Scarabeo 500 Objavljeno Februar 20, 2017 Objavljeno Februar 20, 2017 pred 14 minutami, mliner pravi: lp.sezona se bliža,pa bi mogu še zavorno olje zamenjat.pa me zanima,kakšno olje bi dal not.a velja to od avta al more bit ekstra za motor.pa tud al more bit res npr motulovo ko je 25 e pol litra,al velja kaj cenejšga?pa za sklopko a gre isto al kakšno drugo slučajno.je pa strom 1000 letnik 2006.hvala K Mariu v Velenje ga pelji. Boš dobil ta pravo olje. Pa še v redu boš imel narejeno. Scarabeo
mliner Objavljeno Februar 20, 2017 Objavljeno Februar 20, 2017 eh mam cajt pa ga bom sam zamenju,ko ni glih neka umetnost.sam zanima me kake mate izkušnje z različnimi olji!
Wakasaki Objavljeno Februar 20, 2017 Objavljeno Februar 20, 2017 pred 15 minutami, mliner pravi: eh mam cajt pa ga bom sam zamenju,ko ni glih neka umetnost.sam zanima me kake mate izkušnje z različnimi olji! Proizvajalec ne igra vloge. Pazi pa na pravi dot,ki pa je običajno napisan na pokrovčku rezervarja..... 1
Dagobert Objavljeno Februar 27, 2017 Objavljeno Februar 27, 2017 Nove gume pa verižni set bom kmal rabu za mojo Suzi DL650 2009. Gume cestne (100% cestne). Kaj priporočate? Verižni set: original 1.vgradnja ali kej drucga Ker sem totalni rookie, pa bolj mojster z miško kot z orodjem, mi vaše mnenje veliko pomeni. THX. 1
MiNa Objavljeno Februar 27, 2017 Objavljeno Februar 27, 2017 Gume po izbiri, pišeš imaš velik izbor "cestne" (S Z). Mogoče malo počekiraš teste in se potem odločiš kaj bi bilo zate. Praktično z nobenim kompletom ne boš popolnoma "falil", če ti ne odgovarja, naslednjič vzameš nekaj drugega. Enako je z verigo in verižniki. Imamo zelo različne izkušnje celo z istim proizvajalcem in praktično enakimi "seti". Kjer boš kupil, se pozanimaj tudi za montažo bo najenostavneje, posebej če ti je miš bolj priročna kot orodje. 3
Wakasaki Objavljeno Februar 27, 2017 Objavljeno Februar 27, 2017 pred 2 urami, Dagobert pravi: Nove gume pa verižni set bom kmal rabu za mojo Suzi DL650 2009. Gume cestne (100% cestne). Kaj priporočate? Verižni set: original 1.vgradnja ali kej drucga Ker sem totalni rookie, pa bolj mojster z miško kot z orodjem, mi vaše mnenje veliko pomeni. THX. Danes težko fališ z gumami. Meni sta top pirelli in conti,trajata manj držita pa fajn. Za max kilometrino pa ka drugega, recimo Metzeler
Dagobert Objavljeno Marec 10, 2017 Objavljeno Marec 10, 2017 Hvala fanta. Bom probal z Dunlopkami Roadmax 3, pa DID setom, pa da vidmo.
brutal Objavljeno Marec 18, 2017 Objavljeno Marec 18, 2017 Ob 10. 3. 2017 ob 19:56, Dagobert pravi: Hvala fanta. Bom probal z Dunlopkami Roadmax 3, pa DID setom, pa da vidmo. Priporočam, da vsaj prednji verižnik kupiš original z gumijastim robom.
ore123 Objavljeno Marec 24, 2017 Objavljeno Marec 24, 2017 Lepo pozdravljena druščina. Pred kratkim sem si omislil igračko za velike fante Suzuki v strom 650 dl letnik 2012. Motor je super in želim si ga tudi pravilno vzdrževati. Imam pa problem . Nimam navodil o uporabi. Ali kdo ve če obstajajo kje na netu ali kakšna ideja? lp
Slow Objavljeno Marec 24, 2017 Objavljeno Marec 24, 2017 pred 36 minutami, ore123 pravi: Nimam navodil o uporabi. Ali kdo ve če obstajajo kje na netu ali kakšna ideja? lp Mogoce najdes tu kaj uporabnega http://www.v-strom.co.uk/downloads.htm 1
damjandugi Objavljeno Marec 25, 2017 Objavljeno Marec 25, 2017 Ali pa tu!!! http://v-strom.hr/index.php 1
Kolen Objavljeno Marec 25, 2017 Objavljeno Marec 25, 2017 On 24. 3. 2017 at 9:01 PM, ore123 said: Lepo pozdravljena druščina. Pred kratkim sem si omislil igračko za velike fante Suzuki v strom 650 dl letnik 2012. Motor je super in želim si ga tudi pravilno vzdrževati. Imam pa problem . Nimam navodil o uporabi. Ali kdo ve če obstajajo kje na netu ali kakšna ideja? lp pošlji mi mail in ti jih pošljem 1
mule Objavljeno Marec 30, 2017 Objavljeno Marec 30, 2017 Živ! A je kdo že montiral gume Mitas Terra force na DL 650? Kako držijo na suhem asfaltu, na hladnem asfaltu pozimi, v dežju, na makadamu?
