blindek Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 mogoče v živo ne bo tako hudo? Na sliki meni ne izgleda wow, sicer pa noben do sedaj ni bil (brez dodelav)
Scarabeo 500 Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 Prvo kar sem pogledal - stopalke za sopotnika. Praktično enaka, pri stopalkah se pa vidi, da ima 1000 precej višje postavljene stopalke za sopotnika. Res ne vem zakaj? Kot da nočejo, da se vozi v dvoje. To je bil eden najresnejših vzrokov, zakaj sem ostal na 650 ccm. Scarabeo Cartman 1
Belaglava Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 Sem ravno videl te slike v divjini ... mešani občutki. Agregat malega ostaja isti?
blindek Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 2 kobili več ima Gledam dodatno opremo in se mi zdi, da je original plastična zaščita motorja enaka prejšnjemu? Všeč mi je da so rit zožali in sedaj s tem izpuhom lažje montiraš večje kovčke brez da si širok 1.2m Vsekakor bo potrebno čez zimo na sejem in si ogledati to v živo (če ne prej Moto Linz) Slow 1
Belaglava Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 Sprašujem zato ker so pri Akrapoviču lani namignili, da bo spremenjen. Evo našel; Quote The bike gets a Euro 4 compliant motor (as you’d expect) and the motor has a new fuel injection system with 10 hole injectors and a host of bits taken from this year’s SV650 including resin-coated pistons and new camshafts No očitno dobi prihajajoči model Igorjev "street legal" lonec, kateri pa ni bil za zdajšnjega ('12-'16)
Slow Objavljeno Oktober 5, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2016 16 hours ago, blindek said: Všeč mi je da so rit zožali in sedaj s tem izpuhom lažje montiraš večje kovčke brez da si širok 1.2m S tem se precej strinjam - Strom z velikimi stranskimi kufri je res (pre)sirok. To lahko obcuti vsak stromist v mestnem vrvezu, ko zeli mimo stojecih kolon (pred semaforji, mimo zastojev itd) in pa po kaksnih single trackih obdanih z vejevjem. Po drugi strani pa se z nizjo pozicijo izpuha izgublja lastnost in namembnost (tezkih) enduro motorjev. Za nas, ki se 90% vozimo po asfaltnih cestah, to ne prestavlja ovir, za tiste, ki bi sli s Stromom na popotovalne dogodivscine v "divjino", pa bi lahko ze preckanje kaksne globlje vode znalo biti otezkoceno. Kakorkoli, meni je lep. Ceprav me mika 1200 GS.
ton Objavljeno Oktober 6, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2016 Mene pa zanima ali se komu doma valja kakšno višje steklo za DL 1000, 2004. Original mi nekako ne odgovarja.
FrenkM Objavljeno Oktober 10, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2016 Če pristavim še moje mnenje o novem V-stromu 650. Oblikovno so ga spremenili (beri: polepšali!), ni pa to neka revolucija. Agregat enak, čeprav bi lahko dodali kako KM več. Kar se tiče širine z kovčki bo mogoče res kak cm manj, saj ima prejšnji z 35 lit. kovčki 109 cm. Če bo čas dopuščal ga gremo pogledat v Milano. Upam pa, da cenovno ne zraste preveč! Lp Slow in MiNa 2
Snečer Objavljeno Oktober 11, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2016 Pri modelu, ki se dobro prodaja in se je izkazal, ni nekega razloga po velikih spremembah, prej za izboljšave, ki jih pokaže uporaba. Račka se mi sicer ne dopade najbolj, po drugi strani pa je precej bolj prepoznavna kot klasični japan look. Ampak sčasoma se bo prijeli, kot se je na modelu 1000, ki je takoj prepoznaven. MiNa in FrenkM 2
tazzy Objavljeno Oktober 11, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2016 Ob 6. 10. 2016 at 8:45, ton pravi: Mene pa zanima ali se komu doma valja kakšno višje steklo za DL 1000, 2004. Original mi nekako ne odgovarja. Kaj pa tebi odgovarja:'(
NumLock Objavljeno Oktober 16, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2016 No, danes ko je lepo, dokaj sončno, sem se odločil, da svojo lubico zapeljem pred garažo in naredim to, kar sem vsak dan odlašal zaradi mrzlega vremena, pa še bolan sem bil z temperaturo. Konzumiral več ali manj rum s čajem in limono. Ni mi bilo za nič, pa čeprav bi se po stopnicah moral spustit samo v garažo. No, za vozit mi nekako ni, tako, da sem razmontiral končno sprednje zavorne čeljusti in se pedantno lotil čiščenja. Scarabeo 500, MiNa, Slow in 3 others 6
NumLock Objavljeno Oktober 20, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2016 Evo, danes prispele nove ploščice, kot naročeno pa je bil danes v prodaji tudi Moment ključ, tako, da sem zavorne čeljusti zategnil po PS-u. Bmflar, tazzy, Kmet2 in 1 other 4
Bmflar Objavljeno Oktober 20, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2016 Ob 28.8.2016 at 12:10, DAMI34 pravi: a bo ta, a bo ta, a bo ta? Nope, tale bo tazzy, Kmet2, DAMI34 in 1 other 4
gift Objavljeno Oktober 21, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2016 Ob 16.10.2016 at 15:00, DL650 pravi: No, danes ko je lepo, dokaj sončno, sem se odločil, da svojo lubico zapeljem pred garažo in naredim to, kar sem vsak dan odlašal zaradi mrzlega vremena, pa še bolan sem bil z temperaturo. Konzumiral več ali manj rum s čajem in limono. Ni mi bilo za nič, pa čeprav bi se po stopnicah moral spustit samo v garažo. No, za vozit mi nekako ni, tako, da sem razmontiral končno sprednje zavorne čeljusti in se pedantno lotil čiščenja. lepo si spucal, samo ni dobro preveč z kakšnim reinigerjem špricat po cilindrih, ker potem ti znajo gumice spokat in zadeva spusti čez čas. NumLock 1
NumLock Objavljeno Oktober 21, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2016 pred eno uro, gift pravi: lepo si spucal, samo ni dobro preveč z kakšnim reinigerjem špricat po cilindrih, ker potem ti znajo gumice spokat in zadeva spusti čez čas. Nisem pretiraval z čistili, temveč sem vse ščistil z vodo + zobna krtačka. Na trenutke sem uporabil bejbi palčko in zobotrebev, da sem ta večjo oziroma bolj trdovratno umazanijo ščohal iz ohišja. Na koncu pa sem z bremzrajnigerom malo pošprical, ter obrisal. Sem prebral, da se ne sme z raznimi topili čistit ... drugače pa hvala za nasvet. Vedi, ker nisem tega hofa, sem se prekleto dobro pozanimal, kako se spravit k zadevi, saj bremze so le bremze. Sem se spomnil na koncu, ko sem bil fertik, da bi lahko umazanijo enostavno spucal s petrolejem. Z njim gree vse dol!
