Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Imam vprašanje

ko se peljem priblizno 80 ali 90 in cist malo spustim gas da začne mašin čiist narahlo bremzat ali pa ce se peljem pri tej hitrosti enakomerno, dobi ketna nek cuden glas, ki izgine ce dodam plin, da zacne pospesevat

Sem dal doma motor na stojalo in probal isto do 100 pospešil, spustil gas da masin bremzal drzal enakomerno na 80 in 90 pa tega glasa ni.

Je mozno da je kaj z ketno narobe? Da gre proti koncu? Napeta je na 4 cm in kak mm

Prosim za nasvet

Hvala

Dvigni zadnje kolo in ga zavrti vsakič za 90 stop. in preveri zračnost !! namreč mora biti vedno enaka kot praviš 4 cm,če se ta zračnost z obračanjem spreminja je ketna zanič in jo moraš zamenjat vključno z zobniki(verižniki) !

Popravljeno . Popravil Bremzer
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Dvigni zadnje kolo in ga zavrti vsakič za 90 stop. in preveri zračnost !! namreč mora biti vedno enaka kot praviš 4 cm,če se ta zračnost z obračanjem spreminja je ketna zanič in jo moraš zamenjat vključno z zobniki(verižniki) !

ni to nič nenavadnega, če se pelje s kontantno brzino, je ketna čisto razbremenjena (motor počasi upočasnjuje) in takrat ni našponana ne na vrhu niti spodaj, in spušča take zvoke

Objavljeno

ni to nič nenavadnega, če se pelje s kontantno brzino, je ketna čisto razbremenjena (motor počasi upočasnjuje) in takrat ni našponana ne na vrhu niti spodaj, in spušča take zvoke

Tako neboš NIKOLI peljal da ni ketna našponana ali v eno ali v drugo stran,seveda je bolj našponana pri pospeševanju kot pri zaviranju,najbolj pa trpi pri vožnji po zadnjem kolesu saj takrat drži skoraj težo celega motorja.

Objavljeno

Čudno mi je edino to da se dogaja samo pri hitrosti okol 80 90km/h ne višje in ne nižje, samo pri teh hitrosti če peljam zelo enakomerno ali pa narahlo popuščam gas.

Verigo sem pa že meril na tak način kot povedal Bremzer pa je samo enkrat bil kak 1,5mm razlike drugače pa je na ostalih koncih isto oddaljena.

Bo treba torej počas razmišljat o novi ketni? ali menjat motul ketn sprej za kaj drugega?

hvala za odgovor.

lp

Objavljeno

Čudno mi je edino to da se dogaja samo pri hitrosti okol 80 90km/h ne višje in ne nižje, samo pri teh hitrosti če peljam zelo enakomerno ali pa narahlo popuščam gas.

Verigo sem pa že meril na tak način kot povedal Bremzer pa je samo enkrat bil kak 1,5mm razlike drugače pa je na ostalih koncih isto oddaljena.

Bo treba torej počas razmišljat o novi ketni? ali menjat motul ketn sprej za kaj drugega?

hvala za odgovor.

lp

Preveri stanje drsnikov na nihajki. Mogoče so obrabljeni ali slabo pritrjeni in ko veriga postane ohlapna in naleže na drsnik povzroči nevšečnost.

Objavljeno

Pred časom je imel kolega sprej za verigo, po več urni vožnji po dežju je bila veriga še zmeraj namazana. Tega spreja se več ne dobi.

Zanima me, če kdo uporablja sprej, ki se obnese v dežju - več urni vožnji?

Do sedaj mi takega spreja še ni uspelo najti. Če bo kdo svetoval, naj bo to preizkušena varijanta, da ne bom imel doma kup sprejev. Hvala.

Scarabeo

Objavljeno (popravljeno)

Pred časom je imel kolega sprej za verigo, po več urni vožnji po dežju je bila veriga še zmeraj namazana. Tega spreja se več ne dobi.

Zanima me, če kdo uporablja sprej, ki se obnese v dežju - več urni vožnji?

Do sedaj mi takega spreja še ni uspelo najti. Če bo kdo svetoval, naj bo to preizkušena varijanta, da ne bom imel doma kup sprejev. Hvala.

Scarabeo

Vedno uporablja Motula zdaj neki novi Reising cena ca 15€ in ni nobenega problema tudi po dežju opravlja idealno svojo funkcijo!

