Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

pred 17 urami, The Lakl pravi:

Uporabljam pa Motul offroad sprej za verigo.  Že vem zakaj ;)

Živjo, a je smiselno kupovaati offroad sprej, če imam 95% vožnje po asfaltu. Samo mnenje me zanima. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima.

Tudi na cesti je ogromno umazanije. Sprej ni lepljiv in se umazinija ne prijema na verigo. Tudi čiščenje je preprosto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, The Lakl pravi:

Ima.

Tudi na cesti je ogromno umazanije. Sprej ni lepljiv in se umazinija ne prijema na verigo. Tudi čiščenje je preprosto.

Dokler uporabljaš spreje, te razumem, da je boljši. Ker.....šele , ko mažeš z oljem, to povsem razumeš. Odkar imam zmontiran ojler, niti pomislim ne na kakršen koli lepljiv ali manj lepljiv sprej. Tega sem se držal tudi, ko sem nabavil še en motor. Dokler nisem zmontiral ojlerja, nisem sprejal, ampak sem rajši ročno naoljil verigo, ker ima olje dve funkciji. Verigo maže in s tem ko odleti z nje, s seboj tudi odnese umazanijo - jo čisti. Vse delo, ki ga imam z mazanjem je, da občasno pogledam na verigo, če je mastna -za primer, da bi se npr. kaj zamašilo...in po sezoni (po navadi ob menjavi motornega olja-servis) dolijem olje v rezervoarček.Le ta je malo večji od kupljenih ojlerjev (kak deci pa pol od oka), ki so, kot pišejo, za 2 do 3 kkm. Meni je bil cilj, da tudi na daljšem potepanju ne rabim razmišljat o mazanju verige, kot bi imel kardan...daleč najbolj simpl in najceneje. Sprej, ki mi je ostal, pa porabljam za druge reči. Veriga na motorju bolj ali manj lepljivega maziva iz spreja ne vidi več. :quad:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, xtzs pravi:

...... Odkar imam zmontiran ojler, niti pomislim ne na kakršen koli lepljiv ali manj lepljiv sprej. Tega sem se držal tudi, ko sem nabavil še en motor. Dokler nisem zmontiral ojlerja, nisem sprejal, ampak sem rajši ročno naoljil verigo, ker ima olje dve funkciji. Verigo maže in s tem ko odleti z nje, s seboj tudi odnese umazanijo - jo čisti.

S katerim oljem si mazal verigo po tej "ročni metodi"? A si morda dodajal olju kakšen dodatek, da je bilo bolj gosto, da ga ni takoj odneslo s ketne? Na kakšne intervale (približno) pa si mazal? Že vnaprej hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, izibajker pravi:

S katerim oljem si mazal verigo po tej "ročni metodi"? A si morda dodajal olju kakšen dodatek, da je bilo bolj gosto, da ga ni takoj odneslo s ketne? Na kakšne intervale (približno) pa si mazal? Že vnaprej hvala za odgovore.

Z istim, kot ga vlivam v ojler. Navadno olje za menjalnike SAE 140, ki je bolj "gosto". Ko ga po malem vlivaš se kar malo vlečejo "oljne nitke", če me razumeš, kaj hočem povedat. Oprijemljivost je boljša, čistilni učinek pa s tem slabši kot pri redkejšem olju npr. viskoznosti  SAE 90, a še vedno zadovoljiv. Na verigo sem na parih mestih kanil kapljico, na zadnji verižnik še dve, tri in je bila po 200-tih km veriga videti še vedno dovolj mastna, a lepa svetleča - čista. Sigurno je to odvisno tudi od hitrosti vrtenja verige (vpliv centrifugalne sile), saj bi ojle pri hitrosti 200km/h prej odneslo, kot pri pol manjši hitrosti.

Liter omenjenega olja (5€) sem kupil za prvi ojler in ga rabim že četrto sezono na treh motorjih, pa še za kaj drugega podmazat pride prav. Naslednjič bom verjetno testiral s SAE 90, računam na še boljši čistilni učinek, kar je pomembno predvsem na enduri za vožnjo po prašnih makadamih-(WR 250)...

