Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

A se da še zmenit za popust 20% pri Dainese v LJ ali v MB. Ker mislim, da so jih že ukinli. Predvsem računam na MB ker rajš kupujem tam.

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Vožnja motociklov je nedvomno nekaj posebnega; namesto sedenja v oblazinjeni košari s štirimi kolesi ponuja neposredni stik z okoljem. Motorist je tudi sestavni element vožnje same; z motociklom se nagiba in s prestavljanjem lastne telesne teže nadzoruje in usmerja motor.

Občutek, ki je še najbolj podoben letenju ima žal tudi ceno za svojo prostost-freedom.

Če gre kakšna malenkost narobe, je na udaru človeško telo; skupek med seboj zalepljenih celic, ki se že ob silah pojemkov, brez udarca, razlepijo, kar pomeni smrt dela tkiva.

Od prvih dni motociklizma, stoletje nazaj, se je že pričelo uporabljati zaščito; v upanju, da bo v primeru padca ostala neoribana vsaj koža.

Oribana koža je namreč ena najbolj bolečih poškodb, ki se tudi izredno težko celi, ter pušča za seboj izredno grde ožiljke. Nihče pa zaradi enega padca ne želi ostanek življenja izgledati, kot da je stopil iz Zvezdnih stez.

Dainese je s svojimi usnjenimi kombinezoni vodilni na svetu na področju varnosti, združene s komfortom in dizajnom.

Temo namenjam znamki, ki je vedno v prvih vrstah v želji zagotoviti varnost in s tem neovirano uživanje tehnično pridobljene svobode premikanja.

Antares

Objavljeno

Malo Dainese zgodovine.

Dainese ima glavni sedež v Molveni pri Vicenzi; tam se nahaja Vodstvo in oddelek za raziskave, razvoj in proizvodnjo.

V Vicenzi sami pa deluje komerciala, skladišče in seveda Show Room v kateri predstavijo javnosti svoje vsakoletne kolekcije. S tem, ko je predstavitev tukaj, namesto na svetovnih moto sejmih, tovarna privarčuje ogromno denarja, ki ga raje nameni za razvoj izdelkov, namesto, da bi ga porabila za reklamo.

Dainese s svojimi kombinezoni vodi na najbolj razvitih svetovnih trgih; Nemčiji, Veliki Britaniji, Franciji, Španiji, Avstriji, Švici, državah Beneluksa in ZDA.

Dainese se je na trgu pojavil 1972 leta, ustanovitelj je Lino Dainese, ki je še danes predsednik podjetja. Začel je s usnjenimi hlačami za motokros; kmalu je, v 70. letih, že pričel oblačiti prvake, ki so ustvarjali motociklizem na Svetovnem hitrostnem prvenstvu (Agostini in Sheene). Dainese je bil prvi, ki je za Sheen Barrija vgradil zaščito za hrbtenico. Par let kasneje je ta zaščita rešila hudih trajnih poškodb Spencer Barija pri padcu v Kyalamiju.

Prva razvita rešitev na področju knee slider je prav tako delo podjetja Dainese.

Način vožnje, pri kateri se s kolenom drsa po asfaltu, je sicer plod Ameriške šole vožnje. Kenny Roberts je tehniko vsidral na svetovnih prvenstvih 500.

Z leti in tehniko je šel razvoj seveda naprej; kompozitne zaščite na ramenih, komolcih, podlakteh, kolenih in gležnjih so skupaj z razvojem visoko tehnoloških zaščit za hrbtenico prinesle celovito zaščito najbolj ogroženih in občutljivih delov telesa.

Objavljeno (popravljeno)

Letošnja kolekcija Dainese v par slikah.

Popravljeno . Popravil antares
Objavljeno

Dainese ima glavni sedež v Molveni pri Vicenzi.

Na sedežu podjetja imajo tudi tako imenovano tovarniško prodajalno, kjer lahko dobite izdelke Dainese iz starejših kolekcij, z manjšo tovarniško napako... po znižanih cenah.

Zadeva je uporabna če se potikate v tistih krajih.

Srečno

Tonček

Objavljeno

Točen naslov tovarniške prodajalne je

Spaccio Dainese

D-garage

Via dell'economia 64, Vicenza.

Objavljeno

Pa BTW....Tist beli "lady yu" kombinezon je brez vseh ščitnikov. Samo usnje - šminka.

Objavljeno
Pa BTW....Tist beli "lady yu" kombinezon je brez vseh ščitnikov. Samo usnje - šminka.

To pa ne bo držalo. Ima gobba (ščiti gornji del hrbtenice), kompozitne ščitnike na ramenih in komolcih, vstavke za zaščito stegneničnega sklepa, kolenske sliderje. Po želji se lahko doda še kaj ekstra.