Popravljeno . Popravil Bremzer
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Vedno uporablja Motula zdaj neki novi Reising cena ca 15€ in ni nobenega problema tudi po dežju opravlja idealno svojo funkcijo!

Nikjer nisem zasledil tega spreja. Kako bi se kaj obnesel OFF road, ki je namenjen težjim pogojem, verjetno prahu, blatu, vodi..?

Scarabeo

Objavljeno

Nikjer nisem zasledil tega spreja. Kako bi se kaj obnesel OFF road, ki je namenjen težjim pogojem, verjetno prahu, blatu, vodi..?

Scarabeo

Kupi "cestnega", po moje unga offroad zmeče dol pri večjih hitrostih;

Objavljeno

Tako neboš NIKOLI peljal da ni ketna našponana ali v eno ali v drugo stran,seveda je bolj našponana pri pospeševanju kot pri zaviranju,najbolj pa trpi pri vožnji po zadnjem kolesu saj takrat drži skoraj težo celega motorja.

Težo motorja drži zadnji amortizer, ne ketna, ketna naj bi imela tako zračnost, da je tudi pri delovanju in posedanju amortizerja naj ne bi zategovalo. Če jo, je to recept za hitro uničeno ketno in dobra možnost za poškodbo semeringa pri pogonski osi.

Je pa res, da je pri igranju z vožnjo po zadnjem kolesu ketna res zelo obremenjena, toda predvsem zaradi sunkov moči, do katerih pride zaradi cukanja s plinom ali postavljanja motorja na zadnjo s pomočjo sklopke.

Prav tako zanjo ni blagodejno če je preveč našponana, ker takrat jo pa oreng zategne pri vožnji čez vsako luknjo, oziroma jo drži konstantno našponano če se pelješ v dvoje ali tudi, kakor je omenjeno zgoraj, greš po zadnji.

Objavljeno (popravljeno)

Težo motorja drži zadnji amortizer, ne ketna, ketna naj bi imela tako zračnost, da je tudi pri delovanju in posedanju amortizerja naj ne bi zategovalo. Če jo, je to recept za hitro uničeno ketno in dobra možnost za poškodbo semeringa pri pogonski osi.

Je pa res z vožnjo po zadnjem kolesu je ketna res zelo obremenjena, toda predvsem zaradi sunkov moči, do katerih pride zaradi cukanja s plinom ali postavljanja motorja na zadnjo s pomočjo sklopke.

Logično,da drži težo motorja(ne amortizer)ampak:pnevmatiki,platišči,vilice,nihaljka,spone,fedri in okvir!! Ampak jaz govorim o potezni moči, ki jo mora prenašati veriga in ta je(skoraj)vedno obremenjena na poteg tako pri pospeševanju kot pri zaviranju z mašino(cukanju)zato sem rekel,da nikoli ne,moreš peljati,da ketna nebi bila vsaj malo obremenjena.Seveda je najbolj obremenjena pri polnem pospeševanju, ko da motor iz sebe največ PS.Pri vožnji po zadnjem kolesu je zelo obremenjena pa ne zaradi sunkov ampak takrat je na ketni obešeno vsaj 2/3 kompletne teže motorja vsa "teža" pa je takrat na zadnjem kolesu-logično saj se pelješ po zadnjem!!!

Ps:ni pa govora;o nepravilni nastavitvi verige,semeringu,nihalki,pogonski osi,posedanju,zategovanju itd. :hmm: Predno pišeš malo razmisli !Pa še tole POSEDE se VZMET in ne amortizer razen plinski ali tak, ki se polni z zrakom samo tak amortizer nepripomore veliko pri posedanju! Sunke kot jih ti imenjuješ vglavem blaži pnevmatika saj takrat kolo zadrsi tako pri naglem pospeševanju kot tudi pri naglem zaviranju !

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno (popravljeno)

Seveda je najbolj obremenjena pri polnem pospeševanju, ko da motor iz sebe največ PS.Pri vožnji po zadnjem kolesu je zelo obremenjena pa ne zaradi sunkov ampak takrat je na ketni obešeno vsaj 2/3 kompletne teže motorja vsa "teža" pa je takrat na zadnjem kolesu-logično saj se pelješ po zadnjem!!!!

