Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

veriga se mi je strgala pri 9.000 km, (neskončna oz brez veznega linka), polomila sta se zunanja linka

zafliku sem jo z veznim linkom in glej ga zlomka, veriga po 2 dneh uporabe poči še enkrat, na drugem mestu seveda

po takšnem dogodku (in 2 km rinjenju motorja po hosti) se človek raje odloči za nakup nove

bila je REGINA 520 ORH X-ring, nikoli več...sergio quality

tudi sam uporabljam petrolej za čiščenje (namakanje) vendar se svetuje popolno posušitev verige pred mazanjem

na kteri pumpi točijo petrolej??? vem da prodajajo pakiranega za 700 sit/l, v merkurju pa pride nekaj več kot 400 sit/l

Objavljeno

D.J., tudi za Transalp močno odsvetujejo Reginine verige zaradi več primerov trganja. Tule je citat z najboljše spletne strani, posvečene Hondi Transalp (avtor je Detlev Mueller):

This is not a Transalp specific problem, but many owners reported it (including myself!). It refers to the REGINA chain and sprocket kits. You know, this golden chain, looking very nice, when it's new...In any known cases the clasp broke after some time, and as all of you can imagine, that's a rather dangerous thing!

Objavljeno

hmmmm........ ne vem kaj delate z verigami.vec kot 6 let vozim vedno regina gold (seveda v ustreznih dimenzijah in nateznih indeksih za VF 750 C,FJ 1200,GSF 1200) in nobenega problema nisem imel.tudi zdrzijo skoraj enako dolgo (+/- 1000 km?!) kot originalne verige.edino kar je,vecinoma sem kupil originalne zobnike; izjema: na GSF-u je trenutno komplet regina gold (veriga in zobniki).mogoce je razlika,da mi jo vedno zamenjajo na servisu (motorjet) in je redno vzdrzevana.

Objavljeno

jst sploh ne razumem čemu menjat original verige....mogoče do te točke še pridem ampak trenutno ..... :ph34r:

Objavljeno

zato, ker je ponavadi ta veriga upoštevana v originalen rezervni del in je neprimerno dražji nakup

če bi recimo malo pomigal in kupil enako verigo v za to specializirani trgovini, bi verjetno prišparal za kako gnjat

da bi bile zadeve še boljše, pa lahko kupiš verigo popolnoma enakih dimenzij in karakteriastik (x,o ring) ter precej večje trdnosti za pol cene originalne (slabe) verige

nekaterim proizvajalcem se v svetu konkurence ni potrebno ubadati z imiđom in raje poskrbijo za kvaliteto

točka se ti približuje ;) :D

Objavljeno

ok ok....sej zastopm....kakšna pa pride razlika med ceno original in to...kolk 5k; 10k.???

Objavljeno

Danes opazil da bo pred dopustom treba zamenjat verigo ker je začela ropotat pa enakomerno se ne da več napet.Grem na servis,kjer vse pregleda in ugotovi da bo res treba menjat verigo in s tem tudi oba zobnika,čeprav zgledata še v redu.Pol vprašam kolk bi to prišlo(komplet).

Pregleda vse cenike pa še sam ne more verjet jast pa še manj :huh:

Veriga-60.000

Zobnika-oba 40.000

Torej materijal brez dela pride 100.000 sit. :o

Bi me skoraj kap :blink:

Sedaj pa študiram kaj naj naredim,zamenjat moram pred dopustom samo kakšno cenej varianto moram poiskat :(

Če ima kdo kakšno idejo prosim na dan z njo :D

Kakšne izkušnje imate z verigami D.I.D. na cestnih-sport touring motorjih?

L.P.

Objavljeno

Ne vem kje si bil ti ampak za primerjavo ti povem, da v Polotovem katalogu cena za D.I.D. komplet kit za GSX 750F od letnika 98 dalje znaša 162.95€, RK kit pa 183.95€.

V Gerickejevem katalogu stane RK kit 177.85€. :rolleyes: ;)

Objavljeno

regina gold kit za GSF 1200 je cca. sitnih 39k v MB.

Objavljeno

moj sosolc je za KMXa kupu verigo za delovne stroje :D :D :D (nakladalke pa to), 1200 na meter, 2 jurja je za njo dal :o . originalna zobnika je kupil nova - pase ko original, pa ce bi jo na eno leto mogu menjavat, ko mu splaca B) . raztegnila se mu ni veliko, laufa pa kot originalna. ni pa o-ring. ;)

Objavljeno

Ja jaz sem bil na Suzuki servisu kjer vgrajujejo samo original dele,zato je pa drago ko hudič :angry:

Sem klical še Langusa pa pravi da bi on zrihtal za 50.000 sit komplet.

Je pa veriga D.I.D.

