Skoči na vsebino

Honda CB 1000 R 2008


Priporočene objave

Objavljeno

Tudi jaz se bojim tega.. Nove motorje kar nekaj krčijo.. Nismo vsi 160 - 170 kot japončki in drajverji v gpju :trance_33_sleep:

Objavljeno
Kaj, to je serijska?

Ne. Izgled serijske je na str. 4. Moj občutek je, da se je zelo oddaljila od Hornetke 900, saj je videti, da bo položaj voznika zelo blizu tistemu, ki je na novem Z-ju 750. Tudi o sopotniku niso nič razmišljali :whistle: ...

Objavljeno
Ne. Izgled serijske je na str. 4. Moj občutek je, da se je zelo oddaljila od Hornetke 900, saj je videti, da bo položaj voznika zelo blizu tistemu, ki je na novem Z-ju 750. Tudi o sopotniku niso nič razmišljali :whistle: ...

res je, da se je oddaljila od predhodnice in to je dobro!(v vsem razen v ceni) tisti, ki veliko prevažajo sopotnike in daleč potujejo naj kupijo cbf1000, res pa je da bi lahko namestili vsaj male ročaje za sopotnika. čudi me da tega ni v aftermarket ponudbi(za podobne motorje)!

podatka o moči in navoru pa še zmeraj ni!?

Objavljeno

Kaj je toliko posebnega na njej, da je super duper ? Ne kot provokacija ampak resno mišljeno.

Kaj je naprimer ta toliko boljši od Yamahe FZS 1, ki ima cirka 30 konjev več.

Objavljeno

Meni osebno je všeč, ne vem kaj vam grejo ti konji tolko v nos, trenutno imam Hornet 900 in je konjev več kot dovolj, se mi zdi kr bolj pomemben navor pri nizkih vrtljajih.

Res da nisem še nek izkušen voznik, ampak mislim da je 130~ konjev več kot dovolj za naked.

Za vse ljubitelje klasike in okroglih luči, pa tukaj ena poslastica, ki upam da bo prešla v serijsko proizvodnjo.

Če bo, moj naslednji motor. :D :D

http://motorcycles.about.com/od/conceptbik...ototype-3-4.htm

Lp.

Objavljeno
Kaj je toliko posebnega na njej, da je super duper ? Ne kot provokacija ampak resno mišljeno.

Kaj je naprimer ta toliko boljši od Yamahe FZS 1, ki ima cirka 30 konjev več.

lepša je v celoti! še najbolj me pritegne enoročna zadnja nihajka :worship: , pa oblika platišča. pa tut serijski ror je pri hondi veliko lepši, pa še je prostora za aftermarket ror!

Objavljeno
Kaj je toliko posebnega na njej, da je super duper ? Ne kot provokacija ampak resno mišljeno.

Kaj je naprimer ta toliko boljši od Yamahe FZS 1, ki ima cirka 30 konjev več.

Pa kaj vsi samo o konjih nakladate.........kaj tebi pomeni 30 konjev več? Si kdaj pogledal krivuljo moči in navora............ena cbf1000 z 100konji se definitivno lepše pelje kot pa fz1 z 150konji...........eno je podatek na papirju, drugo pa uporabnost

Objavljeno
Pa kaj vsi samo o konjih nakladate.........kaj tebi pomeni 30 konjev več? Si kdaj pogledal krivuljo moči in navora............ena cbf1000 z 100konji se definitivno lepše pelje kot pa fz1 z 150konji...........eno je podatek na papirju, drugo pa uporabnost

Ja FZ je v bistvu R1 mašina, kar navita in živčna. Se pa pomojem cb res lepše pelje, tudi 130hp je več kot dovolj za naked :worship:

Objavljeno
Pa kaj vsi samo o konjih nakladate.........kaj tebi pomeni 30 konjev več? Si kdaj pogledal krivuljo moči in navora............ena cbf1000 z 100konji se definitivno lepše pelje kot pa fz1 z 150konji...........eno je podatek na papirju, drugo pa uporabnost

:grim :OK:

Objavljeno
Pa kaj vsi samo o konjih nakladate.........kaj tebi pomeni 30 konjev več? Si kdaj pogledal krivuljo moči in navora............ena cbf1000 z 100konji se definitivno lepše pelje kot pa fz1 z 150konji...........eno je podatek na papirju, drugo pa uporabnost

:worship: Samo ego trip pri 150 konjih je pa večji !

