biker77 Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 Ravno v sredo sem jo gledal v Krškem in je res majhna, velikost podobno kot hornetka. sej ma okvir od hornet 600
halls Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 Ravno v sredo sem jo gledal v Krškem in je res majhna, velikost podobno kot hornetka. Meni je všeč,da je mala! Zakaj? Zato,ker s svojimi kratkimi tacami kar orng sežem do tal! :D Izek 1
axilon Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 živjo! Neki časa nazaj sm mel ta motorč na preizkušnji cel dan. Motorček je ql zadevca, lahkoten za vožnjo, pozna se malo večja teža v primerjavi z 600-ko, vendar se na to da navasti. Drža je za bolj agresivna kot na novi hornetki 600, ter po drugi strani s tako malo vetrne zaščite skoraj preagresivna, saj nad 200km/h glava opleta po svoje. Tudi ko sem se nagnil čisto nad tank, ni skoraj nič pomagalo. Pri 250km/h pa je glava samo še delno bila del mojega telesa...vsaj funkcijsko, saj je mahala sem ter tja. Pri hornetki 600 namreč pri recimo 230km/h in če si sklonjen povsem nad rezervoar se z glavo izogneš večini zraka. Tu je tudi števec malo bolj velik in prevzame funkcijo rezanja zraka. Pri 1000ki pa si že tako nagnjen bolj naprej, števec pa je minimalističen. Ok, sej vem, ni niti motor s katerim bi dosegal hitrostne rekorde...Udobje sopotnika pa tudi ni na ravni hornetke 600, tako da ni ravno motor za v dvoje tale 1000ka. Glede na oznako R sem pričakoval še malo trše serijsko nastavljeno vzmetenje, saj me je kar nekajkrat opozorilo nase z zibanjem v ovinkih...hvala bogu se da nastavit ampak nism mel časa ker sem se raje malo več vozil tisti dan :evilgrin: Je pa po drugi strani agregat čisti biser... Je pa tko...ta motor bom kupil, ko bo v moji glavi pošlihtano povsem vse...za1x še ni, tko de 600 ostaja več kot dovolj :) (čeprav večkrat jamram da ni :naughty: ) Izek 1
perimund Objavljeno Oktober 22, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2008 Danes sem jo spet vozil (nekaj kilometrov vec) in se mi vedno bolj dopade. Zanimivo je to da je moc na papirju videti majhna v praksi pa veliko bolj "sune" v primerjavi z Z1000 npr. Vsec mi je delovanje agregata, zmotilo pa me je da "zabije" menjalnik ko na mestu prestavis iz "N" v 1. prestavo (oldyamahastyle.press) - mogoce ne pri vseh. Vozne lastnosti b.p. oziraoma 1A za ta segment. Ob visoki estetiki in vrhunskem itl. oblikovanju so me motila premajhna ogledala - to bi se prezivel saj ima dovolj moci da ni nujno da te ves cas zanima kaj se dogaja za tabo. Prava "bolecina" pa so so stikala na levi in desni rocki... predpotopna podobna sem nazadnje videl na nekem hard enduru iz zacetka 90ih - nevem ali so hoteli prihraniti ali je pa balansa pretanka. Sicer pa ce ne preklapljas med dolgimi in kratkimi lucmi, ne dajes zmigovcov itd. sploh ne moti. Ce bi bila kasnega tisocaka cenejsa ne bi bilo nic narobe, bo treba pac malo globje sezti v zep, po drugi strani je pa vsaj ne bo takoj vsak imel v svoji garazi. Ceste so vsako leto, mesec, teden slabse. Zakoni vsak poravek hujsi. Casi ko smo se s cestaki preganjali po cestah so ocitno minili. Bo treba vklopit "zracno zavoro". Samo se vprasanje casa ali se letos ali naslednje leto... nabavit bo treba. l.p. :naughty:
fifty Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 Donda je v moji garaži že 10 dni in doslej nama je uspelo prekobalit okroglih 600 km. Težko govorim o njenih kvalitetah, ki se merijo pri polnih obremenitvah saj je v času utekanja ne obremenjujem z vrtljaji ali pospeševanjem na polno. Skratka - vozim po jajcih. (Mimogrede - svoja imam varno spravljena na sedežu .) ). Ker nisem bogvekako vešč in predvsem strokovno podkovan, da bi se spuščal v detajle različnih primerjav ... in oh in sploh ... bi semle navrgel samo kratek vtis, ki sem ga dobil na prvo žogo v primerjavi s prejšnjim XJR (le tega sem vozil 5 let). Tale Hondica je ena prav cortkana zadeva. Cortakana v tem, da je lahka pri manevriranju in lahkotna pri vožnji; da hudobno izgleda a še vedno civilizirano; da se ji že na prvi pogled (in na drugega tudi) vidi dodelana zunanjost - ne samo dizajnersko ampak tudi lahko