. Po nekem naključju imam spredaj Continental in je razlika v tem, da gre kar sama v ovinek. Oprijem je pa pri obeh enak. 

Je dokler jo ne obrabiš na 50% potem ji drastično pade oprijem (Tourance) , če pa voziš skoz na predpisane omejitve pa ne in to dokazuje tudi tvoja trditev da imata isti oprijem ;)...priden :)

Objavljeno
pred 9 urami, JezniPohorc pravi:

Vprašanje glede pnevmatik... Do sedaj sem vozil Metzeeler tourance in sem bil z njo zelo zadovoljen. Je pa res, da se 98% vozim na cesti in ne vidim potrebe po taki pnevmatiki. Se splača razmišljati o kakšni drugih pnevmatiki?

Slišal sem tudi, da novih Metzelerk ne delajo več v Nemčiji in da jim je kvaliteta precej padla. Ima kdo kakšne izkušnje?

Zvozil sem veliko kompletov Metzeler tourance. Tudi Kitajske. Razlika je samo v obrabi sprednje gume. Prej mi je sprednja zdržala okoli 22tkm, kitajska pa le okoli 12 tkm. V oprijemu nisem opazil razlike.

Scarabeo

Objavljeno
pred 25 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Zvozil sem veliko kompletov Metzeler tourance. Tudi Kitajske. Razlika je samo v obrabi sprednje gume. Prej mi je sprednja zdržala okoli 22tkm, kitajska pa le okoli 12 tkm. V oprijemu nisem opazil razlike.

Scarabeo

Sorry ampak Ta je lovska...

Objavljeno
pred 9 minutami, gift pravi:

Sorry ampak Ta je lovska...

Koliko si jih pa ti zvozil?

Objavljeno

Zanimiva debata o gumah .... ob koncu sezone bom tudi sam moral poseči po novem kompletu.

Na zdajšnji turi sem malo računal porabo goriva, oziroma, ko sem po določenih kilometrih tankal, sem si naredil izračun in skoraj nisem mogel verjet, kako malo ta strojček porabi.

Objavljeno
pred 2 urami, gift pravi:

Sorry ampak Ta je lovska...

No, jaz uporabljam Michelin Anekee .Zdaj so gor že prek 23000 km pa še za kakih 1000 bi profil bil, res pa zdaj

po dežju vozim kot po jajcih-

Objavljeno
pred 21 minutami, zmilan pravi:

No, jaz uporabljam Michelin Anekee .Zdaj so gor že prek 23000 km pa še za kakih 1000 bi profil bil, res pa zdaj

po dežju vozim kot po jajcih-

Pri tej kilometrini se mi zdi, da si tud po suhem vozu kot po jajcih...

al pa je res lovska.

Objavljeno

Take kilometrine z pnevmatikami so zame španska vas , pa ne da ne bi znal tako vozit ............enostavno nočem :P

Kot pravijo fantje , jaz jim vrjamem saj je Domina če se prav spomnim z Mitas SF naredila 16kkm jaz na Versysu 3.600km  tako da se da :)

Objavljeno (popravljeno)
5 hours ago, Borutt said:

Saj ta motor je samo za na asfalt in ne za na makadam, kamor ga nekateri želijo vlačiti. Ta pnevmatika je pač za te kao endure, katere so itak samo na daleč endure, v resnici so pa cestni stroji. Ti si itak preizkusil veliko različnih motorjev in pnevmatik ter lahko to potrdiš oziroma lahko potrdiš, da so te cestne endure malo bolj uporabne na makadamu v primerjavi z nekimi rejs raketami. 

Težko bi se strinjal s tem. Makadam mu čisto fajn leži, če je obut v primerne gume. Je udoben v stoječem položaju, lepo vodljiv, bočne zaščite opravljajo svojo funkcijo, zračni filter je dovolj visoko za prečkanje vode, izpuh tudi... Neroden postane, ko voziš po res zahtevnem terenu. Manjka mu še nekaj centimetrov odmaknjenosti od tal, pa obvezno je potrebno namontirat kovinsko zaščito motorja (spodaj).

Tale ga sicer precej maltretira, je pa to njegov daily comute motor: https://www.youtube.com/user/nikbari007

 

Popravljeno . Popravil Kiri
Objavljeno

Kiri sej veš da je to bolj posebnost oz. izjema kot pravilo , da s takim motorjem riješ po terenu ....hitro pri takem početju tudi kaj pokvariš, odlomiš in zviješ , preverjeno z Versysom . Sem ga tlačil tam kjer s KTM ne bi šel nikoli , predvsem zaradi tega ker mi ga je škoda :P

Objavljeno

Definitivno ga ni mogoče primerjati s kakšnim F650GS Dakar, še manj s kakšnim hard enduro motorjem, niti slučajno pa vstrom ni samo za na cesto. Se ga da primerjati z adventure kravami tipa GS, caponord, Transalp, Elephant in podobno. 

Versys je precej bolj občutljiv kot vstrom in bolj cestno naravnan. Strom ima recimo 19-colsko sprednje kolo, Versys pa 17. Tudi crashbari so na versysu denimo kar eksotika, medtem ko so na vstromu precej pogosti.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 50 minutami, Kmet2 pravi:

Take kilometrine z pnevmatikami so zame španska vas , pa ne da ne bi znal tako vozit ............enostavno nočem :P

Kot pravijo fantje , jaz jim vrjamem saj je Domina če se prav spomnim z Mitas SF naredila 16kkm jaz na Versysu 3.600km  tako da se da :)

Če bi vozil malo bolj po takšnih lepih logih, bi bila tudi tvoja kilometrina zagotovo enkrat večja :)https://goo.gl/maps/tuJEUzG2gq92 Prelepa Slovenija. Prevozil v soboto. Vozil 2 uri, naredil malo kilometrov in nič obrabil gume. :lol1:.