blindek Objavljeno Oktober 24, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2016 Suuuuzuuuuukiiiii Kmet2, Slow, Maximus in 1 other 4
Maximus Objavljeno Oktober 25, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2016 pred 19 urami, blindek pravi: Suuuuzuuuuukiiiii Blindek zdravo! A lahko prosim poveš, kje si nabavil nalepke v-strom 650, ki so na črni plastiki. Jaz sem vse pregledal in najdem samo tiste 6 delne bumerange. Hvala za odgovor!
blindek Objavljeno Oktober 25, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2016 Na pooblaščenem servisu Suzuki... Sem šel na nemško suzuki stran, pod dodatki spisal kataloško, so naročili in dobil v 2dneh
stenc55 Objavljeno November 2, 2016 Opozori Objavljeno November 2, 2016 Nekaj za mulčke: http://rideapart.com/articles/new-suzuki-v-strom-250-gsx250r-coming-europe tazzy 1
NumLock Objavljeno November 2, 2016 Opozori Objavljeno November 2, 2016 pred 6 urami, stenc55 pravi: Nekaj za mulčke: http://rideapart.com/articles/new-suzuki-v-strom-250-gsx250r-coming-europe Luštna zadevica.
vandrovec Objavljeno November 2, 2016 Opozori Objavljeno November 2, 2016 pred 5 minutami, DL650 pravi: Luštna zadevica. ...pomanjšan GS. GS je grd, suzuki je pa luštn Wakasaki in stenc55 2
driveasy Objavljeno November 2, 2016 Opozori Objavljeno November 2, 2016 Pozdravljeni Imam velikega Vstroma letnik 2004. Pogledat bi moral koš sklopke, oz. jo vstaviti nazaj v utor, ker mi je potisni cilinder malo preveč potisnil--- ( sem čistil ter rastavil sprednji pogonski zobčenik in cilindrček). Moto Panigaz so mi dejali da ni kaj pokvarjeno, vendar moram samo koš nazaj postaviti v nekak pravilni položaj. Oni bi mi to naredili za cca eno uro, samo je problem, ker bi moral motor pripeljati z koroške, (na prikolici)... :/ Tako me pa zanima nekaj stvari: Ali bi moral menjati tesnilo pokrova sklopke, ker bi pokrov moral vzeti dol? Je potrebno za to dejanje tudi odstraniti vodno črpalko? Ali vi zategujete vijake potem z moment ključom oz. tak ko piše v knjigi (11Nm vijaki pokrova)? Tako se to pač nam novincem naredi.... Želel sem sčistiti motor za tipi topi, ker sem novi lastnik in mam res veliko skrb, in potem mi da moj moped dela (izpust olja, vode, šraufanja... ) in veliko preglavic da bo spet normalno šel.... Hvala za vašo pomoč
mliner Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 lp folk mam eno vprašanje.mam v stroma 1000 letnik 2006,pa me zanima,ko bom čez zimo glih zračni filter menju,pa bo rezerovar dol z motorja,a se mi splača še svečke zamenjat.mam pa 32,000 prevoženih.pa če ve kdo točn tip svečke,ko jih nebi glih pr kakmu yogiju kupoval.se dobijo kje vrjet še cenej.hvala
NumLock Objavljeno November 3, 2016 Opozori Objavljeno November 3, 2016 pred 11 minutami, mliner pravi: lp folk mam eno vprašanje.mam v stroma 1000 letnik 2006,pa me zanima,ko bom čez zimo glih zračni filter menju,pa bo rezerovar dol z motorja,a se mi splača še svečke zamenjat.mam pa 32,000 prevoženih.pa če ve kdo točn tip svečke,ko jih nebi glih pr kakmu yogiju kupoval.se dobijo kje vrjet še cenej.hvala Zdaj, če imaš že tank dol, potem bi bilo smoterno zamenjat tudi svečke. Na kakšen interval se menjavajo ti verjetno piše v knjigi, ki si jo dobil zraven, prav tako pa je tam tudi tip svečke. Če pa nimaš knjige, pa pogledaš direktno na svečko kakšna je oznaka, se pozanimaš po trgovinah in pri najcenejšem kupiš. To danes ni problem ... danes naročiš, jutri dobiš ... iz Avstrije pa tudi v 3 dneh .... itd .
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se