Da ne udarim čisto mimo, vse omenjeno pride prav tudi za V Stroma...:blush:

Popravljeno . Popravil xtzs
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, izibajker pravi:

S katerim oljem si mazal verigo po tej "ročni metodi"? A si morda dodajal olju kakšen dodatek, da je bilo bolj gosto, da ga ni takoj odneslo s ketne? Na kakšne intervale (približno) pa si mazal? Že vnaprej hvala za odgovore.

najcenej varianto ima če se ne motim @MiNa

  • Hvala 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: tako nekako cena kompleta pipica, cevke in vezice pod 10€. Zmontiral tudi parim kolegom na motorje.

Tole sem zapisal v temi "avtomatski mazalci verige" in še vedno drži!

" Pomembno pri mazanju z oljem je to, da večino abrazivne umazanije iz verige in verižnikov olje izpere in s tem zmanjšuje obrabo valjčkov in verižnikov. Poleg tega pa ima olje tudi funkcijo hlajenja tako, da s tem zmanjša termično obremenitev verige. To posledično vpliva na manjšo obrabo verige v smislu raztegovanja, ker je notranji spoj v verigi zaradi nižje temperature in nižjega tlaka manj obremenjen. Osnovno mazivo tako ostane tam kjer mora in bolje opravi svojo funkcijo.

Ni neke hude filozofije. "

PS, mažem z oljem za mazanje verig motornih žag.

 

 

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, xtzs pravi:

Liter omenjenega olja (5€)

 

pred 17 urami, MiNa pravi:

PS, mažem z oljem za mazanje verig motornih žag.

Olje za mazanje verig motornih žag je definitivno najboljši. Nitke se vlečejo +1m. Vendar ne tisti, ki ga prodajajo po petrolih. Ne sme biti bio olje, tisto se čez čas strdi kot lepilo in je veriga zanič!

Cena za finfuzo pri meni je 2.75€. Prideš s kantico, nalijemo in je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Napisanega je že preveč strani, da bi vse bral, zato vas prosim za pomoč. Sem nov na forumu in tudi bolj ko ne začetnik v motociklizmu. Velik sem 197cm in približno 100kg. Skoraj dokončno sem se že odločil za nakup V-Stroma do cca. 4000€, me pa muči dilema ali izbrati 650 ali 1000 kubičnega. Zavedam se, da je pri 1000 vse dražje, več potroši, ampak a se splača vse to za tisto razliko v moči? Na začetku se bom verjetno večino časa vozil sam, tu pa tak kakšen izlet v dvoje. Zanima me tudi če so pri katerem od obeh modelov kakršnekoli hibe in na kaj je treba biti najbolj pozoren pri nakupu (letniki okoli 2005-2007). Upam, da je motor glede na mojo višino dobra izbira, saj hočem bolj pokončen položaj in ne preveč vetra.

Hvala vsem za odgovore že v naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 31. 5. 2018 ob 21:19, The Lakl pravi:

Zakaj pa ne bi bilo dovolj moči? AC se na veliko izogibam, po lokalnih poteh pa 55-100 z lahkoto z vso opremo v dvoje. Res, da to ni motor za na pisto. Je pa čudovit, udoben, vodljiv, miren za adventure užitke. Po ozkih cestah na goričkem sem se z njim lahkotno  igral  po razgibanih gričih v dvoje in polno otovorjen, ker sem testiral obremenitev opreme. Z lahkoto manevriraš in premaguješ hribčke in doline.

(ps.   Glede na tvoje vprašanje se mi je takoj porodila misel, da mit o motorjih še ne bo kmalu padel. Če ni 1000ka ni nič!!!    Pa bi se z 1000ko hitreje vozil? Bolj pospeševal? Jaz ne!  Jaz sem  si že pred leti formatiral sofware in naložil nov program, da me doma nekdo čaka, da v ponedeljek grem v službo, da bom motor potisnil v garažo in bo zjutraj ready to go, da so moje kosti že malo krhke in ne na zadnje-na motorju sem zato, da uživam, kaj doživim, vidim...ter se zdrav in cel vrnem domov!!!  Za to, pa ni potrebna 1000ka - 650 je popolnoma dovolj in če je folk z 650 prevozil cel svet bova midva tudi nekaj Balkana)

Da ne boš vsega bral ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Oreo pri tvoji velikosti ti ne preostane drugega kot 1000-tka. Ne toliko zaradi same moči motorja, ampak zaradi velikosti motorja. 650 ti bo premajhna. Če imaš možnost se usedi na oba pa boš takoj videl kako je z držo. 