Po mojem mnenju pa je najbolj obremenjena ko na polno pospesujes in cuknes z gasom,da ga dvignes na zadnjo-v tem trenutku je tudi meni utrgalo verigo.In ne potem ko si na zadnjem,ker takrat ze dosti manj pospesujes,vse deluje konstantno in posledicno ni taksnih obremenitev.

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Po mojem mnenju pa je najbolj obremenjena ko na polno pospesujes in cuknes z gasom,da ga dvignes na zadnjo-v tem trenutku je tudi meni utrgalo verigo.In ne potem ko si na zadnjem,ker takrat ze dosti manj pospesujes,vse deluje konstantno in posledicno ni taksnih obremenitev.

Dal sem ti plus,ker si donekle potrdil mojo trditev!! Logično saj tudi ko naglo spelješ je prvo kolo popolnoma razbremenjeno in gre tudi malo od tal.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Hvala vsem za informacije!!!

Težavo sem sedaj rešil, problem je bil v tem da sta se šraufa s katerima sta crash pada, privijačena na okvir oz blok motorja razrahljana.

Sem jidva zategnil + testna vožnja, in niveč tistega motečega zvoka ko sem spustil gas :)

Če bo mogooče gdaj komu pomgalo.

lep dan še naprej.

PS. Konec šihta za danes, gremo domov spat :)

Objavljeno (popravljeno)

@brumer

Poglej, sesir je napisal tocno to kar sem napisal jaz, samo z drugimi besedami, z njim se strinjas, z mano pa ne.

Nocem bit smotan ampak se enkrat premisli kaj ti pravis. Ketna ne more nosit nobene dodatne teze ko je motor na zadnjem

Ketna je najbolj obremenjena ko maksimalno pospesuje neko maso, npr 200kg motocikel. Pospesek je najvecji v trenutku med voznjo se po obeh (zaradi tezisca) in tem da te vrze na zadnjo. Zato v motogp in pri tanovih motocikloh obstaja elektronika ki to preprecuje - wheele control. Ko je motor enkrat na zadnjem ne more vec tako mocno pospesevat, ker bi ga obrnilo. Pri voznji po zadnjem tako ketna ne more bit vec kot tolk obremenjena ker ce bos na polno odpl gas bos prej koncal na hrbtu kot oreng pospeseval. Ce mas pa motor v vagi potem pa sploh no skor nic obremenjena. Takrat maso motorja nosijo zadnje vzmetenje in ostale komponente ki si jih nastel ne pa ketna.

Je pa res, da sem se prej nerodno izrazil glede zadnjega amortizerja. To je pri na pogovrn izraz za zadnje vzmetenje. Logicno pa da mase ne nosi amortizer kot tak ampak feder. Vendar se mi zdi da je bilo vseeno razvidno kaj sem hotel povedat.

Torej masa motocikla je vedno npr 200 kg. Ce se pelje po zadnjem ali ne. Veriga je pa najbolj obremenjena ko pride do optimalnega pospesevanja te mase. To pa ni ko se peljes po zadnjem, temvec je lahko le v trenutku ko motor na zadnjo z gasom postavljas ali ce cukas z gasom. Ko si na zadjem v vagi pri konstantnih 50 kmh je ketna lih tolk obremenjena ko na obeh pri 50kmh. Je pa bolj obremenjenno zadnj vzmetenje, guma, itd. Ketna bi bila bolj obremenjena samo ce bi bila nepravilno napeta in bi opravljala se del fukncije ki jo sicer opravlja feder.

Se opravicujem za pomanjkanje locil in slovnicne napake, odpisujem preko telefona

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Nebom se steboj preganjal! saj sem se tudi jaz mogoče narobe izrazil,kaj sem ti hotel povedati, ko motor pri pospeševanju vdigne od tal 5cmm ++ takrat je pri vaših motorjih (imam kardan) ketna najbolj obremenjena pa ne mi zdaj bluzit o wheele-control in nevem še kaki dodatni elektroniki, ki se uporablja vglavnem na dirkališčih!Pa tudi, če imaš motor 30 stop. ++ od tal mora ketna ševedno to maso poganjat(ne nosit) sicer bi motor izgubil hitrost in vožnja po zadnjem nebi bila mogoča brez obremenitve verige! :hmm:

Objavljeno

A se mi sam zdi, al je bil zadnje čase en hyp okrog nekih zlatih verig? V čem je bil trik? so ble to kake okej verige za okej ceno al je bla sam pač. . . . zlata?

