Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Saj lahko ima vsak svoje mnenje, ampak ne mi jokat, če vam že paše podhranjenost agregata, oziroma, povejte konkretno da ste zadovoljni v dvoje ali sami, če za kakim šleperjem tudi malce potrpite in se guncate. Smo/so pa nekateri, ki imajo vozila brez pomagal in jim ustreza v dvoje malce več živahnosti, pa zaradi tega ne udrihamo po tistih ki jim je 50 konjičev dovolj.

Tko da prosim, ne nabijat o grupnih vožnjah, in podobnih floskulah o čredicah, itd...hvala vnaprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami-tukaj se pa ne bi popolnoma strinjal! 

Oreo je v prvem postu napisal, da je začetnik. Ne vem, če je ravno pametno, da se mu, kot prvi motor priporoča 100ka z 100 in nekaj HP. Uvajanje, prilagajanje, učenje, spoznavanje, pridobivanje izkušenj in na koncu še uživati z motorjem-ter seveda preživeti na agresivnem motorju, ter seveda v tem ponorelem prometu je po mojem mnenju bolje, da si najde motor, kateri bo za njegovo kilažo in višino ergonomičen ter udoben in ne divji. Z uspešno, varno prevoženimi par sezonami bo sam ugotovil, kje so tite meje, želje in potrebe po moči.  Drži, da je motor vozilo za užitke a to še ne pomeni veliko HP in CCM. Nekaterim je užitek cel dan drajsat po ridah (smo včeraj debatirali o enem posnetku) nekateri ga imajo kot vozilo za v službo, drugi za potovanja, tretji zaradi soseda, ker ga ima sosed... in bi bilo celo lažje svetovat, če bi Oreo podal namen uporabe in svojo starost. Mislim, da bi mu lažje svetovali

@Oroeo- Najbolj boš videl, kaj je zate, če boš sam sedel na motor in videl, če ti odgovarja..kupi ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, The Lakl pravi:

Dami-tukaj se pa ne bi popolnoma strinjal! 

Oreo je v prvem postu napisal, da je začetnik. Ne vem, če je ravno pametno, da se mu, kot prvi motor priporoča 100ka z 100 in nekaj HP. Uvajanje, prilagajanje, učenje, spoznavanje, pridobivanje izkušenj in na koncu še uživati z motorjem-ter seveda preživeti na agresivnem motorju, ter seveda v tem ponorelem prometu je po mojem mnenju bolje, da si najde motor, kateri bo za njegovo kilažo in višino ergonomičen ter udoben in ne divji. Z uspešno, varno prevoženimi par sezonami bo sam ugotovil, kje so tite meje, želje in potrebe po moči.  Drži, da je motor vozilo za užitke a to še ne pomeni veliko HP in CCM. Nekaterim je užitek cel dan drajsat po ridah (smo včeraj debatirali o enem posnetku) nekateri ga imajo kot vozilo za v službo, drugi za potovanja, tretji zaradi soseda, ker ga ima sosed... in bi bilo celo lažje svetovat, če bi Oreo podal namen uporabe in svojo starost. Mislim, da bi mu lažje svetovali

@Oroeo- Najbolj boš videl, kaj je zate, če boš sam sedel na motor in videl, če ti odgovarja..kupi ;)

Zadnje dva tri poste sem citiral pred mojim, ker se hitro začne z nabijanji. In ja Tudi začetnik lahko vozi 1000ccm Vstroma kot 1000ccm KTM 1050. Oba sta polikana in uporabniku prijazna motorja. Nič manj ni možnosti za začetniške napake na 650ccm kot na 1000ccm. Pa ne navijam za 1000 ampak ne maram MSforumskega nabijanja, če ni jurja ni nič, jurja rabiš za nabijat gas, jurja rabiš za čredice itd...

Zakaj je tako moje mnenje 600 vs 1000?

Ker sem vozil oba (sicer pri mojih začetkih celo z več konji kot pa jih en in drug Vstrom premore) in lahko povem samo, da sem se v dvoje na jurčku mnogo bolje počutil in manj zibajoče, ter po mojem filingu bolj varno peljal. A sem vozil kaj bolj divje?