Scarabeo

Objavljeno
pred 1 minuto, Scarabeo 500 pravi:

Če bi vozil malo bolj po takšnih lepih logih, bi bila tudi tvoja kilometrina zagotovo enkrat večja :)https://goo.gl/maps/tuJEUzG2gq92 Prelepa Slovenija. Prevozil v soboto. Vozil 2 uri, naredil malo kilometrov in nič obrabil gume. :lol1:.

Scarabeo

Sej pravim , da znam do večje kilometrine , ampak nočem , najbolj pa mi pnevmatike požre Jadran .....:sleep2: 

Objavljeno
pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Sej pravim , da znam do večje kilometrine , ampak nočem , najbolj pa mi pnevmatike požre Jadran .....:sleep2: 

Na Jadranki tudi meni.

Res pa tam nisem velikokrat. Če bi vsakodnevno vozil na Golico, bi bila tudi moja kilometrina manjša. Tako pa se bolj klatim, kjer se ne da ravno polagati in zato so tudi kilometrine na podobnih motorjih tako različne. :)

Scarabeo

Objavljeno

Danes sem dobil Smart turn system. Zmontiran na sedežu podjetja.

Montaža je trajala eno uro, predvsem zato ker sva gledala kako dobiti levo plastiko dol in gor, ter zaradi iskanja primernega mesta za cviknit tri žice. Do konektorja se ne da priti brez da bi snemal tank, tako da... Pa še dež se je delal skozi, tko da sva malo pohitela.

Montaža je enostavna:

Leva plastika dol, vstaviš gobici v stikalo, ki ga vračata v srednji položaj, zvežeš par dratkov, pritrdiš škatlico v precej določen položaj (naravnost, gledat mora - vožnja v smeri puščice), test, plastika nazaj gor. Našla sva prostor za kleme malo pod spodnjim nosilcem tanka, da skrajni položaj vilic ni oviran, samo škatlico sva prilepila na ploščati nosilec tanka, ki gre iz okvirja gor. Prav lepo se z zadnjim robom vsede pod tank.

Trenutno je vse skupaj izolirano z izolacijskim trakom, če bom pa našel dovolj veliko požirko bom pa dal tisto gor, ker moram tako ali tako kmalu spet snemati plastike ko bom čistil filter. Nič ni toliko predelanega da bi delalo težave če ga snamem. 

 

Delovanje izgleda tako:

Ko dobi štrom (je vezano na ključ) rabi 2 sec za se zboota in pol sec za kalibracijo. Če spelješ v tem času ne bo delalo, ko se prvič ustaviš za pol sekunde je skalibriran.

Normalna 90° in podobna križišča (tudi krožna s "ostrim" izhodom) dela 100%. Ni važno koliko časa čakaš, ne izklopi smernika dokler nisi skozi križišče. Nisem še testiral kaj se zgodi, če čakaš dva intervala. Ima timer ki ne reagira če motor stoji.

Menjava pasov, AC, prehitevanja, krožna križišča z "naravnost" izhodom (tista kjer samo zapelješ skozi brez zavijanja): Moraš mu povedati kdaj si manever zaključil. Poveš mu pa tako da pasu (ali manevra) ne končaš "limonasto" ampak rahlo ostro. Ostro je tu že prehuda beseda, ampak boljše trenutno ne najdem. Uglavnem, če samo zlezeš ven in zlezeš nazaj ne bo vedel kaj si naredil in bo smernik utripal dokler timer ne skoči not in ga izklopi. To je trajalo 15-20 sec, nisem štopal. Ko sem zapeljal na sosednji pas malo bolj energično je pa vedel za kaj se gre in je izklopil brez težav.

Izklopi ga "SMIDSY" manever, tako da bodo tisti, ki ga izvajajo pred križišči morda imeli težave. 

Ročno ga izklopiš tako da stikalo že enkrat porineš v smer ki utripa.

Zaenkrat toliko.

IMG_20160523_144249.jpg

IMG_20160523_144256.jpg

IMG_20160523_144304.jpg

IMG_20160523_144311.jpg

IMG_20160523_162011.jpg

IMG_20160523_162015.jpg

IMG_20160523_162024.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Po opisu stvar deluje bolje kot na KTM ....

Objavljeno
pred 8 urami, Scarabeo 500 pravi:

Če bi vozil malo bolj po takšnih lepih logih, bi bila tudi tvoja kilometrina zagotovo enkrat večja :)https://goo.gl/maps/tuJEUzG2gq92 Prelepa Slovenija. Prevozil v soboto. Vozil 2 uri, naredil malo kilometrov in nič obrabil gume. :lol1:.

Scarabeo

Hmm... Očitno si bil blizu mojega domačega kraja... :) 

Objavljeno
pred 11 urami, JezniPohorc pravi:

Hmm... Očitno si bil blizu mojega domačega kraja... :) 

A si tudi žaril? Pri vsaki tretji hiši je dišalo :). Samo resnično lepi kraji, sploh če imaš razgled.

Scarabeo

Objavljeno

Trenutno sem 10.000km od doma, tak da nisem... :( Tudi mototiral nisem zadnja dva meseca... :(

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!