_V-strom_ Objavljeno November 27, 2004 Opozori Objavljeno November 27, 2004 Meni servisira motor moto Panigaz iz Kranja in je to lepo in hitro uredil :) Cena za centralno stojalo je pa kar v redu,če bi bil kje bližje bi bil jaz interesent za nakup,ker imam to tako ali tako že planirano za spomladi. Lep pozdrav ← Bio sam i kod Panigaza ljetos,ali nije niš bolje!:( Nego gdje si ti doma!Pored Kranja? Imam prijatelje u Lescu,pa ako želiš možemo to preko njih nekako izvesti!
_V-strom_ Objavljeno December 1, 2004 Opozori Objavljeno December 1, 2004 Meni servisira motor moto Panigaz iz Kranja in je to lepo in hitro uredil :) Cena za centralno stojalo je pa kar v redu,če bi bil kje bližje bi bil jaz interesent za nakup,ker imam to tako ali tako že planirano za spomladi. Lep pozdrav ← Molio bih da mi kažete koliko vam troši DL! Sa svojim mogu prijeći max 260 km(uključujući rezervu)!
Tiger Objavljeno December 1, 2004 Opozori Objavljeno December 1, 2004 Jaz z mojim naredim 300 kilometrov pa je vedno še par litrov rezerve ,ko grem tankat :) 260 kilometrov je pa res kar malo. Edino,če plin stalno do konca ne tiščiš :)
glažar Objavljeno December 6, 2004 Opozori Objavljeno December 6, 2004 Zdravo Tiger in novi lastnik v.strom,me mal ni blo na forumu sem se zdravu na travmatološki kliniki ,no sedaj pa sem spet tukaj, malo polomljen pa bo že šlo. V-strom tudi men je sekal skozi avspuhe šel k Panigazu mi je uštimal,kar se tiče prevoženih km s tankom jih tudi jest naredim 310 do rezerve. A pa še to kje si nabavil gumo za na tank. :zzz:
_V-strom_ Objavljeno December 6, 2004 Opozori Objavljeno December 6, 2004 Zdravo Tiger in novi lastnik v.strom,me mal ni blo na forumu sem se zdravu na travmatološki kliniki ,no sedaj pa sem spet tukaj, malo polomljen pa bo že šlo. V-strom tudi men je sekal skozi avspuhe šel k Panigazu mi je uštimal,kar se tiče prevoženih km s tankom jih tudi jest naredim 310 do rezerve. A pa še to kje si nabavil gumo za na tank. :zzz: ← Nije guma,nego koža!Nju i tank bag sam kupio u Bagsteru! www.bagster.com
Ice Objavljeno December 7, 2004 Opozori Objavljeno December 7, 2004 ....skaj pa res. tudi Suzie Q ima bagster sistem.
ppeterka Objavljeno Januar 22, 2005 Opozori Objavljeno Januar 22, 2005 zdravo... resno se zanimam za nakup v-storm-a. in sicer rablenga iz nemčije caa. 5500 euro! prosm če se mi kdo oglasi ki ta motor že ima. da si pridem zadevo ogledat v živo...in mal pokomentirava..... bom zello hvaležn :004 lp
Godfather Objavljeno Januar 24, 2005 Opozori Objavljeno Januar 24, 2005 zdravo... resno se zanimam za nakup v-storm-a. in sicer rablenga iz nemčije caa. 5500 euro! prosm če se mi kdo oglasi ki ta motor že ima. da si pridem zadevo ogledat v živo...in mal pokomentirava..... bom zello hvaležn :004 lp ← Če boš hodil kaj mimo Divače lahko brez problemov prideš mašinco pogledat! :eek: :eek: :eek: :OK: :OK: :OK: :yea1: :yea1: :yea1: LP Marko
_V-strom_ Objavljeno Februar 1, 2005 Opozori Objavljeno Februar 1, 2005 ....skaj pa res. tudi Suzie Q ima bagster sistem. ← Pa znam da je puno snijega ,ali to Vas ne sprečava da nekaj i napišete!Kaj ne? :OK:
HHV Objavljeno Februar 4, 2005 Opozori Objavljeno Februar 4, 2005 Živjo Marko in ostali V-stromovci. Meni je tale žverca po prebranem zelo všeč. Komaj čakam, da jo vidim v živo in mogoče celo peljem. Želje za moj naslednji motor čez leto ali dve so sicer usmerjene k večjemu bratu, a razum pravi, da je 650 tisto pravo zame. Ostaja le še eno vprašanje, na katero odgovor bo odločujoč: Vem, da te endure še zdaleč niso več endure v pravem pomenu besede. Vendar, kako se da s tem motorjem peljati po makedamu? Ali je npr. 50 km, ki jih moraš prečkati po malo slabši makedamski cesti muka, kot mi je to sedaj z ZR7 ali pa se pelješ normalno? LP HHV
XRV-rider Objavljeno Februar 4, 2005 Opozori Objavljeno Februar 4, 2005 Zdravo enduro friki, :OK: zadevca kr dobr zgleda in mislm, da je cestno uporabna. Kar se tiče pa kakšnih brezpotij in makedama pa mislim, da bi lahka mel problemčke. Sicer pa JAZ MOJE KR NE DAM OD HIŠE .)