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, JamesTheMan pravi:

@Oreo pri tvoji velikosti ti ne preostane drugega kot 1000-tka. Ne toliko zaradi same moči motorja, ampak zaradi velikosti motorja. 650 ti bo premajhna. Če imaš možnost se usedi na oba pa boš takoj videl kako je z držo. 

 

lp

Stara 650 in 1000 sta bili po merah enaki. Mogoče je imel tisočak po višini nastavljiv sedež. Tisočak ima probleme s košaro in posledično vibracijami. Stara 650 velja za zelo siguren motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stara 1000ka je 7cm širša, 16kg težja, prav tako ima višji sedež. Pri njegovih dolgih nogah se bo vsak cm poznal, sam sem par cm nižji, tak da mu lahko iz prve roke povem. Sicer furam 650, ampak sem v fazi, da bi mogoče menjal za kaj večjega, močnejšega. 

 

P.S.: Sprobaj čimveč motorjev, tudi drugih, da ne boš kupoval nekaj kar ti na koncu ne bo odgovarjalo.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdaj se te vibracije pri 1000 najbolj čutijo? Pri nižjih obratih, podobno kot recimo dizel, ko ga trese? Upam, da mi po nakupu motorja res ne bo treba takoj popravljati nekih napak in vlagati še nevem koliko denarja, ker to sigurno ni poceni. Torej kar se tiče zanesljivosti je boljša 650, po velikosti pa 1000, kar mi tudi nekako bolj odgovarja, saj se na motorju s svojo višino ne bi rad počutil kot na otroškem kolesu. Ker mi je V-Strom tudi vizualno zelo všeč, ne vem po katerem podobno velikem motorju bi lahko še pogledal razen Varadero.

Hmmm, dilema...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te razumem, ker imam jaz enake probleme. Dve leti nazaj sem kupoval svoj prvi moped, v podobnem cenovnem rangu kot ti. Zaradi velikosti (192cm) sem bil dokaj omejen pri izbiri. Najprej sem gledal TDM 900. Ker nisem našel primerno ohranjene, sem vzel Versysa. Za prvi moped je super, lahek, okreten, dovolj močan, poceni vzdrževanje, majhna poraba, registracija in zavarovanje zanemarljiv strošek. Za pridobitev potrebnih izkušenj fajn moped. Edino kar sem poleg ostale dodatne opreme dal gor še povišek krmila (bolj pokončna drža) in povišek vizirja (manj vetra direkt v butico). Po dveh letih sem začel gledati za večjimi in močnejšimi predvsem zaradi udobja na daljših furah. Predvsem v dvoje. Ne bom rekel, da se ne da vozit, vendar čez čas se razvadiš in iščeš nekaj več. Če sva v dvoje na treh furah skupaj prevozila okoli 5000km brez da bi moja kaj jamrala potem že ni tako hudo. Res pa je, da v cenovnem rangu v katerem iščeš moped, težko najdeš kaj primernega za nas dolgine. :D Sam gledam Versys 1000 (prejšnji model), Africo Twin (novejšo) in pa novejšega V-Stroma 1000. Ampak to je vse krepko preko tvojega fonda. Ne vem, bom videl, če se najde primeren kupec za mojega, potem bom menjal, drugače pa bom vozil naprej. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Oreo pravi:

?.... Ker mi je V-Strom tudi vizualno zelo všeč, ne vem po katerem podobno velikem motorju bi lahko še pogledal razen Varadero.

Hmmm, dilema...

Imamo tudi temo " Iskanje motorja, kaj, kako, za koliko".

Pa sploh ne bo škodilo, če boš prebral še kaj kar je bilo že napisano....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dl 1000 je dober in ekonomičen nakup. Pogledaš po nemškem netu, plačaš in špediter ti ga pripelje v slovenijo.

