Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
1 hour ago, Snečer said:

zanimivo, vrstni dvovaljnik... so verjetno ugotovili...

Ja ali ne, jaz sem razumel, da ne še z začetnimi 700cc.

Objavljeno
Ob 25. 8. 2021 ob 11:36, Snečer pravi:

zanimivo, vrstni dvovaljnik... so verjetno ugotovili...

... da imajo lahko več zaslužka, ker je cenejši in manj kompliciran za izdelavo  ?

Objavljeno

Vsi "moderni" dvovaljni paralelci z 90 stopinsko glavno gredjo in 270 stopinjskim zamikom vžiga so navidezni V90 motorji.

V tem je "skrivnost". Je pa tak dvovalnjik enostavneši, kompaktnejši in nekaj cenejši za izdelavo.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 8 urami, MiNa pravi:

Vsi "moderni" dvovaljni paralelci z 90 stopinsko glavno gredjo in 270 stopinjskim zamikom vžiga so navidezni V90 motorji.

V tem je "skrivnost". Je pa tak dvovalnjik enostavneši, kompaktnejši in nekaj cenejši za izdelavo.

 

Drži kar si napisal. Ekonomisti so pa tudi lepo pogruntali, da ceneje lepo zavijejo in opevajo kot moderno ?

Ima pa tak dvovaljnik tudi lepo višje težišče v primerjavi s "tapravim" in ponavadi njihov zvok bolj spominja na kosilnice ?

 

Objavljeno
Ob 3. 8. 2021 ob 20:50, zupi13 pravi:

Hvala za odgovor, si bo treba čas vzeti, pa se najprej poigrat z nastavitvami vizirja...

LpJ

Update po nekaj časa: vizir nastavljen na najvišjo stopnjo, je pa zdaj nastala večja reža med vizirjem in masko. Je*at ga, sej jst med vožnjo ne vidim motorja od spredaj... ? 

Objavljeno
pred 2 urami, zupi13 pravi:

Update po nekaj časa: vizir nastavljen na najvišjo stopnjo, je pa zdaj nastala večja reža med vizirjem in masko. Je*at ga, sej jst med vožnjo ne vidim motorja od spredaj... ? 

ker menjujem motorje kot gate:

1. brez vizirja, je najbolje..čelade so narejene dobesedno za to...tiho in mirno, sploh če kupiš dobro robo.

2. velike razlike so pri tem, kdo opisuje problem in koliko je velik, ter kako ma držo. Jaz se "puklast in zvit" pa mam manj problema od nekoga, ki sedi pokončno

3. vizir rabi zajem zraka spodaj. Na KTM 790 ADV sem rešil problem turbulenc v vrhnji del čelade, s povečanjem prepusta zraka pod vizirjem (spopdnji propust pod vizirjem odbija zrak ,ki gre preko vizirja). Odstranil sem stranske deflektorje. Prav tako igra oblika vizirja veliko vlogo, položen (zavihan navzdol) povečuje pretok in hitrost zraka, zavihan navzgor, ga nekoliko odbije in omili.

4. obstajata samo 2 opciji:

a. poštarska, ves zreak odpbiti preko. Tu so rešitve visoki, zavihani vizirji z raznimi deflektorji, ki jih dodatno dodaš, katerim je moč spremeniti kot

b. nizki vizirji, ki sicer odbijejo zrak od prsi, a dopustijo dokla normalno gibanje zraka mim čelade..edini problem v tem primeru je, če čelade ne tesdni dobro pod ušesi. V tem primeru se zna pojaviti dokaj glasen in moteč šum zraka, ki prebija preko ramen.

Evo, toliko sem ugotovil v moji moto karieri in zapravil cca 200 ali več € za razne distančnike, vizirje in podoben šrot, da bi se rešil problemov.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Brez vizirja ne morem biti, ker je upor enostavno prevelik. Tale trenutna nastavitev mi paše, ker se tut sam puklasto držim ?. Vizir je original in ga ne mislim menjavati oz. nadgrajevati. Kar je, je. Čakam kit za znižanje stopalk in to bo zaenkrat to od predelav. 

Še eno vprašanje : kakšno folijo oz. samolepilni trak nabaviti, da bi ogledala prelepil zaradi boljše vidljivosti?

 

LpJanez 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A se komu sanja kaj je s cenami teh rabljenih stromov? Prodajajo se po 10 let stari kot da bi bili novi. A je tako povpraševanje? Kakšen konkurenčni motor se dobi precej ceneje.

Objavljeno
pred 55 minutami, tkc pravi:

A se komu sanja kaj je s cenami teh rabljenih stromov? Prodajajo se po 10 let stari kot da bi bili novi. A je tako povpraševanje? Kakšen konkurenčni motor se dobi precej ceneje.

Cene starih so resnično pretirane. Meni logično je, da dam raje 2500 več za novega, kot pa za več kot pet let starega ali še starejšega. Ampak logika je logika, malo morda tudi povezana s finančnim stanjem, kjer 500€ igra veliko. Ampak potem je bolje, da motorja nimaš - zna biti kar strošek. 

To je moja logika. :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Spremljam cene nekaj časa in je prav bolano, prejšnji model se prodaja 5-10 let star, s kilometri, skoraj kot da je nov. Sem že mislil da bi poklical enkrat pa po zdravju vprašal prodajalca, ampak se mi zdi glupo. Bolje res novega kupit, ga zgonit pa potem prodat za malo manj.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, tkc pravi:

Spremljam cene nekaj časa in je prav bolano, prejšnji model se prodaja 5-10 let star, s kilometri, skoraj kot da je nov. Sem že mislil da bi poklical enkrat pa po zdravju vprašal prodajalca, ampak se mi zdi glupo. Bolje res novega kupit, ga zgonit pa potem prodat za malo manj.