rečem - tehnično. Po drugi strani pa daje slutiti, da ima srce pravega stritfajterja: dovolj navora in moči za vesele urice, ki pa ju kontrolira sposoben zavorni sistem (ABS) ter čvrsto ogrodje. V primerjavi z XJR-jem 20 žrebcev več in 20 kilogramov manj (pa centimetrov tudi). Pozicija voznika je perfektna: globoko v sedlu ob filingu popolne kontrole nad dogajanjem pod ritjo in pred očmi. Ampak se mi zdi, da primerjava sploh ne more biti realna saj primerjam dve različni kategoriji. To sem tudi hotel - in dobil. Ogledala so pa navaden bullshit! Ob prvi priliki bo treba nekaj narediti. Piha pa verjetno tudi (doslej nisem šel čez 125 - 5.000 vrt v VI. prestavi) ... En nizek vizirčič bo nekoliko popravil vzdušje. Po drugi strani pa ni slabo, če te veter opozori, kdaj si prestopil mejo med 200 in 500€ ali 1 in 5 točkami (ne me s5 secirat glede točnosti navedb: hočem samo ilustrirat in ne citirat Zakona ... :rolleyes:). Skratka: se veselim prihajajoče sezone :naughty: .
classic Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 A bi lahko kdo podal kratko primerjavo med Hondo cb 1000R in pa Yamaho Fz1?
kat Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 (popravljeno) Hondico sem pred kratkim vozila samo na relaciji Kr. gora - Nassfeld, FZ1 pa sezono 2006, v glavnem pa vozim SS, moji osebni vtisi: Hodnica je po občutku manjša, bolj agilna, tudi pospeški so me bolj prepričali in predvsem zeloo velik plus nima tistega zamika gasa značilnega za Yamahe - honda ni narejena za za dva, tako bi rekla da je bolj primerna za samotne naked užitke in ganjanje po prelazih, FZ1 pa mi deluje bolj potovalno vsekakor pojdi v As na testno vožnjo, ker ti bo vsak podajal osebne vtise, ki jih pač sam občuti ;) Popravljeno Oktober 23, 2008. Popravil kat
classic Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 Večina se vozim sam. Bojim se samo, da mi je motor premajhen (185 cm). Glede Yamahine luknje, pa je zadeva takšna, da se odpravi z zamenjavo izpuha. To sem naredil. Ampak pri teh konjih in navoru, ki jih ima FZ1 zadeva še v originalu ni zlo moteča. Kaj pa položaj med vožnjo?
kat Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 Jest sem pri svoji 177 cm vseskozi rit peštala na zadnji zic, ma sem kmalu ugotovila da ležeči položaj, ki ga imam na SS tukaj ne rabim :rolleyes: .... ja na žalost delajo vedno manjše modele motorjev, to sem ugotovila tudi pri CBR 07, ampak se tudi na to kmalu navadiš .... sej pravim testiraj vsaj en popoldne ali cel dan, prvi občutek ko se vsedeš gor je pa res a la minimoto :P
TomazK Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 Ravno včeraj sem sedel na CBjki v Milanu in se mi zdi, da je sedež pri tanku precej ozek. Sedež ob strani se tukaj tudi ne prelije počasi iz ravnega dela v poševnega, ampak je kot odrezan. Tako se ustvari rob, katerega sem čutil med nogami in sedaj se sprašujem, če bi to vplivalo na udobje med vožnjo. Če se vsedem malo bolj nazaj je ravni del večji in s tem ni problema, samo, ker si včkrat želim čim bolj pokončno držo, se rad vsedem čim brižje tanku. Res da sem imel kavbojke in bi motoristične hlače mogoče rešile zadevo. Kolikor sem bral, načeloma sedeža ne kritizirajo, zato pa sprašujem druge, ki si ta motor lastijo, če imajo kakšne probleme s sedežem? lp T
biker77 Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 Ravno včeraj sem sedel na CBjki v Milanu in se mi zdi, da je sedež pri tanku precej ozek. Sedež ob strani se tukaj tudi ne prelije počasi iz ravnega dela v poševnega, ampak je kot odrezan. Tako se ustvari rob, katerega sem čutil med nogami in sedaj se sprašujem, če bi to vplivalo na udobje med vožnjo. Če se vsedem malo bolj nazaj je ravni del večji in s tem ni problema, samo, ker si včkrat želim čim bolj pokončno držo, se rad vsedem čim brižje tanku. Res da sem imel kavbojke in bi motoristične hlače mogoče rešile zadevo. Kolikor sem bral, načeloma sedeža ne kritizirajo, zato pa sprašujem druge, ki si ta motor lastijo, če imajo kakšne probleme s sedežem? lp T tist občutek glede sedeža ob prvih kilometrih izgine..pa vseeno al se pelješ hitro ali počasi.. tako da se ne sekiraj zaradi sedeža..