Tako je kupila pred kratkim kolegica. Nisem mogel verjeti (rabljen 20k) izgledal je kot nov ;)

434107684_ScreenShot2018-06-06at09_12_50.thumb.png.fd3c2f14214e1906d96b1f42d30625b3.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma (poleg konjev, ki jih očitno nihče ne rabi, vsak tako preberem) je prednost 1000ccm običajno v

-boljših močnejših zavorah

-boljšem vzmetenju

-več opreme

Moj nasvet je ne šparat, stegni se po čimbolj novem motorju pa ni važno 650 ali 1000. V takem primeru boš dobil ABS pa še kaj drugega zraven, ponavadi tudi bolj polikan agregat, manjšo porabo v glavnem izboljšano verzijo prejšnjega modela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

650-ko voziva tretje leto in do sedaj sva prevozila cca. 26.000km. Od tega 25.000 v dvoje. Na večno dilemo vzet 650 ali 1000 ni univerzalnega odgovora. Mi2 sva z njim prevozila od CZ, DE, AT, IT do Balkana in nisva čutila pomanjkanja moči. Zmanjkalo je mogoče nekajkrat ko sva bila v družbi GS in RT-jev. Razlika v ceni je nekje 3900€ in nisem najbolj prepričan če odtehta! Pojd probat za kak vikend in se na koncu itak ti odločaš. Se pa popolnoma strinjam z DAMI34 o čim bolj novemu stroju. LpF

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

Načeloma (poleg konjev, ki jih očitno nihče ne rabi, vsak tako preberem) je prednost 1000ccm običajno v

-boljših močnejših zavorah

-boljšem vzmetenju

-več opreme

.

Absolutno se strinjam...A ko razmišljam...Nisem se veliko prevozil z Vstromi...Nič v dvoje!Neki se mi sanja,da prvi vstrom 1000 je neki treslo al kva ze blo...pa so mi na servisu rekli,da pač taki so bli prvi modeli...Nasplosno na Vstrom 650 nisem neki pogrešal konjev...je zelo vodljiva in hitra endura...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Oreo pravi:

Kdaj se te vibracije pri 1000 najbolj čutijo? Pri nižjih obratih, podobno kot recimo dizel, ko ga trese? Upam, da mi po nakupu motorja res ne bo treba takoj popravljati nekih napak in vlagati še nevem koliko denarja, ker to sigurno ni poceni. Torej kar se tiče zanesljivosti je boljša 650, po velikosti pa 1000, kar mi tudi nekako bolj odgovarja, saj se na motorju s svojo višino ne bi rad počutil kot na otroškem kolesu. Ker mi je V-Strom tudi vizualno zelo všeč, ne vem po katerem podobno velikem motorju bi lahko še pogledal razen Varadero.

Hmmm, dilema...

Nisem si nikoli lastil 1000, sem pa veliko prebral. Kolikor sem jaz razbral, te košare ni moč popravljati. Ta napaka se pojavlja predvsem pri tistih, ki so ga radi poterali - in to že zelo zgodaj in skoraj ni tisočaka (starega, ki ne bi imel težav pri recimo 80tkm) To so samo moji zaključki prebranega. Tudi nova košara ne reši problema, ker je šlo baje za slabo konstrukcijsko rešitev. 

Kot je že prej bilo navedeno, je višji in imaš posledično manj pokrčena kolena in to je zate najbolj bistveno. Lahko pa potrdim, da je varadero za številko večji motor in ta bi bil zate. Jaz sem se počutil kot palček smuk na njem - komaj sem dosegel tla.

Kako se odražajo vibracije in v katerih obratih ali morda preko celega polja pa ne vem.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, FrenkM pravi:

650-ko voziva tretje leto in do sedaj sva prevozila cca. 26.000km. Od tega 25.000 v dvoje. Na večno dilemo vzet 650 ali 1000 ni univerzalnega odgovora. Mi2 sva z njim prevozila od CZ, DE, AT, IT do Balkana in nisva čutila pomanjkanja moči. Zmanjkalo je mogoče nekajkrat ko sva bila v družbi GS in RT-jev. Razlika v ceni je nekje 3900€ in nisem najbolj prepričan če odtehta! Pojd probat za kak vikend in se na koncu itak ti odločaš. Se pa popolnoma strinjam z DAMI34 o čim bolj novemu stroju. LpF

zmanjka samo pri vožnji gas-bremza, ko iz ovinka ob pomagalih močnejša "konkurenca" ožame

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snecer pravi:

zmanjka samo pri vožnji gas-bremza, ko iz ovinka ob pomagalih močnejša "konkurenca" ožame

...kar pa je zelo pomembno...kolikor berem. Sploh je to bistveno kadar se jih vozi več skupaj....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!