Ne nisem, ker meje so v glavi in cestnih omejitvah. Sem pa z veliko lažjim srcem polno otovorjen in v dvoje skenslal tovornjak.

ps. in tvoj post je normalen, si povedal zakaj, pa ni nujno da se z mano strinjaš. Zato pa imamo lastnike 650 štromov in lastnike 1000ccm štromov.

Nadalje, da ne bo taka fama med 650 in 1000, te vprašam, kaka je razlika pri pospešku enega in drugega do 100km/h? Nisem gledal podatkov ampak max kakih 0,5 sekunde, kar je zanemarljivo a ne. Dejstvo je da sta oba v 5 sekundah na 100km. In normalen začetnik najbrž ne pretirava z nekimi brzinami, saj se drži v glavnem predpisov. Torej res ne vidim zakaj bi bil tisočak bolj nevaren od 650ccm.

pss. vmes je bilo govora tudi o Varadero a ne...jurja a ne. Pa gabaritih, velikosti in udobju.

psss. in ni nujno da imam prav, dajem pa možnost človeku, da vidi še drug pogled brez nabijanja. Sicer je pa nekaj lastnikov podalo svoja normalna mnenja, le par postov pred mojim je bilo nabijanje.

 

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, DAMI34 pravi:

Zadnje dva tri poste sem citiral pred mojim, ker se hitro začne z nabijanji. In ja Tudi začetnik lahko vozi 1000ccm Vstroma kot 1000ccm KTM 1050. Oba sta polikana in uporabniku prijazna motorja. Nič manj ni možnosti za začetniške napake na 650ccm kot na 1000ccm. Pa ne navijam za 1000 ampak ne maram MSforumskega nabijanja, če ni jurja ni nič, jurja rabiš za nabijat gas, jurja rabiš za čredice itd...

Zakaj je tako moje mnenje 600 vs 1000?

Ker sem vozil oba (sicer pri mojih začetkih celo z več konji kot pa jih en in drug Vstrom premore) in lahko povem samo, da sem se v dvoje na jurčku mnogo bolje počutil in manj zibajoče, ter po mojem filingu bolj varno peljal. A sem vozil kaj bolj divje?

Ne nisem, ker meje so v glavi in cestnih omejitvah. Sem pa z veliko lažjim srcem polno otovorjen in v dvoje skenslal tovornjak.

ps. in tvoj post je normalen, si povedal zakaj, pa ni nujno da se z mano strinjaš. Zato pa imamo lastnike 650 štromov in lastnike 1000ccm štromov.

Nadalje, da ne bo taka fama med 650 in 1000, te vprašam, kaka je razlika pri pospešku enega in drugega do 100km/h? Nisem gledal podatkov ampak max kakih 0,5 sekunde, kar je zanemarljivo a ne. Dejstvo je da sta oba v 5 sekundah na 100km. In normalen začetnik najbrž ne pretirava z nekimi brzinami, saj se drži v glavnem predpisov. Torej res ne vidim zakaj bi bil tisočak bolj nevaren od 650ccm.

pss. vmes je bilo govora tudi o Varadero a ne...jurja a ne. Pa gabaritih, velikosti in udobju.

psss. in ni nujno da imam prav, dajem pa možnost človeku, da vidi še drug pogled brez nabijanja. Sicer je pa nekaj lastnikov podalo svoja normalna mnenja, le par postov pred mojim je bilo nabijanje.

 

 

 

Tudi jaz se strinjam s tabo, jurja je le jurja, seveda, če je dost €. Me pa zanima, če kateri lastnik ta novega stroma 1000 ve, ali so zdaj poštimali tisto težavo s košaro ali problem ostaja in pa ali je letnik 2014 že tisti zadnji model ali ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabljate da je človek visok 197cm. Laki če se prav spomnim si napisal da si visok 170cm. Tebi so po večini mopedi 650 kubikaže po velikosti prav, mogoče nekateri celo previsoki, njemu je pa to vse premajhno. Zato rabi večji/višji motor, ki ima že v osnovi višjo težišče, prav tako višji sedež. Se strinjam da kot začetnik je dobro, da si ne kupiš premočnega motorja, nekaj kar dovoljuje napake, moped na katerem pridobivaš potrebne izkušnje. Vendar, če si dolg skoraj 2m si zeeeelo omejen pri izbiri. Varadero je težka krava, požrešen pa tudi zastarel. Verjamem, da je svoj čas bil dober motor, vendar danes ga ne bi vzel. 

