Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000


miki

Priporočene objave

Sam mam z 750 sem pa vozu od prijatla z 1000. Najbol so me presenetle bremze (ne morejo se primerjat), menjalnik je tudi dosti nežnejši, vzmetenje +, navor +... V vsakem primeru če bi se zdj odloču med 750 in 1000 in da denar ni ovira bi definitivno vzeu 1000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Mogoče kdo ve, če imajo kje testnega Z1000 za sprobat? Kolikor gledam, mislim da nikjer.

lp

T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem dobil odgovor od enga ameri-ja.

podatki original balance, ce bo kdaj kdo rabu.

Stock

Width

685mm

Rise

89mm

Sweep

140mm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce mal hecno zgleda k si sam vprasanja pisem pa se odgovore... sam mogoce kdaj komu kaj prav pride.

Dejte mal napisat kaksne gume kej vozte na teh motorjih?

Jst sem mel contisportattack pa mi niso ble prevec vsec sem dal gor qualifier2 so nekje ista žalost sam da so malenkost cenejse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam samo je letnik 03 spredaj dunlop zadaj pa road attack, ker nisem nek divjak mi ustrezajo :)

Jutri gre pa spredaj gor sport attack, da imam mir, ker je že bolj slaba. :whistle:

Lp, Blaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, kaj delam narobe:

- prednja guma na Z1000 se mi obrablja na "klin". To se opazi po cca.4000km z novo gumo. Na splošno ni težav, pri počasnih več kot 90° ovinkih pa mi zaradi tega krmilo "pada" v ovinek in ga moram držati navzven. Pri prejšnjih nakedih tega nisem opazil, sprednja guma je držala vedno več kot 10000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, kaj delam narobe:

- prednja guma na Z1000 se mi obrablja na "klin". To se opazi po cca.4000km z novo gumo. Na splošno ni težav, pri počasnih več kot 90° ovinkih pa mi zaradi tega krmilo "pada" v ovinek in ga moram držati navzven. Pri prejšnjih nakedih tega nisem opazil, sprednja guma je držala vedno več kot 10000 km.

A guma je enaka? Kakšni so bili pa prejšnji nakedi?

Možnih je več variant - al bistveno bolj bremzaš, al maš vzmetenje slabo nastavljeno, al pa se pač ne znaš vozit :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"strehca" najveckrat rata ce si "hiter" v blagih ovinkih oz ce si zradi vinjete bolj pogosto na AC.

Tudi bremzanje globoko v ovinek pomaga vendar pomojem ni odlocilnega pomena.

btw: za normalno voznjo so contisport odlicne za tem motorju pa se 4000 je zdrzala zadnja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete.

Oba z ženo sva prej imela naked dvovaljnike, ki so ob zapiranju plina opravili večino dela pred ovinkom, če si bil prehiter. Ker se voziva konstantno hitro se tako na Z1000 kot pri njenem Z750 zdaj pojavlja ista težava na sprednji gumi in gre najverjetneje na račun podaljšanega zaviranja v ovinek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mogoče kdo ve v čem je razlika med pnevmatiko Dunlop Qualifier PT (PTJ), katera je serijsko na Z1000 (07-), in navadno Dunlop Qualifier, v ceni je namreč razlika precejšnja!?

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

pozdravljeni, je komu znan tale Z? nahaja se pa v Škofjeloški regiji. kako je kaj ohranjen, kaj se je z nijm dogajalo... se prodaja, in imam namen si ga pogledat Lp!

post-8569-1249559133_thumb.jpg

post-8569-1249559144_thumb.jpg

post-8569-1249559154_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil _ales_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

kupujem motor kawasaki z 1000. Ker po novem zakonu dobim neomejeno pri 24 letih moram vgradi blokado 25kw.

poraja se mi pa vprašanje.....za z 1000 letnik 2006 obstaja blokada (če se motm me popravte).... zdej pa, ali lahko jzz vgradim to blokado in mi jo bojo homologirali četudi so na motorju športni izpuhi (niso original) ??????

izpuhe se da homologirati ob homologaciji blokade skupaj??????????

prosim če se najda dorba duša, ki bi čim prej pojasnila te stvari, ker se mi res mudi.....en motor mi je že ušou , neb rd še enga zgubu =)

dam za pivo takoj k dobim motor in zvem tvoj naslov :))!!!

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor so meni objasnili na LPP. Za potek homologacije, mora biti vozilo tehnično izpravno (če recimo ne boš imel žmigavcev ne bo šla homologacija skozi). Za vse kar ni tehnično izpravno (blokada, izpuhi) moraš ob koncu tehničnega oz. strokovnega pregleda, priložiti dokumentacijo. Se pravi, DA, na enem strokovnem pregledu lahko daš vpisati dve spremembi na motociklu.

Popravljeno . Popravil RenoRaines
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blokado lahko dobiš pri alphatechnik.de. Samo ne vem, če jo lahko sam vgradiš. Problem bi lahko nastal na tehničnih (homologacijah), ker ne bi imel potrdila o vgradnji blokade. Zato je najbolje, da ti jo vgradi kakšen serviser. Kolegu jo bo vgradil Čarman iz Medvod. Glede izpuhov je pa tako, da moraš tudi za njih prinesti papirje. Potem pa to rešujejo na tehničnih. Ni nujno, da za vsako stvar hodiš na teh. preglede, sestaviš vse skupaj, zbereš potrebne papirje in greš tja. Homologacije pa delajo v LJ na LPP in v MB mislim, da RTI.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje, najlepša hvala.....

še za eno mnenje vs bom vprašu..... se vam zdi bolše kupit z1000 o6 letnik od drugega lastnika ali z750 o7letnik od prvega....???

vem da je odvisno od motorja do motorja in občutka vožnje, pa vendar.....tudi s stališča če bo kdaj prodajal naprej.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

+ a znajo komplicerat, če je nosilec tablice druk in z njim drugi žmigavci....(spredaj in zadaj mali)???

znajo ja..ker tudi to rabiš homologirat..

raje vzemi popolnoma originalen motor, najbolje že blokiran na 25kw..

ali pa vsaj originalen pa potem namečeš gor kar si zaželiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi jaz bi najraje to .... originalen, 25kw in je to to....

sam k jih ni velik, še tist k pa je, pa previsok držijo ceno....:/

zračunaj kolk te pride vsa jeba okoli homologacije..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti predlagam, da malo umiriš konje, raje počakaj kak teden ali mesec, pa kupi ta prav motor ne pa da se nekej zaletiš z nakupom..

homologacija izpuha me je prišla..hmm..nekaj čez 50 eur? pozabil sem že

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!