NumLock Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 (popravljeno) Ja valjda, da bo na Suzi ostal. Dvomim, da bi se zdajšnji lastnik Suze odločil za motor, ki je stranski produkt pri izdelavi vrtnega orodja in gozdnih pripomočkov. P.S. Takšne imajo francoski policaji na avtocestah, saj z drugim motorjem ne morejo ujet voznike prestižnih znamk avtomobilov. ---------------------------------------------- Da se vrnem na temo .... Sem pa zasledil, da se olje menjava na 6000 km, filter pa na 18k. Moram pogledat in točno pogledat, kje sem to zasledil. Popravljeno Avgust 28, 2016. Popravil DL650
blindek Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 3 hours ago, Kmet2 said: Sej pravim kar požrešen če primerjaš koliko pije italijanski šrot z 162hp in 233kg P.S. F800GS -3.7l , GSA 4.8l .... KTM 1190 5.1 .....itd kar požrešen je tale vaš Strom . Na Diavelu pa poglej v 1050km koliko prelazov je dal mimo potem pa primerjaj porabo na Stromu .....fantje ,tud Japonci niso več kar so bili No jaz spravim porabo tudi na 5l na štromu Maximus 1
ciciban Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 pred 52 minutami, DL650 pravi: ---------------------------------------------- Da se vrnem na temo .... Sem pa zasledil, da se olje menjava na 6000 km, filter pa na 18k. Moram pogledat in točno pogledat, kje sem to zasledil. Oljni filter je sorazmerno majhen strošek in ko imaš že enkrat rokavice na rokah ga je nekak smiselno zamenjat skupi z oljem. Wakasaki in Igi Pop 2
Snečer Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 Oljni filter se "zategne" na (roko) Torque - Oil Filter: 17.5 N·m (1.8 kgf·m, 13 ft·lb) HIFLO se nabavlja v Račah, skupaj z ostalimi zadevami, npr. še zračni filter, džabe cene http://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=3910&detailid=3665 ciciban in Slow 2
Borutt Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 pred eno uro, DAMI34 pravi: a bo ta, a bo ta, a bo ta? Takšen je že . DAMI34 1
Snečer Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 oz pri 650/1000 je napisano da zaviješ filter do "bloka" in nato še 2 obrata da zategneš
NumLock Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 (popravljeno) pred 37 minutami, ciciban pravi: Oljni filter je sorazmerno majhen strošek in ko imaš že enkrat rokavice na rokah ga je nekak smiselno zamenjat skupi z oljem. Ja valjda! Kot si rekel ... teh 10€ je res zanemarljiv strošek, tako, da bi bil greh, da ne menjaš. Če pa ne menjaš na vsaki menjavi olja na 6000, potem pa filter menjaš na vsakih 12000. Če si izredno aktiven, lahko to zlo hitro naklepaš. Glede filtra, ja kot sem zgoraj napisal ... filter se dotakne ohišja, potem pa si označimo in naredimo dva obrata oz. 120min . Zdaj sem pa pogledal še zgornji link za oljni filter, to pa je res zanemarljiva cena, tako, da bi bil greh ga ne menjat na 6000km . Popravljeno Avgust 28, 2016. Popravil DL650 ciciban 1
otko Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 Meni je v service manualu tudi predpisana menjava olja na 6000km, filtra pa na 18000. Pa saj ni fora v tistih parih evrih kolikor stane filter, meni se letos enostavno ni dalo šravfat tistih plastik dol (pa imam filter doma). Na gsxr je pač potrebno odstraniti plastike, da prideš do filtra...Menjava samega olja pa mi vzame 5 minut časa. Tako, da sem letos menjal samo olje
NumLock Objavljeno Avgust 28, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2016 Res je! Hvaka vsem za info. Kot sem omenil, nisem tega "foha", ampak se bom previdno lotil zadev lepo počasi. Meni bo po dveh, treh menjavah to tudi postala rutina. dejstvo pa je, ko si sam delaš se zadevi dosti bolj posvetiš, kot na servisu.
Rokic Objavljeno September 1, 2016 Opozori Objavljeno September 1, 2016 Evo, če kdo rabi lepo ohranjenega Vstroma 650 - moj se prodaja.