Objavljeno

Pozdravljeni!

Prišel je čas da zamenjam verigo. Danes sem jo probal dati dol in ugotovil, da rabim tako imanovani Chain breaker. To je zadeva, s katero lahko razstaviš člen. Ali gdo ve kje bi se dalo to kupiti, oz. kako se mu reče po slovensko.

LP

Objavljeno

Pozdravljeni!

Prišel je čas da zamenjam verigo. Danes sem jo probal dati dol in ugotovil, da rabim tako imanovani Chain breaker. To je zadeva, s katero lahko razstaviš člen. Ali gdo ve kje bi se dalo to kupiti, oz. kako se mu reče po slovensko.

LP

Naredi čisto na kratko: kotna brusilka, po domače fleksarca in gasa po ketni :grim.

LP Robert

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Naredi čisto na kratko: kotna brusilka, po domače fleksarca in gasa po ketni :grim.

LP Robert

Se popolnoma stinjam:D itak je za bek

Objavljeno

Kakšen chain braker, kot so rekli že pred mano, fleksarco in akcija :D

Objavljeno

Flex je najlažji...pa ne rezat ketne ampak zbrusi tista dva zatiča ki držita skupaj..pol pa klešče ali izvijač in se z lahkoto sname(vsaj jaz sem vedno tako delal)...v Did kompletih sem videl da zdaj dobiš tudi orodje za raztavit in sestavit...ne vem če je to standard ponudba ali sem jaz dobil ker zamenjal zobnike+ketno

Objavljeno

Pozdravljeni!

Prišel je čas da zamenjam verigo. Danes sem jo probal dati dol in ugotovil, da rabim tako imanovani Chain breaker. To je zadeva, s katero lahko razstaviš člen. Ali gdo ve kje bi se dalo to kupiti, oz. kako se mu reče po slovensko.

LP

Kaj a nimaš na ybr une sponke? Jst sm na r125 mel sponko.

Objavljeno (popravljeno)

Zgolj nasvet vsem....

Ne kupujte verig preko neta!Cenovno res kao ceneje.Sam ful prevec problemov,pa se veriga ni tista kot pise na skatli!

Verjerno pa vsega tega ne bi opazil,ce ne bi bila dobavljena en glid prekratka.

Pol pa fora,ker je glid od verige,ki je bila narocena in po skatli dobavljena ne pase glid,ki naj bi bil isti kot narocena veriga in skatla.Pac pa glid od cenene...Rezultat? Tri tedne brez mopeda pa po drugi dostavi glida se nic ne pase...tako,da bo potrebno cakat tretjo dostavo.Skupno pa bo vse skupi ceneje glih 30eu kot,ce bi kupil pri nas tocno tisto kot je skatla,ce pa bi kupil taksno kot sem jo dobil pa bi bilo pri nas z montazo ceneje....

Vsaka sola neki stane.

Ce pustimo,da pri nas dobis zraven orodje za montazo,tle pa ne duha ne sluha....

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Zgolj nasvet vsem....

Ne kupujte verig preko neta!Cenovno res kao ceneje.Sam ful prevec problemov,pa se veriga ni tista kot pise na skatli!

Verjerno pa vsega tega ne bi opazil,ce ne bi bila dobavljena en glid prekratka.

Pol pa fora,ker je glid od verige,ki je bila narocena in po skatli dobavljena ne pase glid,ki naj bi bil isti kot narocena veriga in skatla.Pac pa glid od cenene...Rezultat? Tri tedne brez mopeda pa po drugi dostavi glida se nic ne pase...tako,da bo potrebno cakat tretjo dostavo.Skupno pa bo vse skupi ceneje glih 30eu kot,ce bi kupil pri nas tocno tisto kot je skatla,ce pa bi kupil taksno kot sem jo dobil pa bi bilo pri nas z montazo ceneje....

Vsaka sola neki stane.

Ce pustimo,da pri nas dobis zraven orodje za montazo,tle pa ne duha ne sluha....

Kakor za koga, jaz sem jo nabavil prek ebay-a in dobil točno tisto, kot sem jo naročil. Vsekakor se je pa treba pozanimat za točne mere in potem nabavit... Ebay

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!