Godfather Objavljeno Februar 4, 2005 Opozori Objavljeno Februar 4, 2005 Živjo Marko in ostali V-stromovci. Meni je tale žverca po prebranem zelo všeč. Komaj čakam, da jo vidim v živo in mogoče celo peljem. Želje za moj naslednji motor čez leto ali dve so sicer usmerjene k večjemu bratu, a razum pravi, da je 650 tisto pravo zame. Ostaja le še eno vprašanje, na katero odgovor bo odločujoč: Vem, da te endure še zdaleč niso več endure v pravem pomenu besede. Vendar, kako se da s tem motorjem peljati po makedamu? Ali je npr. 50 km, ki jih moraš prečkati po malo slabši makedamski cesti muka, kot mi je to sedaj z ZR7 ali pa se pelješ normalno? LP HHV ← Glej jaz izkušen nimam toliko da bi ti glede vožnje po makedamu lahko kaj rekel res da sem lani v 3 mesecih naredil 8000 km sam vse je bilo po asfaltu in za moj stil vožnje (LT včasih ST) sem z motorjem zelo zadovoljen.Meni je bistvo da po furi ne pridem utrujen in da me vse boli kar se mi na tem motorju še ni zgodilo tudi po 800 km vožnje.Moj cil je da na motorju uživam jaz in moja sopotnica :OK: . Več pa naj napiše kdo drugi ki ima več izkušenj kot jaz, ki sem v moto sceni še bolj zelen in se ne mislim delat nevem kako pametnega da poznam motor v nulo če pa to ni res. :grim :oops: Sicer pa moj gsm imaš in če boš kaj mimo Divače hodu se pa ustavi na eni pivi..... LP Marko
HHV Objavljeno Februar 4, 2005 Opozori Objavljeno Februar 4, 2005 ...Sicer pa moj gsm imaš in če boš kaj mimo Divače hodu se pa ustavi na eni pivi..... LP Marko ← Basolutno! :OK:
Tiger Objavljeno Februar 4, 2005 Opozori Objavljeno Februar 4, 2005 Kar se tiče makedama brez problemov pelješ kjerkoli tudi po zelo slabem. Za kakšno puščavo ali pa kakšna ekstremna brezpotja pa ta motor ni narejen. Se boljše počuti na kakšni ovinkasti gorski cesti :OK: Sicer lahko govorim za večjega brata,ker 650 kubičnega še nisem vozil. Mislim pa,da za kakšna brezpotja je manjši še bolj primeren,ker je kar nekaj kilogramov lažji od tisočaka. Spomladi,ko se zbudi iz zimskega spanja pa lahko brez problema prideš na :beer2: pa pogledaš v živo :) Lep pozdrav :D
HHV Objavljeno Februar 7, 2005 Opozori Objavljeno Februar 7, 2005 www.motorcycle.com: Suzuki V-Strom 650 By Sean Alexander, 1/30/04 ... Suzuki says the V-Strom isn't actually intended for dirt use, but I think they might be missing the point. The V-Strom 650 actually works better on unpaved roads, than most of the outright "dual-purpose" bikes that I've had the pleasure to ride. Zanimivo, vedno bolj mi je všeč! :hmm:
klimbra Objavljeno Februar 7, 2005 Opozori Objavljeno Februar 7, 2005 HHV...peljal sem 650 in 1000...... Zate primeren edin ou,k ma več kubou....verjemi...... Ja....lahko boš tut kak makadam brez napora premagal..... Morda pa bova imela kdaj enake mopede......sam okol barve se morva še zment!!!! :OK: :OK: :OK: :OK:
bLuZoNdEr Objavljeno Februar 7, 2005 Opozori Objavljeno Februar 7, 2005 tudi meni je moped vedno bolj všeč, le še tisti dimniki zadaj.....to bi se moral privadit, drugače pa sprednji konec mi je zelo všeč in še če so vozne lastnosti res dobre :wub: LP
lederman Objavljeno Februar 7, 2005 Opozori Objavljeno Februar 7, 2005 (popravljeno) Cena za v-stroma 650 letnik 2005 je cca 7300€ (Panigaz KR), če koga zanima. Me pa čudi, da pri uradnem uvozniku Odarju še niso uspel obnovit cenika. :BUA: Popravljeno Februar 7, 2005. Popravil lederman
