D.J. Objavljeno Junij 27, 2003 Opozori Objavljeno Junij 27, 2003 veriga se mi je strgala pri 9.000 km, (neskončna oz brez veznega linka), polomila sta se zunanja linka zafliku sem jo z veznim linkom in glej ga zlomka, veriga po 2 dneh uporabe poči še enkrat, na drugem mestu seveda po takšnem dogodku (in 2 km rinjenju motorja po hosti) se človek raje odloči za nakup nove bila je REGINA 520 ORH X-ring, nikoli več...sergio quality tudi sam uporabljam petrolej za čiščenje (namakanje) vendar se svetuje popolno posušitev verige pred mazanjem na kteri pumpi točijo petrolej??? vem da prodajajo pakiranega za 700 sit/l, v merkurju pa pride nekaj več kot 400 sit/l
transalp Objavljeno Junij 29, 2003 Opozori Objavljeno Junij 29, 2003 D.J., tudi za Transalp močno odsvetujejo Reginine verige zaradi več primerov trganja. Tule je citat z najboljše spletne strani, posvečene Hondi Transalp (avtor je Detlev Mueller): This is not a Transalp specific problem, but many owners reported it (including myself!). It refers to the REGINA chain and sprocket kits. You know, this golden chain, looking very nice, when it's new...In any known cases the clasp broke after some time, and as all of you can imagine, that's a rather dangerous thing!
Ice Objavljeno Junij 29, 2003 Opozori Objavljeno Junij 29, 2003 hmmmm........ ne vem kaj delate z verigami.vec kot 6 let vozim vedno regina gold (seveda v ustreznih dimenzijah in nateznih indeksih za VF 750 C,FJ 1200,GSF 1200) in nobenega problema nisem imel.tudi zdrzijo skoraj enako dolgo (+/- 1000 km?!) kot originalne verige.edino kar je,vecinoma sem kupil originalne zobnike; izjema: na GSF-u je trenutno komplet regina gold (veriga in zobniki).mogoce je razlika,da mi jo vedno zamenjajo na servisu (motorjet) in je redno vzdrzevana.
Thundercat Objavljeno Junij 29, 2003 Opozori Objavljeno Junij 29, 2003 jst sploh ne razumem čemu menjat original verige....mogoče do te točke še pridem ampak trenutno ..... :ph34r:
D.J. Objavljeno Junij 29, 2003 Opozori Objavljeno Junij 29, 2003 zato, ker je ponavadi ta veriga upoštevana v originalen rezervni del in je neprimerno dražji nakup če bi recimo malo pomigal in kupil enako verigo v za to specializirani trgovini, bi verjetno prišparal za kako gnjat da bi bile zadeve še boljše, pa lahko kupiš verigo popolnoma enakih dimenzij in karakteriastik (x,o ring) ter precej večje trdnosti za pol cene originalne (slabe) verige nekaterim proizvajalcem se v svetu konkurence ni potrebno ubadati z imiđom in raje poskrbijo za kvaliteto točka se ti približuje ;) :D
Thundercat Objavljeno Junij 29, 2003 Opozori Objavljeno Junij 29, 2003 ok ok....sej zastopm....kakšna pa pride razlika med ceno original in to...kolk 5k; 10k.???
Tiger Objavljeno Julij 1, 2003 Opozori Objavljeno Julij 1, 2003 Danes opazil da bo pred dopustom treba zamenjat verigo ker je začela ropotat pa enakomerno se ne da več napet.Grem na servis,kjer vse pregleda in ugotovi da bo res treba menjat verigo in s tem tudi oba zobnika,čeprav zgledata še v redu.Pol vprašam kolk bi to prišlo(komplet). Pregleda vse cenike pa še sam ne more verjet jast pa še manj :huh: Veriga-60.000 Zobnika-oba 40.000 Torej materijal brez dela pride 100.000 sit. :o Bi me skoraj kap :blink: Sedaj pa študiram kaj naj naredim,zamenjat moram pred dopustom samo kakšno cenej varianto moram poiskat :( Če ima kdo kakšno idejo prosim na dan z njo :D Kakšne izkušnje imate z verigami D.I.D. na cestnih-sport touring motorjih? L.P.
Desmo Objavljeno Julij 1, 2003 Opozori Objavljeno Julij 1, 2003 Ne vem kje si bil ti ampak za primerjavo ti povem, da v Polotovem katalogu cena za D.I.D. komplet kit za GSX 750F od letnika 98 dalje znaša 162.95€, RK kit pa 183.95€. V Gerickejevem katalogu stane RK kit 177.85€. :rolleyes: ;)
Ice Objavljeno Julij 1, 2003 Opozori Objavljeno Julij 1, 2003 regina gold kit za GSF 1200 je cca. sitnih 39k v MB.
Zok Objavljeno Julij 1, 2003 Opozori Objavljeno Julij 1, 2003 moj sosolc je za KMXa kupu verigo za delovne stroje :D :D :D (nakladalke pa to), 1200 na meter, 2 jurja je za njo dal :o . originalna zobnika je kupil nova - pase ko original, pa ce bi jo na eno leto mogu menjavat, ko mu splaca B) . raztegnila se mu ni veliko, laufa pa kot originalna. ni pa o-ring. ;)
Tiger Objavljeno Julij 1, 2003 Opozori Objavljeno Julij 1, 2003 Ja jaz sem bil na Suzuki servisu kjer vgrajujejo samo original dele,zato je pa drago ko hudič :angry: Sem klical še Langusa pa pravi da bi on zrihtal za 50.000 sit komplet. Je pa veriga D.I.D. Je pa za Suzukija GSX 750 F Ni pomoči če hočem na dopust bodo stroški :( L.P.