Tako kot si napisal, sam bo še najbolje videl kaj mu ustreza, zato se naj usede na čimveč mopedov. V tem cenovnem rangu bo težko našel kaj primernega, vendar lahko vse skupaj vzame v zakup in naredi določen kompromis,  si nabavi nekaj za dve, tri leta in gre potem na kaj še večjega/močnejšega. Tako sem naredil sam in mi ni niti malo žal.

Sicer pa nisem zasledil kakšne so njegove želje glede vožnje. Se bo vozil na daljše ture ali dnevne po par 100km. Ker tam se da marsikaj potrpeti, da daljših furah pa ni ravno prijetno, če te začne boleti križ, rame, kolena itd. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo me, ni bilo časa, da bi vam odgovoril prej. Najprej hvala vsem za odgovore in razpravo.

Glede želj o vožnji z motorjem pa je tako. Kot prvo bi si seveda rad nabral nekaj izkušenj, se vozil kakšne daljše kroge ob vikendih, mogoče kdaj ob lepem vremenu tudi v službo (50km ena smer), drugače pa me zelo mikajo večdnevne ture, ker imam raje takšen dopust, kot pa 1 teden ležanja na plaži (tudi z motorjem se lahko ustaviš za 2-3 dni kje in uživaš na plaži). Drugače sem pa star 25 let. Divjanja si ne želim, čeprav ga vsak kdaj pa kdaj rad stisne, vendar iščem motor bolj za uživanje. Problem tukaj nastane predvsem zaradi višine, ker v tem rangu ni prav veliko motorjev, ki bi bili dovolj veliki. Glede cene mislim, da čez 4000€ ne bi šel, ker neko mejo si je vseeno potrebno postaviti, drugače vedno gledaš po dražjih motorjih, cene pa vemo da gredo v nebo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Oreo pravi:

Evo me, ni bilo časa, da bi vam odgovoril prej. Najprej hvala vsem za odgovore in razpravo.

Glede želj o vožnji z motorjem pa je tako. Kot prvo bi si seveda rad nabral nekaj izkušenj, se vozil kakšne daljše kroge ob vikendih, mogoče kdaj ob lepem vremenu tudi v službo (50km ena smer), drugače pa me zelo mikajo večdnevne ture, ker imam raje takšen dopust, kot pa 1 teden ležanja na plaži (tudi z motorjem se lahko ustaviš za 2-3 dni kje in uživaš na plaži). Drugače sem pa star 25 let. Divjanja si ne želim, čeprav ga vsak kdaj pa kdaj rad stisne, vendar iščem motor bolj za uživanje. Problem tukaj nastane predvsem zaradi višine, ker v tem rangu ni prav veliko motorjev, ki bi bili dovolj veliki. Glede cene mislim, da čez 4000€ ne bi šel, ker neko mejo si je vseeno potrebno postaviti, drugače vedno gledaš po dražjih motorjih, cene pa vemo da gredo v nebo.

.......daljše fure......nabiranje izkušenj....ne želim divjanja......višina....budžet........tukaj je izbira, ki se kar sama ponuja:  meni že vrsto sezon še vedno prava izbira, pa naj si bo kratke fure ali fure po Evropi ali izven nje........kdor vidi le "konje", ponavadi pozabi na navor

bi bolj spadalo v temo o izboru pravega motorja...:rtfm:

Popravljeno . Popravil xtzs
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem, pogovor je res nanesel v smer, ki je bolj primerna za katero drugo temo, zato bom nadaljnja vprašanja o izbiri motorja postavljal v kateri drugi temi. Še vedno pa ostaja V-Strom najožji izbor (mislim da kar 1000) in upam, da mi bo čim boljšega uspelo tudi kupiti.