bostrom155 Objavljeno November 7, 2008 Opozori Objavljeno November 7, 2008 Proti Z-ju,ki sem ga imel je tale sedež pravi fotelj :lol1: nobenega problema!
Dadi Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 (popravljeno) Ravno včeraj sem sedel na CBjki v Milanu in se mi zdi, da je sedež pri tanku precej ozek. Sedež ob strani se tukaj tudi ne prelije počasi iz ravnega dela v poševnega, ampak je kot odrezan. Tako se ustvari rob, katerega sem čutil med nogami in sedaj se sprašujem, če bi to vplivalo na udobje med vožnjo. Če se vsedem malo bolj nazaj je ravni del večji in s tem ni problema, samo, ker si včkrat želim čim bolj pokončno držo, se rad vsedem čim brižje tanku. Res da sem imel kavbojke in bi motoristične hlače mogoče rešile zadevo. Kolikor sem bral, načeloma sedeža ne kritizirajo, zato pa sprašujem druge, ki si ta motor lastijo, če imajo kakšne probleme s sedežem? lp T Mesec dni nazaj sem jo pojal skoraj cel dan, prvo kar me je zelo razveselilo je bil sedež, sem bil skeptičen od začetka preden sem se šel vozit, ker sem tudi jaz opazil pri tanku ozek sedež, pa mi je ta bojazen zginila v prvih km, naredil se kar nekaj lepih km in sedež je bil pravi fotelj, zares odličen čeprav ni videt na prvi pogled ! drugače je pa v tej kategoriji čista špica od motorja, vožnja, tehnika, izgled, lega na cesti, zavore-cbs in abs, poraba- sem jo ganjal kar precej pa ni šla čez 5 litrov, enakomerna krivulja navora vseskozi in šele na vrhu bum, zame je tudi kot vsak drugi samo za enega, ker ne maram vozit še koga sabo, presenetile so me tudi conti sport atack gume, ki so bile na njej že bolj pri koncu, pa so vseeno držale odlično vseskozi dober občutek od začetka vožnje, tudi v mokrem :worship: vsekakor zame idealen drugi motor ! Popravljeno November 8, 2008. Popravil Dadi
siks Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 Mesec dni nazaj sem jo pojal skoraj cel dan, prvo kar me je zelo razveselilo je bil sedež, sem bil skeptičen od začetka preden sem se šel vozit, ker sem tudi jaz opazil pri tanku ozek sedež, pa mi je ta bojazen zginila v prvih km, naredil se kar nekaj lepih km in sedež je bil pravi fotelj, zares odličen čeprav ni videt na prvi pogled ! drugače je pa v tej kategoriji čista špica od motorja, vožnja, tehnika, izgled, lega na cesti, zavore-cbs in abs, poraba- sem jo ganjal kar precej pa ni šla čez 5 litrov, enakomerna krivulja navora vseskozi in šele na vrhu bum, zame je tudi kot vsak drugi samo za enega, ker ne maram vozit še koga sabo, presenetile so me tudi conti sport atack gume, ki so bile na njej že bolj pri koncu, pa so vseeno držale odlično vseskozi dober občutek od začetka vožnje, tudi v mokrem :worship: vsekakor zame idealen drugi motor ! pol je že nisi nevemkak ganjal, saj čukci že pri penzion vožnji morajo poppit več kot pet litrčkov, pri bolj dinamični pa po moje neprideš pod 7! lp 6
Dadi Objavljeno November 8, 2008 Opozori Objavljeno November 8, 2008 pol je že nisi nevemkak ganjal, saj čukci že pri penzion vožnji morajo poppit več kot pet litrčkov, pri bolj dinamični pa po moje neprideš pod 7! lp 6 nimaš pojma, probaj pa vidi, liter in več manj je bilo kot Z 1000, ki sem ga imel ! lp dadi
Dadi Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 mene je zmotilo, da ima samo 17l. tank, od tega 4l. za rezervo, se mi je zdelo malo, ja pa sem se zmotil, gledal sem nazaj po magna izpiskih in slipih, zakaj ? ker imam navado napisat prevožene km na vsak slip, in glej ga zlomka cb sem tankal 14,85 l. prevozil pa 322km !! :worship: krepko pod 5l.