Gallus Objavljeno Julij 1, 2003 Opozori Objavljeno Julij 1, 2003 Na pooblaščene servisu Suzukija sem pred cca. 1 mesecem na Bandita 1200 namestil Regino gold, brez vprašanj in kakršnih koli zahtev po originalni verigi. Očitno nisi izbarl pravega pooblaščenega servisreja. Cena kot je napisal Ice.
hector Objavljeno Julij 2, 2003 Opozori Objavljeno Julij 2, 2003 Pred kratkim kupil D.I.D. za TDM v Luis-u Graz - cena z vrnjenim davkom sitnih 33.000. Včasih sem vozil rekreacijsko motoCross in te verige so zdržale največ.
Tiger Objavljeno Julij 3, 2003 Opozori Objavljeno Julij 3, 2003 Danes sem peljal motorin k Langusu da mi zamenja verigo in stvari ki spadajo zraven. Zamenjava uspešno opravljena :D Cena-sitnih 40.000 sit(napram 100.000 kar ugodno) :huh: Veriga DID ;) Sedaj pa veselo km. nabirat :P :D (ko neha dež seveda B) :ph34r: ) L.P
elektronik Objavljeno Julij 7, 2003 Opozori Objavljeno Julij 7, 2003 moj sosolc je za KMXa kupu verigo za delovne stroje :D :D :D (nakladalke pa to), 1200 na meter, 2 jurja je za njo dal :o . originalna zobnika je kupil nova - pase ko original, pa ce bi jo na eno leto mogu menjavat, ko mu splaca B) . raztegnila se mu ni veliko, laufa pa kot originalna. ni pa o-ring. ;) Pametno, ni plačal imena, embalaže in reklame. Verige na delovnih strojih gotovo niso slabe. Dirkaški stroji imajo verige brez O-ringov, po čiščenju jih namočijo v stopljeno mast (namensko za verige) - vir Mikmekanik. Sam uporabljam tako mast in je odlična, ne frči okoli, po 500 km veriga zgleda še vedno kot takoj po mazanju.
Ice Objavljeno Julij 7, 2003 Opozori Objavljeno Julij 7, 2003 in velika "prednost" teh verig brez raznih tesnil (O,X,XW itd.) je jemanje verige dol in razstavljanje polovice motorja zaradi tega vsakih xxx km,kajne?! ;)
Aleron Objavljeno Julij 29, 2003 Opozori Objavljeno Julij 29, 2003 kako je s staranjem spreja za verigo? Imam še en 5 let star sprej za verigo MOTUL, ki sem ga uporabljal 5 let nazaj na 125ccm motorju. A je sprej še vedno uporaben, al so se mu zmanjšale mazalne in ostale sposobnosti in bi bilo treba po novega?
Gallus Objavljeno Julij 29, 2003 Opozori Objavljeno Julij 29, 2003 kako je s staranjem spreja za verigo? Imam še en 5 let star sprej za verigo MOTUL, ki sem ga uporabljal 5 let nazaj na 125ccm motorju. A je sprej še vedno uporaben, al so se mu zmanjšale mazalne in ostale sposobnosti in bi bilo treba po novega? Ne vem koliko ima rok trajanja sprej za verigo, vendar zračunaj, kaj se splačata bolj: - kupiti nov sprej =1.000,00 do =2.000,00 SIT B) ali - kupiti novo ketno nad =20.000,00 SIT :( . Mislim, da se ne splača šparat :huh: .
Zok Objavljeno Julij 29, 2003 Opozori Objavljeno Julij 29, 2003 en prijateljski nasvet: ko mazete ketno, jo mazite SAMI, BREZ POMOCI DRUGIH, ob UGASNJENEM MOTORJU, kolo pa vrtite v SMERI, NASPROTNI SMERI VOZNJE(seveda ce sprejate spodnjo stran ketne)!!! sej vem, da se vam zdi to nepomembno nabijanje postov, in tud js sn mislu da se mi ne more nic zgodit, ker nisem tolk zabit, da bi mazal ob prizganem motorju, men se je to zgodil ob ugasnjenem motorju. ob prizganem bi bil pa itak ob prst. be careful!
Zok Objavljeno Julij 29, 2003 Opozori Objavljeno Julij 29, 2003 in velika "prednost" teh verig brez raznih tesnil (O,X,XW itd.) je jemanje verige dol in razstavljanje polovice motorja zaradi tega vsakih xxx km,kajne?! ;) ce mas 125 cc 2T cestaka, letnik '91, ga mas itak nonstop v defektu, tak da ni problem se ene matice zadi odvit (mono nihajka), pa zobnika dol vzet... :D
Leteči Objavljeno Julij 29, 2003 Opozori Objavljeno Julij 29, 2003 Po izkušnjah prisegam na DID. LP Leteči
D.J. Objavljeno Julij 29, 2003 Opozori Objavljeno Julij 29, 2003 KTM mi premika veriga ČZ x-ring, cena 11.500 sit, natezna vrednost primerljiva ali boljša od konkurence, življensko dobo ob bornem vzdrževanju (glede na uporabo) se pa še testira
MARJA Objavljeno Julij 30, 2003 Opozori Objavljeno Julij 30, 2003 Kje v Avstriji naj kupim DID komplet za Triumpha? Tukaj se bo verjetno izkazal ICE. Da ne bo reklam, mi sporočite na PM. Hvala!
Aleron Objavljeno Julij 31, 2003 Opozori Objavljeno Julij 31, 2003 Po izkušnjah prisegam na DID. LP Leteči kje dobiti D.I.D. sprej pa koliko stane? lahko P.M. da ne bo reklame.
Leteči Objavljeno Julij 31, 2003 Opozori Objavljeno Julij 31, 2003 DID Sprej majo v TC motoshop cena 3600 SIT LP Leteči
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se