Hvala vsem še enkrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, xtzs pravi:

.......daljše fure......nabiranje izkušenj....ne želim divjanja......višina....budžet........tukaj je izbira, ki se kar sama ponuja:  meni že vrsto sezon še vedno prava izbira, pa naj si bo kratke fure ali fure po Evropi ali izven nje........kdor vidi le "konje", ponavadi pozabi na navor

bi bolj spadalo v temo o izboru pravega motorja...:rtfm:

tu je pametno počakat na tenere 700, ki bo po moje razprodan v hipu

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

Še eden, ki bi se rad nabijal :P, ko mi boš dokazal da so lastniki Jurja štromov bolj povrženi črednemu nagonu in posledično divjanju v primerjavi z lastniki 650, potem bodo tvoje besede nekaj veljale, do takrat pa je tvoj zapis samo nabijanje.

 

ja, čuke so kupovali predvsem za vožnjo v dvoje in če so bili šoferjih večjih mer

stara dl1000 ni bila posrečena, problem s košaro sklopke, emisije (who cares :) , mislim da kar visoka poraba

tudi kawasaki se je hitro otresel klona KLV1000, malo počakal in naredil čuk versys

novi čuk vstrom pa je kar všečna zadeva in za razsmislit, morda celo raje super tenere s kardanom

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, xtzs pravi:

.......daljše fure......nabiranje izkušenj....ne želim divjanja......višina....budžet........tukaj je izbira, ki se kar sama ponuja:  meni že vrsto sezon še vedno prava izbira, pa naj si bo kratke fure ali fure po Evropi ali izven nje........kdor vidi le "konje", ponavadi pozabi na navor

bi bolj spadalo v temo o izboru pravega motorja...:rtfm:

Nikoli je ne bi prodal. Vsestranski motor z katerim sem z užitkom potoval.  Čudovit motor za naše in balkanske razf....e ceste. Moj gleženj in njena višina sta botrovali zamenjavi. 

Da, pa sem iskren. Na Tenerejki sem imel bollj udoben položaj, kot na V Stormu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ti dal na ZS nordkapp, evo še slikce prehoda, popolnoma vso opremo sem prenesel. 

IMG_1688.JPG

IMG_1687.JPG

Pa končna verzija, pred predajo novemu lastiku - rdečko je šel na Ptuj

IMG_1801 (1).JPG

IMG_1950.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali morda kdo ve, če obstaja ekvivalent bencinske črpalke za DL650 letnika 2006?

Ali je enaka v kakšnem avtomobilu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 6. 2018 ob 19:12, DAMI34 pravi:

.... Pa ne navijam za 1000 ampak ne maram MSforumskega nabijanja, če ni jurja ni nič, jurja rabiš za nabijat gas, jurja rabiš za čredice itd...

Se podpišem pod boldano. Tisočkrat videne ene in iste, podobne in neplodne štorije....

Popravljeno . Popravil izibajker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 6. 2018 ob 21:25, Joker pravi:

Ali morda kdo ve, če obstaja ekvivalent bencinske črpalke za DL650 letnika 2006?

Ali je enaka v kakšnem avtomobilu?

Če se ti da prebrati tole temo nazaj, sem nekje napisal točni tip črpalke, če se prav spomnim je pasala od Hondinega motokultivatorja ... :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem uporabil brskalnik a nisem našel. Zato sem postavil vprašanje na novo. 

Sem pa medtem našel praktično enako (z izjemo konektorja) od Mitsubishija...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Joker pravi:

Sem uporabil brskalnik a nisem našel. Zato sem postavil vprašanje na novo. 

Sem pa medtem našel praktično enako (z izjemo konektorja) od Mitsubishija...

UC-T35 Mitsubishi fuel pump ... to je to ... sem našel svoj post na 116 strani ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imajo mogoče kje na štajerskem koncu na zalogi novega V Stroma 1000XT? Rad bi se usedel gor, da vidim glede velikosti in same drže.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimajo!  