Denny Objavljeno Februar 11, 2005 Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 Ojla! Meni je tudi fini motorcek. Za mene ni enduro, je bolj mali potovalnik z velikim hodom vzmetenja, ki je zelo dobrodošlo na naših slabih cestah. Posebej mi je vsec vgrajen SV motor (dvovaljni, 70KM, dosti navora :OK: ).Nisem ga vozil, le ogledal sem si ga v salonu in sem bil pozitivno presenecen. Ko sem ga premikal in nagibal se mi je zdel ZELO lahkoten :OK: . Sedež je zelo udoben. Sam položaj se mi je zdel ful dober, predvsem zaradi krmila, ki je dovolj blizu.Hvalim tudi sprednji nastavljiv vetrobran. S to postavitvijo (zračna reža) vetrobrana so bistveno zmanjšali turbolence. Če bi bilo po mojem, bi spremenil bočne plastike, da bi bile kot pri varaderu. Drugače mi je pa zelo všeč. Raje bi se odločil za večjega brata (1000ccm), zaradi moči, ki jo potrebujem (dve osebi + prtljaga). Ko si bo punca nabavila svojega, potem bi pa res prišel v poštev ta 650 ccm. Ampak trenutno so drugačne želje :D .Kar se tiče terena, bi se verjetno dalo premagovat slabe makadame in gozdne potke. Sem s teneretko prevozil še pa još gozdnih potk. Imel sem gume dunlop trailmax (bolj cestne) in ni bilo problemov, če je le bil suh teren. Po mokrem terenu pa nimas sans s taksnimi gumami. pa še ena slikca....
bremsenlos Objavljeno Marec 16, 2005 Opozori Objavljeno Marec 16, 2005 Eko! Po praskanju denarja na kup sem končno naročil novega V-Stroma 1000. Pegaso je že dobil novega lastnika. V soboto sem ga naročil, pride čez 10 dni. Bo pa črn z nekaj extra opreme. Pol pa GAAAAAS!
Prosurfer Objavljeno Marec 16, 2005 Opozori Objavljeno Marec 16, 2005 Kje si ga naročil? Katera dodatna oprema? Koliko te bo stal? Kako je s plačilom ob naročilu (avans, koliko, kdaj ostalo,... )? Tudi sam sem tik pred naročilom...me že kar trese. :eek:
bremsenlos Objavljeno Marec 17, 2005 Opozori Objavljeno Marec 17, 2005 Kje si ga naročil? Katera dodatna oprema? Koliko te bo stal? Kako je s plačilom ob naročilu (avans, koliko, kdaj ostalo,... )? Tudi sam sem tik pred naročilom...me že kar trese. :eek: ← Naročil pri Barboriču. Dodatna oprema zaenkrat centralno stojalo, topcase Givi Maxia E52. Sledijo paq še ogrevane ročke, alarm in crash pads. To bom dal gor mal kasnej ko se proračun opomore, pa kakšne aftermarket zadeve, ker originali so dragi da glava peče. Cena je 2.190.000, centralno bom dobil pa povrhu. Pa vse kar si bom naknadno zmislu mi bo zmontiral free of charge. Za Maxio sem dal pa 40 jurjev skup s ploščo. Polog sem dal 190 jurjev, ostalo ob prevzemu. Kot kaže ga dobim pa glih naslednjo soboto, pol pa podalšan vikend. Sam čakat je pa vsak dan težje. LP Bremsenlos
bremsenlos Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 Petek 1.4 je bil srečni dan, ko sem prevzel V-stroma. :wub: :kva2: Prvi vtisi, če se jim po 800 prevoženih km še lahko tako reče. Pelje se odlično. Pa naj bo solo ali pa s sopotnico. Moči za enkrat dovolj, čeprav ga še nisem preganjal prek 4500 vrtljajev. O:-) Udobje :yea2: Zdaj pa še 200 km, prvi servis pol pa probat kolk tole gre če ni treba skoz na obrate pazit.
220VSTROM Objavljeno April 11, 2005 Opozori Objavljeno April 11, 2005 Lep pozdrav vsem. Lastnik Vstroma DL 1000 sem od julija lani. Julija lani sem naredil tudi izpit A kategorije. Sem torej popoln začetnik. Imam pa ženo, ki mi zaupa. Avgusta sva vandrala po Hvaru. Če pozabim, da sva se polno naložena prevrnila na nekem visečem križišču (sem pač začetnik in nisem predvidel, da bo desna noga prekratka) je vse šlo kot po maslu. Naredil sem ca. 4500 km. Na motorju po prevrnitvi ni bilo niti praske. Morda majhna na desnem čepu krmila. V motor sem zaljubljen. Celo zimo sem ga hodil gledat. Ogromno navora, izredno vodljiv. Morda malo visoko težišče in nevaren za prevrnitev. Ko se navadiš, gre tudi to.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se