Objavljeno

Nekateri ste res čez rdeče polje. :headbang: :whistle: Gledati samo koliko KW/KM ima motor v bistvu še ne pove dovolj. Kot je že napisal nekdo prej je zelo pomembna moč, navor in pa pravilno razporejeno menjalniško razmerje. In to so samo gole osnove katerim bi še bilo moč dodati veliko stvari.

Zdaj pa na stroje in po pameti. Pa naj si bo tisti s 20 KM ali s 150 KM in več.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Objavljeno
Ja FZ je v bistvu R1 mašina, kar navita in živčna. Se pa pomojem cb res lepše pelje, tudi 130hp je več kot dovolj za naked :worship:

On je govoril o CBF, ti o CB. Saj poznaš razliko, a ?

Objavljeno

JOOOOOOOOOOOOOOOJ, beli mi dišiiiiii!!!!!! :evilgrin: :rolleyes: :evilgrin:

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Moja bo bela.... :rolleyes:

Objavljeno

če pogledam tega tipa na beli cb1000r, se mi zdi kot da bi kakšen sumo borec jahal enga mladega oslička... Al je tip res velik al pa je honda res majhna (vleče že mal preveč na street fighterja-po velikosti seveda). Če velja moja prva teza, pol je motorin čist OK.

V glavnem se mi pa tale honda kr dopade, pa tud pelje se zihr fejst dobro...

Objavljeno
če pogledam tega tipa na beli cb1000r, se mi zdi kot da bi kakšen sumo borec jahal enga mladega oslička... Al je tip res velik al pa je honda res majhna (vleče že mal preveč na street fighterja-po velikosti seveda). Če velja moja prva teza, pol je motorin čist OK.

V glavnem se mi pa tale honda kr dopade, pa tud pelje se zihr fejst dobro...

Tudi jaz sem pomislil isto. Še vedno ne vem, naj bi bil ta motor naslednik hornet900? Kje bo sedela sopotnica, in kam se bo namontiral kovček?

Objavljeno
Tudi jaz sem pomislil isto. Še vedno ne vem, naj bi bil ta motor naslednik hornet900? Kje bo sedela sopotnica, in kam se bo namontiral kovček?

Bral sem, da se je Honda popolnoma distancirala od modela Hornet 900, ki da je bil precej mlačen v vseh pogledih. to je drug motor, z drugim karakterjem in ciljno skupino. . . Kupci Horneta 900 naj bi po novem grabli po CBFju 1000.

Objavljeno
Tudi jaz sem pomislil isto. Še vedno ne vem, naj bi bil ta motor naslednik hornet900? Kje bo sedela sopotnica, in kam se bo namontiral kovček?

Kupi si CBF! ;)

Objavljeno
Bral sem, da se je Honda popolnoma distancirala od modela Hornet 900, ki da je bil precej mlačen v vseh pogledih. to je drug motor, z drugim karakterjem in ciljno skupino. . . Kupci Horneta 900 naj bi po novem grabli po CBFju 1000.

Ja no, pred časom sem imel Hornet 900, pa mi je bil čisto soliden mopedek, tako po uporabnosti kot designu. CBF je pa zadnji moped, ki bi ga kupil...(enostavno je preveč vsakdanji, kot kakšen folcwagnov polo) tako, da tole vsaj pri meni ne drži ;)

Objavljeno
Ja no, pred časom sem imel Hornet 900, pa mi je bil čisto soliden mopedek, tako po uporabnosti kot designu. CBF je pa zadnji moped, ki bi ga kupil...(enostavno je preveč vsakdanji, kot kakšen folcwagnov polo) tako, da tole vsaj pri meni ne drži ;)

sm lepo napisal, bral sem :D men je hornet 900 ene 3840568 bol všeč k tale novodobni spaček, al pa njegova manjša sestra. CBF je najbrž res tak navadn motor, ki ne buri domišljije. Kot je bil včasih ER5? :hmm:

Objavljeno
Evo pa še dve u živo iz dolomitov :photo:

Pocket bike. :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!