Slow Objavljeno September 1, 2016 Opozori Objavljeno September 1, 2016 (popravljeno) On 28. 7. 2016 at 7:06 PM, rocco24 said: Hmm kaj niso ponavadi pri tem pokanju, kot ga je opisoval nekdo na prejsnji strani, krivi zanic blazilci v zadnjem kolesu? Vsaj po mojih izkusnjah sodec. Ce ne pa prosim da se vase izkusnje delite:) Z motorjem ni bilo nic "narobe". Narobe je bilo to, da vulkanizer, pri menjavi gum, ni dobro opravil svojega dela. Gumo mi je nazaj zategnil brez ene puse. Pri mojem Stromu so zadaj tri puse; dve na vsaki strani, ki sta lahko vidni in ena med zobnikom in feltno, ki se ne vidi. Sem kar tezko verjel, kaksen salabajzer mora biti, da lahko nazaj zasraufa brez cca. 3 cm dolge puše... precej tezka polna kovina (ror cca. 3 x 2 cm), ki se slisi, ce npr. pade po tleh. Skoda, ker sem upal, da sem nasel vulkanizerstvo, kjer bi menjaval gume tudi v prihodnje. Popravljeno September 1, 2016. Popravil Slow
Scarabeo 500 Objavljeno September 1, 2016 Opozori Objavljeno September 1, 2016 pred 5 urami, Slow pravi: Skoda, ker sem upal, da sem nasel vulkanizerstvo, kjer bi menjaval gume tudi v prihodnje. Narediš izlet na Koroško. Pri meni se ustaviš na kavi, menjavo gume pa opraviš v Radljah pri Širniku. Garant mojstri. Slow, NumLock in Bostjan L 3
NumLock Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 Res je, kot je Scarabeo napisal. Tam so mojstri, ampak, sedaj ko veš, kaj se lahko zgodi, boš naslednjič seveda toliko bolj previden, ne glede, kam boš dal menjat gume. Veš kako je ... se zgodi tudi najboljšim. Scarabeo 500 in Slow 2
bobiboss Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 Ob 1. 9. 2016 at 14:41, Slow pravi: Z motorjem ni bilo nic "narobe". Narobe je bilo to, da vulkanizer, pri menjavi gum, ni dobro opravil svojega dela. Gumo mi je nazaj zategnil brez ene puse. Pri mojem Stromu so zadaj tri puse; dve na vsaki strani, ki sta lahko vidni in ena med zobnikom in feltno, ki se ne vidi. Sem kar tezko verjel, kaksen salabajzer mora biti, da lahko nazaj zasraufa brez cca. 3 cm dolge puše... precej tezka polna kovina (ror cca. 3 x 2 cm), ki se slisi, ce npr. pade po tleh. Skoda, ker sem upal, da sem nasel vulkanizerstvo, kjer bi menjaval gume tudi v prihodnje. midva s sinom sama odmontirava kolesa.....odstraniva zavorne diske ker so uspeli pri sinu že enega skriviti..in peljeva na menjavo pnevmatike... Slow 1
Belaglava Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 Tudi meni so pri Čarmanu eno izmed puš zadnje gume narobe obrnili, na napako me je opozoril vulkanizer pri naslednji menjavi pnevmatike ... MiNa, Slow in Joker 3
Scarabeo 500 Objavljeno September 4, 2016 Opozori Objavljeno September 4, 2016 Ob 28. 6. 2016 at 21:16, Scarabeo 500 pravi: Pa saj ni res, pa je. Ker sta givi in kapa popolnoma enaki bočni zaščiti in sem lažje dobil od kape, sem jo nabavil. Zdaj pa sami problemi. S prejšnjo Givi sem prevozil preko 100tkm - nič. Ta pa poka in crkuje. Mislim, da je material krhek in da bo vse sčasoma pokalo. Nikad više Kappa cevno zaščito. So mi bili že pri centralnem kovčku sumljivi in sem rešil po svoje. Jeklena plošča je neki trd zanič material. Scarabeo Zadevo sem reklamiral. Poslano je bilo v Italijo. Po okoli 14 dneh so mi ugodili in priznali reklamacijo. Odločil sem se, da bo zaščita druga - SW motech - tu pa je ta pravi material - kot se šika. AAA brez šlamparije ne gre. Ko sem jo zmontiral se je zaščita dotikala cevi, ki gre od vodne pumpe na hladilnik. Moral sem podložiti podložke in jo na spodnjem delu maksimalno raztegniti - sedaj imam 3 mm lufta. Preko zime me še čaka izdelava novega nosilca za centralni kovček. Original je dober samo za kovček, brez tunel torbe na vrhu. Scarabeo Slow in MiNa 2
blindek Objavljeno September 6, 2016 Opozori Objavljeno September 6, 2016 Bi imel kdo cevno zaščito motorja od PUIG za Stroma 650 2012+, črne barve, ima nekaj majhnih prask (niso od padca!) za cca. 50€? Če je kdo zainteresiran mi naj piše. Imam možnost dobiti "unikatno" zaščito, saj bi se en znanec rad poigral in bi moj motor bil poskusni zajček MiNa 1
NumLock Objavljeno September 23, 2016 Opozori Objavljeno September 23, 2016 Evo, včeraj menjal prvič sam, olje in filter. Danes še naredim ostali pregled vseh tekočin .... Današnji prvi pregled .. nobenih madežev pod motorjem. Pozno popoldan včeraj sem naredil en krog ... menjalnik prestavlja, kot puter ... motor lepo teče ... vse ok. Snečer, Scarabeo 500, Wakasaki in 4 others 7
NumLock Objavljeno September 24, 2016 Opozori Objavljeno September 24, 2016 Odločil sem se, da si bom več stvari naredil sam, saj le tako "dihaš" z svojim motorjem. Ker nisem tega poklica se k stvari spravim še tolko bolj pazljivo in natančno, pred tem pa prelistam ogromno čtiva ... Zanima me, s čem se naj spravim nad umazanijo zavornih čeljusti? Brskal sem po netu, pa nisem zasledil, da bi se dobilo neko specifično čistilo prav za zavorne čeljusti. Torej, s čim naj ščistim zadevo (slika) ? Hvala vnaprej.