jezerski Objavljeno Marec 31, 2017 Objavljeno Marec 31, 2017 Tud mene zanimajo Mitas Terra Force, zdaj imam na Dl650 še prvomontažne Bridgestone TW152, glede njih nimam kakšnih pripomb, do zdaj z njimi prevoženih 9.000 km, pa bodo še za nekaj tisoč. Gledam tudi Dunlop Trailsmart, ki so zelo pohvaljene. Ko pride čas menjave, pa je večna dilema katere izbrati.
Borutt Objavljeno Marec 31, 2017 Objavljeno Marec 31, 2017 pred 19 urami, mule pravi: Živ! A je kdo že montiral gume Mitas Terra force na DL 650? Kako držijo na suhem asfaltu, na hladnem asfaltu pozimi, v dežju, na makadamu? Zaenkrat držijo. Jaz nimam nobenih pripomb. Do sedaj sem imel Metzeler Tourance in so Mitas primerljive oziroma še boljše. Sedaj so naredile 10k km in imajo še najmanj 3,5 mm profila. 2
5ERR Objavljeno April 4, 2017 Objavljeno April 4, 2017 Živ. Zanima me koliko ključev za vžig pride zraven motorja 2 ali 3? Kaj bi moralo še biti zraven? Servisna knjiga, navodila za uporabo in še kaj? LP
Slow Objavljeno April 5, 2017 Objavljeno April 5, 2017 (popravljeno) pred 8 urami, 5ERR pravi: Živ. Zanima me koliko ključev za vžig pride zraven motorja 2 ali 3? Kaj bi moralo še biti zraven? Servisna knjiga, navodila za uporabo in še kaj? LP Jaz sem dobil dva ključa (en "glavni" in drugi rezervni). Navodila za uporabo sem dobil v anglescini, kljub temu, da je bil motor prvotno kupljen v Sloveniji in sem ga odvzel prvemu lastniku. Servisne knjige zal nisem dobil, predvsem zato, ker je imel prvi lastnik resne zdravstvene tezave in je kar stezka spravil skupaj vso potrebno dokumentacijo. Zlasti glede servisne knjige sem bil precej skepticen, saj prej se nikoli nisem kupil (npr. avta) brez servisne knjige, ampak se je tokrat izkazalo, da je naceloma vse bilo res in motor dobro sluzi. Sem ga pa takoj po nakupu dal na komplet velik servis (500+ eur), da sem nekako startal z nule oz. vedel, da je motor taksen kot mora biti. Vseeno bi priporocal servisno knjigo. Saj ni nujno, da so vsi posteni, kot je bil prodajalec v mojem primeru in da je motor OK. Pa priporocljivo je, da je pri morebitnem nakupu s teboj nekdo, ki se spozna na zadevo. Jaz se za dober nakup lahko zahvalim @Scarabeo 500, ki je bil pri nakupu z mano in je imel enak motor, kot sem ga jaz kupoval (celo isti letnik) ter je z njim naredil 110k+ kilometrov. Popravljeno April 5, 2017. Popravil Slow
5ERR Objavljeno April 29, 2017 Objavljeno April 29, 2017 (popravljeno) Pozdravljeni. A bi lahko kdo razložil kaj dejansko pomenijo in koliko se to pozna na motorju? To so spremembe na 2007 (dl650) modelu in me zanima ali se zaradi teh sprememb raje odločit za 2007 letnik. 2007 (K7) Black luggage rack. Swingarm length increased from 1540mm (60.6") to 1555mm (61.2"). ABS option available. New non user-friendly throttle bodies. Dual spark plug heads. Switch from 16 to 32 bit ECU. Graduated chevron tank graphic. Different exhaust, bigger cat? Underseat tray is shorter between the seat lock assembly and the battery (making room for ABS). Handlebar switches changed with integrated throttle. Dry weight 194kg (427 lbs) for non-ABS model & 197kg (434lbs) for ABS model. All front calipers & master cylinder have been changed. From caliper piston diameter of 30.23mm & Master Cylinder of 15.87mm to caliper 27mm and Master Cylinder 14 mm. En link, mogoče komu kaj prav pride. http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=4772.0 Lp, Peter Popravljeno April 29, 2017. Popravil 5ERR