Motor ni pretirano drag in če ga kupuješ glede na trg vsekakor priporočam novega. Zadeva ni slaba veliko motorja za to ceno. Naj opozorim, da veliko kdo oglašuje motorje, pa jih v resnici nimajo. Čakalna doba je lahko kar par mesecev. 

No, zgonil ga pa boš težko, je kar trpežna stvar.

Objavljeno

Meni se ne zdi pretirana cena. Verjetno bo resnemu kupcu spustil ceno. Realno je vreden okoli 6k€. Imam eno leto starejšega, z več opreme, z manj km, pa ga nebi dal za dosti manj denarja. 

Objavljeno

Ne samo pri Vstromu, skoraj vsi motori se danes prodajajo z napumpanimi cenami. 
Kupi nov motor in mu natakne opremo ter hoče dobiti nazaj vložen denar. Ko sem jaz prodal Vstroma (za realno vrednost) z vso opremo je kupec jokal kaj vse bo on rabil in kako si on to želi in , in!  Potem pa v zgodovini Garmina ni bilo prav nobenega dodatno vnešenega naslova ali podatka. 
 Cena je bila realna in se nisem spustil niti centa. Po letu in pol ga je prodajal za 200€ več, kot je sam dal za njega z tem, da je precej opreme motorju slekel. Kupil ga je kolega iz sosednje vasi. Ker je kolega striktno hotel ta motor sta začela barantati. Spustil ni nič, ker po njegovih besedah mu potem zmanjka za 1000ko. Gledal sem AN in ker poznam nekatere motorje in lastnike sem takoj opazil, da kupi motor, se vozi in obenem prodaja za nekaj stotakov dražje, nekaj doda in kupi močnejši ali mlajši motor ter vozi in obenem prodaja. Dodatno opremo pa itak hočejo povrnjeno v celoti. 
 

Ko sem kupoval motor sem zanimive lastnike poklical in povprašal a so me nalajali, da je motor top in boljšega ni, da nimam pojma in so delali bedaka iz mene. Hotel sem že po novega, ko sem dobil ponudbo za 11 let star motor z “nula” kilometri brez poškodb za drobiž. Vedel sem, da so gume fuč, da je olje tovarniško prvovgradno in, da je veriga zalepljena od starosti. Uredim in utečem. Ostanek pa raje investiram drugam

Kot so ti omenili, če boš vzel novega le pazi, da je na zalogi ali, da je vsaj dobavljiv v nekaj dneh. Osebno sem imel primer, ko mi je lokalni diler hotel prodati nov motor, kateri je bil še v fabriki na liniji. Ker sem preveril po drugi liniji sem nato raje odšel iz Mariborja v Kranj po motor. Tam pa pošten in zelo korekten odnos in prodaja. 

F0828516-E32E-4F7F-B19D-065CA6E7AA8D.jpeg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 minutami, Drago.P pravi:

Meni se ne zdi pretirana cena. Verjetno bo resnemu kupcu spustil ceno. Realno je vreden okoli 6k€. Imam eno leto starejšega, z več opreme, z manj km, pa ga nebi dal za dosti manj denarja. 

Zato pa eni kupujejo nove motorje. :)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Rabljen motor je vreden le toliko, kolikor je zanj kupec pripravljen plačat.

Ker pa je zadnje čase povpraševanje zelo veliko prodajalci vztrajajo na svojih cenah.

Definitivno nisem pripravljen plačati za pet let star motor z opremo 90% cene novega. Opremil si ga bom tako, kot jaz želim in grem po novega. Pač sem imel to srečo, da sem dobil nov-star motor za drobiž,drugače pa ne podpiram prodajalcev z “čustvenimi” dodatki pri ceni rabljenega motorja?

Objavljeno
pred 16 minutami, Spasku pravi:

Za tega je hotu 50 eurov vec kot za novega kaksen mesec nazaj.sedaj je spustu ceno anpak je poral  alu torbe proc.Za dobrih 500 eu kupim novega. Za tega rabljenega bi bil pripravljen dat 7 tisoc.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16476709&display=Suzuki V Strom 650 XT V-Strom. Vstrom

Ima še prve gume, prištej še skoraj 300€ za zamenjavo gum. :) 

Objavljeno
1 minute ago, Scarabeo 500 said:

Ima še prve gume, prištej še skoraj 300€ za zamenjavo gum. :) 

sem pozabu napisat z alu kovcki 7 jurjev:)

Objavljeno
pred 1 minuto, Spasku pravi:

sem pozabu napisat z alu kovcki 7 jurjev:)

Prodal sem prvega s 112 jurji - sem spremljal cene. S tako kilometrino ga je bilo takrat kar vprašljivo prodat. A za pravo ceno je bil prodan v 2 dneh.

Svojega sedanjega pa tudi ne cenim tako visoko. Problem je, ker eden postavi visoko ceno in vsi ostali se nekako zgledujejo po tem. Včasih je potrebno malo realno razmisliti in postaviti pravo ceno. Sicer eni prodajajo, drugi pa želijo prodati - teh je trenutno malo. :) V tem segmentu pri teh cenah starih motorjev je pač najbolj smotrno iti kupiti novega.

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!