MiNa Objavljeno September 24, 2016 Opozori Objavljeno September 24, 2016 pred 2 urami, DL650 pravi: da bi se dobilo neko specifično čistilo prav za zavorne čeljusti. Karkoli od tegale bo OK. NumLock in Wakasaki 2
NumLock Objavljeno September 24, 2016 Opozori Objavljeno September 24, 2016 pred 2 urami, MiNa pravi: Karkoli od tegale bo OK. 1000x ti hvala za namig. Sem na hitro prej iskal, pa mi ni nič takšnega ven vrglo. Sem bil zdaj v garaži in demontiral sprednje zavore, da sem naredil preventivni pregled zavornih oblog. Niso še za zamenjavo. Na tem linku sem zasledil predvsem "bremzšajbn" cleaner, jaz pa rabim za čeljusti. Ker ta sprej za čiščenje diskov imam doma, tako da .... Mislim pa, da to ni ena in isto, ali se motim?
MiNa Objavljeno September 25, 2016 Opozori Objavljeno September 25, 2016 Ja tile spreji so bolj namenjeni za razmastitev zavornih kolutov. Po tem, ko čeljusti snameš, odstraniš zavorne ploščice, potisneš batke nazaj, vmes paziš, da na drugi čeljusti ne izpadejo, (jih zagozdiš) in zavaruješ posodico na ročki, da ne izteče olje ob vračanju batkov. Potem pa vzameš neko čistilo za razmaščevanje čeljusti opereš, lahko tudi z vodo (med dežjem je tudi mokro) lepo osušiš, nato pa sestaviš nazaj. Jaz pri sestavljanju uporabim namenski "bakreni visokotemperaturi sprej" s katerim malenkost popršim zadnjo stran ploščic in vzmet v čeljistih, ki pritiska na ploščice. To je to. Opravim pa ob vsaki menjavi gum. Pa še to ploščice imam še orginal pri 105Kkm. Matej207, Scarabeo 500, NumLock in 2 others 5
Wakasaki Objavljeno September 25, 2016 Opozori Objavljeno September 25, 2016 pred 19 urami, DL650 pravi: 1000x ti hvala za namig. Sem na hitro prej iskal, pa mi ni nič takšnega ven vrglo. Sem bil zdaj v garaži in demontiral sprednje zavore, da sem naredil preventivni pregled zavornih oblog. Niso še za zamenjavo. Na tem linku sem zasledil predvsem "bremzšajbn" cleaner, jaz pa rabim za čeljusti. Ker ta sprej za čiščenje diskov imam doma, tako da .... Mislim pa, da to ni ena in isto, ali se motim? Kar uporabi brake cleaner pa en mali čopič dela čudo. Vse ostalo po besedah MiNa MiNa 1
NumLock Objavljeno September 25, 2016 Opozori Objavljeno September 25, 2016 pred 6 urami, Wakasaki pravi: Kar uporabi brake cleaner pa en mali čopič dela čudo. Vse ostalo po besedah MiNa Res je, Brake Cleaner imam doma in moram reči, da res dela čudeže. Moraš bit pa pri tem mojem zlo hiter, ker hitro hlapi, kot pr´norcih . Sem razmišljal, da bi na koncu vse lepo še s kompresorjem spihal. Glede na to, da bom to delal prvič, bom tolko bolj previden, pedanten sem pa itak že po naravi + tega, pa ko človek dela za sebe, se itak maximalno potrudi. MiNa 1
Cartman Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 Nova Vstrom 650 in 1000. Tamalega so posodobili na lepotni nivo velikega brata. Da popizdiš.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se