ore123 Objavljeno Junij 5, 2017 Objavljeno Junij 5, 2017 Pozdravljeni. Imam težavo na V strom 650 dl 2012 ter vas prosim za mnenje oz. idejo.... prevoženih ima 33000 km kupil sem ga marca letos ter z njim prevozil 3000 km brez težav kar naenkrat pa..... Motor me je že 2x pustil na cesti. Zgodi se najbolj neverjetna reč, da motor enostavno med vožnjo crkne. Vedno je ista napaka skuri se varovalka 10a za vžig. Ko se mi je zgodilo 1ič sem mislil, da sem rešil problem z zamenjavo, pa mi je pri naslednjem zagonu ponovno skurilo varovalko. Ker se mi je zadeva zdela preveč čudna sem poklical asistenco ter odvlekel do pooblaščenega serviserja. Na servisu je mehanik vtaknil novo varovalko oz. jo zamenjal ter motor je čudežno vžgal. Vse skupaj mi je bilo preveč enostavno.....mojster mi je zagotovil, da je preveril vso napeljavo, akumulator, črpalko goriva, abs, alternator....ter ni našel ničesar. Z mešanimi občutki sem ga prevzel in po 20km se je zgodba ponovila. V naselju sem vozil v koloni in motor mi je ponovno med vožnjo crknu ....brez kakršnih koli "simptomov" na displayu seveda izpiše CHECK ter skuri varovalko, jaz pa za cesto dol....Ponovil sem vajo z asistenco ter ga pripeljal nazaj na servis kjer je serviser tudi potrdil tezo, da varovalke kuri. po enem dnevu in menjavi nove varovalke pa je ta spet oživel.... Mehanik ne ve več kaj naj naredi..."zgubu" se je....in to traja že 14 dni....moji živci pa so na koncu
Wakasaki Objavljeno Junij 5, 2017 Objavljeno Junij 5, 2017 sicer nevem, ampak vseeno ali je morda na to varovalko obešena črpalka goriva?
izibajker Objavljeno Junij 5, 2017 Objavljeno Junij 5, 2017 pred 41 minutami, ore123 pravi: Pozdravljeni. Imam težavo na V strom 650 dl 2012 ter vas prosim za mnenje oz. idejo.... Bo treba najti kakšnega specialista (moto električarja), da bo step by step preveril koliko toka posamezni sklopi "kurijo". Vem za enega, ti pošljem kontakt na pm. 2
Wakasaki Objavljeno Junij 5, 2017 Objavljeno Junij 5, 2017 pred 4 urami, ore123 pravi: Črpalka goriva naj bi delala normalno Točno tako,naj bi bila. Črpalka hladna ok,ko pa se segreje pa riba in kuri varovalke. Če bi takoj zamenjal varovalko bi jo verjetno takoj odpikal,ko pa se shladi pa ne.
5ERR Objavljeno Junij 11, 2017 Objavljeno Junij 11, 2017 Žijo. Ali vsi v dl 650 pijejo olje? Je to normalno?
Wakasaki Objavljeno Junij 11, 2017 Objavljeno Junij 11, 2017 Ob 5. 6. 2017 ob 17:28, ore123 pravi: Pozdravljeni. Imam težavo na V strom 650 dl 2012 ter vas prosim za mnenje oz. idejo.... prevoženih ima 33000 km kupil sem ga marca letos ter z njim prevozil 3000 km brez težav kar naenkrat pa..... Motor me je že 2x pustil na cesti. Zgodi se najbolj neverjetna reč, da motor enostavno med vožnjo crkne. Vedno je ista napaka skuri se varovalka 10a za vžig. Ko se mi je zgodilo 1ič sem mislil, da sem rešil problem z zamenjavo, pa mi je pri naslednjem zagonu ponovno skurilo varovalko. Ker se mi je zadeva zdela preveč čudna sem poklical asistenco ter odvlekel do pooblaščenega serviserja. Na servisu je mehanik vtaknil novo varovalko oz. jo zamenjal ter motor je čudežno vžgal. Vse skupaj mi je bilo preveč enostavno.....mojster mi je zagotovil, da je preveril vso napeljavo, akumulator, črpalko goriva, abs, alternator....ter ni našel ničesar. Z mešanimi občutki sem ga prevzel in po 20km se je zgodba ponovila. V naselju sem vozil v koloni in motor mi je ponovno med vožnjo crknu ....brez kakršnih koli "simptomov" na displayu seveda izpiše CHECK ter skuri varovalko, jaz pa za cesto dol....Ponovil sem vajo z asistenco ter ga pripeljal nazaj na servis kjer je serviser tudi potrdil tezo, da varovalke kuri. po enem dnevu in menjavi nove varovalke pa je ta spet oživel.... Mehanik ne ve več kaj naj naredi..."zgubu" se je....in to traja že 14 dni....moji živci pa so na koncu si že kaj poštimal......
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se