Je pa za Suzukija GSX 750 F

Ni pomoči če hočem na dopust bodo stroški :(

L.P.

Objavljeno

Na pooblaščene servisu Suzukija sem pred cca. 1 mesecem na Bandita 1200 namestil Regino gold, brez vprašanj in kakršnih koli zahtev po originalni verigi.

Očitno nisi izbarl pravega pooblaščenega servisreja. Cena kot je napisal Ice.

Objavljeno

Pred kratkim kupil D.I.D. za TDM v Luis-u Graz - cena z vrnjenim davkom sitnih 33.000. Včasih sem vozil rekreacijsko motoCross in te verige so zdržale največ.

Objavljeno

Danes sem peljal motorin k Langusu da mi zamenja verigo in stvari ki spadajo zraven.

Zamenjava uspešno opravljena :D

Cena-sitnih 40.000 sit(napram 100.000 kar ugodno) :huh:

Veriga DID ;)

Sedaj pa veselo km. nabirat :P :D (ko neha dež seveda B) :ph34r: )

L.P

Objavljeno
moj sosolc je za KMXa kupu verigo za delovne stroje :D :D :D (nakladalke pa to), 1200 na meter, 2 jurja je za njo dal :o . originalna zobnika je kupil nova - pase ko original, pa ce bi jo na eno leto mogu menjavat, ko mu splaca B) . raztegnila se mu ni veliko, laufa pa kot originalna. ni pa o-ring. ;)

Pametno, ni plačal imena, embalaže in reklame. Verige na delovnih strojih gotovo niso slabe.

Dirkaški stroji imajo verige brez O-ringov, po čiščenju jih namočijo v stopljeno mast (namensko za verige) - vir Mikmekanik.

Sam uporabljam tako mast in je odlična, ne frči okoli, po 500 km veriga zgleda še vedno kot takoj po mazanju.

Objavljeno

in velika "prednost" teh verig brez raznih tesnil (O,X,XW itd.) je jemanje verige dol in razstavljanje polovice motorja zaradi tega vsakih xxx km,kajne?! ;)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

kako je s staranjem spreja za verigo? Imam še en 5 let star sprej za verigo MOTUL, ki sem ga uporabljal 5 let nazaj na 125ccm motorju. A je sprej še vedno uporaben, al so se mu zmanjšale mazalne in ostale sposobnosti in bi bilo treba po novega?

Objavljeno
kako je s staranjem spreja za verigo? Imam še en 5 let star sprej za verigo MOTUL, ki sem ga uporabljal 5 let nazaj na 125ccm motorju. A je sprej še vedno uporaben, al so se mu zmanjšale mazalne in ostale sposobnosti in bi bilo treba po novega?

Ne vem koliko ima rok trajanja sprej za verigo, vendar zračunaj, kaj se splačata bolj:

- kupiti nov sprej =1.000,00 do =2.000,00 SIT B) ali

- kupiti novo ketno nad =20.000,00 SIT :( .

Mislim, da se ne splača šparat :huh: .

Objavljeno

en prijateljski nasvet: ko mazete ketno, jo mazite SAMI, BREZ POMOCI DRUGIH, ob UGASNJENEM MOTORJU, kolo pa vrtite v SMERI, NASPROTNI SMERI VOZNJE(seveda ce sprejate spodnjo stran ketne)!!! sej vem, da se vam zdi to nepomembno nabijanje postov, in tud js sn mislu da se mi ne more nic zgodit, ker nisem tolk zabit, da bi mazal ob prizganem motorju, men se je to zgodil ob ugasnjenem motorju. ob prizganem bi bil pa itak ob prst. be careful!

Objavljeno
in velika "prednost" teh verig brez raznih tesnil (O,X,XW itd.) je jemanje verige dol in razstavljanje polovice motorja zaradi tega vsakih xxx km,kajne?! ;)

ce mas 125 cc 2T cestaka, letnik '91, ga mas itak nonstop v defektu, tak da ni problem se ene matice zadi odvit (mono nihajka), pa zobnika dol vzet... :D

Objavljeno

Po izkušnjah prisegam na DID.

LP

Leteči

Objavljeno

KTM mi premika veriga ČZ x-ring, cena 11.500 sit, natezna vrednost primerljiva ali boljša od konkurence, življensko dobo ob bornem vzdrževanju (glede na uporabo) se pa še testira

Objavljeno

Kje v Avstriji naj kupim DID komplet za Triumpha? Tukaj se bo verjetno izkazal ICE. Da ne bo reklam, mi sporočite na PM.

Hvala!

Objavljeno
Po izkušnjah prisegam na DID.

LP

Leteči

kje dobiti D.I.D. sprej pa koliko stane? lahko P.M. da ne bo reklame.

Objavljeno

DID Sprej majo v TC motoshop cena 3600 SIT

LP

Leteči

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!