Skoči na vsebino

Honda CB 1000 R 2008


marko55

Priporočene objave

še to povej..kolk tankov si spraznil?

iz enga tanka pa res ne moreš nekih zaključkov delat ;)

to mi pa res ni jasno zakaj, čeprav ni bil samo en tank, vedno približno enako vozim, vedno sam, glej to je pač moje mnenje, moje videnje tega motorja, najboljš da si ustvariš svojo sliko in izkušnje, zame je v svoji klasi pri vrhu, verjamem tak kot je za 90 % kupcev plafon kar si upajo in niti 50 % ne znajo dobit iz njega tistega kar motor zmore, pa ne prosim o tem kdo si koliko upa in kdo ima večjega, jaz se tega ne grem več !

lepo se mejte !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to mi pa res ni jasno zakaj, čeprav ni bil samo en tank, vedno približno enako vozim, vedno sam, glej to je pač moje mnenje, moje videnje tega motorja, najboljš da si ustvariš svojo sliko in izkušnje, zame je v svoji klasi pri vrhu, verjamem tak kot je za 90 % kupcev plafon kar si upajo in niti 50 % ne znajo dobit iz njega tistega kar motor zmore, pa ne prosim o tem kdo si koliko upa in kdo ima večjega, jaz se tega ne grem več !

lepo se mejte !

in kolk so bli ostali tanki??? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kolk so bli ostali tanki??? :P

nikdar več kot petnajst litrov in vedno tam okoli 300 km prevoženih + - 10 km, pa sam kalkuliraj, drugače pa koliko je pa tebi popila hondica ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nikdar več kot petnajst litrov in vedno tam okoli 300 km prevoženih + - 10 km, pa sam kalkuliraj, drugače pa koliko je pa tebi popila hondica ?

meni je pila od 6.5 do 8.0

kaj češ..test je pač test..kilometrov je blo dovolj da ni blo treba šparat..

kar je še vedno čist dober rezultat, glede na to da mi cb1300 pije od 7 naprej..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je pila od 6.5 do 8.0

kaj češ..test je pač test..kilometrov je blo dovolj da ni blo treba šparat..

kar je še vedno čist dober rezultat, glede na to da mi cb1300 pije od 7 naprej..

u jebemu mast, maš pa težko roko :grim

se mi pa poraja vprašanje in verjetno ne edinemu, kaj kurac so moto fabrike nardile glede porabe ?

če primerjam avte in motorje so motorji požrešni ko krave, če primerjam težo in porabo vozil ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aerodinamika ni "ravno" zanemarljiv faktor pri porabi motociklov.

prosil bi, da se debata o tem nadaljuje (ce hocete) v svoji temi (katero naj nekdo odpre, ce hoce).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoce komu kaj pomaga: TuneUp CB1000R. prispevek z www.1000ps.at je v nemscini.

cene, trgovine itd. za vse skupaj so dali ca. € 2.000.-.

ciklistika zna bit zelo šarf, cena dodelave je malo huda, vredna tega denarja !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

. . . skoraj vsi motocikli bi estetsko dosti lepše izgledali, če bi imeli zadaj enojno nihajko . . . :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eden lepšimih streetfighter-jev :hmm:

to ni glih streetFIGHTER

. . . skoraj vsi motocikli bi estetsko dosti lepše izgledali, če bi imeli zadaj enojno nihajko . . . :krneki:

mrzel tuš zate..da mal bl pomisliš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo feltne v belo pihnu :naughty:

mhm....gizmo z vrhnike.....mal se vidi par postov nazaj od T-ja, k hvali nosilc zadne tablce :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Končno sem imel možnost sprobat tale motor pri AS domžale. Kaj naj rečem, igračka. Odlično se pelje. Okreten, vleče odlično iz nizkih obratov. Tudi pri višjih obratih motor ne "znori" ampak se da odlično kontrolirat hitrost. Peljal sem ga po ostrih ovinkih iz Polhovega Gradca na Črni vrh, šel na AC, vozil po LJ. V ovinkih je stabilen in zame je količina navora in moči idealna. Teh 125KM je popolnoma dovolj.

V teh dveh urah vožnje mi je drža na motorju odlično ustrezala in veliko bolj udobno je kot na sportaku, pri katerem me še posebej moti vožnja po hribu navzdol, kjer je velik del teže telese obešene na roke (bo treba začet sklece delat :)). Do 150km/h se da brez problema preživet čelni veter, nad to hitrostjo pa se je treba uležt na tank. Edino kar je še slabost manjkajoče šipe, je povečana količina mrčesa ki se lepo prilepi na sveže očiščen in požnosti bel kombinezon.

Motor je bil tudi opremljen z ABS. Na gladkem suhem asfaltu se lepo obnese pri močnem zaviranju, res pa je da se tu niti ne rabi. Na makadamu se sicer lepo obnese, ampak samo dokler sem se peljal naravnost. Če sem rahlo zavijal levo ali desno in stisnil zavoro, me je pri blokadi precej zaneslo na stran in sem moral sam spustit zavoro da nisem padel. Drugače pa so zavore odlične. Pri čvrstem pritisku me dobesedno izpulijo iz sedeža in še vedno grabijo.

Eno in edino kar me je pa precej motilo je vibracija desne ročke in zavorne ročice med 4k do 7k obrati. Vibracije se sicer čutijo tudi na levi ročki in stopalkah ampak niso moteče. Vožnja na Črni vrh je bila zato neprijetna zaradi otrplih prstov na desni roki, še posebej pri prstih, katere sem držal na zavori. Ali imate drugi podobne izkušnje z vibracijami? Kaj pa zamenjava ročk z alternativo (Rizoma,...), bi to kaj pomagalo? Res da pa je to potem kar lep finančni dodatek. A se da zamenjat le uteži za težje? To je res edina stvar ki me odvrača od nakupa.

lp

T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!