Ena 650ka je v Motorjetu. Edino, če je v Celju kakšen 1000 štromček! Tja pokliči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, JamesTheMan pravi:

Imajo mogoče kje na štajerskem koncu na zalogi novega V Stroma 1000XT? Rad bi se usedel gor, da vidim glede velikosti in same drže.

 

 

V Celju AC - FRI so pred dnevi imeli oba, velikega in malega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/5/2018 at 8:56 PM, Oreo said:

Pozdravljeni.

Napisanega je že preveč strani, da bi vse bral, zato vas prosim za pomoč. Sem nov na forumu in tudi bolj ko ne začetnik v motociklizmu. Velik sem 197cm in približno 100kg. Skoraj dokončno sem se že odločil za nakup V-Stroma do cca. 4000€, me pa muči dilema ali izbrati 650 ali 1000 kubičnega. Zavedam se, da je pri 1000 vse dražje, več potroši, ampak a se splača vse to za tisto razliko v moči? Na začetku se bom verjetno večino časa vozil sam, tu pa tak kakšen izlet v dvoje. Zanima me tudi če so pri katerem od obeh modelov kakršnekoli hibe in na kaj je treba biti najbolj pozoren pri nakupu (letniki okoli 2005-2007). Upam, da je motor glede na mojo višino dobra izbira, saj hočem bolj pokončen položaj in ne preveč vetra.

Hvala vsem za odgovore že v naprej.

Sam imam ne najnovejšega 2012-16 v-stroma 650  120kg in 198 cm z malo modifikacijami (stopalke za 2 cm nižje, krajši linki, ki dvignejo zadek, za 2 cm dvignjeno krmilo ter givijev airflow) je perfekten sopotnik.

 

Pa še vprašanja zaradi česar sem se danes sploh prijavil na forum;

Dal sem motor na servis v marcu, kjer so med drugim zamenjali tudi olje. Žal se zaradi obveznosti nisem peljal veliko, le slabih 500 km sem naredil od takrat. Skoraj prepričan sem, da sem po servisu preveril nivo olja in je bil kot sem vajen pri motorju na primernem nivoju le da je bil svetlejši od starega. Danes med pripravljam na jutrišnje popotovanje malo naokoli, pregledam nivo olja in je preko oznake polno, se pravi celotno okence čisto nafilano tudi po uri na stojalu. Kaj bi bil lahko vzrok? Je možno, da se je kaj pomešalo ?

Popravljeno . Popravil Belaglava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Belaglava pravi:

Sam imam ne najnovejšega 2012-16 v-stroma 650  120kg in 198 cm z malo modifikacijami (stopalke za 2 cm nižje, krajši linki, ki dvignejo zadek, za 2 cm dvignjeno krmilo ter givijev airflow) je perfekten sopotnik.

 

Pa še vprašanja zaradi česar sem se danes sploh prijavil na forum;

Dal sem motor na servis v marcu, kjer so med drugim zamenjali tudi olje. Žal se zaradi obveznosti nisem peljal veliko, le slabih 500 km sem naredil od takrat. Skoraj prepričan sem, da sem po servisu preveril nivo olja in je bil kot sem vajen pri motorju na primernem nivoju le da je bil svetlejši od starega. Danes med pripravljam na jutrišnje popotovanje malo naokoli, pregledam nivo olja in je preko oznake polno, se pravi celotno okence čisto nafilano tudi po uri na stojalu. Kaj bi bil lahko vzrok? Je možno, da se je kaj pomešalo ?

vroč ali hladen motor? Da ni slučajno motor malce visel na stojalu?

Ker da bi se kaj pomešalo je težko verjetno. Če je višek olja ga mirno lahko izčrpaš s kako inekcijsko iglo ali cevko skozi merilno mesto. Sem imel primer, ko so mi v Yamaho nalili 2dcl preveč olja, še dobro, da sem doma kontroliral in nato izčrpal.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hladen motor, stojalo na ravni podlagi. Sem pa za preizkus prižgal motor in je seveda potegnilo olje notri ... no ko sem ga ugasnil je bil kake pol ure na zgornji meji potem pa zopet celoten okenček zapolnjen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mojih navodilih piše, da postavi motor na ravno, vključi agregat za tri minute in čez tri minute poglej. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!