Dadi Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 še slike motorja nekje ob cesti proti Sodražici Izek 1
biker77 Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 mene je zmotilo, da ima samo 17l. tank, od tega 4l. za rezervo, se mi je zdelo malo, ja pa sem se zmotil, gledal sem nazaj po magna izpiskih in slipih, zakaj ? ker imam navado napisat prevožene km na vsak slip, in glej ga zlomka cb sem tankal 14,85 l. prevozil pa 322km !! :worship: krepko pod 5l. še en dokaz da si ga vozil po jajcih.. torej, ko ga poženeš v zgornjo tretjino obratov, lahko tudi o šestih litrih le sanjaš..
11Matej Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 Resnicno se da z motorjem sparovno kruzati v meji porabe, ki jo je napisal Dadi. Po drugi strani ima prav tudi biker77, kajti s priganjanjem cez ovinke sem prisel na orenk 7 litrov.
P182 Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 @Biker77, kako se kaj vzmetenje obnaša ko ga začneš priganjat ?
Dadi Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 zanimivo razmišljanje, na takratni vožnji sem kot za šalo prehiteval celo domorodce na relaciji Kočevje - Žužemberk, ja pa še sem bil očitno prešparoven, no ja sem pa vsaj jajca cela pripeljal domov, bo že, vsaka čast vam ki zmorete po naših cestah spravit porabo na 7 litrov pri tem motorju, merjeno na cel tank porabe :whistle: nisem vam dorastel :worship:
biker77 Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 @Biker77, kako se kaj vzmetenje obnaša ko ga začneš priganjat ? najbrž ni na ravni cbr1000rr ker je slabše kot na gsx-r 750 se pa da kar pošteno peljat z njo..je bil premalo časa na testu da bi imel čas se igrat z nastavitvami, poleg tega pnevmatike niso bile najboljša izbira.. čeprav bi pa za tak denar našel nakeda z boljšimi performansami in boljšo ciklistiko.. samo ni pa honda (to zadnje je namenjeno le hondašem)
biker77 Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 zanimivo razmišljanje, na takratni vožnji sem kot za šalo prehiteval celo domorodce na relaciji Kočevje - Žužemberk, ja pa še sem bil očitno prešparoven, no ja sem pa vsaj jajca cela pripeljal domov, bo že, vsaka čast vam ki zmorete po naših cestah spravit porabo na 7 litrov pri tem motorju, merjeno na cel tank porabe :whistle: nisem vam dorastel :worship: sej ti noben ne oporeka porabe pod 5 litrov..s tem da ti na besedo vrjamemo da si vsakič isto količino bencina tankal.. jest sm samo povedal, da ko ga poženeš v zgornjo tretjino, lahko o petih litrih samo sanjaš.. in ja, najde se kak dan, ko skuriš tank bencina zelo hitro ;)
Dadi Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 (popravljeno) sej ti noben ne oporeka porabe pod 5 litrov..s tem da ti na besedo vrjamemo da si vsakič isto količino bencina tankal.. jest sm samo povedal, da ko ga poženeš v zgornjo tretjino, lahko o petih litrih samo sanjaš.. in ja, najde se kak dan, ko skuriš tank bencina zelo hitro ;) sej nisem nič jezen, meni je zanimiva povprečna poraba na cel tank, to mi je všeč pri tem motorju, verjamem tudi v višjo porabo, seveda nekje drugje kot na cesti, mi nekako ne sede dirkat po cesti, za intermezzo pa primerjam s tuonotom, ja tle pa je poraba ja, najmanj dva litra več v povprečju, pa tudi več motorja to pa, cb se mi je zdela malo premehka spredaj, bi mogoče bla boljša, če bi kaj štelal spredaj ! Popravljeno November 9, 2008. Popravil Dadi
siks Objavljeno November 9, 2008 Opozori Objavljeno November 9, 2008 nimaš pojma, probaj pa vidi, liter in več manj je bilo kot Z 1000, ki sem ga imel ! lp dadi če si prav meril porabo pol svaka čast tebi in še posebej japoncem. lp 6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se