Kombinezon je bolj varen kot večina moških, ki se jih vidi po naših cestah.

Objavljeno

Sem spregledal da je enodelni.

Dvodelna varianta tega nima. Sem ga videl na lastne oči. Edino kar ima, je prostor na hrbtu, kamor lahko daš spužvo.

Objavljeno

Sam sem preizkusil kar nekaj znamk, vendar sem na koncu ugotovil, da je Dainese še nekako najboljši.

Je zelo dobro sešit, tako, da šivi ne bodo popustili v primeru nezgode ali padca.

Spidi in nekateri modeli Alpinestars so tudi zelo v redu, samo da končna obdelava in izdelava ni ravno na nivoju Dainese.

Spodaj sem nalepil slikico enega dela mojih moto oblačil, da viidte, da ne govorim nekaj na pamet.

post-16602-1190202144_thumb.jpg

Objavljeno

Si pozabil napisati, da ne prodajaš, da ne boš dobil celega kupa pisem.

Antares

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Dainese je za kolekcijo 2008 uvedel nov model kombinezona in enega prenovil.

prenovljen je M4, ki se sedaj kliče M5

nov model je kombinezon Steel; krasen simetričen dizajn in zelo lepo oblikovanje.

Objavljeno (popravljeno)

Bo držalo, vendar M4 ostaja v prodaji

Model Steel ima res zanimiv dizajn , ponujali ga bojo v dveh varijantah;Steel P. in Steel Div. (eno/dvodelni),

pozabil pa si glavno novost; enodelca W-Frame

Popravljeno . Popravil P182
Objavljeno
Sam sem preizkusil kar nekaj znamk, vendar sem na koncu ugotovil, da je Dainese še nekako najboljši.

Je zelo dobro sešit, tako, da šivi ne bodo popustili v primeru nezgode ali padca.

Spidi in nekateri modeli Alpinestars so tudi zelo v redu, samo da končna obdelava in izdelava ni ravno na nivoju Dainese.

Spodaj sem nalepil slikico enega dela mojih moto oblačil, da viidte, da ne govorim nekaj na pamet.

post-16602-1190202144_thumb.jpg

Vsi ti kombinezoni so tvoji?? :slap: :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno

Aja pa ta tema je čist brez veze ker si lohk usak sam use to pogleda na dainesovi strani...samo nabijanje :headbang:

Objavljeno
Aja pa ta tema je čist brez veze ker si lohk usak sam use to pogleda na dainesovi strani...samo nabijanje :headbang:

... ali pa reklama ... :whistle:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Prednji del, ki se zapenja med usnje, je pri tem enodelci iz tkanine, ki ima na površini izbokline v obliki nekakšnega prepleta žil; ravno tako, ker vidim, da je fotografija zaradi sence mogoče malo nejasna.

Objavljeno

Tega enodelca sicer ne izdelujejo več. Je replika Pedrosovega kombinezona in mislim, da je eden najlepših kombinezonov, vsaj po mojem mnenju.

Objavljeno (popravljeno)

Za vse ki boste kupili letošnji Kawasaki ninja 1000ccm pa še dve verziji kombinezona Flanker (tudi dvodelna varianta):

Popravljeno . Popravil antares
Objavljeno

na postu #3, rumeno-črn kombi, laguna seca. a kdo ve, a ma hlače čez škorne al po starem? na slikah ni videt, al je model bos, al ma škorne pod hlačami!

TNX!

Objavljeno
na postu #3, rumeno-črn kombi, laguna seca. a kdo ve, a ma hlače čez škorne al po starem? na slikah ni videt, al je model bos, al ma škorne pod hlačami!

TNX!

Slika številka 3 je Izalco dvodelen (črno, rdeč); številka osem je rumeno črn laguna seca (drugič bolje šteti).

Hlače imajo obe možnosti, tako čez škornje kot v njih (dvojni ločeni zadrgi).

Si ga boš nabavil?

Objavljeno (popravljeno)
Slika številka 3 je Izalco dvodelen (črno, rdeč); številka osem je rumeno črn laguna seca (drugič bolje šteti).

Hlače imajo obe možnosti, tako čez škornje kot v njih (dvojni ločeni zadrgi).

Si ga boš nabavil?

napisal sem na postu #3 drugič bolje brati. če že pišemo tarzanščino.

Nevem. hvala za info

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno (popravljeno)
Za vse ki boste kupili letošnji Kawasaki ninja 1000ccm pa še dve verziji kombinezona Flanker (tudi dvodelna varianta):

kakšna je cena za dvodelnega?

LP

Popravljeno . Popravil PRJATU
Objavljeno

Največ 740 euro; z običajnim popustom v Italiji.

Lahko kaj manj.

Če je kakšna akcija določene številke (ponavadi 50 ali 52) pa se zna dobiti tudi po 600 euro.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!